בר רפאלי רד באנד Hoodies
צילום: צילום מסך

מנצ' יטפל בקמפיין ה-TV, חוצות ודיגיטל של HOODIES

בשנים האחרונות מטפלת במותג ההלבשה חברת המיתוג Awesome, שתמשיך לטפל בקטלוג HOODIES ובמיתוג החנויות 
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מקבל לידיו את קמפיין הטלוויזיה החדש של HOODIES לקולקציית הקיץ של המותג - כך נודע לאייס. כמו כן יטפל המשרד בקמפיין החוצות והדיגיטל של המותג. 

בשנים האחרונות מטפלת במותג ההלבשה חברת המיתוג Awesome בבעלותו של מעיין פרוינד סיגלר ובין השאר גם עמדה מאחורי פרסומות הטלוויזיה של המותג. Awesome ימשיך לטפל בקטלוג HOODIES ובמיתוג החנויות. 

HOODIES הוא חלק מקבוצת האחזקות שכוללת את רשת המשקפיים קרולינה למקה, טופ טן, רשת הדיסקאונט אורבניקה ורשת אקססורייז ש-26.4% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קסטרו לפי שווי של 350 מיליון שקלים. 

הפרזנטורית של כל מותגי האופנה האלו היא הדוגמנית בר רפאלי שגם מחזיקה במניות ומשמשת כשותפה בחברת האחזקות. בימים האחרונים העלה יניב מלינרסקי, שותף במנצ' ומנהל הקריאייטיב הראשי תמונה מאצטדיון רמת גן עם רמז לקמפיין הלבשה תחתונה, זאת במקביל לתמונה שהעלתה רפאלי מהאצטדיון שעליה רשמה Location. 

עבור מנצ' מדובר בכניסה מתבקשת לשוק האופנה, קטגוריה אסטרטגית וחשובה עבור משרד פרסום שנכלל ברשימת ה-20 המובילים בישראל. משרד הפרסום מטפל במקביל גם במותג האופנה Celio אך הפעילות הפרסומית בגזרה זו אינה משמעותית. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יאק 27/04/2017 18:38
    הגב לתגובה זו
    לקוח יאק הגיע למשרד יאק עם שליש אחד נחמד בלבד .
  • עכשיו אנחנו סקרנים (ל"ת)
    סאקר של סקרנות 27/04/2017 20:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סחתיין עליכם פאשניסטים ! (ל"ת)
    המעריצה מהברזל A21 27/04/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ניבה 27/04/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
    להקיא זה מה שיש להגיד
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.