ה-Hooligans עושים רדיו, וצרבת: יוצאים בקמפיין לחברת התרופות 'אסטרהזניקה'
בוטיק הקריאייטיב Hooligans של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין לא עוצר בעולמות הדיגיטל ושולח זרועות גם לרדיו, במסגרת העבודה עם חברת התרופות השבדית הבינ"ל 'אסטרהזניקה'.
קמפיין חדש של ה-Hooligans, לתרופה נגד צרבת בשם נקסיום, המשווקת על ידי אסטרהזניקה עלה לאחרונה לאוויר. הקמפיין הוא ההתנסות הראשונה של בוטיק הקריאייטיב בתחום הרדיו וכפי שזה נשמע, המדיום לא זר להם. על פי הגבלות משרד הבריאות בפרסומות לתרופות מרשם לא ניתן לציין את שם התרופה, וכך גם במקרה הזה.
שהר לוינשטיין אמרה לאייס: "הקמפיין של אסטרהזניקה משלב לראשונה בין שתי אהבות גדולות שלנו: רדיו ותרופות מרשם. כיף".
יוזכר עוד, כי לאחרונה עלה קמפיין מעניין אחר של ה-Hooligans לחברת נטוויז'ן בו מככבת הפרזנטורית 'ענתי'. המהלך הדיגיטלי הוא למעשה סרטון YouTube שמתחיל לנגן רק אם הגולש הצופה בו מחייך. ה-Hooligans עשה שימוש חדשני בכלי הפרימיום של גוגל ב-YouTube וחיבר בין פלטפורמה זו לבלוג הווידאו של 'ענתי'. לצורך המהלך, פיתחו חוליגנס יישום ייעודי לערוץ ה-YouTube שיודע לזהות את החיוך של הצופה (באמצעות מצלמת רשת) ולהגיש לו את התוכן בהתאם. חייכתם? הבלוג של ענתי יתנגן בכיף. הפסקתם לחייך? הבלוג יעצור וענתי תגער בכם.
- 10.לכו על רדיו אזורי...הכי עובד!! (ל"ת)יוסי 18/12/2013 23:15הגב לתגובה זו
- 9.ג.עמיחי 17/12/2013 21:02הגב לתגובה זומריים תותחית אבל...
- 8.בולי 17/12/2013 11:37הגב לתגובה זותשדיר מצ'עמם ומעייף. מה כאן האייטם?
- 7.אחת שנוסעת 17/12/2013 11:36הגב לתגובה זועכשיו אני רואה שזה של חוליגנס. שונאת אותם!
- 6.אריק 17/12/2013 09:56הגב לתגובה זוחבל דווקא היו לי צפיות גבוהות מכאלה תותחים
- ארז 19/12/2013 09:43הגב לתגובה זולא מבין מה הקטע לעשות אחד לאחד? אתם סוכנות קריאייטיב או סוכנות קופי? (סטגדיש)
- 5.שפמ 16/12/2013 23:20הגב לתגובה זוכמה חיקוי ככה לקוי
- 4.ירון 16/12/2013 21:12הגב לתגובה זומקוריות זה לא הצד החזק שלהם...
- 3.גם לי מרגיש ממומן 16/12/2013 20:37הגב לתגובה זוגם לי מרגיש ממומן
- 2.יואל גבע 16/12/2013 17:53הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=dOyq_DBJWUc
- 1.זה נראה ומריח כמו תוכן ממומן. לא לעניין. (ל"ת)רפי גינת 16/12/2013 16:38הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
