ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הסכם ייצור לטאואר ביפן - המניה מזנקת מעל 5%

ראסל אלוונגר, צילום: יח"צ
חברת טאואר ממגדל העמק הודיעה היום כי התאגיד היפני DENSO, אחד הספקים הטכנולוגיים המובילים והמתקדמים בעולם לשוק מערכות הרכב, בחר בטכנולוגיית ה-SiGe של טאואר לצורך פיתוח וייצור חיישן רדאר (אחורי וצידי) לרכבים. חיישן זה נמצא כבר בדגמי הקאמרי (Camry) של חברת טויוטה אשר הושקו בארה"ב ביולי 2017 ומטרתו לשפר את מערכות הבטיחות של הרכב.
מניית טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת כעת ב-3.6% במחזור של 14 מיליון שקל, המחזור השישי בגודלו בבורסה בת"א כעת. 
בהודעה שפורסמה נכתב כי "DENSO בחרה בטאואר לאור היכולת הטכנולוגית המוכחת שלה בפיתוח וייצור שבבים מסוג זה המשלבים בין טכנולוגיית High Performance SiGe, המשמשת לקליטת ושידור אותות הרדאר, לבין טכנולוגית ה-0.18 CMOS המשמשת לביצוע הבקרה הדיגיטלית, שניהם על שבב אחד. המודלים המדויקים של טאואר-ג'אז, שיעורי ההצלחה של החברה בסבב פיתוח ראשון, והיותה בעלת הסמכת האיכות הנדרשת לייצור לשוק הרכב, השפיעו גם הם על קבלת ההחלטה".
המערכת המרכשת נועדה להתריע לנהג על רכב המתקרב בעת מעבר בין נתיבים ובנסיעה לאחור ובנוסף מסייעת לבצע בלימה אוטומטית בזמן נסיעה לאחור.
קאזומה נצומי, חטיבת הנדסת הבטיחות של DENSO: "טכנולוגיית ה-SiGe של טאואר-ג'אז אפשרה לנו ליצור מערכת למניעת התנגשות (collision avoidance system) שהיא מוצר הדגל שלנו. התהליכים המתקדמים של טאואר-ג'אז אפשרו למהנדסי החברה להשיג במלואן את כל מטרות הפיתוח תוך עמידה באתגרי המפרטים הנדרשים ליצור הדור הבא של רדאר לטווח קצר (SRR) לשימוש בתעשיית הרכב. פתרון זה אפשר ל DENSO להיות מובילה עולמית במתן פתרון למערכות מונעות התנגשות בתחום בטיחות הרכב".
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז: "אנו נמשיך בהעמקת שיתוף הפעולה והקשר עם DENSO תוך מעבר לייצור סדרתי והרחבתה לשימוש במודלים נוספים של רכבים".
תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המערכת של טאואר תחסל את מוביל אי
    יצחק 14/08/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    18 1
    מערכת ההתרעה לנהג של טאואר מבוססת על רדאר ולכן היא עדיפה על מערכת המצלמות של מוביל אי. לאינטל עפו 15 מיליארד דולר
    סגור
  • 3.
    שאפו לטאואר שכה מצליחה בשוק כה תחרותי. (ל"ת)
    ייאי 14/08/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 2.
    טבע הבאה תהיה טבע הכל בנוי על שקרים (ל"ת)
    משה 14/08/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 1.
    טבע צריכה אחד כזה. וכל הכבוד לעידן עופר שמצא אותו
    חחח 14/08/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    14 0
    העיקר פה קיללו את עידן עופר . שלקח להם את האשלג מארוחת צהריים . כשבעולם לא חסר אשלג ובצד השני לפוטאש יתרון יחסי כמו לכיל .
    סגור