מ'קדיגיטל

האפליקצייה השבועית: עזבו חינם, rainbowsix יעלה לכם כסף ושווה את זה

אורי אדמון מכניס את היד לכיס ומשלם על המשחק החדש של טום קלנסי 6.99 דולר לפי "המודל הישן והטוב שממשיך לעבוד". לדעתו, זה שווה כל שקל
אורי אדמון |

עם כל הכבוד למודלים עסקיים מתוחכמים, רכישות בתוך אפליקציות, כסף וירטואלי, פרסום בתוך ומחוץ לתוכן, תוכן ממותג ושאר אפשרויות, יש גם מודל, ישן וטוב, שממשיך לעבוד - 6.99 דולר עבוד המשחק החדש rainbowsix.

המשחק - מבית gameloft הוא אחד ממשחקי הAAA בזירה - משחק גדול, כבד, עם סיפור מסגרת של טום קלנסי. עיצוב ומשחקיות מורכבים. שילמתי את הסכום בשמחה ויצאתי להרפתקה. הצטרפתי לצוות קומנדו בזירה עמוסת מטרות ואמצעי לחימה ומייד התחיל האקשן.

המשימות קשות ודורשות עבודת צוות. הלוחמים מיומנים והאתגר בכל שלב דורש שעות של מאמץ. אני פורץ את דלת בחדר הסודי של השגרירות, צופה דרך חריצים בחוטפי השגריר, זוחל מתחת למערכת הלייזר שמאבטחת את המתחם, זורק רימונים, שולח לוחמים, לומד מפות.

המשחק מציע להצטרף לקהילה ולשלב מאמץ עם שחקנים אחרים, לצאת למגוון רחב מאוד של משימות אישיות או קבוצתיות. השעות הראשונות מעט מתסכלות, לוקח זמן לשלוט בנשקים ובתנועה של השחקן, אבל אחרי השלב הראשוני אני מתחבר ונשאב אל עולמו של קלנסי.

יהיו שיגידו שזה יקר מידי, מורכב מידי, ארוך מידי ותובעני מידי. מי שזה גדול עליו תמיד יכול לחזור לשחק סנייק. משחקים זה דבר רציני. לשחק זו עבודה קשה.

לחצו - להורדת המשחק

מומלץ - לגיימרים ואוהבי יריות ואקשן, FPS

מפתחי המשחק - GAMELOFT

הכותב הוא סמנכ"ל פיתוח עסקי ומוצרים במקאן אריקסון

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.