נמשך המומנטום של קומטאץ' באסיה: חתמה הסכם עם אנלב
השבוע נחתם הסכם בין חברת קומטאץ' הישראלית (CTCH) לחברת AhnLab, מובילת שוק אבטחת המידע בקוריאה. כאמור, יוטמעו מנועי האנטי ספאם והאנטי וירוס של קומטאץ' כחלק אינטגרלי מחבילת המוצרים של החברה הקוריאנית. זאת לאחר שבשבוע שעבר חתמה קומטאץ' על הסכם ספק האנטי-וירוס הגדול בסין.
אנלב היא ספק האנטי-וירוס התשיעי בגודלו בעולם, והיא נחשבת גם לאחד הספקים המובילים לתוכנות אבטחת מידע באסיה, עם למעלה מ-14 אלף לקוחות ארגוניים ברחבי היבשת. בקוריאה עצמה מחזיקה החברה ב-65% משוק תוכנות האנטי-וירוס, ונחשבת לחברה הגדולה ביותר בתחום אבטחת המידע.
סגן נשיא החברה הקוריאנית, אייק קים, ציין, כי הבחירה בקומטאץ' כשותפה הטכנולוגית של אנלב לאבטחת דואר אלקטרוני נעשתה לאחר בחינה מדוקדקת של הטכנולוגיה של קומטאץ'. "מצאנו שהטכנולוגיה של קומטאץ' מובילה בהגנה הן בתחום האנטי וירוס לשעת האפס והן בתחום האנטי ספאם".
קים הוסיף, כי "הבדיקות המחמירות שביצענו אישרו את העובדה שמנוע האנטי וירוס לשעת האפס של קומטאץ' הוא טוב יותר מכל גישת הגנה פרו-אקטיבית אחרת הקיימת היום בשוק. טכנולוגית האנטי-ספאם שלה, הנשענת על זיהוי התפרצויות בתעבורת דואר עולמית, ולא על זיהוי תוכן, חסמה את הספאם האסיאתי טוב יותר מכל שיטה אחרת".
רוני זהבי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקומטאץ', אמר, כי "את ההצלחה של קומטאץ' באסיה ניתן ליחס בעיקר לעובדה שטכנולוגית זיהוי הווירוסים והספאם שלנו אינה מושפעת מגורמי שפה, ועל כן מתאימה ליישום גלובלי. גם באסיה, כמו במקומות אחרים בעולם, חברנו לשותפים הנחשבים לשחקני מפתח באזור שלהם, ואנו מציעים להם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר להגנה על לקוחותיהם".
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
הדס מינקה ברנד"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"
הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל
תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.
היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".
אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".
מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.
- האיחוד האירופי בין קריסה סופית להתעוררות
- הכלכלה האמריקאית ממשיכה לצמוח לצד ריסון באינפלציה – מה זה אומר על הריבית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".
