הישג מרשים ל-JWT ישראל: זכה באתגר של קאן וביל גייטס ויקבל 100 אלף דולר
לראשונה בישראל, משרד פרסום מקומי - JWT ישראל - זכה באתגר הבינלאומי השנתי של Cannes Lions וקרן Bill Gates -
הבריף שהוצג בשנה החולפת עסק בבעיית העוני הקיצוני בעולם. ביוני 2013, על הבמה של פסטיבל קאן, הושק הבריף תחת הכותרת: "עוזרים לשים קץ לעוני הקיצוני בעולם". בשני העשורים שחלפו, מספר האנשים בעולם שחיים תחת עוני קיצוני, ירד ב-50%, ועדיין, 1.1 מיליארד אנשים בעולם חיים עם הכנסה של פחות מ-1.25$ ליום (ההגדרה של עוני קיצוני). המטרה של הקהילה הבינלאומית היא להפחית את המספר הזה כמעט ל-0 עד 2030, והשילוב בין פסטיבל קאן לקרן של ביל ומלינדה גייטס, אמור לעזור ולעשות עוד צעד לכיוון המטרה הראוייה הזו.
ההישג של JWT ישראל זוכה לחשיבות גבוהה בהתחשב בעובדה שמעל ל-900 רעיונות מ-79 מדינות בכל העולם הוגשו לטובת הבריף. מתוך הכמו העצומה הזו נבחרו 8 ובנינהם זה של המשרד הישראלי.
יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT Israel: "לעיתים נדירות נופלת בחלקם של פרסומאים ההזדמנות לקחת חלק במהלך מכונן ברמה הגלובלית, ואני שמח להיות שותף במהלך שכזה. יחד עם כלל המשרד ובהובלה של שמוליק קיטייניק, סמנכ"ל האסטרטגיה, הדס ליבר , סמנכ"לית הקריאייטיב וליאת תשובה-איילנברג - מנהלת קשרי חו"ל נרתמנו למשימה. השבוע, שמחנו להתבשר כי הרעיון שלנו הוא אחד מ-8 הרעיונות הטובים בעולם".
דמבינסקי הוסיף ואמר: "גאווה גדולה עבורנו לייצג את מדינת ישראל ואת JWT העולמית באתגר הגלובלי הזה, ולנו, JWT Israel, באופן אישי - זהו הישג ענק".
לרגל הזכייה ולטובת המשך התהליך, בסוף חודש מרץ השנה, יטוסו הדס ליבר, ליאת תשובה-איילנברג ושמוליק קיטייניק למטה קרן גייטס בסיאטל שבארה"ב לסשן עבודה מרוכז, שם יעבדו על פיתוח הרעיון יחד עם צוות שהוקם במיוחד, "super agency", המורכב מ-15 מבכירי אנשי הקריאייטיב בעולם, כולם זוכי גרנד פרי בפסטיבל קאן האחרון (ביניהם גם ג'ון מסקאל - מנהל הקריאייטיב הראשי במקאן מלבורן, החתום על Dumb Ways to Die המוצלח והמפורסם).
מסיאטל ימשיכו אנשי JWT ישראל למטה JWT העולמית בניו יורק שם ישתפו פעולה עם בכירי הרשת העולמית כדי לגבש את הרעיון ולהבשיל לקראת השלב הבא. את הרעיון השלם והמפותח שלהם, יגישו שוב JWT Israel בספטמבר 2014 לקרן גייטס, ויוכלו לזכות במיליון דולר להקמתו, הפקתו והפצתו בעולם.
כמה מילים על הרעיון: JWT הציע כמענה לבריף את הקמת ה-CUBE 1.25 דולר - קובייה ייחודית שתוכל להמחיש כיצד נאים חייהם של אנשים המשתכרים 1.25 דולר ליום. המחשת החוויה הקשה והייחודית תכלול שימוש באלמננטים רב חושיים שכוללים אמצעים ויזואליים, ריח, טמפרטורה ועוד. המעוניינים להיכנס לקובייה יידרשו לשלם 1.25 דולר ועם יציאתם ממנה, (לאחר 2-3 דקות לערך) הם יוכלו לקבל את כספם בחזרה או לתרום אותו לטובת המאבק בעוני העולמי.
- פלאפון מעלה את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- 18.תרזה 06/02/2014 19:13הגב לתגובה זוכל הכבוד. יצאתם גדולים , אנחנו גאים בכם. תמשיכו ללהיות מאותגרים ולהצליח.
- 17.כל הכבוד ! (ל"ת)קרן 06/02/2014 12:25הגב לתגובה זו
- 16.יסמין מרחב (שם אמיתי 06/02/2014 09:53הגב לתגובה זוקשה לפרגן? קל להשמיץ. כל הכבוד למשרד הפרסום הישראלי, לדמבינסקי ולאנשיו, זה הישג יפה מאוד מאוד ובטח מרגש. בעולם שכולו מתבטא כמו אחרון הקופים: פחחחחחחח, אני אומרת בגלוי - מורידה את הכובע!
- גיורא 06/02/2014 14:53הגב לתגובה זושומרת על כבוד הענף
- אין כבוד בענף וגם אין כשרון (ל"ת)צדוק 06/02/2014 18:35
- 15.פחחחח עלובי הפרסום (ל"ת)יובל 06/02/2014 08:14הגב לתגובה זו
- 14.חיים 05/02/2014 23:03הגב לתגובה זולא הדס, לא שמוליק ובטח לא דמבו יכולים ליצור משהו מעניין, מיוחד וחדשני. מעניין מי היו השופטים? אולי ביל גייטס המיושן והשמרן. אייס תפסיקו לעשות מכלוםםםם סנסציה.
- חיימקה 06/02/2014 10:39הגב לתגובה זובקיצור חיים, הפעם הבעיה בשופטים... הנה רעיון, תצליח , תהיה פילנטרופ כמו ביל גייטס, תקים קרן, תתרום מיליונים, תעשה תחרות לרעיון לעשות טוב בעולם, תשפוט אתה ואז הדס שמוליק ודמבו לא יזכו
- מי חיים שלי? 06/02/2014 09:39הגב לתגובה זוכבר דאגתי. מרוב פירגון נבהלתי ושאלתי איפה, איפה העלובים, האנשים הקטנים שלא מסוגלים לפרגן. בוקר טוב חיים שלי. הביצה נשארה כמו שהיתה. אפשר לחזור לשגרה.
- 13.אחת שיודעת 05/02/2014 20:45הגב לתגובה זושמוליק שאפו!!!! פשוט תותח
- 12.יונה 05/02/2014 18:32הגב לתגובה זוכשאין לקוחות אז מבקשים פרסי תנחומים מביל גייטס.
- אח של יונה 06/02/2014 10:35הגב לתגובה זווכשאין שכל כותבים טוקבקים מטומטמים
- 11.האמת שאפו... לא קל לי אבל מגיע (ל"ת)אחד שיודע 05/02/2014 17:22הגב לתגובה זו
- 10.שפרינצוק 05/02/2014 17:15הגב לתגובה זואני מחכה לראות מתי יהיה טוקבק שבעצם זה לא בגלל שהרעיון שלהם טוב, זה בטח בגלל שהיה מקום שמור בזוכים ל JWT ובגלל שרצו לצ'פר את ישראל נתנו להם. או בעצם בגלל שהדס שפטה בקאן אז יש קומבינה. הרי לא יכול להיות שהדס ושמוליק באמת סמנכלי קריאייטיב ואסטרטגיה טובים שיכולים להוביל מהלך שיזכה...
- 9.האמת, להוריד את הכובע... (ל"ת)יפה מאוד 05/02/2014 17:14הגב לתגובה זו
- 8.יונתן הקטן 05/02/2014 17:13הגב לתגובה זואוסף של אנשים כישרוניים בjwt... מגיע להם!
- 7.גיא 05/02/2014 17:11הגב לתגובה זותמיד ידעתי שתגיעי רחוק, מגיע לך
- 6.נינה 05/02/2014 17:03הגב לתגובה זושאפו
- 5.נינה 05/02/2014 17:03הגב לתגובה זוכבוד!!!
- 4.אנה 05/02/2014 17:02הגב לתגובה זוריספקט
- 3.תותח הדמבו הזה ! (ל"ת)נינה 05/02/2014 17:02הגב לתגובה זו
- 2.כבוד (ל"ת)ואוו 05/02/2014 16:51הגב לתגובה זו
- 1.חשבון פשוט 05/02/2014 16:43הגב לתגובה זואחלה רעיון אבל...100 אלף דולר לכל אחד משמונת המקומות הראשונים, מיליון דולר לזוכה - לא היה עדיף שכל הכסף הזה ילך לבעיית העוני הקיצוני בעולם?
- אמיר 06/02/2014 13:43הגב לתגובה זולפעמים 2 מליון דולר יחס"צ מסביב לעולם יכולים לתרום לנושא הרבה יותר מאשר קנייה של אוכל לשבוע...או יום...לכל העניים. המודעות יכולה למשל לגרום ליותר אנשים להרתם, לתרום, לפעול למען שוויון, לרצות להפסיק ניצול, וכו
- ישראל 05/02/2014 17:02הגב לתגובה זובמקום לפרגן כרגיל מחפשים על מה להתלונן ולבלבל את המוח, עדיף שפשוט לא תגיבו. ולעצם העניין, לא באמת שלא, הרי עצם התחרות מקבלת במה ויח"צ אדיר ששווה סכום עתק, בנוסף, להעסיק צוותים שיחשבו על הרעיונות ויקדמו אותם יעלה הון במשכורות ובתקורה. בקיצור, משלמים פרס ומקבלים אלפי צוותים שעובדים על הנושא, מקבלים יח"צ ומדיה ובסך הכל חסכו מיליוני דולרים.
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.

פלאפון מעלה את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון תקשורת, חברת בת של בזק, הגישה הצעה מעודכנת לרכישת מלוא הבעלות בהוט מובייל מקבוצת אלטיס של פטריק דרהי בסכום של 2.1 מיליארד שקל, בכפוף להתאמות עתידיות.
המסמך החדש הוגש לאחר מגעים בין הצדדים, אך החברה מדגישה כי אין ודאות שהמהלך יוביל למשא ומתן מחייב או לעסקה סופית, כשהמשוכה הגדולה תהיה הרגולציה. פלאפון העלתה את ההצעה המקורית ב-5% - 100 מיליון שקל.
ההצעה כוללת מתווה עקרוני ראשוני ובלתי מחייב, והיא כפופה למספר תנאים, לרבות בדיקת נאותות, גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות. המסמך תקף עד ליום ראשון, 16 בנובמבר 2025. העסקה, אם תצא לפועל, תדרוש את אישור משרד התקשורת ורשות התחרות.
יש הצעות נופסות נמוכות יותר כשגיל שרון לצד מימון מגופים מוסדיים רוצים לרכוש את החברה ב-1.4 מיליארד שקל. הם רחוקים מההצעה של פלאפון להוט מובייל ולכן הסיכוי שהעסקה הזו תושלם נראה נמוך. הם נתלים בכך שהרגולטור לא יאשר את העסקה, אבל אמיתית-כלכלית הרגולטור לא יכול שלא לאשר. מיזוג הפעילויות יביא את פרטנר והוט לשיעור של 35% בשוק וזה לא שיעור מונופוליסטי, כשהרגולטור יכול לשים מגבלות שיורידו את נתח השוק. נזכיר כי ה שוק השתנה מאוד ב-13 השנה האחרונות, מאז הרפורמה שהורידה את המחירים בכ-80% והתחרות בו כיום היא גדולה מאוד עם מספר חברות חזקות משמעותי. במילים אחרות, למרות ששר התקשורת הביע התנגדות עסקה, לא נראה שיש לו באמת גושפנקא אמיתית וריאלית להתנגדות הזו.
- "פריסת הסיבים כמעט הושלמה - עכשיו מתחילים לקצור את הפירות"
- yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
