המכוניות החדשות הזולות ביותר בישראל
כשמחירי משפחתיות חדשות כבר נושקים ל 180.0 אש"ח, ג'יפונים כבר נושקים ל 200.0 אש"ח, ורכבי סופר מיני שהיו בעבר זמינים לכל לקוח כחלופה למשפחתית משווקים ב 120.0 אש"ח ולמעלה מכך, התקופה בה היו נמכרות כאן מכוניות בכ 60.0 אש"ח נראים כמו עידן אחר.
עם זאת, מכוניות מיני עדיין משווקות כאן, ויצאנו לסיור אינטרנטי באתרי היבואנים, מה הרכב הזול ביותר שנמכר בישראל, מה אפשר לקבל בפחות מ 100.0 אש"ח, והאם יש דרך להוזיל את הרכב.
כמובן שניגשנו ישר לצמד הקוריאניות, הקיה פיקנטו והיונדאי i10 כדי לגלות באכזבה שמחיר הקיה בדגם הבסיס עם מנוע 1.2 ליטר וברמת גימור LX, שהיתה משווקת רק לחברות ליסינג והשכרה, מוצע היום לציבור במחיר של 102,900 ₪. עם זאת, אם תיגשו לאולם של קיה ותתעניינו דווקא בדגם ה GT-Line המפואר של הפיקנטו, תמצאו אחת כזו מהמלאי המצומצם שנותר (ואולי כבר נגמר) במחיר של 99,900 ₪. כן הדגם המפואר יותר זול מהדגם הבסיסי, אבל כאמור, יחידות אחרונות שנותרו ליבואן.
- מודל 3 ב-185 אלף שקל? הטסלה הזולה מגיעה לישראל
- טסלה Y המחודשת כבר כאן: מה חשוב לדעת עליה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האחות התאומה מכאנית היונדאי i10 היתה יכולה להיות המכונית הזולה בישראל בדגם הבסיסי עם מנוע 1.2 ליטר ותיבת הילוכים ידנית (זוכרים, קלאץ'?) שמחירה הרשמי עומד על 78,990 ₪. הבעיה ברכב זה היא ארדואן. הרכב מיוצר במפעלי יונדאי בטורקיה, ולכן כרגע לא מגיע לישראל. הדגם האוטומטי מתחיל ב 89,900 ₪.
מיצובישי גם היא נמצאת כאן הם הספייסטאר, שהיא גדולה יותר מרכבי המיני, וקטנה מהסופר מיני המוכרות. הספייסטאר עולה 94,990 ₪.
גם לטויוטה יש כאן נציגות עם הטויוטה אייגו X, המיני על עקבים של טויוטה, המשווקת במחיר של 99,990 ₪. באותו מחיר בדיוק תוכלו למצוא גם את החשמלית היחידה ברשימה, הליפמוטור T03.
- מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות
- טלקאר משיקה את KGM טורס ההיברידי - החל מ 175,000 ש"ח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
אם חצינו את הרף של ה 100.0 אש"ח, אזי נמצא כאן את הידנית הנוספת ברשימה, סוזוקי איגניס ידנית, במחיר של 104,990 ₪, האוטומטית כבר עולה כמעט 115.0 אש"ח.
מה עם סיטרואן, סקודה וסיאט? הן משווקות את הסופר מיני שלהן ה C3, הפאביה והאיביזה במחירים של מעל 110.0 אש"ח לרמות הכניסה – 117,900 ₪ לסיטרואן, 114,900 ₪ לסיאט ו 117,490 לסקודה.
עסקאות 0 ק"מ
במקביל לערוץ של היבואנים, מתקיים ערוץ שיווק נוסף של 0 ק"מ. בערוץ זה תוכלו לרכוש רכב חדש לחלוטין (0 ק"מ) דרך חברת ליסינג או השכרה, כאשר אתם תהיו היד השניה של הרכב. חברת הליסינג קונה את הרכב מהיבואן בהנחה גדולה, או שהיא קונה את הרכב דרך יבוא מקביל, ומשווקת אותו לצרכן הסופי, תוך שהיא משאיר ברשותה רווח צנוע.
בדקנו במספר אתרי ה 0 ק"מ הפעילים בישראל וגילינו את הליפמוטור T03 במחיר של 81,500 ₪ - 84,900 ₪, ואת הסיטרואן C3 במחיר 102,500 ₪. זהו. אין שום דבר אחר מתחת או באיזור של ה 100,000 ₪.
- 5.מוני 20/07/2024 09:28הגב לתגובה זומחירי המכוניות רק עולים ואתם רווחי היבואנים,אלו הציבוריים,עולים ועולים.מה המסקנה?
- 4.הטמבלים משלמים, אז למה שלא יעלו? (ל"ת)פראיירים 20/07/2024 09:26הגב לתגובה זו
- 3.אנדריי 20/07/2024 00:36הגב לתגובה זודגמים בכתבה מיעודים ומסופקים למדינות מעולם השלישי, ששם בעקבות המסוי נורמלי (ולא 120%)קונים שכבות חלשים ביותר עניים 0 בטיחות 0 נוחות וקומפורט 0 אקולוגיה 0 בידוד רעשים צריכת דלק גבוה בידוד רעשים מטען לא קיים במדינה מערבית נורמלית אסור יבוא
- 2.D-BILL 19/07/2024 22:51הגב לתגובה זוובה מתמיד
- 1.גברי 19/07/2024 19:48הגב לתגובה זוכך לגבי הבניה וכך לגבי הרכב כשהאוצר לא יאפשר הוזלה אמיתית כי זו הקופה הטובה ביותר ממנה הוא חי איזה אפילו מיתון ארוך לא ישנה את המחירים אבל ניתמלא יום יום בפיסומות מפתות שמכניסים פנטזיות למוח האנשים
- כשיתמוטט 20/07/2024 10:18הגב לתגובה זואז נתחיל לדבר,המלחמות והורדת הדירוג יעלה הון לממשלה באין כספים ההולכימ לדתיימ השחורימ טרטי משמע

מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות
באוצר יגבשו בשבוע-שבועיים הקרובים מתווה למיסוי רכבים חשמליים
מדינות משרד האוצר בקשר למסים על רכבים חשמליים היא ברורה - העלאה. המסים על הדלק גבוהים מאוד ואחראים על חלק גדול מההכנסות המדינה ורשות המסים חייבת למצוא תחליף לירידה בהכנסות במקביל לירידה הצפויה ברכישות רכבים על נזין והשימוש בבנזין. מה עושים? התשובה די ברורה - הולכים על מיסוי רכבים חשמליים. זה התחליף הטבעי.
מס נסועה יהיה, השאלה רק מתי - מס נסועה - מתי ייכנס לתוקף, כמה זה יעלה לנו; שאלות ותשובות
אלא שבינתיים זה לא צפוי להיכנס לתקציב 2026. משרד האוצר ככל הנראה לא יספיק להרים את המיסוי גם מכיוון שיש קשיים טכניים. ועל רקע זה, מסתמן שיהיו חלופות כמו העלאת מס הקנייה על רכבים חשמליים. המס כבר עלה אשתקד מ-35% ל-45%, אבל הכוונה כפי שגם אמרו נציגי האוצר היום להביא אותו ל-83%. סיכוי טוב שגם בתחילת ינואר מס הקנייה יעלה. לא ברור עדיין לכמה.
ועדת הכספים דנה היום בהארכת הנחת מס הקנייה על רכבים חשמליים - משרד האוצר: "בהעדר מס נסועה יש לקדם מקור תקציבי חלופי לשם הארכתה". זה רמז עבה להעלאת מס קנייה. במהלך הדיון מתחו חברי הוועדה ביקורת על הממשלה נוכח העדר מדיניות ברורה וכך שלקראת סוף השנה עדיין לא גובשה אפילו מדיניות מס ל-2026. יו"ר הוועדה, ח"כ חנוך מילביצקי קרא לממשלה להציג מספרים ברורים על גלגול ההטבה לציבור, והדגיש כי מימון הטבה כזו בעת מלחמה, חייב לגלם הנחה לרכבים שבאפשרות כלל הציבור לרכוש, לא רק בעלי יכולת כלכלית גבוהה. נציגי טסלה טענו כי מלוא ההטבה מגולגלת לצרכן וכי הוזלה משמעותית יותר אפשרית עם מדיניות מס מקלה וארוכת טווח
- המיסוי על הרכב החשמלי אמור להשתנות - איך זה ישפיע ולמה סיכוי טוב שזה לא יקרה בקרוב?
- הנחה במס קנייה ברכישת רכב - סיכוי קטן שזה יגיע אליכם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במשרד האוצר הודו כי יש ירידה באחוזי החדירה של הרכבים בשנת 2025, וציינו כי חלקה קשורה בשינויי מדיניות המס. כן קשרו במשרד בין הארכת ההטבה לקידום מס נסועה, הדגישו כי הארכת ההנחה מס תלויה במציאת מקור תקציבי חלופי, וכי בשבוע הבא יציגו בפני שר האוצר חלופות אפשריות ויביאו אותן בפני הוועדה

מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות
באוצר יגבשו בשבוע-שבועיים הקרובים מתווה למיסוי רכבים חשמליים
מדינות משרד האוצר בקשר למסים על רכבים חשמליים היא ברורה - העלאה. המסים על הדלק גבוהים מאוד ואחראים על חלק גדול מההכנסות המדינה ורשות המסים חייבת למצוא תחליף לירידה בהכנסות במקביל לירידה הצפויה ברכישות רכבים על נזין והשימוש בבנזין. מה עושים? התשובה די ברורה - הולכים על מיסוי רכבים חשמליים. זה התחליף הטבעי.
מס נסועה יהיה, השאלה רק מתי - מס נסועה - מתי ייכנס לתוקף, כמה זה יעלה לנו; שאלות ותשובות
אלא שבינתיים זה לא צפוי להיכנס לתקציב 2026. משרד האוצר ככל הנראה לא יספיק להרים את המיסוי גם מכיוון שיש קשיים טכניים. ועל רקע זה, מסתמן שיהיו חלופות כמו העלאת מס הקנייה על רכבים חשמליים. המס כבר עלה אשתקד מ-35% ל-45%, אבל הכוונה כפי שגם אמרו נציגי האוצר היום להביא אותו ל-83%. סיכוי טוב שגם בתחילת ינואר מס הקנייה יעלה. לא ברור עדיין לכמה.
ועדת הכספים דנה היום בהארכת הנחת מס הקנייה על רכבים חשמליים - משרד האוצר: "בהעדר מס נסועה יש לקדם מקור תקציבי חלופי לשם הארכתה". זה רמז עבה להעלאת מס קנייה. במהלך הדיון מתחו חברי הוועדה ביקורת על הממשלה נוכח העדר מדיניות ברורה וכך שלקראת סוף השנה עדיין לא גובשה אפילו מדיניות מס ל-2026. יו"ר הוועדה, ח"כ חנוך מילביצקי קרא לממשלה להציג מספרים ברורים על גלגול ההטבה לציבור, והדגיש כי מימון הטבה כזו בעת מלחמה, חייב לגלם הנחה לרכבים שבאפשרות כלל הציבור לרכוש, לא רק בעלי יכולת כלכלית גבוהה. נציגי טסלה טענו כי מלוא ההטבה מגולגלת לצרכן וכי הוזלה משמעותית יותר אפשרית עם מדיניות מס מקלה וארוכת טווח
- המיסוי על הרכב החשמלי אמור להשתנות - איך זה ישפיע ולמה סיכוי טוב שזה לא יקרה בקרוב?
- הנחה במס קנייה ברכישת רכב - סיכוי קטן שזה יגיע אליכם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במשרד האוצר הודו כי יש ירידה באחוזי החדירה של הרכבים בשנת 2025, וציינו כי חלקה קשורה בשינויי מדיניות המס. כן קשרו במשרד בין הארכת ההטבה לקידום מס נסועה, הדגישו כי הארכת ההנחה מס תלויה במציאת מקור תקציבי חלופי, וכי בשבוע הבא יציגו בפני שר האוצר חלופות אפשריות ויביאו אותן בפני הוועדה
