מנית DEIX - Directed Electronics
החברה עוסקת בעיצוב ושיווק מערכות סטריאו, אודיו וידאו וציוד אבטחה לרכב ולבית. המוצרים לרכב כוללים מערכות אזעקה, מערכות היברידיות , ציוד GPS ועוד. לחברה שיתוף פעולה עם חברת SIRIUS (חברת רדיו לוויני). החברה הוקמה בשנת 1982 ומרכזה בקליפורניה.
להרחבה נוספת: http://finance.yahoo.com/q/pr?s=DEIX
פרטים כללים אודות המניה נכון לתאריך 30/11/2007 :
סימול :DEIX
שווי שוק : M47.85
מחיר אחרון : 1.89$
נפח מסחר ממוצע 3 חודשים: 306,763 ע.נ.
סקטור : מוצרי צריכה
תעשייה : ציוד אלקטרוני
אתר הבית : http://www.directed.com
הערכת סיכוי – סיכון למניה על פי "שיטת בקשי".
הסקאלה בנויה ע"פ פרמטרים שבין 1-8, כאשר 1 = המניה במינימום סיכון ו 8 = המניה בסיכון גבוה בין הפרמטרים המרכזיים לבדיקת המניה ניתן למנות:
1. בעלי עניין– סך קניות של בעלי עניין עולה על סך המכירות.(עובר)
2. שורטים – פרמטר זה מסייע לבדיקת כיוון המניה. במניה זו יחס השורטים נמוך. (עובר)
3. מערכות התראות – שקלול מידע ממערכות מידע פיננסיות שונות בעולם (ניטראלי).
4. אנליסטים- שקלול תוצאות ההערכות הקיימות בשוק. במניה הקונצנזוס מראה על קניה. (עובר)
5. פרופיל + חדשות – פרמטר זה בוחן את פרופיל החברה, מוצרים, טכנולוגיות, שתופי פעולה והסכמים שונים. (עובר).
6. ביצועי המניה מול התעשייה שלה – השוואה של ביצועי המניה מול התעשייה מתחילת השנה. (נכשל)
7. ניתוח טכני – מרבית האינדיקאטורים לטווח הקצר מאותתים על המשך עליות (עובר).
8. מוסדיים – סך קניות של מוסדיים בחודשים האחרונים עולה על סך מכירות (עובר).
סיכום ותחזית :
לאחר שקלול כל הפרמטרים הערכה היא כי רמת הסיכוי – סיכון למניה עומדת על 2. לזהירים שבינינו אשר רכשו את המניה ניתן לשים STOP LOSS ברמת ה - 1.5$.
על כותב הסקירה
צביקה בקשי הוא מרצה בכיר ומנהל אקדמי של תחום המסחר במכללת מיטב.
בעל ניסיון של למעלה מ- 10שנים באיתור וניתוח מניות בארץ ובחו"ל ובעל יכולת מוכחת לחיזוי מניות ב- Wall Street טרם פריצתן.
בעל תואר .B.A. במידענות (בהצטיינות) ובפילוסופיה ותואר .M.A בניהול ידע (בהצטיינות) מאונ' בר אילן, לצד השתלמויות רבות בשוק ההון.
הקים ומפתח קורסים רבים בתחום שוק ההון ומידענות פיננסית לגופים שונים (אונ' ומכללות) ומעביר הרצאות במוסדות רבים גם בתחום מודיעין תחרותי.
תקנון הסקירה:
1. יש להדגיש כי פעילות בנכסים פיננסיים, שוק ההון וכל מידע אחר המופיע בסקירה דורשות מומחיות מקצועית והם נעשים על דעת ובאחריותו של המשתמש בלבד.המידע והסקירה אינה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי בתחומים הנ"ל וכן אינו מהווה תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.
2. אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
3. הכותב עשויי להחזיק בניירות הערך המוזכרים בסקירה וברור לקורא הסקירה כי אין המדובר ביועצי השקעות ו/או מנהלי תיקים ו/או נותני שירותים למקבל הסקירות, וכי אין הנאמר מהווה בכל דרך, תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים ובנתונים של כל אדם.

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה
צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?
ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.
מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.
דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.
המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.
- אחרי הדוחות החזקים: הפועלים מגייס אגח קוקו
- הנוסחה של ידין ענתבי: המניה מזנקת ב-5%, הציבור מקבל 0% בעו"ש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה
צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?
ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.
מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.
דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.
המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.
- אחרי הדוחות החזקים: הפועלים מגייס אגח קוקו
- הנוסחה של ידין ענתבי: המניה מזנקת ב-5%, הציבור מקבל 0% בעו"ש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.