ה-Hooligans עושים רדיו, וצרבת: יוצאים בקמפיין לחברת התרופות 'אסטרהזניקה'

בוטיק הקריאייטיב של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין לא עוצר בדיגיטל ושולח זרועות גם לרדיו עם קמפיין חדש לחברת התרופות השבדית
משה בנימין | (11)

בוטיק הקריאייטיב Hooligans של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין לא עוצר בעולמות הדיגיטל ושולח זרועות גם לרדיו, במסגרת העבודה עם חברת התרופות השבדית הבינ"ל 'אסטרהזניקה'.

קמפיין חדש של ה-Hooligans, לתרופה נגד צרבת בשם נקסיום, המשווקת על ידי אסטרהזניקה עלה לאחרונה לאוויר. הקמפיין הוא ההתנסות הראשונה של בוטיק הקריאייטיב בתחום הרדיו וכפי שזה נשמע, המדיום לא זר להם. על פי הגבלות משרד הבריאות בפרסומות לתרופות מרשם לא ניתן לציין את שם התרופה, וכך גם במקרה הזה.

שהר לוינשטיין אמרה לאייס: "הקמפיין של אסטרהזניקה משלב לראשונה בין שתי אהבות גדולות שלנו: רדיו ותרופות מרשם. כיף".

יוזכר עוד, כי לאחרונה עלה קמפיין מעניין אחר של ה-Hooligans לחברת נטוויז'ן בו מככבת הפרזנטורית 'ענתי'. המהלך הדיגיטלי הוא למעשה סרטון YouTube שמתחיל לנגן רק אם הגולש הצופה בו מחייך. ה-Hooligans עשה שימוש חדשני בכלי הפרימיום של גוגל ב-YouTube וחיבר בין פלטפורמה זו לבלוג הווידאו של 'ענתי'. לצורך המהלך, פיתחו חוליגנס יישום ייעודי לערוץ ה-YouTube שיודע לזהות את החיוך של הצופה (באמצעות מצלמת רשת) ולהגיש לו את התוכן בהתאם. חייכתם? הבלוג של ענתי יתנגן בכיף. הפסקתם לחייך? הבלוג יעצור וענתי תגער בכם.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    לכו על רדיו אזורי...הכי עובד!! (ל"ת)
    יוסי 18/12/2013 23:15
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ג.עמיחי 17/12/2013 21:02
    הגב לתגובה זו
    מריים תותחית אבל...
  • 8.
    בולי 17/12/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    תשדיר מצ'עמם ומעייף. מה כאן האייטם?
  • 7.
    אחת שנוסעת 17/12/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    עכשיו אני רואה שזה של חוליגנס. שונאת אותם!
  • 6.
    אריק 17/12/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    חבל דווקא היו לי צפיות גבוהות מכאלה תותחים
  • ארז 19/12/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מה הקטע לעשות אחד לאחד? אתם סוכנות קריאייטיב או סוכנות קופי? (סטגדיש)
  • 5.
    שפמ 16/12/2013 23:20
    הגב לתגובה זו
    כמה חיקוי ככה לקוי
  • 4.
    ירון 16/12/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    מקוריות זה לא הצד החזק שלהם...
  • 3.
    גם לי מרגיש ממומן 16/12/2013 20:37
    הגב לתגובה זו
    גם לי מרגיש ממומן
  • 2.
    יואל גבע 16/12/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=dOyq_DBJWUc
  • 1.
    זה נראה ומריח כמו תוכן ממומן. לא לעניין. (ל"ת)
    רפי גינת 16/12/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.