הישג מרשים ל-JWT ישראל: זכה באתגר של קאן וביל גייטס ויקבל 100 אלף דולר

הקרן של ביל ומלינדה גייטס בשיתוף קאן הציגה לקהילת הפרסום העולמית בריף "לסיום העוני הקיצוני בעולם". הרעיון שהציג JWT ישראל נבחר כאחד מ-8 הטובים בעולם. בשלב הבא יתמודד על הפרס הגדול - מיליון דולר
משה בנימין | (25)

לראשונה בישראל, משרד פרסום מקומי - JWT ישראל - זכה באתגר הבינלאומי השנתי של Cannes Lions וקרן Bill Gates - ה-Cannes Chimera שבמסגרתו מוזמנת קהילת הפרסום הבינלאומית להיענות לבריף שנוגע לעניין חברתי בעל חשיבות עולמית. להישג של JWT נלווה גם תגמול כספי מרשים ולמשרד יוענק פרס של 100 אלף דולר.

הבריף שהוצג בשנה החולפת עסק בבעיית העוני הקיצוני בעולם. ביוני 2013, על הבמה של פסטיבל קאן, הושק הבריף תחת הכותרת: "עוזרים לשים קץ לעוני הקיצוני בעולם". בשני העשורים שחלפו, מספר האנשים בעולם שחיים תחת עוני קיצוני, ירד ב-50%, ועדיין, 1.1 מיליארד אנשים בעולם חיים עם הכנסה של פחות מ-1.25$ ליום (ההגדרה של עוני קיצוני). המטרה של הקהילה הבינלאומית היא להפחית את המספר הזה כמעט ל-0 עד 2030, והשילוב בין פסטיבל קאן לקרן של ביל ומלינדה גייטס, אמור לעזור ולעשות עוד צעד לכיוון המטרה הראוייה הזו.

ההישג של JWT ישראל זוכה לחשיבות גבוהה בהתחשב בעובדה שמעל ל-900 רעיונות מ-79 מדינות בכל העולם הוגשו לטובת הבריף. מתוך הכמו העצומה הזו נבחרו 8 ובנינהם זה של המשרד הישראלי.

יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT Israel: "לעיתים נדירות נופלת בחלקם של פרסומאים ההזדמנות לקחת חלק במהלך מכונן ברמה הגלובלית, ואני שמח להיות שותף במהלך שכזה. יחד עם כלל המשרד ובהובלה של שמוליק קיטייניק, סמנכ"ל האסטרטגיה, הדס ליבר , סמנכ"לית הקריאייטיב וליאת תשובה-איילנברג - מנהלת קשרי חו"ל נרתמנו למשימה. השבוע, שמחנו להתבשר כי הרעיון שלנו הוא אחד מ-8 הרעיונות הטובים בעולם".

דמבינסקי הוסיף ואמר: "גאווה גדולה עבורנו לייצג את מדינת ישראל ואת JWT העולמית באתגר הגלובלי הזה, ולנו, JWT Israel, באופן אישי - זהו הישג ענק".

לרגל הזכייה ולטובת המשך התהליך, בסוף חודש מרץ השנה, יטוסו הדס ליבר, ליאת תשובה-איילנברג ושמוליק קיטייניק למטה קרן גייטס בסיאטל שבארה"ב לסשן עבודה מרוכז, שם יעבדו על פיתוח הרעיון יחד עם צוות שהוקם במיוחד, "super agency", המורכב מ-15 מבכירי אנשי הקריאייטיב בעולם, כולם זוכי גרנד פרי בפסטיבל קאן האחרון (ביניהם גם ג'ון מסקאל - מנהל הקריאייטיב הראשי במקאן מלבורן, החתום על Dumb Ways to Die המוצלח והמפורסם).

מסיאטל ימשיכו אנשי JWT ישראל למטה JWT העולמית בניו יורק שם ישתפו פעולה עם בכירי הרשת העולמית כדי לגבש את הרעיון ולהבשיל לקראת השלב הבא. את הרעיון השלם והמפותח שלהם, יגישו שוב JWT Israel בספטמבר 2014 לקרן גייטס, ויוכלו לזכות במיליון דולר להקמתו, הפקתו והפצתו בעולם.

כמה מילים על הרעיון: JWT הציע כמענה לבריף את הקמת ה-CUBE 1.25 דולר - קובייה ייחודית שתוכל להמחיש כיצד נאים חייהם של אנשים המשתכרים 1.25 דולר ליום. המחשת החוויה הקשה והייחודית תכלול שימוש באלמננטים רב חושיים שכוללים אמצעים ויזואליים, ריח, טמפרטורה ועוד. המעוניינים להיכנס לקובייה יידרשו לשלם 1.25 דולר ועם יציאתם ממנה, (לאחר 2-3 דקות לערך) הם יוכלו לקבל את כספם בחזרה או לתרום אותו לטובת המאבק בעוני העולמי.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(25):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    תרזה 06/02/2014 19:13
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד. יצאתם גדולים , אנחנו גאים בכם. תמשיכו ללהיות מאותגרים ולהצליח.
  • 17.
    כל הכבוד ! (ל"ת)
    קרן 06/02/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    יסמין מרחב (שם אמיתי 06/02/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    קשה לפרגן? קל להשמיץ. כל הכבוד למשרד הפרסום הישראלי, לדמבינסקי ולאנשיו, זה הישג יפה מאוד מאוד ובטח מרגש. בעולם שכולו מתבטא כמו אחרון הקופים: פחחחחחחח, אני אומרת בגלוי - מורידה את הכובע!
  • גיורא 06/02/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    שומרת על כבוד הענף
  • אין כבוד בענף וגם אין כשרון (ל"ת)
    צדוק 06/02/2014 18:35
  • 15.
    פחחחח עלובי הפרסום (ל"ת)
    יובל 06/02/2014 08:14
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    חיים 05/02/2014 23:03
    הגב לתגובה זו
    לא הדס, לא שמוליק ובטח לא דמבו יכולים ליצור משהו מעניין, מיוחד וחדשני. מעניין מי היו השופטים? אולי ביל גייטס המיושן והשמרן. אייס תפסיקו לעשות מכלוםםםם סנסציה.
  • חיימקה 06/02/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    בקיצור חיים, הפעם הבעיה בשופטים... הנה רעיון, תצליח , תהיה פילנטרופ כמו ביל גייטס, תקים קרן, תתרום מיליונים, תעשה תחרות לרעיון לעשות טוב בעולם, תשפוט אתה ואז הדס שמוליק ודמבו לא יזכו
  • מי חיים שלי? 06/02/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    כבר דאגתי. מרוב פירגון נבהלתי ושאלתי איפה, איפה העלובים, האנשים הקטנים שלא מסוגלים לפרגן. בוקר טוב חיים שלי. הביצה נשארה כמו שהיתה. אפשר לחזור לשגרה.
  • 13.
    אחת שיודעת 05/02/2014 20:45
    הגב לתגובה זו
    שמוליק שאפו!!!! פשוט תותח
  • 12.
    יונה 05/02/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
    כשאין לקוחות אז מבקשים פרסי תנחומים מביל גייטס.
  • אח של יונה 06/02/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    וכשאין שכל כותבים טוקבקים מטומטמים
  • 11.
    האמת שאפו... לא קל לי אבל מגיע (ל"ת)
    אחד שיודע 05/02/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    שפרינצוק 05/02/2014 17:15
    הגב לתגובה זו
    אני מחכה לראות מתי יהיה טוקבק שבעצם זה לא בגלל שהרעיון שלהם טוב, זה בטח בגלל שהיה מקום שמור בזוכים ל JWT ובגלל שרצו לצ'פר את ישראל נתנו להם. או בעצם בגלל שהדס שפטה בקאן אז יש קומבינה. הרי לא יכול להיות שהדס ושמוליק באמת סמנכלי קריאייטיב ואסטרטגיה טובים שיכולים להוביל מהלך שיזכה...
  • 9.
    האמת, להוריד את הכובע... (ל"ת)
    יפה מאוד 05/02/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יונתן הקטן 05/02/2014 17:13
    הגב לתגובה זו
    אוסף של אנשים כישרוניים בjwt... מגיע להם!
  • 7.
    גיא 05/02/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    תמיד ידעתי שתגיעי רחוק, מגיע לך
  • 6.
    נינה 05/02/2014 17:03
    הגב לתגובה זו
    שאפו
  • 5.
    נינה 05/02/2014 17:03
    הגב לתגובה זו
    כבוד!!!
  • 4.
    אנה 05/02/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
    ריספקט
  • 3.
    תותח הדמבו הזה ! (ל"ת)
    נינה 05/02/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כבוד (ל"ת)
    ואוו 05/02/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חשבון פשוט 05/02/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    אחלה רעיון אבל...100 אלף דולר לכל אחד משמונת המקומות הראשונים, מיליון דולר לזוכה - לא היה עדיף שכל הכסף הזה ילך לבעיית העוני הקיצוני בעולם?
  • אמיר 06/02/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
    לפעמים 2 מליון דולר יחס"צ מסביב לעולם יכולים לתרום לנושא הרבה יותר מאשר קנייה של אוכל לשבוע...או יום...לכל העניים. המודעות יכולה למשל לגרום ליותר אנשים להרתם, לתרום, לפעול למען שוויון, לרצות להפסיק ניצול, וכו
  • ישראל 05/02/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
    במקום לפרגן כרגיל מחפשים על מה להתלונן ולבלבל את המוח, עדיף שפשוט לא תגיבו. ולעצם העניין, לא באמת שלא, הרי עצם התחרות מקבלת במה ויח"צ אדיר ששווה סכום עתק, בנוסף, להעסיק צוותים שיחשבו על הרעיונות ויקדמו אותם יעלה הון במשכורות ובתקורה. בקיצור, משלמים פרס ומקבלים אלפי צוותים שעובדים על הנושא, מקבלים יח"צ ומדיה ובסך הכל חסכו מיליוני דולרים.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.