זיקר 7X. צילום יצרןהשקה מוצלחת לזיקר - מחזור של 80 מיליון שקלים ב-48 שעות
בתוך 48 שעות מההשקה נמכרו 308 רכבי Zeekr 7X בשווי כולל של מעל 80 מיליון שקלים. ביום חמישי האחרון הושק בישראל הדגם השלישי של Zeekr בישראל, ה-Zeekr 7X – SUV פרימיום-טק הכולל שורה של חידושים טכנולוגיים.הבוקר מדווחת גיאו מובילטי מקבוצת יוניון, יבואנית Zeekr בישראל, על ביקושים גבוהים לדגם הטכנולוגי.
מדובר בנתון מרשים גם מאחר שסך המכירות בישראל של כל רכבי יוקרה במחיר של מעל 250 אלף שקל עומד על כ-1,000 רכבים בחודש. על פי החברה, הלקוחות ממשיכים לערוך נסיעות התרשמות במרכזי החוויה בתל-אביב, ראשון לציון וחיפה, ובחנות הקונספט ZEEKR בביג פאשן גלילות שם נרשמה תנועה ערה במיוחד של מעל 1,000 מבקרים ביום מאז מועד ההשקה.
נתון המכירות מתייחס לשלוש רמות הגימור: 7X Zeekr ברמת גימור Essence, ה-Long Range שמציע טווח של עד 610 ק"מ (לפי תקן WLTP); ודגם ה-Krypton, גרסת הביצועים בעלת ההנעה הכפולה והאצה מ-0 ל-100 בתוך 3.8 שניות.
שני הדגמים הראשונים של המותג בישראל, ה-Zeekr 001 וה-Zeekr X, גם רשמו הצלחה כשבתוך שנה וחצי נמסרו כ-4,000 רכבים.
- זיקר 7X - מבטיחה ומקיימת
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אחד הגורמים המרכזיים להצלחה המהירה הוא להערכת החברה, השילוב של מערכת Mobileye הישראלית החדישה, ממשק מולטמדיה מלא בשפה העברית, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, ותמיכה מלאה ב Apple CarPlay-ובAndroid Auto-. כל אלה מייצרים חוויה מותאמת לנהג הישראלי.
לכך מצטרפת יכולת הטעינה - ארכיטקטורת 800V המאפשרת טעינה מהירה במיוחד מ-10% ל-80% תוך 13-16 דקות בלבד, ביצועים שפותרים את אחד הדאגות העיקריות של נהגים ישראליים בנוגע לרכב חשמלי.
מסירות הרכבים הראשונים צפויות להתחיל בשבועות הקרובים, כאשר מי שהזמינו עד כה צפויים לקדימות במסירה.
Zeekr הוא מותג רכב טכנולוגי פרימיום הנמצא בבעלות קבוצת ג'ילי, אחת מיצרניותהרכב הפרטיות הגלובליות הגדולות בעולם. בבעלות הקבוצה מגוון מותגי על כמו Volvo,
Lotus, Geely Auto, Smart ועוד. המטה האירופי שלZeekr פועל
מאמסטרדם, בעוד שמרכז העיצוב והמו"פ אשר אמון על הפיתוח ממוקם בגטבורג, שבדיה. בבסיס ערכי המותג ניצבת החדשנות הטכנולוגית, והוא מפתח טכנולוגיות עצמאיות לניהול ושליטה על סוללות, טכנולוגיות מתקדמות למנועים חשמליים ועוד.
- רנו 5 E-Tech - חשמלית קומפקטית ויקרה
- ענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
למותג 8 דגמים, כולל ה- Zeekr 001 FRבעל 4 המנועים וביצועים ששברו שיאי עולם; ה-Zeekr 001, הדגם הראשון של המותג שנחשב לספינת הדגל שלו בעיצוב שוטינג ברייק ייחודי; ה-Zeekr MIX שנבנה במיוחד עבור מיזם המוניות החשמליות האוטונומיות של גוגל, Veymo; ודגמים נוספים כמו רכב הסדאן Zeekr 007, ה-Zeekr 009 בעל שבעת המושבים, וה-Zeekr X, ה-SUV האורבני של Zeekr, שאלפים ממנו נוסעים על כבישי ישראל.
- 3.קורן 27/07/2025 08:27הגב לתגובה זוהכותרת מושכת עניין שורה תחתונה פרסומת לזיקר...דגם ה X של זיקר נחל כישלון בשל תמחור גבוה מידי!!! ביחס לסגמנט!
- 2.אליקו 19/07/2025 16:20הגב לתגובה זומכרו למגרשים וחברות ליסינג
- 1.אנונימי 08/07/2025 09:43הגב לתגובה זומדינה של אזרחים חולים
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.
המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן.
על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.
אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).
מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.
אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.
Revers Accounting
כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.
- מסירות חשמליות ופלאג אין - האמת שונה מהכותרות ההיסטריות
- 170,000 ש"ח זה ה 135,000 החדש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.
