עוף טוב משקיעה בפנימיות של פרוסת הפסטרמה

מהיום - שתי פסטרמות חדשות, בתיבול צ'ילי ובתיבול זעתר - לא רק בחלק החיצוני של פרוסת הפסטרמה, אלא גם במרכז. ההשקה - חלק מתהליך רחב היקף לביסוס ולחיזוק המותג. ההשקעה: 10 מ' ש'
שרון שפורר |

תשלובת עוף טוב, אשר בבעלות משקי עמק הירדן ובית שאן, משיקה בימים אלה שתי פסטרמות חדשות - פסטרמות בתיבול כפול - כחלק ממהלך רחב היקף של החברה שכלל פיתוח 17 מוצרים חדשים, לוגו חדש, אריזות חדשות ופעילויות שיווק נוספות.

שתי הפסטרמות החדשות: הפסטרמה מקסיקנית בתיבול צ'ילי ופסטרמה ים תיכונית בתיבול זעתר יוצרו בתהליך מהפכני בשוק הפסטרמות - תיבול כפול - לא רק בחלק החיצוני של פרוסת הפסטרמה, אלא גם במרכז פרוסת הפסטרמה.

השקת שתי הפסטרמות החדשות הינו, כאמור, חלק מתהליך רחב היקף לביסוס ולחיזוק המותג עוף טוב ובמהלך זה השקיעה החברה בפיתוח מוצרים, פעילות שיווקית ופרסום בהיקף כולל של כ-10 מיליון שקל.

בסקר שערכה החברה עלה ששני טעמים אלה תיבול צ'ילי ותיבול זעתר הינם הטעמים המועדפים על הצרכנים (מבין כ-10 טעמים חדשים שהוצגו בפניהם). הפסטרמות החדשות משווקות באריזות 400 גרם ו-200 גרם. מנכ"ל תשלובת עוף טוב, מוטי גולדברג, מציין, שגודל שוק הפסטרמות והנקניקים בישראל הינו כ-378 מיליון שקל בשנה וכ-4,300 טון בשנה. השוק מורכב מ-3 תתי קטגוריה: מוצרי נקניק ופסטרמה במעדניה (51%), מוצרי נקניק ופסטרמה ארוזים (36%) ומוצרי נקניק יבש (כ-13%). עיקר השוק נמצא במוצרי הפסטרמה (65%) לעומת הנקניק (35%).

קצת מספרים על קטגוריית ה"מנה הקלה" - מוצרי פסטרמות ונקניקים: גודל הקטגוריה הוא 378 מיליון שקל, וכ-4,300 טון בשנה. השוק נמצא במגמת קיטון שנתית של כ-2.7% במונחים כספיים, ו-2.4% בטון. השוק מורכב מ-3 תתי קטגוריה: מוצרי נקניק ופסטרמה במעדניה (51%), מוצרי נקניק ופסטרמה ארוזים (36%) ומוצרי נקניק יבש (כ- 13%). מוצרי הפסטרמה מובילים בשוק זה (65%) לעומת הנקניק (35%), השוק מתאפיין במגוון גדול מאוד של מוצרים, כששני הטעמים הדומיננטיים הם דבש וברביקיו. זוגלובק מוביל בנתח השוק (45%), והיתרה נחלקת בין עוף טוב, טירת צבי ויחיעם באחוזים דומים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה