TNT עולה בקמפיין לאביב/קיץ 2008 ב-2 מיליון שקל

הקולקציה החדשה בדרך וב-TNT עולים בקמפיין באמצעות גלר-נסיס - את הקמפיין יבלו 18 צעירים וצעירות
משה בנימין |

חברת "TNT" , תשיק בימים אלו את קולקציית אביב/ קיץ 2008. לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, תחת הקונספט:" TNT .realife, real fashion ". סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב- כ 2 מיליון שקל. את הקמפיין ילוו 18 צעירים וצעירות.

מיכה הוניגמן, מבעלי חברת רשת TNT: "קמפיין הקיץ של TNT שואב את השראתו מהעולם האמיתי. הרחוב כיום הוא מקור ההשראה לטרנדים הגדולים ששוטפים את העולם. רחובות בכל העולם מתועדים בבלוגים באינטרנט, הם כוללים אנשים אמיתיים,לבושים בבגדים שמבטאים אותם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה