'הארץ' חוזר ומוכיח שיש לו ביצים: יוצא בקמפיין דיגיטל עם רמי הויברגר, מעיין בלום ו"זין"
שנתיים לאחר "קמפיין הסקס" שיצר סערה ברשתות החברתיות ובכלל, עיתון הארץ חוזר בפרסומת דיגיטל חדשה שעלתה היום (יום א') לאוויר, שאף היא, איך נאמר, לא תמצא את עצמה בלב הקונצנזוס.
הליהוק לפרסומת הוא מהטובים שראינו לאחרונה: בסרטון מככבים השחקן רמי הויברגר בתפקיד "המוח" של יוחאי, המגולם על ידי מעיין בלום. הקמפיין, תחת הכותרת "הגיע הזמן שתשקיעו במוח שלכם" מציג את בלום והויברגר בתפקיד המוח יושבים במסעדה בסצנה שבה המוח - הויברגר - מתלונן בפני יוחאי על כך שהוא מרגיש לאחרונה כמו איבר סוג ב', כשהוא מזניח אותו ומעדיף להשקיע את זמנו וכספו על איברים אחרים כמו העיניים שלהם קנה משקפיים יקרות והכבד שאיתו הוא דופק צ'ייסרים.
הטוויסט בעלילה מגיע לאחר ההתפרצות של המוח אז הוא צורח ש"נשבר לו הזין, שגם לו אגב קנו משהו וכדאי שלא נפתח את זה פה מול כולם". בשלב זה מופיעה בובת זין שפותחת במריבה עם המוח, של יוחאי.
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקמפיין מיועד לקידום המינויים הדיגיטליים בהצעת מחיר של 4.90 שקלים לחודש הראשון. הוא צפוי להישאר בגזרת הדיגיטל בלבד וכן יקודם באתרי הקבוצה, בפייסבוק וביוטיוב
בהשקעה של מאות אלפי שקלים. הסרטונים בויימו על ידי דרור שאול, במאי סרט הקאלט מבצע סבתא שחוזר לשתף פעולה עם הויברגר שכיכב בסרט תחת הדמות של איש הצבא "קרמבו".
התסריט נכתב על ידי משרד הפרסום מנצ' שגם הפיק את הסרטונים. משרד הפרסום הצעיר בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מלווה את קבוצת "הארץ" בשנה וחצי האחרונות.
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
מהארץ נמסר, כי הקמפיין נועד לשכנע את הגולש הישראלי לשלם על תוכן איכותי באינטרנט. "עיתונות איכותית עולה כסף. הגולש הישראלי שלא חושש לשלם 250 שקל על סושי או 599 שקל על משקפיים, חייב להרגיש בנוח גם להשקיע במוח שלו - ולקרוא הארץ". על פי נתוני הקבוצה, להארץ יש כיום 22 אלף מינויים דיגיטליים, שמשלמים 400 שקל בשנה במסלול השנתי או 40 שקלים במסלול החודשי. במסגרת הקמפיין מוצע המינוי ב-30% הנחה.
כאמור, זהו הקמפיין השלישי שמפיקים בהארץ בשלוש השנים האחרונות לקידום האתר HAARETZ.CO.IL. הסרטון הקודם שהיה פרובוקטיבי למדי הציג סצינת סקס במיטה והפך בין לילה לנושא הלוהט ברשתות החברתיות. הסרטון זכה לביקורות צוננות מצד פרסומאים שהגדירו אותו כפרובוקציה בכוח, המעליבה קוראים, וכן זכה לביקורת מבית לאחר שעובדי העיתון חתמו על עצומה המתנערת מהקמפיין הסקסיסטי שמחפיץ נשים.
- 28.אני 15/08/2015 19:33הגב לתגובה זולמה אתם אומרים זה איכס וזה לא איכס זה מה שאנחנו צריכים עם זה ימשיך ככה המדינה תהיה כולה צחוקים
- 27.יעקב עיני שזר 03/08/2015 17:05הגב לתגובה זומכיוון שהאחראי הוא עיתון הארץ שמתיימר לייצג תרבות אחרת - סובלנית נאורה ולא אלימה. לא אתפלא אם העיתון דווקא יאבד הרבה מהקהל שלו בגלל הפרובוקציה הדוחה הזאת
- 26.יענקלה הנופח 28/07/2015 16:25הגב לתגובה זונראה שהזין התיישב היטב על מוחו של שוקן, שנעתר וקיבל את הפרסום של אותו משרד פרסום קלוקל. רק מוח מעוות יוטעם קלוקל, פרסם כך עיתון רע, שממילא אין לו מה להציע לציבור. בושה.
- 25.סמי 23/07/2015 19:55הגב לתגובה זוחברת הפרסום של איתון הארץ פשוט מדרדר את העיתון .בשנה וחצי האחרונים התפוצה של עיתון ירדה בזכות חברת הפרסום הכושל והמכשיל. איפוא הם האחראים על העיתון לי כואב הלב באמת. חבל על הכסף.
- 24.40 ש"ח לחודש? הם נורמלים? (ל"ת)4.90 רק לחודש ראשון 22/07/2015 23:57הגב לתגובה זו
- 23.מתן 20/07/2015 11:40הגב לתגובה זואיכס איכס איכס כמה חם...........
- 22.לא-מנץ' 20/07/2015 10:54הגב לתגובה זוכמה קנאה
- 21.אבי 20/07/2015 08:48הגב לתגובה זורע בכל כך הרבה מובנים. מעניין מה היו כותבים על הפרסומת הזאת בעיתון שהיה פעם לאנשים חושבים ועכשיו נהנה לשחק בקה פיפי ולהגיד זין.
- 20.אלה 19/07/2015 21:43הגב לתגובה זופרסומת עלובה , לקוח עלוב , משרד פרסום עלוב . רק הבמאי מקסים . ככה זה שאתה שאנשים בלי נשמה מתעסקים בפרסום .
- 19.טויוטה?? 19/07/2015 20:33הגב לתגובה זותראו לבד http://youtu.be/F1b4WrTBVjE
- 18.מד מן 19/07/2015 18:38הגב לתגובה זואין ספק שמדובר ביציאה משעשעת וקריאטיבית,כל כך קראיטיבית ש"שוכחת" שהיא צריכה לשרת את הארץ ,לבדל אותו,לגרום לקוראים לבוא אליו, אבל מרוב קריאטיב זה משרת רק את משרד הפרסום שמשדר "תראו כמה אני קריאטיבי" ,וואלה הארץ באמת אכלו את כל הזין
- 17.גדעון 19/07/2015 18:25הגב לתגובה זוכמה רחוק הביצוע והרעיון מהמותג. לא רק שזה לא יביא לקוראים חדשים, זה יבריח את הקיימים. תת רמה. דאחקה ב1.80 במקום קמפיין אינטלגנטי לעיתון איכותי. חלש ברעיון ובביצוע.
- 16.מחליא כמו העיתון הזה. שמאל מתאבד והזוי (ל"ת)תקציבאית 19/07/2015 17:50הגב לתגובה זו
- 15.חמודי 19/07/2015 17:09הגב לתגובה זואבל על הגבול של פיספוס בגלל ביצוע בינוני...
- 14.ניהול קראיטיב חובבני 19/07/2015 16:53הגב לתגובה זוחשבתי שהנערים החדשים מהבלוק דווקא יעשו עבודה אבל תמיד קננה אצלי המחשבה שמדובר במשהו לא אמיתי, יוצאי סיירות נבחרות שידעו לנצנץ פה ושם, לא יותר. יש כאן כשלון במוצר-החל מהקופי וכלה בקאסט. האסטרטגיה היא בנאלית ומתפוצצת עליך באופן גס ולא מתחכם.
- 13.מנשה 19/07/2015 15:56הגב לתגובה זותכלס, שוב נראה שהארץ מפספסים ופונים לקהל סמולני. נראה כמה מנויים חדשים יביא הקמפיין הזה. הוא היה סקפטי...
- 12.דני 19/07/2015 15:49הגב לתגובה זוובסוף מקבל זין! היידה כיתה ד'
- 11.אהבתי. אבל זין אני עושה מנוי. (ל"ת)מר קריאייטיב 19/07/2015 14:07הגב לתגובה זו
- 10.אורי 19/07/2015 13:47הגב לתגובה זומהראש ( של הזין).
- 9.יא אללה יצא טוב לשמאלנים הפעם (ל"ת)שולה 19/07/2015 13:03הגב לתגובה זו
- 8.תכלס 19/07/2015 12:56הגב לתגובה זועיתון מביך + משרד מביך = (עוד) סרט מביך.
- גיא 19/07/2015 18:02הגב לתגובה זוהלוואי שהיו בענף הפרסום הישראלי עוד כמה "מביכים" כמו מנצ'. אולי אז הפרסום הישראלי היה נראה קצת פחות מביך
- אתה תועה ומתעה .יש פרסומות טובות .פרסומת הזאת באמת זבל ומלא אלימות. (ל"ת)סמי 23/07/2015 19:57
- עיתון מעולה, סרטון משעשע (ל"ת)לך תשתה מים קנאי 19/07/2015 14:30הגב לתגובה זו
- איש קריאיטיב בינוני+משרד בינוני=תסכול (ל"ת)תכלס 19/07/2015 14:19הגב לתגובה זו
- היית רוצה מביך. מנצ' חמודים אחד אחד. (ל"ת)לקוחה במשרד 19/07/2015 13:05הגב לתגובה זו
- 7.ז' 19/07/2015 12:48הגב לתגובה זואחלה סרט תכלס.
- 6.שי 19/07/2015 12:42הגב לתגובה זוהקמפיין הקודם היה סתם נמוך ופרובוקטיבי. בקמפיין הנוכחי יש אחלה אסטרטגיה - עיתון בשביל המוח. יש גם אחלה משחק של רמי הויברגר. בשורה התחתונה - נכון שזה פרובוקטיבי ובוטה אבל זה משרת מסר ולכן זה ממש בסדר גמור
- 5.בתור אישה אני מתביישת (ל"ת)מלכה 19/07/2015 12:33הגב לתגובה זו
- בתור איש 20/07/2015 02:19הגב לתגובה זויש דברים גרועים יותר להתבייש
- 4.בתור אישה אני מתביישת (ל"ת)מלכה 19/07/2015 12:33הגב לתגובה זו
- 3.קולגה 19/07/2015 12:32הגב לתגובה זואיזו הגשמה של קריירה. אני בטוח שאתה מהווה גאווה לסוכנייך... רמי, אין גבול אה?
- 2.עיתון חולה לאנשים חולים (ל"ת)עמית 19/07/2015 12:31הגב לתגובה זו
- 1.כיף של סרט (ל"ת)פדרבוש 19/07/2015 12:17הגב לתגובה זו
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
