המהלך של חוגלה קימברלי: 12 מיליון שקל בהפיכת האגיס למגה בראנד לתינוקות וילדים
חוגלה קימברלי משקיעה 12 מיליון ש"ח במותג האגיס עם השקת מוצרים חדשים וכניסה לתחומי פעילות חדשים בעולם התינוקות והילדים.
חוגלה מודיעה היום (ד') על השקת "הדור החדש של חיתולי האגיס פרידום", אתר אינטרנט אינטראקטיבי וקטגוריה חדשה בעולם התינוקות: משטחי החתלה.
לדברי יריב ארדון, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בחוגלה קימברלי: "לאחר שביססנו את המותג האגיס כמספר 1 בשוק התינוקות וכמוביל בלתי מעורער בתחום החיתולים, הכניסה לקטגוריות נוספות הינה מתבקשת. המותג פועל בעולם בקטגוריות שונות ואנו בוחנים בשיתוף עם קימברלי קלארק את המשך התפתחותו בישראל".
לדברי אירית גילן, מנהלת תחום עסקי תינוקות וילדים בחוגלה
קימברלי: "האגיס הינו אחד המותגים החזקים של קימברלי קלארק בעולם ובישראל. המותג התעצם בשנה האחרונה ונהנה ממובילות ברורה בכל הפרמטרים החל מנתחי שוק ועד שביעות רצון של הצרכנים. החזון שלנו הוא להרחיב את אפשרויות המותג מעבר לקטגוריות בהם הוא פעיל היום ולהפוך אותו למגה ברנד בעולם התינוקות".
עפ"י נתוני הקופות (scantrack) של נילסן, צמח שוק החיתולים בשנת 2007 בכ- 3% כספי ביחס ל- 2006, חוגלה קימברלי הראתה בשוק זה צמיחה גבוהה של 10.5%, הרבה יותר מהקטגוריה עצמה. עוד רושמת חוגלה שיא נתח שוק של 70.6% בשוק החיתולים לעומת 23.5% לפרוקטר אנד גמבל ו- 4.8% בלבד לסנו.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
