ה-Hooligans עושים רדיו, וצרבת: יוצאים בקמפיין לחברת התרופות 'אסטרהזניקה'
בוטיק הקריאייטיב Hooligans של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין לא עוצר בעולמות הדיגיטל ושולח זרועות גם לרדיו, במסגרת העבודה עם חברת התרופות השבדית הבינ"ל 'אסטרהזניקה'.
קמפיין חדש של ה-Hooligans, לתרופה נגד צרבת בשם נקסיום, המשווקת על ידי אסטרהזניקה עלה לאחרונה לאוויר. הקמפיין הוא ההתנסות הראשונה של בוטיק הקריאייטיב בתחום הרדיו וכפי שזה נשמע, המדיום לא זר להם. על פי הגבלות משרד הבריאות בפרסומות לתרופות מרשם לא ניתן לציין את שם התרופה, וכך גם במקרה הזה.
שהר לוינשטיין אמרה לאייס: "הקמפיין של אסטרהזניקה משלב לראשונה בין שתי אהבות גדולות שלנו: רדיו ותרופות מרשם. כיף".
יוזכר עוד, כי לאחרונה עלה קמפיין מעניין אחר של ה-Hooligans לחברת נטוויז'ן בו מככבת הפרזנטורית 'ענתי'. המהלך הדיגיטלי הוא למעשה סרטון YouTube שמתחיל לנגן רק אם הגולש הצופה בו מחייך. ה-Hooligans עשה שימוש חדשני בכלי הפרימיום של גוגל ב-YouTube וחיבר בין פלטפורמה זו לבלוג הווידאו של 'ענתי'. לצורך המהלך, פיתחו חוליגנס יישום ייעודי לערוץ ה-YouTube שיודע לזהות את החיוך של הצופה (באמצעות מצלמת רשת) ולהגיש לו את התוכן בהתאם. חייכתם? הבלוג של ענתי יתנגן בכיף. הפסקתם לחייך? הבלוג יעצור וענתי תגער בכם.
- 10.לכו על רדיו אזורי...הכי עובד!! (ל"ת)יוסי 18/12/2013 23:15הגב לתגובה זו
- 9.ג.עמיחי 17/12/2013 21:02הגב לתגובה זומריים תותחית אבל...
- 8.בולי 17/12/2013 11:37הגב לתגובה זותשדיר מצ'עמם ומעייף. מה כאן האייטם?
- 7.אחת שנוסעת 17/12/2013 11:36הגב לתגובה זועכשיו אני רואה שזה של חוליגנס. שונאת אותם!
- 6.אריק 17/12/2013 09:56הגב לתגובה זוחבל דווקא היו לי צפיות גבוהות מכאלה תותחים
- ארז 19/12/2013 09:43הגב לתגובה זולא מבין מה הקטע לעשות אחד לאחד? אתם סוכנות קריאייטיב או סוכנות קופי? (סטגדיש)
- 5.שפמ 16/12/2013 23:20הגב לתגובה זוכמה חיקוי ככה לקוי
- 4.ירון 16/12/2013 21:12הגב לתגובה זומקוריות זה לא הצד החזק שלהם...
- 3.גם לי מרגיש ממומן 16/12/2013 20:37הגב לתגובה זוגם לי מרגיש ממומן
- 2.יואל גבע 16/12/2013 17:53הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=dOyq_DBJWUc
- 1.זה נראה ומריח כמו תוכן ממומן. לא לעניין. (ל"ת)רפי גינת 16/12/2013 16:38הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.