ניסאן נוט חדש – ב-105,000 עד 110,000 ש"ח

קרסו, יבואנית ניסאן, מתכננת להביא את הנוט החדש עוד השנה, ולתמחר אותו בין המשפחתיות לסופרמיני
ניצן אביבי |

ניסאן נוט חדש

"הניסיון לתמחר את הנוט הקודם מול משפחתיות מן השורה היה טעות", אומר אלחנן להב, סמנכ"ל המכירות של קרסו – יבואנית ניסאן. "זה מיקרוואן, והוא צריך להיות מתומחר בין מכוניות הסופרמיני למשפחתיות. אנחנו מכוונים למחיר בטווח שבין 105,000 ל-110,000 שקלים, ומקווים לקבל עזרה מהיצרנית כדי לעמוד בזה. במחיר כזה, זו תהיה אלטרנטיבה נהדרת למשפחה ממוצעת עם שני ילדים".
 

"גם רמת האבזור הבסיסית של הדור הקודם היתה טעות שלא נחזור עליה. ובכלל, ההחלטה בקרסו היום היא להביא ללקוחות הפרטיים רק מכוניות ברמת הגימור הגבוהה ביותר שמציעה היצרנית. הן בניסאן והן ברנו. לציי הרכב, שרגישים מאוד לעניין המחיר, נביא גם גרסאות מאובזרות פחות – אבל עדיין, לא ברמה של שתי כריות אוויר ומושב נהג שלא מתכוונן לגובה, כמו בנוט הבסיסי הקודם. הימים האלו חלפו לבלי שוב!".

הדור השני של ניסאן נוט הוצג בשנה שעברה ביפן כשהוא מבוסס על הגלגול העכשווי של פלטפורמת B של היצרנית, ומציג עיצוב חדש לחלוטין. הגרסה האירופאית מוצגת בימים אלה בתערוכת ז'נבה, והשיווק בארץ צפוי להתחיל במהלך המחצית השנייה של השנה. אם יצליח לספק את תג המחיר הרצוי – יהווה הוזלה משמעותית למדי (7-12,000 שקלים) בהשוואה לדור הקודם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה צילום: שלומי יוסףמשה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה צילום: שלומי יוסף
ועידת התשתיות

מנכ״ל משרד התחבורה על איך משיגים תקציבים מהאוצר, רכבים אוטונומיים ואובר

משה בן זקן מדבר על השיח מול האוצר, על התחב״צ, על רכבת מהירה לחיפה ועל זה שחייבים להשקיע בתשתיות אפילו אם הרובוטקסי בדרך לפה כי ״גם טסלות יכולות להיתקע בפקקים״; הוא משוכנע שישראל בדרך למהפכה תחבורתית אבל מזהיר שלא יקרה כלום בלי תקציבים, ביצוע והרבה מרפקים

מנדי הניג |

משרד התחבורה טוען שהוא סוף סוף "שם גז". בועידת התשתיות של ביזפורטל, מנכ"ל המשרד משה בן זקן נשמע אופטימי, אבל לא מתכחש למציאות הקשה שפוגשת את כולנו כל בוקר על הכביש. לדבריו, תקציבי עתק כבר ממומשים בשטח, פרויקטים של רכבות מהירות מתקדמים, וגם על מהפכת התחבורה האוטונומית הוא אומר "אנחנו שם".

בראיון על הבמה, בן זקן מדבר בגובה העיניים, הוא לא חושש להשתמש בביטויים כמו "צריך להיות ערס מול האוצר" כדי להזרים תקציבים, מצהיר על התנגדות לאגרת גודש "לפני שתהיה אלטרנטיבה אמיתית", ומסמן מטרות: הקלה בעומסים, מאבק בתאונות, קישוריות לפריפריה וקידום תחבורה ציבורית גם בתקצוב וגם בשירות.

אבל לא רק רכבות כבדות על הפרק גם רכבים ללא נהג. בן זקן מגלה שמשרד התחבורה כבר בשיח מתקדם עם טסלה, כדי לאפשר לישראלים להפעיל את הרכב האוטונומי שלהם כשאטל פרטי. "מי שיש לו טסלה יוכל להגדיר בתוכנה שהרכב יצא לעבוד כשאתה לא נוהג בו", הוא אומר. ומה עם Uber? גם בדרך פה. בן-זקן אומר שהם חידשו את הקשרים מול החברה והם מנסים למצוא את הנוסחה שתאפשר את ההפעלה בישראל בלי לפגוע בנהגי המוניות.


לצפיה בועידה - 



ועידת התשתיות של ביזפורטל שיחה עם משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה

איך הגעת לכאן היום? המשתתפים בפאנלים האחרים נסעו אפילו יותר משלוש שעות כדי להגיע בזמן לועידה

האמת שהגעתי מפגישה כאן בסמוך, הייתי כבר במרכז.

לא נתקעת בפקקים?