נותנים יד: פרויקט "העוגן" של ראובני פרידן ויפה אפרתי עם הסלבס הביא למכירה של 50 אלף צמידים
רגע לפני החג, הקמפיין ההתנדבותי של משרד הפרסום ראובני פרידן ומשרד יחסי הציבור יפה אפרתי תקשורת בשיתוף סלבריטאי ישראל הביא לבשורה משמחת עבור המאבק במחלת הטרשת הנפוצה.
הקמפיין תחת השם "העוגן שלי" הופק במטרה לעודד את הקהל הרחב לרכוש את צמידי "העוגן" ולתרום את ההכנסה לטובת ניסוי חדשני שימצא תרופה למחלה. העלות שנדרשת להשלמת הניסוי עומדת על מיליון דולר ותודות לקמפיין, 500 אלף שקל כבר גויסו לאחר מכירת 50 אלף צמידים ב-10 שקלים לאחד.
תחילת הפרויקט בפנייה של אורן בר-גיל, מבעלי קרולינה למקה ושרית קליימן, בעלת סוכנות האיפור סולו, ובעלה אריה, חולה טרשת מזה חמש שנים - למשרד הפרסום ראובני פרידן. בני הזוג שרית ואריה רתמו את המשרד לטובת הניסוי חדשני. במשרד מספרים כי "שרית יוזמת הפרויקט, ללא מימון או עמותה מאחוריה, הייתה העוגן של אריה לאורך כל המחלה - והיא העניקה את ההשראה לפרויקט".
- 15 דקות התהילה: קמפיין ראשון ליוצאי חתונה ממבט ראשון
- צפו: הקמפיין החדש של מזרחי עם דביר והמשקיע דובי פרנסיס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כדי להפיץ את הבשורה, ראובני פרידן, יחד עם משרד יחסי הציבור יפה אפרתי גייסו סלבס וביקשו מהם לספר על העוגן שלהם בחיים. הסיפורים נערכו לסרט טלוויזיה שהופץ ברשתות החברתיות ושודר בטלויזיה בזמן קהילה. בנוסף, גייס המשרד מאות סלבס מכל התחומים, ביניהם רוסלנה רודינה, רון קופמן, דביר בנדק, הראל סקעת, שלומית מלכה, ליאור רז, שירי מימון, יעל גודלמן, ערן זהבי וארז טל שהצטלמו כשהם עונדים את צמידי העוגן וקוראים לכל העוקבים והחברים שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם לרכוש צמיד ולתרום למטרה.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
