מדברים חופשי: המפעיל הסלולרי FREE יוצא בקמפיין השקה ורומז לחזירי השוק

פלאפון, סלקום ואורנג' מוצגים במודעה של חברון זלצמן שביט כ-3 חזירים. סמנכ"ל השיווק של FREE: "נהיה מפעיל סלולר הוגן שיעשה טוב לאנשים"
משה בנימין | (24)

המפעיל הוירטואלי החדש FREE יוצא היום (ד') בקמפיין השקה מתריס לתחילת פעילותו הקרבה בשוק הסלולר ובוחר לפתוח חזית יותר ממרומזת מול ענקיות הסלולר בישראל. במודעה שפורסמה היום הציג משרד הפרסום חברון זלצמן שביט 3 חזירים המייצגים את 3 חברות הסלולר: פלאפון, סלקום ואורנג' שנהנו עד לרפורמה בשוק התקשורת מבלעדיות בתחום הסלולר. המודעה 'מכריזה' בפני חזירי הסלולר והצרכנים כי 'בקרוב, החגיגה תיגמר'. מחברת הסלולר החדשה נמסר כי המודעה היא רק הצעד הראשון של הקמפיין השיווקי שעתיד לכלול פעולות פרסומיות ושיווקיות מעניינות ושונות בנוף הפרסום הישראלי. Free הוקמה ב-2008 ובימים אלו מסיימת את שלב בניית התשתיות בהן תעשה שימוש בשוונה משאר המפעילים הווירטואליים. מוקדם לומר האם FREE תביא עימה בשורה לשוק הסלולר. בזמן שהיא עוד נהנית מהספק מוסרים מצד החברה כי היא "פה בכדי לספק שירותי סלולר מלאים במחירים אטרקטיביים, בפשטות ובהוגנות שישנו את הדרך שבה אנו רגילים לצרוך סלולר". חברון זלצמן שביט הוא כאמור משרד הפרסום שילווה את הפעילות הפרסומית של FREE. זאת לאחר שזכה לפני מספר חודשים במכרז שנערך בין משרדים בינוניים-קטנים אחרים על התקציב. הילה דאהן, סמנכ"ל השיווק של FREE אמרה לאייס: "בחרנו בחברון זלצמן שביט מבין המשרדים איתם נפגשנו, משום שמדובר במשרד צעיר שחושב אחרת ועובד בצורה חכמה ושנונה כדי להעביר מסרים. מה שמתאים ל-DNA של FREE". דאהן מתייחסת לבחירה לפרוץ החוצה במודעה שיוצאת חזיתית כנגד 3 ענקיות הסלולר ואומרת: "בחברה קטנה שאין לה הרבה כסף כמו לענקיות הסלולר אנחנו מחוייבים לעבוד בצורה שונה ויצירתית".

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    עמוס 14/07/2011 20:37
    הגב לתגובה זו
    עושקים מתאים יותר
  • 16.
    שלומי 13/07/2011 17:09
    הגב לתגובה זו
    אסי שביט במיטבו
  • 15.
    יותר טוב טריום טלקום (ל"ת)
    MVNO 13/07/2011 16:58
    הגב לתגובה זו
  • מיכל 13/07/2011 22:14
    הגב לתגובה זו
    15 ל SMS.
  • MVNO 13/07/2011 17:06
    הגב לתגובה זו
    בארץ סלולאר 25 אג ולבזק 10 אג ניראה את FREE (אם בכלל עובד)
  • 14.
    גאוני!!! יאללה מתי מתחילים? (ל"ת)
    יפעת 13/07/2011 16:37
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    נו.... מתי זה מתחיל. אני הראשונה שמתחברת (ל"ת)
    אלונה 13/07/2011 14:58
    הגב לתגובה זו
  • יעל 13/07/2011 15:15
    הגב לתגובה זו
    את לא הראשונה, אני הראשונה חחח....
  • 12.
    אולי, סוף סוף, משהו חדש והגון (ל"ת)
    כפיר 13/07/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    גדולללל לא בעצם ענקקקקקקק!!! (ל"ת)
    אריק 13/07/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אריק 13/07/2011 14:53
    הגב לתגובה זו
    חברות הסלולר באמת עושות צחוק מהצרכן והביאו פה קמפיין מדוייק לפנים!
  • 9.
    רינת 13/07/2011 14:48
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד. על המודעה, על הבטחון לצאת למלחמה, על התקציב הנמוך והקריאטיב המבריק. איך אפשר לדעת מה יהיו העלויות? ומתי הם נכנסים לשוק?
  • 8.
    חזירים חמודים! (ל"ת)
    אוינק 13/07/2011 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    איש הפוטושופ שלכם... ממליץ לשקול שוב (ל"ת)
    ליאור 13/07/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
  • תמי- אשת הפוטושופ 13/07/2011 14:03
    הגב לתגובה זו
    זוהי מודעת גובה ובאייס עשו ממנה מודעת רוחב, טענות לאייס....
  • 13/07/2011 14:13
    המודעה נערכה כך בכוונה כדי להכניס את הכיתוב העליון והתחתון..
  • 6.
    ספיר לוי 13/07/2011 13:39
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ללקוח ולמשרד על האומץ לצאת עם קמפיין כזה.
  • 5.
    אוריה 13/07/2011 13:34
    הגב לתגובה זו
    סופסוף מישהו שם את הדברים על השולחן! תארתם יפה: חזירות לשמה!!
  • 4.
    שניר 13/07/2011 13:32
    הגב לתגובה זו
    אחרי מחאת הקוטג' הגיע הזמן לתחרות אמיתית במחרי הסלולאר.
  • 3.
    אילן 13/07/2011 13:30
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מעולה. בדיוק מה שהלקוחות חושבים עליהם.
  • 2.
    מתן 13/07/2011 13:29
    הגב לתגובה זו
    מחכה לעבור כבר.
  • 1.
    ר 13/07/2011 13:26
    הגב לתגובה זו
    החזירים האלה חמודים מדי בשביל לייצג את חזירי הסלולר. היו צריכים לצלם שלוש מפלצות דוחות...
  • ליאור 13/07/2011 13:35
    הגב לתגובה זו
    הנקודה מועברת יפה ! וחובת ההוכחה על FREE