SPL הודיעה היום על השקת פעילות ה-SOA וה-BPM

ההשקה נערכת זמן לא רב לאחר ש-Software AG, יצרנית תוכנות תשתית, השלימה את רכישת webMethods האמריקנית בתמורה ליותר מחצי מיליארד דולר
שי יוכט |

SPL שבשליטת Software AG, הודיעה היום על השקת פעילות ה-SOA וה-BPM של webMethods בישראל במסגרת השקה בינלאומית. ההשקה נערכת זמן לא רב לאחר ש-Software AG, יצרנית תוכנות תשתית, השלימה את רכישת webMethods האמריקנית בתמורה ליותר מחצי מיליארד דולר. עם השלמת הרכישה ומיזוג הפעילות Software AG הופכת לספקית תוכנות התשתית המובילה בעולם, עם בסיס לקוחות המונה קרוב ל-4,000 ארגונים, ביניהם תאגידים כגון קרדיט סוויס – תאגיד הבנקאות מהגדולים בעולם, ג'ונסון אנד ג'ונסון, סוני, מוטורולה, חברת הביטוח American Fidelity ועוד.

יתרונה של סוויטת WebMethods הוא ביכולתה לעזור לארגון להפוך מערכות לגאסי ונתונים לנכסים שהם יותר יעילים, לשלב בין אפליקציות שונות, להטמיע פלטפורמת SOA ולשפר תהליכים עסקיים קריטיים - מה שמביא בסופו של דבר ליעילות תפעולית ולשיפור התוצאות העסקיות. חברות מחקר בינלאומיות דירגו את יכולות ה-SOA, ה-BPM ואת יכולות המודרניזציה של מערכות המידע הקיימות בסוויטת webMethods המושקת כיום, וקבעו שהן הרחבות והמעמיקות ביותר המוצעות בשוק.

"סוויטת webMethods מבוססת על מוצרים המשלימים אלה את אלה, והיא בעלת מפת דרכים ברורה ואיתנה. לסוויטה הזאת מתלוות גם יכולות פיתוח חזקות במיוחד המבוססות על הידע שנצבר בחברת Software AG", ציין איתן לב-טוב, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-SPL. פוטנציאל המכירות של SPL בשוק ה-SOA וה-BPM המקומי נאמד בעשרות מיליוני שקלים בשנה - מה שמייצר הזדמנות פז בעבור החברה. לדברי לב-טוב, סוויטת webMethods צפויה להשיג נתח שוק לוקאלי בשוק ה-SOA וה-BPM, הדומה בשיעורו לנתח הגלובאלי של Software AG, הממוקמת בין שלוש הספקיות המובילות בעולם.

"אני סמוך ובטוח כי לקוחותינו בארץ יפיקו תועלת רבה מאוד מסוויטת webMethods, המספקת כלים המאפשרים לארגון להתמודד טוב יותר בתחרות, לנהל בצורה יעילה יותר את האפליקציות העסקיות, להגיע במהירות רבה יותר לשוק עם מוצרים ועם שירותים חדשים ולקצץ בעלויות תפעוליות", הוסיף לבטוב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה