שוחררה גרסת הבטה של CoreDMS לניהול קמפיינים דיגיטליים באינטרנט
חברת CoreDMS - Digital Marketing Services פיתחה מערכת יחידה מסוגה בארץ המאפשרת למשרדי הפרסום לנהל בעצמם את הקמפיינים באינטרנט ללא צורך במתכנת. אלי ושוקי שטרית, הבעלים של החברה, הם שני אחים ממושב בדרום הארץ, שהחליטו בעקבות מפגשים רבים עם משרדי הפרסום ולאחר מחקר שטח מעמיק, על הקמת מערכת שתפתור את בעיית ניהול הקמפיינים באינטרנט. משרד הפרסום 'זרמון גולדמן', בין 10 המשרדים המובילים בארץ, הוא הראשון שרכש רישיון שימוש בתוכנה. בנוסף שוחררה התוכנה לשישה משרדי אינטראקטיב מהגדולים בענף.
מערכת CoreDMS מאפשרת ניהול קמפיינים באינטרנט החל משלב ההקמה ועד למעקב השוטף אחר נתוני הפרסום כולל מדידת הערך הכספי שלהם. בעזרת המערכת יוכל המפעיל להקים שטחי פרסום באתרי אינטרנט,לנהל את הקמפיין בזמן אמת, להפיק דוחות על כמות החשיפות, ההקלקות ולידים, לתמחר את עלויות הקלקה והחשיפה ולבסוף להפיק דוחות לאחוזי ההמרה ומדדי הצלחה של הקמפיין מכל מחשב או טלפון סלולארי (תומך).
סגולות המערכת הן הפקה ועיצוב עמודי נחיתה לקמפיינים באמצעות ממשק צד לקוח בשיטת צעד אחר צעד, יצירת לואדרים לבאנרים בשפות ActionScript 2-3, טפסים, מחולל מסדי נתונים מסוג Microsoft SQL ועמודי נחיתה וכל זאת ללא ידע תכנותי או רקע בבניית אתרים / עמודי נחיתה. המערכת מלווה בסרטוני הדרכה המקיפים את אפשרויות ותפעול המערכת.
מערכת CoreDMS ממוקמת בחוות שרתים בעלת צינור תעבורה של 1 ג'יגה (הפס הרחב ביותר בישראל) המאפשר מאות מיליוני חשיפות ליום! משתמשי המערכת מקבלים בנוסף למערכת, חבילת אירוח בשרת, אבטחת מידע SSL ומסד נתונים פרטי.
בחברת CoreDMS זיהו קושי מערכתי בהתמודדות עם העלאת קמפיינים לאתרים רבים ברשת הן בצד האופרטיבי והן בצד הפיננסי. באמצעות המערכת יוכלו המשרדים לחסוך אלפי שקלים אותם הם מוציאים על מקורות חוץ ושימוש בכוח אדם מיותר. הלקוחות יוכלו בעצמם לנהל את הקמפיינים שלהם במקום אחד וכל זאת באמצעות ממשק מנהל נח, ידידותי וקל לתפעול.
"המערכת תוכננה לתת מענה למחלקות אינטראקטיב במשרדי הפרסום, חברות דיגיטל, מנהלי אתרי אינטרנט וחברות המפרסמות ברשת", אומר שוקי שטרית, מנכ"ל משותף ובעלים. " CoreDMS היא מעין שלט רחוק המפעיל את הקמפיין בכל רגע רצוי ועוקב אחר תוצאותיו". עוד הוסיף שוקי כי בחודשים הקרובים יעלו לרשת גרסאות באנגלית וברוסית לקהל לקוחות באירופה ובארה"ב.
לאתר החברה -
- 1.רונן 13/02/2012 23:58הגב לתגובה זולמה זה לא עובד שוקי?

סטיב ויטקוף מכר מניות ב-120 מיליון דולר; הונו: מעל 350 מיליון דולר
השליח של טראמפ במזרח התיכון והאיש שאחראי בצד האמריקאי על השיחות לשחרור החטופים, נכנס לממשל כאיש עסקים אמיד; מחזיק במניות אובר, סיסקו, קריפטו, נדל"ן ועוד
סטיב ויטקוף, איש העסקים ואיש אמונו של טראמפ במזרח התיכון מכר חלק ממניותיו בחברת הנדל"ן שבשליטתו. בדיווח שלו נחשף היקף אחזקות מרשים שכולל השקעות במקרקעין, סטארט-אפים, מטבעות דיגיטליים, כלי טיס וחשבון מזומן בסך 50 מיליון דולר
ויטקוף, מכר אחזקות בשווי 120 מיליון דולר בחברת הנדל"ן הפרטית שלו Witkoff Group, במסגרת מהלך שנועד להפחית סיכונים של ניגוד עניינים. לפי הדיווח, המכירה בוצעה כחלק מתוכנית כוללת להקטנת חשיפות והכנסות פוטנציאליות שעלולות להתנגש עם תפקידו הדיפלומטי. ויטקוף משמש כשליח מיוחד מטעם טראמפ למזרח התיכון ומשימות שלום נוספות, כולל מעורבות פעילה במגעים בין ישראל לחמאס ואף הרחבת סמכויות לאזור אוקראינה.
הצצה לנכסים של ויטקוף
לפי המסמכים, לויטקוף שווי מינימלי של 350 מיליון דולר - אך מדובר בגילוי חלקי. ככל הנראה שוויו האמיתי גבוה בהרבה. בין הנכסים: נדל"ן יוקרתי במיאמי, ניו יורק ודרום פלורידה, מניות ברדיט, אובר, סיסקו ו-SpaceX והשקעות בקרנות גידור, מטבעות קריפטוגרפיים ואפילו כלי טיס.
המסמך כולל גם את פירוט ההכנסות מהשנה החולפת: 35 מיליון דולר שהתקבלו כדיבידנדים מאחת מחברות ההחזקות שבשליטתו - המחזיקה בין היתר בנדל"ן, חברת ניהול גולף, מלונות וחברת הקריפטו World Liberty Financial.
World Liberty Financial - שיתוף פעולה כלכלי עם משפחת טראמפ
ויטקוף ובניו הקימו בשנה שעברה את חברת הקריפטו World Liberty Financial יחד עם שלושת בניו של טראמפ: דונלד טראמפ ג'וניור, אריק טראמפ וברון טראמפ. החברה אחראית על השקת מטבע הקריפטו USD1, ששימש את קרן MGX מאבו דאבי להשקעת ענק של 2 מיליארד דולר בבורסת Binance. מדובר בקרן השקעות ממשלתית של איחוד האמירויות.
לפי גילוי קודם, טראמפ עצמו גרף רווחים של 58 מיליון דולר מהמיזם. ויטקוף, לעומת זאת, לא פירט את חלקו בהכנסות.

הנגיד: "פועל להעביר את הכוח מהבנקים לציבור" - האומנם?
פרופ' אמיר ירון מתעתע בציבור - מדבר על החלשת הבנקים, בפועל הוא רק חיזק אותם ופגע בציבור; האם 10 מיליונים איש אנונימיים פחות חשובים מעשרות החברים והמכרים של הנגיד במערכת הבנקאית? בסוף הכל אישי
הבנקים חזקים - הציבור חלש. אין מספיק תחרות, והבנקים מצפצפים עלינו - אפס על ריבית עו"ש ביתרת זכות, 12.2% על ריבית עו"ש ביתרת חובה. הנגיד ובנק ישראל מסבירים לנו שהם עושים הכל כדי לשנות את זה - הם מסבירים את זה כבר שנים, אבל שום דבר לא השתנה למעט דבר אחד - הרווחים של הבנקים. הם שוברים מדי שנה שיאים. על חשבוננו.
וכך מגיע היום הנגיד, פרופ' אמיר ירון לכנס על תמורות בשוק האשראי הקמעונאי ומסביר על הפעולות של הבנק, ההצלחות, הכיוון קדימה. אפשר להתרשם, וננסה להיות עדינים שהנגיד לא ממש מבין את הסיטואציה או מנסה לייצר נרטיב שגוי בעם. האמת היא שהאחריות עליו והוא לא שינה את יחסי הכוחות בין הבנקים לציבור - אפילו ההיפך. בתקופתו הבנקים הפכו לחזקים עוד יותר. הוא זה שאשם במצב לצד צמרת בנק ישראל שהמוני ישראלים לא מקבלים ריבית על העו"ש וזו רק דוגמה. מאות סעיפים של עמלות מיותרות ויקרות לצד ניצול ועושק של ציבור הדיוט, מטשטשים את היכולת לבדוק ולהבין על מה הציבור משלם. בנק ישראל יכול בלחיצת כפתור לפתור את הבעיה. הוא מדבר גבוה על הרצון לשמור על עצמאיות הבנקים - אם בעולם המערבי עושים כך, גם אצלנו אפשר, כשנזכיר לנגיד שאצלנו השוק לא תחרותי ולכן רגולטור יכול וצריך להתערב.
אבל זה לא האינטרס של הנגיד. הוא רוצה ללכת לישון כל לילה כשהוא רגוע לחלוטין שאין שום סכנה ליציבות הבנקים והדרך לעשות זאת היא לפטם אותם ברווחים. הנגיד הוא המנכ"ל על של הבנקים. הוא קובע את הרווחים שלהם דרך המרווחים על הבנקים, דרך עמלות, דרך קביעת התחרות, דרך קביעת מבנה השוק המקומי, השחקנים בו ותעריפי העמלות והריביות. כשהוא רואה שהריבית היא אפס, והוא מדבר על כך שהוא משנה את יחסי הכוחות בין הבנקים לבין הציבור, מצופה שיורה על ריבית על העו"ש. הבנקים ירוויחו במקום 16% על ההון "רק" 14% (הם בתשואות שיא על ההון). מספיק שהבנקים ישלמו כ-2.5%-3% על העו"ש כדי לשנות משמעותית לובה את המאזן כוחות בין בנקים לציבור - הוא בוחר לא לעשות זאת. למה לריב עם החברים שלך? 10 מיליון איש הם אנונימיים בלי שמות, אבל את עשרות הבכירים במערכת הבנקאית הוא מכיר אישית.
אז הנה דברי הנגיד, איכשהו הם לא ממש מתחברים למציאות - "הצעדים השונים שאנו נוקטים מהווים מהלך סדור שמטרתו לייצר שוק אשראי תחרותי, מגוון וחדשני בו הכוח עובר לצד של הצרכן וכושר המיקוח שלו מול ספקי האשראי השונים, מתעצם. אנחנו פועלים כדי להעביר את הכוח מספקי האשראי והבנקים לציבור הלווים. הדרך לכך נשענת על שני צירים מרכזיים.
- בנק ישראל: פחות מעשירית מהכסף השוכב בעו"ש מקבל ריבית
- בנק ישראל פרסם תכנית כוללת להקלות כלכליות לחיילי חובה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"הציר הראשון עוסק בהעצמת כוחו של הצרכן ביחס למידע הפיננסי שלו. בעידן המודרני, מידע הוא אחד הנכסים החשובים ביותר. הוא מאפשר לגופים פיננסיים להבין את צורכי הלקוח, להעריך סיכונים בצורה מיטבית, להציע מוצרים מותאמים ולפעול בסביבה תחרותית והוגנת יותר.