22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הדוב הכי גדול - תראו את מחיר היעד שקבעו הלילה בקרדיט סוויס למניית טבע

3 שבועות אחרי הדו"חות, קרדיט סוויס קובע מחיר יעד קיצוני. השמדת הערך עד כה - 200 מיליארד שקלים!
 |  84
הסכין בפעולה
Share
בתחילת החודש פרסמה ענקית התרופות הישראלית טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות את דו"חותיה לרבעון השני של 2017. החברה הציגה דו"חות גרועים והנמיכה תחזיות להמשך השנה. בתגובה, צללה המניה ב-24% באותו היום למחיר של 23.7 דולר. משם המשיכה המניה לאבד גובה ואתמול סגרה במחיר של 16.5 דולר בלבד (שפל מאז שנת 2003), כלומר השלימה מהלך מפולת של 48% מאז פרסום הדו"חות בתחילת החודש  ומהלך התרסקות של 75% מאז השיא שנקבע לפני שנתיים בדיוק. 


אבל יש מי שחושב שזה עדיין לא מספיק. בקרדיט סוויס פרסמו הלילה עדכון המלצה אגרסיבי מאוד לטבע שבו הורידו האנליסטים של הבנק את ההמלצה לטבע ל'תשואת חסר' ואת מחיר היעד קבעו על 13 דולר (כלומר חושבים שהמניה צריכה לרדת עוד 21%). 

וכך נכתב בעדכון ההמלצה של קרדיט סוויס שהגיע לידי Bizportal: "טבע אמנם הורידה את התחזיות אבל אנחנו לא חושבים שהאתגרים איתם מתמודדת החברה צפויים להיעלם בזמן הקרוב. לחצי המחירים והתחרות הגוברת בתעשייה הגנרית בארה"ב זה דברים שצפויים להימשך, הסאגה הקשורה למינוי המנכ"ל עדיין עומדת בהינה והאיום על הקופקסון מצד השקות גנריות עדיין קיים". בגדול, קרדיט סוויס מוטרדים משני דברים, האחד זה היעדר מנהיג והשני זה היעדר אסטרטגיה. אגב, בתרחיש הדובי מחיר היעד של קרדיט סוויס עוד על 10 דולר ובתרחיש השורי על 28 דולר.ועוד נכתב בהמלצה: "טבע אולי יכולה לחזור לעצמה בעוד כמה רבעונים, אבל כיום אנחנו רואים את המניה כהכי פחות אטרקטיבית בסקטור שכן התאוששות מאתגרים שכאלה לוקחת זמן. אפסייד יכול להגיע ממינוי מנכ"ל בעל שם, הצלחה במכירת נכסים בתנאים טובים ושמירה על קופקסון ללא תחרות גנרית עמוק לתוך 2018".   עד כה היו אלו האנליסטים של מורגן סטנלי שהציגו את מחיר היעד הנמוך ביותר למניית טבע (16 דולר) ובתחילת השבוע בסיטי קבעו את מחיר היעד על 19 דולר (עם תרחיש דובי של 10 דולר), אבל אין ספק שבקרדיט סוויס הולכים צעד אחד קדימה בכל הקשור להתייחסות השלילית למניית טבע. 

הנתון הבלתי נתפס: תוך שנתיים רשמה טבע השמדת ערך של 200 מיליארד שקלים! בסוף יולי 2015, לפני קצת יותר משנתיים, נסחרה טבע בבורסה בת"א לפי שווי של 260 מיליארד שקלים. כיום נסחרת טבע לפי שווי של 59 מיליארד שקלים בלבד. נציין כי אחרי שאיבדה את הבכורה לצ'ק פוינט כחברה הישראלית בעלת שווי השוק הגבוה בעולם (צ'ק פוינט נסחרת לפי 17.7 מיליארד דולר וטבע לפי 16.6 מיליארד דולר), טבע מתקרבת לאבד את הבכורה בבורסה בת"א למיילן כחברה בעלת שווי השוק הגבוה ביותר. מיילן נסחרת היום בת"א לפי שווי של 53 מיליארד שקלים. 

הסיפור המרכזי: שני דברים מטרידים כיום את מנוחת האנליסטים, הראשון והמרכזי הוא השחיקה הנמשכת במחירי התרופות הגנריות והדבר השני הוא החשש מפני ההשלכות של השקת גנריקה לקופקסון. מעל לשני הדברים הללו מתנוסס כמובן החוב העצום של טבע (35 מיליארד דולר) והחשש כי נוכח שני האיומים הנ"ל, טבע תתקשה להחזיר את החוב מבלי לפרוץ התניות פיננסיות (עניין שיכול להכניס את החברה לסחרור). 

בורסה בת"א משלימה היום טבע יום 6 של רצוף של ירידות. 

מניית טבע בוול סטריט מתחילת השנה, מינוס 48.7%:


הרחבה מייד...
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

84 תגובות ב-58 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
58 דוד 30/08/2017 11:32 אם קייט פארמה שווה 11 מיךיארד, טבע שווה 50 (ל"ת)
57 איל הון 28/08/2017 17:14 יש לי 150 אלף ש"ח, מחכה לקנות את החברה בקרוב
אולי אקח עוד 20 אלף מההורים שיספיק בטוח
56 אנונימי 27/08/2017 13:58 מתי תורידו את הכותרת
הכול כבר ידוע הסכין בפעולה איזו כותרת יוסי פינק לך זה מוסיף המון למשקיעים זה כואב קצת רגישות לא תזיק לך , עזבו כותרות על טבע בסופו של דבר אתה פוגע בעצמך ובאתר , תפנים טבע לא תיפול המשבר הזה יעבור ואז אתה תראה כאן תגובות לא אוהדות כלפיך , אתה מפסיד המון צופים באתר אני מקווה שאתה מבין את המסר שאתה אובססיבי לגבי טבע , קח הפוגה אני מכיר אנשים שהפסידו המון וזה פןגע להם בבריאות ממש , אז חדל הביא כול שעה ידיעה זו ידיעה מתאריך 24 לחודש , החלף דיסקט .
אדי 27/08/2017 17:39 זאת לא המטרה
המטרה היא להזהיר אנשים תמימים להכנס לחברה שאין לה שום אופק חיובי. עם הנהלה שכזאת אין סיכוי לשפר ביצועים.
55 המושקע המאוכזב 26/08/2017 12:20 ספטמבר 2016
הינו התאריך בו נכנסתי לטבע ונחרץ גורלי בהפסדים ובחובות מאותו יום ארור.מי יתן והחברה בעזרת נס ומנכל נכון תעלה ותפרח ויחזור הכסף לכל המשקיעים !
54 מוסטפה 26/08/2017 10:57 קרידט סויס וטבע
ב 2 לאוגוסט מחיר היעד של טבע בקרידט סויס עמד על $39, ב 3 לאוגוסט הורידו את זה ל- $25 וב 23 לאוגוסט הורידו ל- $13!!! גאונים.
53 Jkjk 25/08/2017 16:08 נר היפוך אתמול בארהב.
זאת הסיבה לכתבה של פינק. נקמה בטבע? נקווה שלא יצלח לו.
52 מני 25/08/2017 09:27 4 דברים חשובים
1. דירקטוריון ומנכ"ל שצריכים לעוף! 2. דירקטוריונים לדורותיהם שצריכים לחטוף תביעות ענק כולל מנכ"לים - על ידי תביעות מהמשקיעים! 3. לבדוק ניגודי עניינים ברכישות ובעת קבלת החלטות - שהרגולטורים סוף סוף יתעוררו ! 4. להיזהר מאנליסטים בכלל ומשוק ההון האמריקאי בפרט שמעוניינים להשתלט על החברה ע"י הפצת תכנים מוטים לגרום לאובדן שווי של טבע!
51 חיים 25/08/2017 03:48 חברת פלוריסטם (PSTI) אינה אלא חברת דמה .
האמנתי בחברה הזאת אבל מלבד הנפקות חוזרות ונשנות וגזילת כסף מהציבור אינן מצליחה ולא מתאמצים להפוך אפילו פטנט אחד למסחרי בר הכנסות. כאשר יגיעו לשוק אם בכלל זה יהיה מאוחר מדי והרבה חברות בעולם כבר ישיגו אותם. פשוט חבל על הכסף שלכם !!!
50 דודו 25/08/2017 01:49 הבעיה של טבע זה דירקטוריון כושל ובראשם פטרבורג
צריך להחליף את כל הדירקטוריון כולם שם מוקיונים. לתת להם לעמוד לבחירה כל שנה באסיפת בעלי המניות כפי שנהוג בחברות אמריקאיות. זאת הדרך היחידה להבריא את החברה.
49 a .היום כולם בוכים 24/08/2017 22:24 כבר לפני שנים.אמרתי לחברים שטבע שווה 9 דולר.כולם צחקו. (ל"ת)
48 דן 24/08/2017 21:27 אנליסטים = אפסים מושלמים.
עכשיו הם נזכרים להוריד המלצות ? חבורה של לוזרים אפסים.
47 יוסי 24/08/2017 20:14 סוויס נדפק ע"י נוחי שעשה עליהם סיבוב, עכשיו הם נכנסים
סוויס נדפק ע"י נוחי שעשה עליהם סיבוב, עכשיו הם נכנסים בכל חברה ישראלית. זה הזמן להחזיר את מניית הכחול לבן לערוץ הנכון, צריך מנכ"ל אבל הדריקטוריון שלהם בתרדמת, צריך לזרוק ולתבוע את כולם.
חבוב 25/08/2017 11:10 שווי מנית טבע יגזר מתוצאותיה העסקיות ואיתנותה הפיננסית
ולא עפ"י החלטת מרכז מפלגה / ועד / דגל וכו
46 the man 24/08/2017 18:34 כולם חכמים בדיעבד
כל האנליסטים מתעוררים אחרי שמניות נחתכות/מזנקות ומשנים המלצות ומחירי יעד. פתטיים. מה שמדהים שמישהו עדיין מתייחס בכלל לבלוף הזה
45 חחח 24/08/2017 17:00 לפי דעתי השער המדויק לירידה הוא 13.67$ ואוי ויי אם לא..
במקרה ולא יחזיק מעמד בשער 13.67$ הדרך ל7.5$ תהיה פתוחה ואם גם שם לא יעצרו את המפולת תגידו שלום ל-4.5$ מה שנראה הזוי כי בשער 4.5 $ אני מהמר על הכל...
44 דוד 24/08/2017 16:42 כול הנחשים שרוצים טבע בזול (ל"ת)
43 דוד 24/08/2017 16:41 אני 20 שנה בבורסה זה הזמן לקנות טבע יותר טוב מתכנית חס
הבנק לו נתן לכם כלום על הכסף יותר טוב לקנות טבע בתור חיסכון בבנק תקנו ולכו לישון בעוד 2 שנים פי 2 בטוח
לדוד 28/08/2017 07:16 כל מי שחשב ככה כבר מופסד המון (ל"ת)
42 sus 24/08/2017 16:07 ביספרטל תודה תמשכו כך שטבע תמשיך כך לרדת מה יותר טוב ל (ל"ת)
41 sus 24/08/2017 16:06 אני היום קנתי ב2 מליון טבע תרדו עוד שאני יקנה עוד (ל"ת)
40 טבע 24/08/2017 15:35 לא מצליחה להתייעל
לפטר עובדים ולשלם להם 500 אחוז פיצויים זה עבודה בעיניים. טבע חייבת למכור מפעלים שלמים. הוועדים של טבע שמוסכסכים בינם לבין עצמם ח"ו יטביעו את התינוק. פשוט עצוב לראות איך חברה וועדים הורסים את הכל.
39 יהודה55 24/08/2017 15:06 טבע
אני לא מבין גדול בכלכלה. הגיון בריא יש לי. טבע בחוב של 35 מיליארד כי היא קנתה יחידה גנרית בסכום הזה. אז נניח שהיא פישלה וקנתה במחיר גבוה. איפוא זה מוזכר ? טבע לא לקחה 35 מיליארד $ ושרפה אותם במדורת לג בעומר.אז כל האנליסטים והחוכמה שלאחר מעשה. אולי, רק אולי, אתם שופכים דלק על מדורת הירידות על מנת שתוכלו לקנות בזול. רק אולי?
ליהודה55 28/08/2017 07:18 מצטער מכל ההסבר שלך החוב עדיין נישאר 40 מילארד (ל"ת)
38 אבי 24/08/2017 14:44 טבע
מה יהיה אתכם ביזפורטל 4 שעות אותה כותרת די טבע מובאת לקבורה תחליפו דיסקת
37 מי שבורח עכשיו פראיי 24/08/2017 14:23 היא עוד תחזור ובגדול
עוד ניתוח של בנק שנתן אליה המלצת קנייה !! וזאת כשהמחיר שלה היה מעל 50 דולר. סתם מבלבלים ת'שכל ולכל השפנים שבורחים/מוכרים עכשיו יאכלו את הכובע בעתיד !!!
אדי 25/08/2017 06:08 מאחל לך בהצלחה אבל
50 דולר טבע כבר לא תהיה אף פעם. מקווה לפחות שלא תפסיד את התחתונים שלך.
36 ' 24/08/2017 14:18 מילה לא כתבו על כך שטבע פועלת למכור 3 חטיבות ?
מילה לא כתבו על השקות תרופות מקור חדשות ? מילה לא כתבו על הפוטנציאל שישנו לאפסייד מעסקת אקטביס בהמשך? אז מה אם הם הוציאו המלצות? יש המלצות למחירים גבוהים בהרבה מהמחיר הנוכחי סו וואט? את הקריסה הם לא ראו , עכשיו הם חכמים..כמו שאת הקריסה של הנפט הם לא ראו וכמו שאת הקריסה של היורו הם לא ראו ועד שהם ראו והתחילו לתת יעדים של 0.85...0.9 אז כבר היורו התחיל לעלות ועכשיו הוא מתקרב ל-1.2....אז מה אם הם אמרו ?
מסכים עם כל מילה שלך 28/08/2017 19:27 מה עם הצנרת?
אתה צודק בצליון אחוז.אני אוסיף שכולם מתעלמים לחלוטין שיש לת בצנרת עוד מאות תרופות.
35 חיים 24/08/2017 14:14 האמת היא אחרת לגמרי: תרופות מיועדות לקצר את החיים
לטווח הארוך. תרופות לכאורה עוזרות. אבל מקצרות את החיים לאורך זמן. תרופות לרוב הם חומרים כימיים מעבדתיים ששוקעים בכבד אט אט.. הרבה אנשים יודעים את זה כבר. והצריכה פחתה והיא תלך ותפחת .
34 דוס 24/08/2017 14:05 לפטר את פטרבורג ומיד
פטרבורג הביתה גם אם המנכל היה דחליל מעץ היה לו כושר נהול יותר טוב משלך אתה 0 מאופס
33 שימקה 24/08/2017 13:51 מניית העם
מאז פרסום הדוחות נמחקו מאות מיליוני שקלים מהציבור מישהו צריך להיות אחראי על זה כי המניה הזאת מושקעת בפנסיות של הציבור. צריך לקום גוף שיתבע את האחראים למפולת הזאת!!!!!!
32 אנונימי 24/08/2017 13:36 הכול עניין של זמן
עוד בנק שכמעט קרס במפולת 2008 נותן המלצות איפה הייתם לפני להיות חכמים אחרי כולם יודעים עוד דבר המנתח של bizportal גורבוביץ טעה בגדול,אני לא מוכר זה מזכיר לי את אינטל שירדה חדות לשער 15$ היום היא נמצאת ב-38$ הייתי שם ולא יצאתי עד עכשיו כול האנלסיטים והתחזיות כולם טעו , טבע עשו מחדל והמשקיעים שילמו על כך , אבל עכשיו שיגמרו כול הסיפורים וטבע תעמוד בחוב בציון שהחוב שפרוס עד שנת 2047 זה עוד 30 שנה ,אז כולם יאכלו את הכובע למה מכרנו ? סיפור החוב נופח מעבר למידה.טבע יכולה לעמוד בו יש לה נכסים רבים וזו חברה שעוד מרוויחה מידי רבעון הורדת הערך של אקטוויס והורדת הריבית ידיעה כזו כפולה הביאה לפיצוץ למטה היו צריכים למתן את ההודעות שלהם כול הודעה בנפרד,לבסוף לטבע יש את הכלים לצאת מהמשבר , שאמון המשקיעים יחזור גם המניה תעלה,כרגע עושים עליה סיבובים ,מי שלא מכר זה הפסד על הנייר ,הירידות מוגזמות ,השווי של טבע כיום עם החוב שפרוס עד שנת 2047 מי שיודע חשבונאות הוא שווי שמעל 50$ השאר זה סיפורים,כמו שירדה חזק את תעלה בחדות צריך הרבה עצבים וסבלנות ראו מקרה אינטל שטבע גדולה בהרבה ממנה המניה הייתה 70$ למי ששכח.
אדי 25/08/2017 06:11 לא נראה שאתה יודע חשבונאות
בן אדם הגיוני שיודע לקרוא דוחות כספיים לא יכול להמליץ על טבע. פשוט לא.
קאתי את בדוחות 28/08/2017 19:32 שום דבר בדוחות לא מצדיק נפילה מ72 ל16
תאיר את עייני לסעיף הדוחות שמצדיק נפילה כזאת בבקשה.
31 חברה של גנבים 24/08/2017 13:34 לתבוע את טבע על הונאה (ל"ת)
30 חברה של גנבים 24/08/2017 13:34 משלמים 500אחוז פיצויים לעובדים על גב המשקיעים (ל"ת)
29 טבעוני !!! 24/08/2017 12:56 לא מוכר מניות טבע !!!
לא הפסדתי כי לא מכרתי - סבלנותתתתתת לא קונים בשום חנות !!!
חבוב 25/08/2017 11:12 פעם, כשלבעלי המניות היו תעודות ניר - אמרו שתמיד אפשר
לעשות מהן טפטים :-(
28 avist 24/08/2017 12:52 מלכודת טבע
הבעייה הכי גדולה של טבע זה פטרבורג והדירקטוריון שצריכים למצוא מנכ"ל , נתנו לחתול לשמור על שמנת השכר שלו כשברור שמנכ"ל נורמאלי יעיף אותם מהחברה , אז פלא שלא מוצאים מנכ"ל... מצד שני האמריקאים שמכתיבים את המניה הבהירו שכל עוד לא יהיה מנכ"ל חדש המניה תרד כשהסיכון הוא השתלטות עויינת או סחרור כלכלי , אבל כפי שציינתי כל עוד פטרבורג וחבר מרעיו מהדירקטוריון שולטים מצידם שהחברה תפשוט את הרגל , פטרבורג-דירקטוריון טבע-וויגודמן הם הכלכלי מסחרי ניהולי הכי גדול של מדינת ישראל מיום הקמתה
27 רז 24/08/2017 12:51 קרדיט סוויס זה לא הבנק שכמעט פשט את הרגל ב2008? (ל"ת)
26 תומר ציון 24/08/2017 12:47 בקשה ושתי שאלות תודה רבה
שלום וברכה בבקשה האם מישהו יכול לשלוח לינק לאגח"ים של טבע און ליין כי זה לא ניסחר בארץ (תודה רבה למי שישלח לי לינק לא מצאתי בגוגל) אני מחפש בשביל ליראות את אמון המשקיעים דרך האג"ח שאלה שנייה למה הפקיעה (מעוף חודשי) הייתה היום ולא שבוע הבא בסוף החודש הזה תודה רבה לכל העוזרים גילוי נאות מחזיק בטבע ומופסד כ150000 ש"ח בא לי למות מקווה לטוב
אדי 25/08/2017 06:17 תשובה לשאלה השניה
לפי תקנון הבורסה תל אביב הפקיעה של האופציות מתרחשת בכל יום חמישי אחרון של החודש בתנאי שיום שישי שבא למחרת עדיין שייך לאותו החודש. במקרה זה 31 לאוגוסט יוצא יום חמישי ויום שישי זה כבר 01 לספטמבר. כל זה בגלל הסליקה שמתרחשת למחרת - ביום שישי.
דוד הגנן 24/08/2017 16:27 המושג לקטוע הפסדים מוכר לך ?? stoploss !!
לא בטוח שבכל חייך ככל שיהיו ארוכים תזכה לראות את הכסף בחזרה אלא אם אחוזית מדובר על 10%. בהצלחה
אנונימי 24/08/2017 13:57 האג"ח שווה כיום
וזה לשנת 2035 שווה כיום 108.19$ וזו גם לאחר הורדת הדירוג שעו מזה סיפור הורדת הדירוג הייתה בסך הכל 0.2% על אג"ח טבע ,מנפחים יותר מידי ומפחידים, אנשים שמחזיקים את האג"ח לא מוכרים אין שם תנועות ותנודתיות קיצוניות כמו במניה , זה אומר לך דב ,מקווה שעזרתי בגילוי נאות אני גם מחזיק באג"ח , היום זה הערך שלה שהחברה תתאושש גם האג"ח יעלה , טבע תעמוד בחוב הראשוני עד סוף שנה 5.6 מיליארד דולר כולל תשלום לבעלי האג"ח דולר , שנה הבאה התשלום לבעלי האג"ח הוא בסך הכול 2 מיליארד דולר , ראה הכנסות רווחים כ-5 מיליארד דולר קיצוץ דיבידנד שיחסוך כול שנה מעל מיליארד דולר בנוסף מכירת חטיבות לא מועילות וסגירת מפעלים ופיטורים של כ-8,000 עובדים ויציאה משווקים לא רווחיים טבע תחזור ותעמוד על שוב זקופה ,צריך מינוי מנכ"ל נשארו 2 מועמדים סופיים , אז אם האג"ח של חברת טבע לאחר הורדת הדירוג יציבה אז זה כבר אומר דבר , הירידות במניה מוגזמות מי שעיניו בראשו רואה זאת , טבע לא תפשוט רגל החוב פרוס עד שנת 2047 עוד 30 שנה ויש לה צנרת תרופות גדולה,שיבואו הבשורות הטובות יחזור אמון המשקיעים .הכול שאלה של זמן .החכמים יודעים זאת .
שאולי 24/08/2017 13:36 צר לי אחי, מקווה לטובת כולם שטבע תחזור לעצמה
במצב הנוכחי , אף אחד לא מרוויח
אנונימי 24/08/2017 14:20 צריך זמן וסבלנות
טבע עשו מחדל המשקיעים שילמו , אבל יש גם קונים תראה מחזורים בחו"ל ותבין המוסדיים מחזיקים בטבע 58.2% השאר הציבור . יותר מידי סיפורים על טבע אם יתמידו בתוכנית ההתייעלות טבע תחזור לעצה בגדול כרגע זה מוגזם , תשאל את עצמך מי קונה ? טבע לא תפשוט רגל זה קשקוש יש דוחות טבע חברה רווחית , החוב פרוס וטבע תעמוד בו , שיש בהלת המונים זה מה שנוצר כמה ידיעות טובות ודוחות טובים אז יראו שלחברה יש יכולת לצאת מהמשבר הכי גדול בתולדותיה עוד יכתבו על זה ספר או יעשו סרט זה יהיה פרק לימוד בלימודי הכלכלה איך חברה גדולה נכנסה למשבר באיזה כלים היא יצאה מממנו , לחברת טבע זה לקח לכול החיים , לנו המשקיעים צריכים עם כול הכאב להמתין ולחכות, לבסוף הסבלנות כמו כול דבר בחיים משתלמת , כך קרה במשבר העולמי בשנת 2008 והיום המדדים בחו"ל שוברים שיאים , כן אף לא מרוויח אתה צודק כולם כמעט מפסידים אבל מי שלא מכר ויש לו סבלנות גם עם טבע תרד עוד קצת שי לה יכולות וכלים לחזור לעצמה אל תשכח זו חברת תרופות שמרוויחה יותר מהבנקים בארץ .הכולל עניין של זמן וכמה לאדם יש סבלנות , שיהיה רק חודש טוב ושנה טובה לכולם ובריאות זה העיקר .
25 לנדא 24/08/2017 12:37 המנהלים המפגרים שהביאו למצב עדיין משתכרים מיליוני $...
ושעובר מן השורה פישל בפסיק הוא עף הבייתה באותו היום. בסופו של דבר מי שמשלם על הטעויות של טירונים שההנהלה ביצעה, אלה העובדים שמפוטרים, בעוד המנהלים האחראיים למצב ממשיכים למשוך שכר בעלות של מיליוני דולרים בשנה.
24 דוד הגנן 24/08/2017 12:10 כשאני כתבתי שמחכה לשער 14$ לקנייה צחקו עליי!!
כנראה שגם אני רע בהימורים :)
23 שטויות 24/08/2017 12:04 אני לא קונה ומוכר לפי המלצות של בתי השקעות (ל"ת)
22 ברוריה 24/08/2017 11:59 החברה תפשוט את הרגל- זה הטבע (ל"ת)
21 צלול 24/08/2017 11:58 לא יאמן
כמה חוצפה יש לכל החברות האלה להעריך לאחר שכבר לא צריך להעריך כי יש מידע אמיתי!!!!!! עכשיו שכל הליצנים סיימו המניה כנראה תתחיל לעלות . . .
20 תרבות רמייה ריבומדון 24/08/2017 11:45 טבע כמשל לחברה הישראלית שבנסיגה...לצער כולנו
ההיסטוריה היהודית ואונברסלית מלאה דוגמאות להוכחת האנלוגיה.
19 ראול 24/08/2017 11:44 זה קורה כשחבר מביא חבר
הנהלה ודירקטוריון צריך לבחור בפינצטה.
18 חוב תאגידי 24/08/2017 11:43 החוב התאגידי
של טבע עצום כך בהרבה חברות ברגע שיתפוצץ יפיל הכלכלה העולמית .הבנק הפדרלי יצר בועת אשראי תאגידי גם צרכני תאגידי בועת האשראי התאגידי מה גדולות בתולדות ארהב . זרעי הקריסה כבר נזרעו כאשר הפד הוביל הדפסות כסף וריבית אפסית .כל מה שצריך העלאות ריבית בשנים הבאות וצימצום המאזן של הבנק הפדרלי לגרום לפיצוץ הבועה האשראי התאגידית .
17 א.ש 24/08/2017 11:26 חבל על דאבדין
היבריס, מחשבה שהם יכולים לעשות הכל. משכורות עתק למנהלים כושלים. דירקטוריון שלא מבין כלום בתחום של התרופות. ובקיצור: נזק שנראה שיוביל את טבע לאבדון. גם ב1 דולר אני לא קונה
16 אנונימי 24/08/2017 11:25 מנהלים שגורפים הון וממוטטים את החברה
עכשיו ברור שתשלום משכורות עתק לא מביא מנהלים טובים אלא חמדנים וחזירים. טבע בדרך לחדלות פרעון.
15 גדעון 24/08/2017 11:24 הנהלת טבע
טבע חברה במשבר פיננסי ומשבר אמון.במצב זה הנהלת טבע לא מורגשת ולא עושה פעולות נדרשות לשיפור המצב .לא סביר שיו"ר טבע מחפש מנכ"לבמשך חצי שנה . יש לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא אנשים מוכשרים שיודעיםגם לנהל חברה במשבר , כמו מנכלטאואר שקיבל חברה במצב מאד קשה והוביל אותה להצלחה גדולה .טבע נמצאת בענף טוב וחיוני לטווח ארוךולכן יש לה פוטנציאל מעולה לצאת מהמשבר , אולם חייב להיות שינוי ובהקדם.
14 שיעי מתאבד 24/08/2017 11:17 אני קונה טבע (ל"ת)
13 צדק 24/08/2017 11:09 עוד תרגיל מסריח של שוק ההון
אני בטוח שקרדיט סוויס קונים עכשיו ובגדול ויתברר בקרוב, שהם לא היו לבד
12 אבי 24/08/2017 10:48 בהתחלה חשבתי שמי שאחראי לכשלון הוא ארז ויגודמן
היום אני מבין שזה יצחק פטרבורג. הוא זה שאישר בתור יו"ר הדירקטוריון את העסקאות הבעייתיות (רימזה ואקטביס), הוא זה שהמשיך לחלק דיבידנד שכבר היה ברור שהמצב של טבע בעייתי ויתכן שלא תעמוד בקובננטים של החוב, והוא זה שממשיך עדיין לכהן כמנכ"ל זמני כבר מעל לחצי שנה כאשר לשוק ההון (ולעובדים) כבר אין שום אמון בו.... נגמר הזמן!! תביאו כבר מישהו נורמלי!!!!!
טבעוני 24/08/2017 11:19 המחשבה הנכונה : חשוב ששניהם. והוסף גם חברי הדירקטוריון. (ל"ת)
11 באפט 24/08/2017 10:46 הזדמנות של פעם בחיים
במצב הנוכחי טבע זו הזדמנות של פעם בחיים!
לילי נייר טואלט 24/08/2017 12:40 הזדמנות של פעם בחיים לקנות מניית טבע בתור נייר טואלט
מי שלא יזדרז לפני שהחברה תפשוט את הרגל
10 סתם אחד 24/08/2017 10:42 לפני שאתם רצים למכור תסתכלו בהמלצות של כל בתי ההשקעות
על טבע מיד אחרי עיסקת אלרגן ןאז תחליטו. לי אין מניות טבע אבל אם היה לי כסף פנוי הייתי קונה.
דוד הגנן 24/08/2017 12:13 תמכור משהו ואז יהיה לך כסף פנוי לקנות טבע -פשוט מאד (ל"ת)
אנונימי 24/08/2017 14:29 לך תשתול חצילים
או עגבניות ומלפפונים קילו עולה 8 ש"ח יותר מ-2$ ,תפסיק להיות כאן ליצן אם אתה גנן לך תחרוש באדמה תקשה את היבול שלך ואז אולי אחרי דמי תיווך תרוויח משהו , זה יותר שווה מלקנות את טבע בדולר , ליצן תפסיק להתלוצץ כאן על אנשים.
9 רפול 24/08/2017 10:40 משקף שווי שוק של 13 מליארד ד
כאשר הרווח השנתי 22 מליארד....רבעוני 5.5...מעניין מאוד...
8 שלומי 24/08/2017 10:38 אני קונה ב14$ (ל"ת)
7 pan 24/08/2017 10:36 אני מכחה לקנות ב-5$
אבל הכל תלוי בהתפתחויות, מה יועילו לטבע רכישות מאכזבות, מה גורל חוב הענק, אין ספק שחברה חייבת להתקבץ חזק, אם הקיווץ יהיה מושכל וחכם אז נניח מצד אחד הוצאות ירדו ומצד שני רווחים יעלו ומצד שלישי החוב יורד, אני רוצה לראות את הטבע עם חוב 5-7 מיליארד ולא יותר,,, אז זמן הרכישה
שי 24/08/2017 19:33 עברית שפה קשה (ל"ת)
אנונימי 24/08/2017 14:33 תחכה
תחכה כולם מחכים רק שאתה טועה בגדול תעשה סיבוב פרסה בראש אבל מהר , טבע תמיד היה לה לפני רכישת אקטוויס בדוחות חוב עתידי של 14 מיליארד דולר, ראה דוחות שנת 2014 , רואים שאינך מבין כלום לא חלילה לפגוע בך אבל קצת חשיבה לא תזיק לך .
6 אבני 24/08/2017 10:25 טבע מחוסלת
החוב הבלתי נתפס של טבע מביא אותה למעשה לפשיטת רגל. רק נס מקראי יכול להציל אותה.
שוקי 24/08/2017 10:40 נראה יותר כמו חיסול ממוקד, לשוויץ יש לא מעט חברות פארמה (ל"ת)
5 הרוזן 24/08/2017 10:21 טבע
אני היום רוכש מניות טבע עכשיו זה הזמן
אדי 26/08/2017 03:01 רוכש אללק...
אין לך כסף לגלידה. ישר קולטים. הפסדת כבר הכל בטבע.
4 אייל 24/08/2017 10:19 חובת ההוכחה על הנהלת טבע
הגיע הזמן צאת לשוק עם הודעה על מינוי מנכ"ל בעל שם עולמי בתחום שלא מפחד מאתגרים שיחזיר את טבע לימי הטובים מקום שהיא ראויה וצריכה להיות לא ייתכן שחברה כמו טבע תרד בצורה כזו זה עדיין חברה רווחית
שימקה 24/08/2017 13:56 צוד.......ק
רק אחרי שיבוא מנכ"ל חדש וטוב לא חייב בעל שם עולמי טבע יתחיל לשגשג.
עלובי נפש 24/08/2017 10:50 הבעייה שהם עלובי נפש שממלאים פיהם מים ורק שואבים שכר
יותר מזה מישהו שם בדירקטוריון הצית בכוונה תחילה את כל האש הזאת בכך שהדליף טרם הזמן ובכוונה את שם המנכ"ל החדש וזאת לפני שהאחרון חתם איתם על מסמכים. זאת שערוריה שאני במקומם הייתי מעיף אותו לקיבינימאט ללא פיצויים כמחבל
3 מוטי 24/08/2017 10:16 בדיחה
לא מחזיק בטבע, ולמזלי מכרתי לפני פרסום הדוח האחרון וניצלתי מההתרסקות .אבל ההמלצות של האנליסטים אחרי הירידות זה בדיחה .פשוט מי שקונה על סמך אנליסטים שם את כספו על קרן הצבי .כרגע טבע מאוד תנודתית, פשוט לחכות עד שהמצב יירגע ולשקול קניה עם סטופ לוס .
2 rjnho 24/08/2017 10:12 טבע
אני מוריד את טבע למחיר של 3-5 דולר זה מה שהיא שווה.
אנונימי 24/08/2017 14:34 מה הגובה שלך
ואני מוריד את הגובה שלך במטר בסוף תישאר גמד תסיק להתלוצץ כאן תעבור לפורום בדיחות
אלכס 24/08/2017 10:33 קונה ב 5-7
אני ממתין לקניה במחיר טוב. מי מוכר ב 5-7 ?
1 הרוזן 24/08/2017 10:12 טבע
אם טבע הולכת ויורדת הלאה הרי מובן שאיזו קרן או אדם רוכשים את המניה לעשות עליה סיבוב. לא צריך להיבהל
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש