מדברים חופשי: המפעיל הסלולרי FREE יוצא בקמפיין השקה ורומז לחזירי השוק
המפעיל הוירטואלי החדש FREE יוצא היום (ד') בקמפיין השקה מתריס לתחילת פעילותו הקרבה בשוק הסלולר ובוחר לפתוח חזית יותר ממרומזת מול ענקיות הסלולר בישראל. במודעה שפורסמה היום הציג משרד הפרסום חברון זלצמן שביט 3 חזירים המייצגים את 3 חברות הסלולר: פלאפון, סלקום ואורנג' שנהנו עד לרפורמה בשוק התקשורת מבלעדיות בתחום הסלולר. המודעה 'מכריזה' בפני חזירי הסלולר והצרכנים כי 'בקרוב, החגיגה תיגמר'. מחברת הסלולר החדשה נמסר כי המודעה היא רק הצעד הראשון של הקמפיין השיווקי שעתיד לכלול פעולות פרסומיות ושיווקיות מעניינות ושונות בנוף הפרסום הישראלי. Free הוקמה ב-2008 ובימים אלו מסיימת את שלב בניית התשתיות בהן תעשה שימוש בשוונה משאר המפעילים הווירטואליים. מוקדם לומר האם FREE תביא עימה בשורה לשוק הסלולר. בזמן שהיא עוד נהנית מהספק מוסרים מצד החברה כי היא "פה בכדי לספק שירותי סלולר מלאים במחירים אטרקטיביים, בפשטות ובהוגנות שישנו את הדרך שבה אנו רגילים לצרוך סלולר". חברון זלצמן שביט הוא כאמור משרד הפרסום שילווה את הפעילות הפרסומית של FREE. זאת לאחר שזכה לפני מספר חודשים במכרז שנערך בין משרדים בינוניים-קטנים אחרים על התקציב. הילה דאהן, סמנכ"ל השיווק של FREE אמרה לאייס: "בחרנו בחברון זלצמן שביט מבין המשרדים איתם נפגשנו, משום שמדובר במשרד צעיר שחושב אחרת ועובד בצורה חכמה ושנונה כדי להעביר מסרים. מה שמתאים ל-DNA של FREE". דאהן מתייחסת לבחירה לפרוץ החוצה במודעה שיוצאת חזיתית כנגד 3 ענקיות הסלולר ואומרת: "בחברה קטנה שאין לה הרבה כסף כמו לענקיות הסלולר אנחנו מחוייבים לעבוד בצורה שונה ויצירתית".
- 17.עמוס 14/07/2011 20:37הגב לתגובה זועושקים מתאים יותר
- 16.שלומי 13/07/2011 17:09הגב לתגובה זואסי שביט במיטבו
- 15.יותר טוב טריום טלקום (ל"ת)MVNO 13/07/2011 16:58הגב לתגובה זו
- מיכל 13/07/2011 22:14הגב לתגובה זו15 ל SMS.
- MVNO 13/07/2011 17:06הגב לתגובה זובארץ סלולאר 25 אג ולבזק 10 אג ניראה את FREE (אם בכלל עובד)
- 14.גאוני!!! יאללה מתי מתחילים? (ל"ת)יפעת 13/07/2011 16:37הגב לתגובה זו
- 13.נו.... מתי זה מתחיל. אני הראשונה שמתחברת (ל"ת)אלונה 13/07/2011 14:58הגב לתגובה זו
- יעל 13/07/2011 15:15הגב לתגובה זואת לא הראשונה, אני הראשונה חחח....
- 12.אולי, סוף סוף, משהו חדש והגון (ל"ת)כפיר 13/07/2011 14:57הגב לתגובה זו
- 11.גדולללל לא בעצם ענקקקקקקק!!! (ל"ת)אריק 13/07/2011 14:57הגב לתגובה זו
- 10.אריק 13/07/2011 14:53הגב לתגובה זוחברות הסלולר באמת עושות צחוק מהצרכן והביאו פה קמפיין מדוייק לפנים!
- 9.רינת 13/07/2011 14:48הגב לתגובה זוכל הכבוד. על המודעה, על הבטחון לצאת למלחמה, על התקציב הנמוך והקריאטיב המבריק. איך אפשר לדעת מה יהיו העלויות? ומתי הם נכנסים לשוק?
- 8.חזירים חמודים! (ל"ת)אוינק 13/07/2011 14:04הגב לתגובה זו
- 7.איש הפוטושופ שלכם... ממליץ לשקול שוב (ל"ת)ליאור 13/07/2011 13:55הגב לתגובה זו
- תמי- אשת הפוטושופ 13/07/2011 14:03הגב לתגובה זוזוהי מודעת גובה ובאייס עשו ממנה מודעת רוחב, טענות לאייס....
- 13/07/2011 14:13המודעה נערכה כך בכוונה כדי להכניס את הכיתוב העליון והתחתון..
- 6.ספיר לוי 13/07/2011 13:39הגב לתגובה זוכל הכבוד ללקוח ולמשרד על האומץ לצאת עם קמפיין כזה.
- 5.אוריה 13/07/2011 13:34הגב לתגובה זוסופסוף מישהו שם את הדברים על השולחן! תארתם יפה: חזירות לשמה!!
- 4.שניר 13/07/2011 13:32הגב לתגובה זואחרי מחאת הקוטג' הגיע הזמן לתחרות אמיתית במחרי הסלולאר.
- 3.אילן 13/07/2011 13:30הגב לתגובה זופרסומת מעולה. בדיוק מה שהלקוחות חושבים עליהם.
- 2.מתן 13/07/2011 13:29הגב לתגובה זומחכה לעבור כבר.
- 1.ר 13/07/2011 13:26הגב לתגובה זוהחזירים האלה חמודים מדי בשביל לייצג את חזירי הסלולר. היו צריכים לצלם שלוש מפלצות דוחות...
- ליאור 13/07/2011 13:35הגב לתגובה זוהנקודה מועברת יפה ! וחובת ההוכחה על FREE