WOW: פרסומת 'מגדלי גפן' עם אייל שני - מופת קריאייטיבי
מודים, עד לפני מספר חודשים משרד הפרסום PARAZAR בבעלותם של דן בן ארי ואודי גנס טס מתחת לרדאר שלנו ללא התייחסות מספקת וראויה, אם בכלל. המשרד שמתמחה בתחומי לייף סטייל כגון נדל"ן יוקרתי ואופנה, יעלה השבוע עם פרסומת חדשה בכיכוב אייל שני למגדלי גפן - Geffen Tower - ומספק למי שטרם מכיר הוכחה ניצחת ליד המסוגננת, המוקפדת והקריאייטיבית שעמלה על הפרוייקטים שיוצאים מהמשרד.
אם זו עדיין מחמאה טובה מספיק או נקודת השוואה לאיכות גבוהה, אז הפרסומת החדשה של PARAZAR לא נראית כאילו נעשתה במחזותינו אלא בליגות הגבוהות של המעצבים מעבר לים. אז נכון, להביא את אייל שני שקופץ עלינו מכל פינה, אם בתכניות הטלוויזיה ואם בברייק הפרסומות, זה לא ההברקה הכי גדולה שיש, אבל הפעם נראה שהמשרד הצליח לחבר בין הייחודיות של השף המסקרן, למסר אותו היא מנסה להעביר בדבר הארכיטקטורה היוקרתית של מגדלי גפן באופן נפלא. קו התפר של אותו חיבור נרקם במיומנות גבוהה באמצעות אפקטים ממוחשבים שמוסיפים קסם לכל העניין, לא מאפילים עליו ולא גורעים ממנו. מושלם.
במשרד הפרסום מציינים כי הפרסומת צולמה באוגוסט האחרון והופקה על ידי חברת ההפקה פארדיסו. את השוני הבולט בעין בין PARAZAR לקמפיינים אחרים בתחום הנדל"ן מסבירים במשרד כ"תפיסה המבוססת על מיתוג ופרסום חוויתים היוצרים אימפקט רגשי אצל הלקוחות הפוטנציאליים, וזאת בניגוד לרוב הקמפיינים בתחום המבוססים על הדמיות ויתרונות רציונאלים של מיקום ומיפרטים של הבניין והדירות". או במילים אחרות ופשוטות יותר, יותר קסם ומיתוג תדמיתי ופחות מספרים ונתונים.
האמת היא שבשורה התחתונה קשה להתווכח עם התחושות - הצבעוניות, ההגשה, הביצוע והשפה ככלל עושה חשק לדירת חלומות במגדל, גם אם זה חלום שבטח רק אייל שני יכול להגשים.
בניית התלת מימד של הסרט, אותה הפיקה חברת 3DVision, ארכה כ-3 חודשים, מה שדחה את יציאתו עד לפברואר 2017. על הבימוי הופקד גל מוג׳ה (שזכה לאחרונה בפרס על קליפ שביים לקולדפליי), מהבמאים המדוברים בתעשיית הפרסום בישראל ואת התסריט כתב יפתח חוצב. לצד מוג'ה עבד צוות פוסט ייעודי שהוקם לטובת הפרויקט וכלל את העורכים דפי פרבמן ועומרי גרוסמן ובתלת את ימבו סטודיו ויניב גורלי: שמות ששווה לזכור אם אתם מנהלי שיווק שבגאנט העתידי שלהם רשום פרויקט דומה בקרוב.
בוטיק המיתוג והפרסום Parazar בבעלות בן ארי וגנס פועל בארץ ובחו״ל מאז 1999 בעיקר בתחום הלייף סטייל (נדל״ן, אופנה, יהלומים, תכשיטים, מלונות, ספורט). הקמפיין יעלה ביום שבת הקרוב בתקציב של 2.5 מליון ש״ח בטלוויזיה, עיתונות, דיגיטל ושלטי חוצות.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- 10.ומי צילם את זה ? (ל"ת)צלם מהברנז'ה 18/02/2017 19:19הגב לתגובה זו
- 9.רונית זילברשטיין 13/02/2017 14:32הגב לתגובה זופרסומת מוצלחת שילוב מנצח בין שני למגדל שיקום??
- 8.סתם אחד 12/02/2017 21:27הגב לתגובה זומה הקשר בין שף שמדבר לעגבניות . ניראה לא אסטטי , מתנהג לא אסטטי . אוכל כמו חזיר עם הידיים . מה זה קשור לפרוייקט נדלן ״ יוקרתי ״ ניראה מכור לגמרי . קצת נסחפו פה עם הביקורת .
- 7.יורגן 08/02/2017 11:14הגב לתגובה זואנשים אוהבים לפתוח עין ולהעיר במסווה של ביקורת בונה... ובפועל רק מחפשים ללכלך. לכו תעקבו אחרי הצל. לדעתי הפרסומת ממש מגניבה בייחוד בשוק הנדל"ן. אייל שני שחוק כבר אבל אני מאמין שהוצע הרעיון זה היה לפני שנה ומשהו שעוד איכשהו הוא היה נסבל - יחד עם זאת, הוא עובד טוב עם הקריאיטיב סה"כ... הייתי מאריך את שלב היצירה של הבניין כי בתור צופה רציתי לראות עוד מהיופי הזה.. אהה ומוותר על הביצה והשמש, זה באמת לעוס כבר :) בהצלחה בהמשך.
- 6.אורית ס. 08/02/2017 08:00הגב לתגובה זוהפרסומת חמודה, אפילו חמודה מאד, אבל מכאן ועד למופת קריאטיבי הדרך ארוכה. האייטם מנוסח בהתלהבות שטיפה גדולה על המוצר הסופי, מה שמעורר אנטגוניזם קל למי שקורא וצופה בפרסומת עצמה. ולא פחות חשוב - הדיון בשוני בין משרד הפרסום הזה לאחרים לגבי הקסם והמיתוג התדמיתי, מתעלם מהפרוייקט האחרון, של המשרד לגינדי, http://www.haaretz.co.il/magazine/blacklist/1.3168506 התוצאה המגלומנית, נפוחה והמביכה שזכתה לקיטונות של בוז מכל כיוון אפשרי, מביאה נקודת מבט יותר מפוכחת לגבי יכולתו הקריאטיבית ואסטרטגית של המשרד.
- 5.ישראל 07/02/2017 21:41הגב לתגובה זונראה כאילו האייטם הזה משולם מראש... מה יש לעוף עליהם? אז יצא סרט אסטטי... רעיון? אין! אייל שני? שחוק... המשרד פעיל כבר הרבה שנים ועד היום עשה עבודות נדל״ן בהתאם לרמה הבנאלית הכללית.
- 4.עוד פרסומת שמאדירה את המשרד ולא את הלקוח (ל"ת)עוד פרסומת 07/02/2017 21:17הגב לתגובה זו
- 3.יקי 07/02/2017 16:31הגב לתגובה זושאפו על הביצוע
- 2.סתם אחד 07/02/2017 16:02הגב לתגובה זולא רוצה להשבית שמחות... אבל: הכל מאוד אסתטי ומושקע, עבודת פרה ופוסט מאוד מושקעת, אבל לא משהו קריאטיבי שהיה נשאר איתי חצי שניה לאחר שהסתיים. כלום ושום דבר. לא מבין ממה ההתלהבות ברמה הקריאטיבית. סורי.
- אברי 07/02/2017 17:59הגב לתגובה זויא פלצן זה מעניין זה גורם לך לחשוב זה מקסים. אתה עכבר תחרויות שלאט לאט מאבד רלוונטיות בפרסום הנוכחי
- גלעד 07/02/2017 19:49בתכלס כולה סרט עם תלת.כלום יותר ואתה יודע את זה. ומה קשור שף לנדלן? מה לא מצאתם טריק אחר לשמש מביצה? אם זה היה סרט עם רעיון לא היית צריך לשלם למשה בנימין להשתפך על זה כאילו זה הבן שלו בעלייה לתורה. אז קח את הביקורת ותספוג את זה כמו גבר. אה,ותפסיק להגיב לעצמך. זה מביך כמעט כמו הפרסומת. תצליח.
- למה אתה מדבר ככה אברי? זה רק כאן? (ל"ת)gיא 07/02/2017 18:39
- 1.אורלי 07/02/2017 15:55הגב לתגובה זועבודה יפה ממש,משרד מעולה
- סתם אחד 12/02/2017 22:07הגב לתגובה זוקצת נסחפתם. לדעתי אייל שני לא מתאים לפרסם פרוייקט מגורים שמתיימר לדימוי יוקרתי . הוא לא אסטטי לא במראה ולא בהגשה . ניראה מעופף עם דימוי של אדם הזוי שמדבר לעגבניות, ומה קשור שם הביצה לשמש . . ניראה מגוחך .
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
