נמל אשדוד נערך לעומס הצפוי בתקופת החגים
חברת נמל אשדוד נערכת בימים אלה במתכונת מיוחדת, על מנת לתת מענה לפעילות השיא הצפויה בתקופת החגים. בנוסף לכך, צפוי להיווצר עומס נוסף עקב שינוע חומרים מסוכנים, שיתקיים עד לתאריך 19 בספטמבר.
כאמור, חברת נמל אשדוד נערכת במתכונת מיוחדת על מנת להקל את עומס העבודה ולייעל את העבודה. החברה תפתח מוקד שירות טלפוני ללקוחות הנמל במתכונת מתוגברת, החל מיום ראשון הקרוב, ה- 9.9.07. מוקד זה ייתן מענה 24 שעות ביממה, למעט בשבתות ובחגים. קווי הטלפון של המוקד 08-8517220/1/2/7
במקביל לכך, חברת נמל אשדוד תפנה למשרד התמ"ת על מנת לקבל אישור מיוחד לתוספת של 12 משמרות לעובד במהלך תקופה זו. מהלך זה מצטרף למהלך התגבור הכולל של חברת הנמל בגיוס כוח אדם שיתן מענה לגידול בפעילות, תגייס החברה, עוד השנה, 50 עובדים נוספים.
לדברי מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שוקי סגיס "חברת נמל אשדוד פועלת בכל האמצעים שעומדים לרשותה במטרה לייעל את השירות ולקדם את רכש הציוד החסר בנמל. גם בימי פעילות שיא השירות ללקוח הוא יעד ראשון במעלה עבורנו ולפיכך ריכזנו מאמצים בתגבור כוח האדם, כמות הצוותים ושעות הפעילות". בין הסיבות לגידול הצפוי בהיקף הפעילות ניתן למנות את הגידול הצפוי בתחום הייבוא, בעיקר בתקופה זו. כמו כן, בימים אלו אוניות רבות של גרעינים פוקדות את הנמל, הן בגלל שנת השמיטה והן בגלל הטיית אוניות מחיפה עקב שיפוץ של רציף.
בנוסף, בשל שינוע חומרים מסוכנים בנמל, יחולו שינויים בלו"ז פריקת וטעינת אוניות וכל האוניות העוגנות בטווח הבטיחות יועתקו ממקום עגינתן אל מחוץ לשובר הגלים, עד אשר יפחתו הטווחים הבטיחותיים ותתאפשר חזרתן לרציף. בכל יתר האוניות העוגנות בנמל תפסק העבודה והצוותים ידרשו להיות באזורים מוגנים. הודעה על כך הועברה באופן ישיר לכלל הלקוחות והמשתמשים בשירותי הנמל.