ממסע עולמי למסע שיקומי: אייל פלד מוביל קמפיין של ראובני פרידן ל'יד-שרה'

פלד שלקה לפני 5 שנים בשבץ מוחי מוביל קמפיין התנדבותי עבור הארגון שמעניק שירותי השאלת ציוד, הסעות, מוקדי מצוקה ומרכזי שיקום בכל הארץ
משה בנימין | (7)

משרד הפרסום ראובני פרידן גייס את מגיש הטלוויזיה לשעבר אייל פלד לקמפיין התנדבותי (פרו-בונו) אותו הוא מוביל עבור יד שרה. הקמפיין תחת הכותרת "ממסע עולמי למסע שיקומי" מחבר בין הטראומה האישית של פלד אשר לקה בשבץ מוחי לפני כ-5 שנים למטרות ההומניות שלשמן הוקם ופועל ארגון 'יד שרה'.

הקמפיין בכיכובו של פלד הוא חלק ממהלך גיוס תרומות עבור הארגון. פלד, שלקה לפני חמש שנים בשבץ מוחי ומאז נמצא בתהליך שיקום זכור לציבור הצופים בישראל כמנחה המיתולוגי של התוכנית "מסע עולמי" במסגרתה טייל באתרים רבים מסביב לעולם.

יד שרה הוא הארגון ההתנדבותי הגדול בישראל, המתקיים ללא מימון ממשלתי, אלא רק מתרומות של הציבור הרחב ומספק שירות לכל בית שני בישראל. הארגון קיים כ-37 שנים ומסייע לכל אדם המתמודד עם קשיי תיפקוד, במטרה לשפר את איכות חייו - באמצעות מגוון שירותי ריפוי ושיקום.

ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "התוודענו לראשונה לשירותים של יד שרה בסיור שערכנו בסניף המרכזי שלהם בירושלים לפני כחצי שנה. הופתענו לגלות את העוצמה, החזון והיצירתיות של יד שרה. מתנדבי יד שרה עוסקים בעבודת קודש יומיומית ואנחנו גאים לקחת חלק במאמץ שלהם ולסייע במטרה החשובה של סיוע ושיקום למאות אלפי ישראלים מדי שנה".

קרדיטים: במאי: אורי שיצר, חברת הפקה: פארדיסו, פוסט וסאונד: JCS, יח"צ: יפה אפרתי תקשורת, קריין: אריאל פרידן, צלם: אבי קורן, עורך: טמיר אבידור. צוות ראובני פרידן: מנכ"ל משותף: ניב חורש, מנהל קריאייטיב: רועי גוטמן, מפיק: אסף רונן, ארט: גלית רבסקי, קופירייטר: גיל קציר, תקציבאי: אלעד לוי

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    קופי שלא יודע שקופי טוב כותב פחות טקסט. (ל"ת)
    רעיון סביר 28/08/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
  • אמת 29/08/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    אמת
  • יכולת לכתוב את זה קצר יותר, באמת. (ל"ת)
    הצפרדע 29/08/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נשמה טובה 27/08/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    בפרסומת אחרת. פאשלה גם של JCS וגם של ראובני.
  • 3.
    חזק ומרגש! (ל"ת)
    רונן 27/08/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ספי 27/08/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    סרטון של להטוטי מילים וגישה כמעט הומוריסטית (נכון, יש פסנתר נוגה ברקע) למקרה העצוב של אייל פלד. גועל נפש.
  • 1.
    למה אין קישור? (ל"ת)
    איציק 27/08/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.