ילמד כל סטודנט MBA: התכנית האסטרטגית של על בד
חברת על בד גיבשה במהלך החודשים האחרונים יעדים אסטרטגיים לארבע השנים הקרובות - כך היא מעדכנת היום את הבורסה לני"ע בתל אביב. היעדים נחלקים לאיכות וכמות. דירקטוריון החברה אישר את התכנית וההנהלה נערכת כעת להכנת תוכניות עבודה מפורטות לצורך מימושי יעדים והגדרת אבני דרך לבחינת העמידה ביעדים.
היעדים האיכותיים כוללים פעילות להעמקת אחיזתה הגלובלית של החברה כאחד השחקנים המובילים בשוק המגבונים הלחים, הגדלה משמעותית של היקף פעילותה בשוק האמריקני על בסיב המפעל שהוקם שם, מערך המכירות והשיווק הפנימי שנבנה והסכם הבעלות עם המותג וייט קלאוד, העמקת האחיזה בשוק האירופאי בדגש על לחיזוק הנוכחות בתחומי המותג הפרטי במדינות בהן ניתן להגדיל את היקפי הפעילות ובנוסף, חיזוק הנוכחות מול מותגים בינ"ל בצפון אמריקה ואירופה, העמקת הכיסוי הגיאוגרפי העולמי וחיזוק הנוכחות במזרח אירופה, דרום אמריקה ואסיה, כניסה לנישות חדשות בשוק המוסדי העולמי והמשך השענות על אינטגרציה אנכית ככלי תחרותי מרכזי.
יעדי המכירות הכמותיים שהציבה על בד לעצמה כוללים הכפלת היקפי המכירות בתוך 4 שנים על בסיס צמיחה של לקוחות קיימים בכ-5% לשנה, הגדלת שיעור חלקה של על בד מעבר לוול מארט בשוק המותג הפרטי בו היא כיום שחקן קטן, בהשוואה לנתח שוק של 25%-30% בו היא מחזיקה בשוק המותג הפרטי באירופה, בתחום המותגים - הגעה ליעד משמעותי מסך הפעילות העולמית שתוצא על ידי המותגים למיקור חוץ, בהשוואה לפעילות זניחה כיום בתחום ולבסוף - נתח שוק של 6% במצטבר במדינות מתפחות כמזרח אירופה, דרום אמריקה ואסיה, לעומת יפן.
יעדים פוטנציאליים נוספים אותם כוללת על בד בתכנית שלה הם המשך הלמידה של השוק המוסדי באירופה ובארה"ב והגדרת המטרות בצורה מדויקת יותר והמשך המעקב אחרי השוק במזרח על מנת לזהות הזדמנויות.