PARAZAR
צילום: יח"צ
TV

WOW: פרסומת 'מגדלי גפן' עם אייל שני - מופת קריאייטיבי

הביצוע מושלם, החיבור בין יכולות פוסט ואפקטים גבוהות לקסם של אייל שני עובד והתוצאה היא פרסומת מעולה שעושה חשק לדירת חלומות שבטח רק אייל שני יכול להרשות לעצמו. משרד הפרסום PARAZAR מרים את הראש גבוה ומכריז שהוא כאן והוא מגניב
משה בנימין | (15)
נושאים בכתבה PARAZAR אייל שני

מודים, עד לפני מספר חודשים משרד הפרסום PARAZAR בבעלותם של דן בן ארי ואודי גנס טס מתחת לרדאר שלנו ללא התייחסות מספקת וראויה, אם בכלל. המשרד שמתמחה בתחומי לייף סטייל כגון נדל"ן יוקרתי ואופנה, יעלה השבוע עם פרסומת חדשה בכיכוב אייל שני למגדלי גפן - Geffen Tower - ומספק למי שטרם מכיר הוכחה ניצחת ליד המסוגננת, המוקפדת והקריאייטיבית שעמלה על הפרוייקטים שיוצאים מהמשרד. 

אם זו עדיין מחמאה טובה מספיק או נקודת השוואה לאיכות גבוהה, אז הפרסומת החדשה של PARAZAR לא נראית כאילו נעשתה במחזותינו אלא בליגות הגבוהות של המעצבים מעבר לים. אז נכון, להביא את אייל שני שקופץ עלינו מכל פינה, אם בתכניות הטלוויזיה ואם בברייק הפרסומות, זה לא ההברקה הכי גדולה שיש, אבל הפעם נראה שהמשרד הצליח לחבר בין הייחודיות של השף המסקרן, למסר אותו היא מנסה להעביר בדבר הארכיטקטורה היוקרתית של מגדלי גפן באופן נפלא. קו התפר של אותו חיבור נרקם במיומנות גבוהה באמצעות אפקטים ממוחשבים שמוסיפים קסם לכל העניין, לא מאפילים עליו ולא גורעים ממנו. מושלם. 

במשרד הפרסום מציינים כי הפרסומת צולמה באוגוסט האחרון והופקה על ידי חברת ההפקה פארדיסו. את השוני הבולט בעין בין PARAZAR לקמפיינים אחרים בתחום הנדל"ן מסבירים במשרד כ"תפיסה המבוססת על מיתוג ופרסום חוויתים היוצרים אימפקט רגשי אצל הלקוחות הפוטנציאליים, וזאת בניגוד לרוב הקמפיינים בתחום המבוססים על הדמיות ויתרונות רציונאלים של מיקום ומיפרטים של הבניין והדירות". או במילים אחרות ופשוטות יותר, יותר קסם ומיתוג תדמיתי ופחות מספרים ונתונים.

האמת היא שבשורה התחתונה קשה להתווכח עם התחושות - הצבעוניות, ההגשה, הביצוע והשפה ככלל עושה חשק לדירת חלומות במגדל, גם אם זה חלום שבטח רק אייל שני יכול להגשים. 

בניית התלת מימד של הסרט, אותה הפיקה חברת 3DVision, ארכה כ-3 חודשים, מה שדחה את יציאתו עד לפברואר 2017. על הבימוי הופקד גל מוג׳ה (שזכה לאחרונה בפרס על קליפ שביים לקולדפליי), מהבמאים המדוברים בתעשיית הפרסום בישראל ואת התסריט כתב יפתח חוצב. לצד מוג'ה עבד צוות פוסט ייעודי שהוקם לטובת הפרויקט וכלל את העורכים דפי פרבמן ועומרי גרוסמן ובתלת את ימבו סטודיו ויניב גורלי: שמות ששווה לזכור אם אתם מנהלי שיווק שבגאנט העתידי שלהם רשום פרויקט דומה בקרוב. 

בוטיק המיתוג והפרסום Parazar בבעלות בן ארי וגנס פועל בארץ ובחו״ל מאז 1999 בעיקר בתחום הלייף סטייל (נדל״ן, אופנה, יהלומים, תכשיטים, מלונות, ספורט). הקמפיין יעלה ביום שבת הקרוב בתקציב של 2.5 מליון ש״ח בטלוויזיה, עיתונות, דיגיטל ושלטי חוצות.  

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    ומי צילם את זה ? (ל"ת)
    צלם מהברנז'ה 18/02/2017 19:19
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    רונית זילברשטיין 13/02/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מוצלחת שילוב מנצח בין שני למגדל שיקום??
  • 8.
    סתם אחד 12/02/2017 21:27
    הגב לתגובה זו
    מה הקשר בין שף שמדבר לעגבניות . ניראה לא אסטטי , מתנהג לא אסטטי . אוכל כמו חזיר עם הידיים . מה זה קשור לפרוייקט נדלן ״ יוקרתי ״ ניראה מכור לגמרי . קצת נסחפו פה עם הביקורת .
  • 7.
    יורגן 08/02/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    אנשים אוהבים לפתוח עין ולהעיר במסווה של ביקורת בונה... ובפועל רק מחפשים ללכלך. לכו תעקבו אחרי הצל. לדעתי הפרסומת ממש מגניבה בייחוד בשוק הנדל"ן. אייל שני שחוק כבר אבל אני מאמין שהוצע הרעיון זה היה לפני שנה ומשהו שעוד איכשהו הוא היה נסבל - יחד עם זאת, הוא עובד טוב עם הקריאיטיב סה"כ... הייתי מאריך את שלב היצירה של הבניין כי בתור צופה רציתי לראות עוד מהיופי הזה.. אהה ומוותר על הביצה והשמש, זה באמת לעוס כבר :) בהצלחה בהמשך.
  • 6.
    אורית ס. 08/02/2017 08:00
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת חמודה, אפילו חמודה מאד, אבל מכאן ועד למופת קריאטיבי הדרך ארוכה. האייטם מנוסח בהתלהבות שטיפה גדולה על המוצר הסופי, מה שמעורר אנטגוניזם קל למי שקורא וצופה בפרסומת עצמה. ולא פחות חשוב - הדיון בשוני בין משרד הפרסום הזה לאחרים לגבי הקסם והמיתוג התדמיתי, מתעלם מהפרוייקט האחרון, של המשרד לגינדי, http://www.haaretz.co.il/magazine/blacklist/1.3168506 התוצאה המגלומנית, נפוחה והמביכה שזכתה לקיטונות של בוז מכל כיוון אפשרי, מביאה נקודת מבט יותר מפוכחת לגבי יכולתו הקריאטיבית ואסטרטגית של המשרד.
  • 5.
    ישראל 07/02/2017 21:41
    הגב לתגובה זו
    נראה כאילו האייטם הזה משולם מראש... מה יש לעוף עליהם? אז יצא סרט אסטטי... רעיון? אין! אייל שני? שחוק... המשרד פעיל כבר הרבה שנים ועד היום עשה עבודות נדל״ן בהתאם לרמה הבנאלית הכללית.
  • 4.
    עוד פרסומת שמאדירה את המשרד ולא את הלקוח (ל"ת)
    עוד פרסומת 07/02/2017 21:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יקי 07/02/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    שאפו על הביצוע
  • 2.
    סתם אחד 07/02/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    לא רוצה להשבית שמחות... אבל: הכל מאוד אסתטי ומושקע, עבודת פרה ופוסט מאוד מושקעת, אבל לא משהו קריאטיבי שהיה נשאר איתי חצי שניה לאחר שהסתיים. כלום ושום דבר. לא מבין ממה ההתלהבות ברמה הקריאטיבית. סורי.
  • אברי 07/02/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    יא פלצן זה מעניין זה גורם לך לחשוב זה מקסים. אתה עכבר תחרויות שלאט לאט מאבד רלוונטיות בפרסום הנוכחי
  • גלעד 07/02/2017 19:49
    בתכלס כולה סרט עם תלת.כלום יותר ואתה יודע את זה. ומה קשור שף לנדלן? מה לא מצאתם טריק אחר לשמש מביצה? אם זה היה סרט עם רעיון לא היית צריך לשלם למשה בנימין להשתפך על זה כאילו זה הבן שלו בעלייה לתורה. אז קח את הביקורת ותספוג את זה כמו גבר. אה,ותפסיק להגיב לעצמך. זה מביך כמעט כמו הפרסומת. תצליח.
  • למה אתה מדבר ככה אברי? זה רק כאן? (ל"ת)
    gיא 07/02/2017 18:39
  • 1.
    אורלי 07/02/2017 15:55
    הגב לתגובה זו
    עבודה יפה ממש,משרד מעולה
  • סתם אחד 12/02/2017 22:07
    הגב לתגובה זו
    קצת נסחפתם. לדעתי אייל שני לא מתאים לפרסם פרוייקט מגורים שמתיימר לדימוי יוקרתי . הוא לא אסטטי לא במראה ולא בהגשה . ניראה מעופף עם דימוי של אדם הזוי שמדבר לעגבניות, ומה קשור שם הביצה לשמש . . ניראה מגוחך .
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.