תאת מחדשת חוזה ל-5 שנים למתן שירותים לחברת תעופה - ב-50 מיליון דולר
חברת תאת טכנולוגיות תאת טכנו 2.3% הדואלית שבשליטת קרן פימי של ישי דוידי (59%) מחדשת חוזה ל–5 שנים עם חברת תעופה למתן שירותי MRO למנועי ה-APU וצופה הכנסות של 50 מיליון דולר לאורך התקופה, או כ-10 מיליון בשנה.
בשנים 2020 ו-2021, תאת (TAT) חתמה על חוזים עם ענקית התעופה Honeywell. במסגרת חוזים אלה, TAT קיבלה רישיון ל-10 שנים לתיקון ושיפוץ של APUs לפלטפורמות המפתח של בואינג ואיירבוס, לרבות מטוסי B737, B777, B767/757 ו-A320 וה-C17 המשמש למטרות צבאיות. החברה עוסקת גם בהשכרת APUs לחברות תעופה, בעיקר עבור מטוסי B777, במסגרת חוזה בלעדי ל-10 שנים עם Honeywell.
חברת הבת, פידמונט, השלימה את שדרוגי המפעל הנדרשים כדי להתחיל במתן שירותי MRO עבור מנועי GTCP331-500 (B777) ומצפה להשלים את אותה ההיערכות עבור GTCP131-9 (A320/B737) במהלך החודשים הקרובים.
יגאל זמיר, מנכ"ל תאת: "אנו שמחים מאוד על הארכת החוזה. לאחר תהליך התמחרות מקיף מאוד, הלקוח העניק לנו חוזה זה אשר עונה על אסטרטגיית המחיר שלנו, רמת שירות גבוהה מוכחת ויחסים מצוינים. החוזה מהווה אבן דרך משמעותית במימוש הערך האסטרטגי של החוזים שנחתמו עם Honeywell במהלך 24 החודשים האחרונים ועדות ליכולתה של TAT לשרת ציים גדולים. על ידי הארכת חוזה זה, TAT Piedmont היא כעת בבירור מובילת השוק העולמית בשירותי MRO עבור ה-APU מסדרת 331 לחברות התעופה המובילות. חוזה זה ישפר עוד יותר את הרווחיות והיעילות התפעולית של חברת הבת פידמונט ויתרום משמעותית לתוצאות המאוחדות של TAT לשנים הבאות".

תשואה סולידית של 8% בחצי שנה על הנייר: בי קום בדרך לפירוק אחרי מכירת בזק
אחרי מכירת יתרת ההחזקה בבזק, הערך הנכסי עומד על 27 שקל למניה מול כ 25 שקל בשוק. הפער מגלם 8%, כששורה של הוצאות ותשלומים משפטיים יכולה לצמצם את המספר לאזור 5% עד 6% בחישוב שמרני מאוד
הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג