גורביץ': "הכיוון כלפי מעלה, אני מאוד חיובי כרגע" - מסמן 2 מניות חמות

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על המדדים המובילים בארץ ובעולם, ומסמן 2 מניות בצד השורי
|
(47)
זווית טכנית
תגובות לכתבה(47):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    האם ניתן לתת ניתוח טכני לנייר גבעות אשר לא נסחר כעת
    שאלה למר גורביץ 01/03/2015 00:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בבורסה בגלל עילת שער אגורה? דרך אגב, אני סבור שנעשה עוול רב למחזיקים במניית גבעות וכי לקחו בינתיים את כספם שלא על פי דין ובניגוד גמור לחוקי המסחר התקינים שאמורים להתקיים בבורסה. בברכה, אזרח מר״ג
    סגור
  • 29.
    אייל תמיד פוגע.חזק ואמץ!!! (ל"ת)
    Remo 28/02/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • אתה צודק תמיד פוגע מחוץ למטרה (ל"ת)
    456 28/02/2015 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    איך פועלת השיטה של גורביץ ?......
    מוטי 28/02/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    12 1
    השיטה של גורביץ פעולת על סמך הטעיית האישור , אשליית הידע , זיכרון סלקטיבי ,והטעיית המשפטים העמומים . הטעיית האישוש- הוא התכונה של גורביץ (ושל מרבית האנשים) לפרש מידע חדש כך שיתאים לדעתו ולתיאוריה שלו . אשליית הידע – השיטה הטכנית לא הוכה מעולם כשטיה אפקטיבית לחיזוי העתיד והתגלתה שאין לה שום ערך מוסף מזריקת מטבע אקראית .לאנשים כמו גורביץ יש נטייה שגווייה לחשוב שהם יכולים לחזות עתיד של מערכות מורכבות ע"י גרפים וכלים טכניים כמו נרות וכדומא זה נותן להם איזה שהוא הרגשת שליטה מדומה במה שהם לעולם לא יכולים לחזות במציאות . זיכרון סלקטיבי – גורביץ נוטה להזכיר רק את ההצלחות המועטות שלו ואת הכישלונות הרבים שלו (שהן הרוב) הוא פשוט לא מזכיר לעולם כמו הכישלון שלו הצורם בחיזוי מדד הדאקס ועוד רבות הדוגמאות . משפטים עמומים – כגון משפטים שיכולים תמיד להיות נכונים לכל דבר "למשל במקרה של פריצה קו ההתנגדות הנו נצפה המשך עליות במדדים ומצד שני במקרה שלא אנו נצפה ירידות במדדים. משפטים דומים לאלה אנו רואים בכל יום אצל גורביץ ע"י משפטים כאלה תמיד גורביץ היה צודק גם עם המדד ירד וגם עם הוא יעלה "ולכן
    סגור
  • 27.
    קום תעשה תמלוגים
    לפיד ושישנסקי 28/02/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תסגור את כל המפעלים מלא הארץ במובטלים אנחנו נעמוד בצמתים קום תעשה תמלוגים חתור למגע עם הגז ואל תשכח את האשלג תהרוס הכל עד עפר כי פשוט אתה הכל יכול ההסתדרות כבר תעזור כי היא מאבדת דמי חבר קום תעשה תמלוגים אל תשכח את עובדי הנמלים כי כולם שם מקורבים חוגגים עם אלפים אבל מהם אתם פוחדים. קום תעשה תמלוגים ואל תשכח את עובדי החשמל כי להם מגיע הכל חינם וההסתדרות רוצה את טובתם כי הדמי חבר של כולם יחד זה משכורות לעם. קום תעשה תמלוגים אל תפחד להרוס הכל חתור למגע עם קופות הגמל תשמיד לנו את החסכונות. תעלה את המע"מ ואת המיסים אבל אל תשכח את האפס. כי רק אתה הגדול כי רק אתה יכול קום תעשה תמלוגים אנחנו כבר נאכל מרורים קום תעשה תמלוגים אנחנו כבר רגילים
    סגור
  • 26.
    בולשיט
    שלומי 28/02/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הנפט ירד מתחת ל 40 דולר לחבית ולא צריך להיות פרופסור בשביל לדעת את זה . המלאים בארהב עולים ומדינות אופק לא מקטינות תפוקה אז שגורביץ יעשה שיעורי בית ולא יאמר מעל 63 בולשיט
    סגור
  • 25.
    דוחות מצויינים הכיוון כמו שאמר אייל למעלה הצלחות (ל"ת)
    דלתא 28/02/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    קמהדע? (ל"ת)
    קמהדע 27/02/2015 22:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    סקיילקס
    יעקב 27/02/2015 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משהו יודע מה לגבי המניה והסדר החוב , מתי מתחילה להישכר ובאיזה מחיר...?
    סגור
  • 22.
    קולפלנט!! מעל 100% מתחילת השנה!! (ל"ת)
    סמי בורקס 27/02/2015 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    בנקים בנקים בנקים עלו 6-8 אחוזים בשבועיים
    דיסקונט 27/02/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תפתחו גרפים של בנקים וראו את הטיסה שהרביצו בשבועיים האחרונות. אם המגמה החיובית בעולם תישאר המעוף יטוס לכיוון 1550 עם הדלק שיקבלו מהבנקים. לאומי ודיסקונט יובילו את הראלי
    סגור
  • 20.
    תא 75 לונג
    קליין 27/02/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל באמת אבל באמת .. להגיד שלפני כחודשיים וחצי חשבת ש 75 כלפי מעלה זה נחמד .. אבל חודשים אתה רק כותב שהמדד כיונו מטה ללא עוררין ... היום אחרי שעולה כ 8 אחוז אתה פתאום לונג .. תסביר לי איך אפשר להיות כה תזוזתי ..בכתבת ה t/v התעלמת לגמרי מהערכתך שהמדד דרומה .. בפועל קניתי שלפני חודשיים וחצי אמרת שכיונו למעלה לונג ממונף 300000 שקלים לאחר הפסד של כ 25 % ובעיקבות הניתוחים שלך שימשיך דרומה קבלתי החלטה למכור בהפסד .ואז פרק זמן לא ארוך אני רואה את המדד מתקן ואני לא שם מחפש איזה התיחסות ממך למדד שוב אך כלום .. ולפתע אחרי תיקון כה מהותי אתה מתעורר .. זה ניתוח טכני לטווח כה קצר ... צר לי אייל לא רציני .
    סגור
  • המגיב ככ צודק. אייל משקר בנוגע למדד 75. כנסו
    רון 28/02/2015 23:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני מושקע במאות אלפי שקלים במדד זה. אייל טען שהכיוון הוא למטה וכל תיקון הינו זמני בלבד. אני חייב לומר שהערכתי שהוא שוב טועה ולשמחתי לא מכרתי דבר. עכשיו, אחרי שהמדד עלה מעט, הוא פתאום נזכר שהוא העריך שתהיה עלייה. שקר וכזב. לא העריך שום עלייה. להיפך. בסופו של דבר, מדובר בשרלטן שיכול לפגוע בחמישים אחוז סיכטי. או שיעלה או שירד. גם אני יכול לומר זאת באותה ודאות. מציע לכל מי שקורא זאת שלא להשקיע דבר במשהו שאייל אומר לו. בלי קשר לדבריו, תמיד נכון ורצוי להשקיע במדדים ולא במניות בודדות. לאורך זמן זה משתלם. בהצלחה.
    סגור
  • 19.
    הנדון: קושקושון הירון.
    לא יאומן כי יסופר 27/02/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ניכנסתי קצת לגלוש בכדי לראות מה היה השבוע בשווקים ולתדהמתי ...אני מעיין בתגובות על הבורסה בארף שניסגרה כבר אמש ב 17:30 ואני מוצא תקובה של קושקוש ירון ב 21:03..נפלתי מהריצפה לכסא. אני ממשיך לעיין ופתאום ..ניבהלתי..אני רואה תגובה באותה כתבה של הקושקושון הבלון לא תאמינו ב 01:47 אור ליום שישי... עכשיו אני מבין למה אין חברה בגיל 67 למה אין צבא למה לא עובד ולמה מחרטט. אני כבר איזה הרבה יותר משבעה שנים בשוק ועוד לא ראיתי כזזה דבר. הבולבולון צמוד למחשב עשרים וארבעה שעות וישן איתו מחובק. הרתי זה לחברה שלי והיא סיפרה לי שיש לה חברה שניכנסת למיטה או על הריצפה אם החבר לקבל בראש אז ההיא לא עוזבת כל הזיון את הסמאארתפון ואפילו מוציאה מימנו קריאות או או הי או עוד מהסמארתפון שיכשוב שזה היא. נפלתי מהריצפא לכסא
    סגור
  • 18.
    מה עם פרטנר? יעלה? (ל"ת)
    חבר 27/02/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    עכשיו אני בטוח בשבוע הקרוב מפולת
    גולן 27/02/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מה שאומר תעשו הפוך לפני חודש וחצי אמר שהדאקס הולך לירידות חזקות מאז הדאקס עשה 30 אחוז .....
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    היום ירידות וד"ש לירון החתול (ל"ת)
    בר העכבר 27/02/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    אייל, מה עם טאואר??? מדוע היא ממשיכה לעלות??? (ל"ת)
    חברה תלמדו לפרגן!!! 27/02/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • שירת הברבור (ל"ת)
    טאואר 27/02/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    אל על ובזן? (ל"ת)
    מה עם 27/02/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 13.
    שיחק אותה בטאואר ... בענק !!! (ל"ת)
    שי 27/02/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    לך הביתה
    האמיתי 27/02/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביזפורטל שייכת לגורביץ בגלל זה לא יכול לפטר את עצמו כמה שטויות אומר
    סגור
  • 11.
    מר גורביץ, די זה כבר מתחיל לעצבן
    אחת שמבינה א 27/02/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אתה משנה את הדעה שלך כל הזמן לפי ההמגמה בשוק, איך אמרת למראיינת? שמעת אותי שהייתי כל כך חיובי ואני שמעתי אותך שהיית כל כך שלילי לגבי המעוף עד שהתחילו העליות לפני כשבוע ושינית כרגיל את דעתך וכמו תמיד נסחף עם המגמה החיובית, בקיצור תמיד אתה מפספס את מגמת השוק, שתהיה לך שבת שלום ומבורכת והרבה הצלחה בניתוח הטכני שלך.
    סגור
  • בטח שהוא ילך לפי מגמת השוק . ולא לפי הקפה שלך (ל"ת)
    חחחחחח 27/02/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 10.
    לפני שבועיים הוא אמר שהמעוף בדרך למטה (ל"ת)
    צ'וקו 27/02/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • שקרן! הוא לא אמר את זה! (ל"ת)
    יוני 27/02/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 9.
    זהו......תחילת המימוש הגיע
    יואב 27/02/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    12 4
    גורביץ המנתח הכי גרוע.........לא פוגע........בגללו הפסדתי הכול בחיים והגעתי למצב קשה עם חובות כבדים ואפילו לעיתים ללא יכולת קניית אוכל מינימלי........משנת 2009 קניתי כל הזמן פוטים ופוטים לפי הניתוחים של גורביץ שכל הזמן טען שחוזרים למדד מעוף 590 וככה במשך כמעט 3 שנים איבדתי הכל בחיים.......תצילו את עצמכם ותעשו הפוך ממה שהוא אומר.....
    סגור
  • עצות חינם
    גדעון 27/02/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני פועל בשוק ההון למעלה מעשרים שנה אני קשוב לכל המומחים מכניס לזיכרון במח את הצעותיהם אבל את ההחלטות אני שוקל ומקבל בעצמי. אני מאד מעריך את הניתוחים של גורביץ ומקבל אותם כהמלצה שצריך לבדוק לאורך זמן. שום דבר בשוק ההון אינו מובן מאליו כל דבר מצריך מעקב. כשמישהו מציע לי לקנות מניה מסויימת שלפי מיידע שיש לו היא אמורה לעלות אני אומר שקניתי ובודק את אמינות המיידע. ולבסוף פעם מישהו אמר לי באחת המפולות שמניה יכולה לעלות מאות אחוזים אבל לרדת היא יכולה רק מאה אחוז. בהצלחה לכולם!!!!
    סגור
  • 8.
    עקרונית אייל צודק - המעו"ף ימשיך לשבור שיאים חדשים, אבל
    פריטיקה דה פרסה 27/02/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צריך לזכור שאינדיקטורים טכניים לא מעטים מאותתים על מצב של קניות יתר -כך למשל משדד העוצמה היחסית נמצא מעל ל70 וגרף המעו"ף עצמו "ברח" מקו העוצמה היחסית כלפי מעלה. כמובן שניתוח טכני אינו מדע מדוייק וייתכן שהעליה הרציפה תמשך עוד כמה ימים אבל מימוש של שניים שלושה אחוזים הוא עניין ודאי.
    סגור
  • דרך הגב מימוש של 2 -3 אחוזים הוא עניין ודאי גם ...
    46 27/02/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ללא ניתוח טכני וגם מפולת היא עניין כמעט ודאי ללא ניתוח טכני שאלת מיליון הדולר היא מתי ? ואת זה לא אנליסט פונדמנטלי ובטח שלא מנתח טכני יכולים לחזות . ניתוח טכני היא שוות ערך לאסטרולוגיה
    סגור
  • ניתוח טכני זה לא מדע מדיוק בלשון המעטה .....
    46 27/02/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ניתוח טכני לפי מאות מחקרים שווה להטלת מטבע בצורה רנדומלית - בו תעשה ניסוי במשך שנה בחר כמה מניות על פי הטלת קובייה ובחר מספר מניות זהה על פי ניתוח טכני נסה לתזמן בעזרת הטלת קובייה ואת התיק השני שבנייתה נסה לתזמן אותו בניתוח טכני אני כמעט בטוח שהתיק המתוזמן בעזרת הקובייה יראה תשואה עודפת .
    סגור
  • היתה לי פעם חברה ששכבתי איתה מבחינה טכנית ,כלומר היא
    בא 27/02/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 8
    רצתה אבל היו לי המון בחינות ,ולא היה לי זמן ,היתה גם משהיא אחרת ,ואחכ רציתי והיא לא .
    סגור
  • 7.
    אם מדברים על דאקס, מומלץ...
    סוחר 27/02/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תכלית גרמניה DAX 30 מנוטרלת מטבע - 1118793
    סגור
  • 6.
    כדאי שהמגישה תדע לדבר עברית נכונה.
    יוסי 27/02/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מגישה/ה חייבים לדעת לדבר עברית נכונה. כשמדובר במספרים יש הבדל בין זכר ונקבה אז אם את רוצה שנתייחס אליך ברצינות אנא ממך לימדי איל לדבר נכון
    סגור
  • 5.
    מדד הדקס
    דוד 27/02/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    11 2
    לפני שלושה חודשים היית נחרץ שהדקס הולך למטה. ברגע שהוא שינה כיוון "שכחת אותו" כי הוא עשה את ההפך ממה שאמרת!!! המתנת ועכשיו גם אני יכול להיות חכם כמוך!!!
    סגור
  • 4.
    למה חולצה אדומה ? (ל"ת)
    אוהד מכבי 27/02/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • וגם לנקודה הבולטת מעל האות I במילה ביז באגלית שבצידם.
    לשניהם יש ולא רק לו. 27/02/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    19 1
    וגם בכל הגרפים שהעלה היום ראו כמה הצבע האדום דומיננטי פי כמה משום מה. יש לקרוא את תורת הצבעים של גתה..זה נותן המון חומר למחשבה.
    סגור
  • האודם המפאר את פני הנערה הנאה.
    ואיך שכחתי את 28/02/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ואף את TV הבוהק באדום בצד הימני התחתון..שרואים זאת רק כאשר מניחים את האצבע המורה על פני הסרט. ובהמשך לתורתו של גתה..הTV האדום שלא נמצא כל הזמן..זאת כבר תורה שלמה וסדורה בפני עצמה. אז..שבוע טוב לאייל ולגברת הצעירה ולכל קהל רוצי טובה..וגם לאלו שלא..
    סגור
  • ממשיך את לשניהם יש שכתבתי..
    א 27/02/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    41 1
    מתן בן ברוך בכתבה סמוכה.ואייל גורביץ התמלאו היום בחדוות יצירה סטואית ושמיימית. הרי אנו ממטחווי קשת למוות קליני של גוף שמזמן כבר הוספד על ידם ואף ע"י אחרים וטובים.ואף לעיתים בצדק. וזה שהשווקים סחבו עוד למעלה ממש לא העיד על מצב טוב להשקעה..אז מה קרה היום כשבמצב בעולם ולא רק בכלכלה הוא כרגע לפני כאוס ואסון לעוט באימרות משובחות של רעננות וגיל נעורים..?
    סגור
  • JJB שחור
    א JJJ שחור 6 27/02/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לאייל. גם ג'יג'ורו אוקאנו (ג'ודו) וגם אמוראי אוהשיבה(אייקידו) הבינו שהקרבות שהביאו לעולם לא יכולים לעמוד בפני עצמם. הג'ודו הפך לספורט ואפילו אולימפי. שהרכים טקוואנדו ואייקידו בדרך אחריו. בארץ מלמדים אייקידו בפני עצמו. בחו"ל הוא מיצטרף בגאווה לJJ ואף ל MUAY THAI ומכאן בדרך ל MMA. לדעתי ..גם הניתוח הטכני חייב לעבוד עם כלכלה .מתמטיקה והיסתברות וסטטיסטיקה ופסיכולוגיה ושכל ישר ובריא.. אני מניח שיש לך מהכל. שבת טובה.
    סגור
  • 3.
    המניות לשבוע הקרוב
    מיקי 27/02/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    5 7
    טאואר פלוריסטם קומפיוגן רדהיל והמלכות קולפלנט מדווי וכיטוב בהצלחה לכולנו.....
    סגור
  • מתאים לך מאד כי אתה מחזיק בהם
    חלום 27/02/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה לא מעניין אף אחד אולי רק את עצמך בלבדאתה פשוט אדם תכנן הכל בשביל אינטרס אישי שלך
    סגור
  • מההההההjQuery20304532130544539541_1425048032006?
    כן 27/02/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תחפש מי י.......
    סגור
  • מההההההjQuery20304532130544539541_1425048032006?
    כן 27/02/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תחפש מי י.......
    סגור
  • שכחת את טבע, מינימום עלייה של 6% במהלך השבוע (ל"ת)
    סוחר 27/02/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 2.
    יוצא היום מלונג בחו"ל וביום א מתא