18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הסכין מושחזת - תראו את מחיר היעד הקיצוני שקבעו במורגן סטנלי למניית טבע

המניה מטפסת הבוקר בת"א במה שנראה כמו ניסיונות התאוששות. בהראל הוציאו המלצה ברורה
 |  33
אחרי המפולת
Share
מניית טבע צללה 34.5% ביומיים האחרונים בוול סטריט אחרי דו"חות גרועים לרבעון השני והורדת תחזיות להמשך השנה. עד כה בעדכוני ההמלצות מצד האנליסטים הזרים מחירי היעד למניית טבע נחתכו לסביב 21-26 דולר. אבל כעת במורגן סטנלי הולכים צעד אחד קדימה וחותכים את מחיר היעד מ-36 דולר ל-16 דולר בלבד ואת ההמלצה מ'תשואת שוק' ל'תשאות חסר' . ונזכיר כי מניית טבע סגרה ביום שישי בוול סטריט במחיר של 20.6 דולר, כלומר מחיר היעד של מורגן סטנלי נמוך ב-23.5% ממחיר השוק (אחרי המפולת).


"טבע ניצבת מול שילוב של רוח נגדית בתחום הגנריקה, סיכון לקופקסון ומינוף גדול", כך כתב האנליסט של מורגן סטנלי שטען בעדכון ההמלצה כי למרות נפילה של 34% ביומיים, טבע עדיין נסחרת במכפיל גבוה מידי.   

בבורסה בת"א, מניית טבע (-1.07%) טבע 5,184 -1.07% 17:24 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,240 פתיחה:5,200 גבוה:5,247 נמוך:5,162 תמורה:52,972,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  עולה היום 2.5% אחרי שהשלימה אתמול מפולת דו-יומית של 36%. מדובר בהשמדת ערך של 40 מיליארד שקלים תוך יומיים והשמדת ערך של כמעט 185 מיליארד שקלים מאז השיא שנקבע ב-2015.בהראל פיננסים הוציאו הבוקר את ההתייחסות הבא: "אנו שומרים על חשיפה נמוכה עד אפסית למניית טבע ברוב המוצרים המנוהלים, לאור האיומים על החברה (אבדן הפטנט על הקופקסון, ירידת מחירים בשוק הגנרי בארה"ב, רמת מינוף גבוהה ומטרידה). מנגד, המניה נסחרת ברמות שבהן מעולם לא היתה בהן (מכפיל הון, מכפיל מכירות, מכפיל רווח מנוטרל). לפיכך, גם במבט קדימה אנו בוחרים להיות בחשיפה השקעתית מאד נמוכה לחברה, אך לא לדחות אותה על הסף. בטווח הקצר איננו רואים הזדמנות לרכישה, כי רמת הסיכון עלתה משמעותית".האנליסט יונתן קרייזמן מירושלים ברוקראז' כתב אתמול כך: "לאחר הורדת התחזיות טבע נראית פגיעה מתמיד. התחזית הנמוכה יותר למחצית השנייה של 2017 ואילך משקפת התדרדרות מבנית נוספת בשוק האמריקאי - עליו טבע עשתה את ההימור הגדול בתולדותיה עם מהלך המיזוג הכושל של אקטביס. בשל המצב, מזה כמה רבעונים הסיכון הבינארי של גנריקה לקופקסון 40 מ"ג הפך למהות סיפור ההשקעה בטבע. נראה שטבע תתקשה לעמוד בקובננס, לשם כך היא תלויה במכירת פעילויות ובבוררות מוצלחת מול אלרגן. בתסריט החיובי ביותר, נס הקופקסון ימשיך לשחק לידי החברה ויסייע לה להגיע לחוף מבטחים. מנגד, לפי התרחיש הסביר - גנריקה במהלך 2018 תנגוס בין 20%-25% מהרווח, מה שיכניס את טבע לסחרור פיננסי" - לכתבה המלאה

באיביאיי דווקא רואים במפולת הזדמנות. אנו סבורים שהמניה נסחרת בהיסטריה ועמוק מתחת לשווי הכלכלי. אנו ממליצים על הגדלת החשיפה למניה ספקולטיבית להשקעה בטווח הבינוני ארוך", כך כותב הבוקר האנליסט סטיבן טפר. למחיר היעד העדכני של טפר למניית טבע והכתבה המלאה - לחץ כאן

לעדכוני ההמלצות של האנליסטים הזרים למניית טבע - לחץ כאן
לתרחיש האימה שמשקיעי טבע רואים כעת לנגד עיניהם - לחץ כאן
לסיבה הספציפית שגרמה למפולת במניית טבע אחרי הדו"חות - לחץ כאן

מניית טבע בוול סטריט ב-12 החודשים האחרונים, והמפולת ביומיים האחרונים:

 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 pan 08/08/2017 12:21 אני מחכה לטבע ב-5$ (ל"ת)
22 משה 07/08/2017 16:29 בית השקעות....
איפה היו עד כה. גאונים. אם היו בתי ההשקעות שווים משהו היו נותנים יעד כזה לפני כולם ולא אחרי..... זו תעשיה מיותרת שמזינה את עצמה.
21 ב 07/08/2017 15:59 סו וואט גולדמן נתנו ליורו יעד של 0.86 לדולר או משהו כזה
איפה זה ? 1.2 עוד מעט כמדומני. רק דוגמא אחת מתוך אינספור.
20 הלי 07/08/2017 14:46 לא קונים מניה של חברה עם מנהלים חזירים
כמו שלא קונים דירה במחירי בועה שיפשטו את הרגל!!!!
19 ' 07/08/2017 14:45 טבע חייבת לצמצם את הפער בין הגאפ לנון גאפ, חייבת. (ל"ת)
תודה 08/08/2017 00:41 אפשר הסבר (ל"ת)
18 tch 07/08/2017 14:27 בורסה שלנו הפכה לקצביה במקום בורסה כול אחד חותך אפו שטו
אחד ממליץ אשני גורף זה הבורסה פו זה הבורסה צריך לסגור אותה כי פו אן סדר רק הכרשים בשוק גורפים את הכסף של הציבור
17 אחת שמבינה א 07/08/2017 12:46 לפני כמה חודשים בזק עמדה בשער 690, גורביץ המליץ עליה
ואמר שתגיע לשיאים חדשים, אני בדרך כלל בכלל לא מתייחסת למה שהוא אומר אבל הפעם חשבתי לעצמי אולי הוא צודק, אז קניתי בזק בשער 700 , בזק התחילה לרדת והגיעה ל680 וסגרתי בהפסד. כשטאואר עמדה ב9700 בערך גורביץ אמר שמנייה תמשיך לעלות כל ירידה לצורך עלייה, כשהגיעה ל-שער 9800 מכרתי את טאואר מכיוון שהקשבתי להיגיון שלי לא יתכן שטאואר תמשיך לעלות אחרי עליות חדות בשבועיים האחרונים ואכן צדקתי, בשורה תחתונה אני סומכת רק על עצמי . טבע? תמשיך לרדת שער 6000 שווה קנייה.
רמזי 07/08/2017 17:15 לאחת שמבינה
נראה לי שאת באמת מבינה אבל יחד עם זאת את מתעלקת על גוריביץ קשות כבר שנים לא בדיוק בדקתי אבל מקורות ותלמידים בבית סיפרו מספרים שהוא קולע ביג טיימ בגדול ב99.99 אחוז מהמקרים אז דאחילאק טעה פעם אחת או גג שני פעמים אז למה לכסח אותו בפרהסיה זה ממש לא נעים
16 אזרח 07/08/2017 12:37 עשו בשני ימי המסחר הקודמים שורט.עכשו רוצים לסגור.
למה חיכו יומיים עם ההמלצה.ראו שזה עבד לוולס פראגו.שנתנו המלצה ביום שישי.ולא כמו הרבה ביום חמישי.והמניה המשיכה לרדת. אולי יצליח גם פי שניה.
15 בושה 07/08/2017 12:25 כל מה שפינק וגורביץ כותבים תעשו הפוך ותרוויחו (ל"ת)
לבושה ב15 07/08/2017 12:37 יש ..יש ...
יש...........צודק גיסנו
ליש 07/08/2017 13:12 ניסיון של שנים זה אתר של משתפים (ל"ת)
14 דוד 07/08/2017 12:19 תראו חברים גם בזק מתנהגת כמו טבע
צריך לסגור את הבורסה פו אין פיקוח על הבורסה פו כול חלקה טובה אורסים מה יההה אם הקופות שהציבור מושקה פו לו מענין אותם פו כול פלצן ממליץ והגדול קוטיף את הפרות
שמיל 07/08/2017 12:48 גם בזק
תלמד עברית ותלמד איך שוק ההון עובד. לא מתאים לך - אל תשחק במגרש.
13 דוד 07/08/2017 12:16 לכול החחמים בבורסה אבקש דחוףלבדוק כמה שווה טבע וכמה אינ
כמה שווי שוק של טבע וכמה שוי שוק של אינסולין תראו כמה אתם משקרים לציבור זה כבר לו בורסה זה מרמים את הציבור חייב חקירה מה שקורה בבורסה לו יכול להיות שבורסה אפכה לשוק כול אחד עשה מה שהוא רוצהבבורסה אחד ממליץ השני קוטף פו זה לו קטיף שכול אחד ממליץ אפו שהוא יכול י לגרוף כסףשל הציבור שהוא לו יכול להמליץ רק הכרשים ממליצים אפו לעשות כפון על הציבור
שמיל 07/08/2017 12:45 לכל החתמים
קוטר. מי שחם לו שלא יכנס למטבח. זה שוק ולטוב או הרע ככה הוא עובד בכל העולם.
12 פ 07/08/2017 11:39 כן...הורדה של מעל 50% בגלל דוח אחד בלבד...
אחרי זה שתהיה איזושהי התפתחות יקפיצו חזרה ...אין לזה סוף...
11 א.שרמן 07/08/2017 11:33 זה התחתית הזמן לקנות
בקרוב מאוד פני טבע צפונה לא למכור לקנות כמה שיותר אפשרי
10 נתי 07/08/2017 11:30 יעברו שנים רבות שטבע תחזור לעצמה (ל"ת)
9 מור 07/08/2017 11:30 יותר גרועים ממשפחות פשע
כלללל זה וארז ויגודמן ועוד כמה "מנהלים בכירים" לא נחקרו במשטרה פשוט עצוב מדינה בהתאבדות מנכלים עם שער של עשרות מיליונים מרסקים כללית את החברה הכי חשובה למשק הישראלי עם המוןןןן חשד לפסול לכאורה ועדיין לא נעצרו או נחקרו??????
8 אחד הבנקים הגדולים 07/08/2017 11:25 חמישי בבוקר
חמישי בבוקר המליץ לקנות את מניית טבע בערב טענו שזה חברה של מוצר אחד שכל אחד יפיק את הלקחים לבד. המידע כבר היה ידוע כבר מספר שבועות אז מה קרה?! אם טבע תפעל נכון והוועדים בטבע יפסיקו לתקוע מסמרים בגלגלים אז יש סיכוי שתנצל ותגיע לרמה של 110-120 די מהר.
7 dudus 07/08/2017 10:56 טבע עברה טבח, ומי שחושב רחוק,לדעתי המחיר מתאים לרכישה (ל"ת)
6 חחח 07/08/2017 10:56 כשיגיע מנכל חדש הם ימליצו לקנות
כבר למדנו מה שווים האנליסטים. לא העיפרון החד בקלמר. השאלה היא אם טבע נסגרת או לא.
כשנגיע לגשר 07/08/2017 11:25 לעת-עתה לא הגיע (ל"ת)
5 עולב ובושה 07/08/2017 10:47 ביזבורדל - הייתם ונשארתם אתר של חרטטנים
"תראו את מחיר היעד" - אין שום מחיר יעד אלה לינק לכתבה אחרת - אפסים
רק מתקפת פרסומות 07/08/2017 11:11 צודק -חוץ מהכתבות של גרינברג אין באתר כלום (ל"ת)
4 דוד 07/08/2017 10:40 רואים אך הבורסה מתנהלת לו לפי שווי רק לפי המלצות כסף לו
רואים אך הבורסה מתנהלת לו ליפי שוי שוק רק על ידי המלצות הוא ממליץ השני גרף הם עושים את הקופון על הציבור לו מספיק להם 80 אחוז נפילה הם רוצים עוד חזירים
3 סתם אחד 07/08/2017 10:40 זאת החברה שנתנה לטבע מחיר של 90$ אחרי הרכישה. אם
הניתוח שלהם אז התאים לכם אז בטח גם הניתוח הזה חחחחחחחחח. דביל מי שמוכר!!! (גילוי נאות: אין לי אגורה בטבע!!!!!)
אז קנה במליונים 07/08/2017 10:56 התגובה שלי לכותב 1 (ל"ת)
אז קנה במליונים 07/08/2017 10:55 ותצא חכם ולא דביל.
סתם לפזר אבק מילים באוויר..לא שווה כלום.
2 su 07/08/2017 10:37 מה איחפת להם כול אחד לחתוך בבשר החי כי זה לו שלו
הוא רוצה את טבע במחיר נמוך כול אחד רוצה גם אני רוצה במחיר נמוך אני מחקה שכולם יחתחו אותה לאחר מיכן נכנס בגדול
1 סתם אחד 07/08/2017 10:35 אין לי שקל בטבע אבל לדעתי מפגר מי שמוכר. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש