פאודה
צילום: אוהד רומנו

מפגיזה: הפרק הראשון של פאודה רשם 12% בקרב צופי yes

לאייס נודע כי בנוסף לנתון שנמדד בקרב צופי yes, הרייטינג בקרב הציבור היהודי עומד על ממוצע של 4%, אבל יש לזכור כי רק צופי yes יכלו לצפות בסדרה
משה בנימין | (3)

פרק הפתיחה של העונה השנייה של פאודה, סדרת המתח-פעולה המדוברת הניב רייטינג שיא של 12.07% בקרב משקי הבית המנויים על yes - כך עולה מנתוני החברה שמפורסמים לראשונה. 

לדברי החברה, הנתונים מצביעים על כך שמדובר ביצירה הישראלית-מקורית המצליחה ביותר בתולדות הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל. 

בהמרה לקנה המידה של הרייטינג הנמדד מדי יום בערוצים המסחריים, בקרב משקי בית יהודיים, 12% האחוזים של פאודה מהווים כ-4%. בהשוואה לתכניות ששודרו בערוצים המסחריים, הפרק של פאודה היה אחד מ-5 המשדרים הנצפים ביותר אתמול בפריים-טיים בטלוויזיה (על פי נתוני המדידה בקרב צופי yes) לצד המהדורה המרכזית של חברת החדשות, 'הכוכב הבא', 'מהפכה במטבח', ו'היום בלילה' - תוך שהוא עוקף ברייטינג תכניות בולטות בלוח השידורים של הערוצים השונים.

מטבע הדברים, בתכנית לא צפו אמש לקוחות HOT, סלקום TV ופרטנר TV.  כך יוצא שהנתון הגבוה בקרב צופי yes , יורד משמעותית בקרב הציבור הכללי, שרובו לא צפה בה. התכנית ששמה יצא למרחקים ונרכשה לשידור על ידי ענקית השידורים נטפליקס היתה נהנית מן הסתם מרייטינג גבוה הרבה יותר במידה והיתה משודרת בערוץ מסחרי.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    1 02/01/2018 15:34
    הגב לתגובה זו
    רוב השחקנים הם שמאלנים שונאי ישראל שמנהל אותם משה איבגי סוטה המין השמאלן שבית המשפט של השמאלנים פתר אותו מהעונש המגיע לו החוק
  • 1.
    תל אביבי 02/01/2018 10:41
    הגב לתגובה זו
    ועשו כל כך הרבה רעש, ואפילו לא ידענו את תאריך שידור הפרק ):
  • הרוב צופי vod (ל"ת)
    מי רואה בזמן אמת? 02/01/2018 13:26
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.