מבצע חדש: טפחות מזרחי ובדק-בית

קונים בית חדש? בנק טפחות מזרחי בשיתוף עם חברת בדק-בית מאפשרים לכם לדעת מראש הרבה יותר פרטים חיוניים אודות הבית החדש שלכם וסביבתו.
אריאלה באייר |

האם הבית החדש עומד בתקני הבנייה?

האם לבית יש היתרים כחוק, או חריגות?

מיהם השכנים החדשים שלכם?

אילו קווי אוטובוס מגיעים לאזור?

האם יש גני ילדים בקרבת הבית?

האם יש אנטנה סלולרית סמויה מן העין?

האם מישהו מהשכנים מגדל כלב מגזע אלים?

האם יש מריבות וסכסוכים בין הדיירים?

האם יש מטרדי רעש, צחנה, או זיהום אוויר?

האם דירה מספר 8 משמשת בפועל כמכון ליווי?

האם יש חיכוכים על רקע מצוקת חנייה?

האם ארעו תקריות אלימות? פריצות? גניבות?

בבנק טפחות מזרחי מספר 1 במשכנתאות, שמחים להציג שרות חדש ובלעדי:

לקוחות המתעניינים ברכישת משכנתא בטפחות זכאים לקבל הטבות מחברת בדק-בית, החברה המובילה בישראל בתחום הבדיקות והמידע לרוכשי דירה חדשה מקבלן, רוכשי דירה יד-שנייה ושירותים לתקופת שנת בדק.

במסגרת המבצע יהנו הלקוחות המתעניינים מהטבות הכוללות:

הנחה של 200 ₪ לרכישת מבחר דו"חות בדיקה עבור הנכס הנרכש (תקני בניה, איתור ליקויים, אפיון שכנים וסביבת מגורים, ועוד)

וכן פרופיל שכונתי חינם, הכולל מפרט נתונים סטטיסטיים עם היבט דמוגרפי וסוציו-אקונומי אודות שכונת המגורים.

פרטים על המבצע המשותף ניתן לקבל גם בכל סניפי בנק טפחות מזרחי

- תוקף המבצע עד 31.12.2007

- הבנק אינו אחראי על טיב השירותים שחברת בדק-בית מציעה ללקוחות, האחריות המלאה לטיב השרות, זמינותו, עלותו וכל הקשור בכך היא של בדק-בית.

לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.