
אריקה כרמל תשווק בבלעדיות את YA-MAN וצופה גידול של 20% במכירות
אריקה כרמל-טק מרחיבה את קו המוצרים שלה ותשווק בבלעדיות את מוצרי הטיפוח של המותג YA-MAN היפני החברה פותחת חנות פיזית ראשונה בקניון עזריאלי "מול הים" באילת
חברת אריקה כרמל-טק אריקה כרמל -7.98% (שלעבר "אריקה בי-קיור לייזר בע"מ") מדווחת היום על חתימת הסכם המכנה לה זכויות שיווק, מכירה, הפצה ושירות בלעדיים למותג YA-MAN היפני בישראל. חברת YA-MAN הינה חברה בעלת מותג יופי פורץ דרך, הידוע בזכות חידושיו בתחום טיפוח העור והגוף, המשלבים דיוק יפני עם טכנולוגיה מתקדמת. היא נחשבת אחת החברות המובילות בתחום מוצרים לטיפוח עור הפנים והגוף. קיימת מעל 40 שנה, מחזיקה למעלה מ-300 פטנטים, משקיעה 10% מרווחיה בפיתוח מוצרים חדשים ומובילה את עולם הביוטי העולמי עם מוצרים חדשניים ומתקדמים.
YA-MAN מציעה מגוון רחב של מוצרים שנועדו לשפר את בריאות העור, המרקם והמראה שלו, באמצעות פורמולות ייחודיות וטיפולים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת. קו מוצרי טיפוח הפנים של YA-MAN מתמקד בלחות, מוצקות וזוהר, ומשלב רכיבים בהשראת מסורות היופי היפניות לצד חומרים פעילים בעלי יעילות מוכחת מדעית, התומכים בהתחדשות העור ובגמישותו. מוצרי טיפוח הגוף של החברה מתמקדים בשיפור המוצקות, החלקת העור ועיצוב הקונטור שלו, באמצעות פורמולות ומכשירים ייעודיים המעודדים זרימת דם, טונוס שרירים ומרקם עור אחיד יותר. YA-MAN ידועה באיכות מוצריה פועל יוצא של פיקוח צמוד ותמידי על תהליכי הייצור, שימוש ברכיבים מובילים ובקרת איכות יפנית על ייצור המוצרים במפעליה ביפן (בשונה מרוב המוצרים המיוצרים מסין).
כמו כן, החברה פותחת חנות פיזית ראשונה למוצריה. החנות נפתחה היום (5/11) בקניון עזריאלי "מול הים" באילת והיא תפעל במתכונת של עמדת תצוגה ומכירה בשטח של כ- 14 מ"ר. מדובר בחנות ראשונה מסוגה עבור אריקה כרמל-טק כחלק ממהלך ראשון של החברה למכירה של מגוון מוצריה בישראל, ובעיקר את מוצרי המותג "בי-קיור לייזר" באמצעות חנות פיזית, ולא רק באמצעים מקוונים ו/או מכירה טלפונית.
מהלכים אלו הינם נדבך נוסף ביישומה ההדרגתי של האסטרטגיה העסקית החדשה של החברה, שכולל בין השאר את שינוי שמה של החברה לאריקה כרמל-טק, כמו גם מיקוד החברה, בארץ ובחו"ל, בארבעה תחומי פעילות: כאב, ביוטי, רפואי ולייף סטייל. בתחום הכאב, ישווקו מוצרי החברה המבוססים על הטכנולוגיה שפיתחה תחת המותג "בי-קיור לייזר"; בתחום הביוטי, ישווקו כאמור מוצרי YA-MAN שיתווספו למותגים "אמפיירטק" ו- "אפיליידי" ומותגים נוספים שיצטרפו בהמשך; בתחום הלייף סטייל, תשווק החברה מוצרים להקלה ושיפור איכות החיים; בתחום הרפואי, הכוונה לעשות שימוש ביכולות של מכשיר הבי-קיור לייזר לטיפול והקלה בתופעות לוואי שנגרמות בעקבות טיפולים אונקולוגיים ובריפוי פצעים.
- אריקה ניפחה את הדוחות - רשות ניירות ערך גרמה לה לתקן
- חברות שנסחרות מתחת למזומן - צים, אקופיה, ננו דיימנשיין, אריקה - האם הן מעניינות להשקעה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רונן גולדשטיין , מנכ"ל אריקה כרמל-טק: "אנחנו גאים ונרגשים להביא לישראל את מותג היופי היוקרתי YA-MAN הנחשב לאחד המובילים והמתקדמים בעולם. החיבור בין טכנולוגיה יפנית חדשנית לבין המומחיות שלנו בתחום הבריאות והאסתטיקה, מבטא באופן מושלם את האסטרטגיה החדשה של החברה - שילוב בין טכנולוגיה, רפואה ואורח חיים. פתיחת החנות הראשונה באילת והרחבת תחום הביוטי הם צעדים משמעותיים במימוש החזון שלנו - להנגיש פתרונות מתקדמים לשיפור איכות החיים והבריאות של כל אדם, בישראל ובעולם."

תשואה סולידית של 8% בחצי שנה על הנייר: בי קום בדרך לפירוק אחרי מכירת בזק
אחרי מכירת יתרת ההחזקה בבזק, הערך הנכסי עומד על 27 שקל למניה מול כ 25 שקל בשוק. הפער מגלם 8%, כששורה של הוצאות ותשלומים משפטיים יכולה לצמצם את המספר לאזור 5% עד 6% בחישוב שמרני מאוד

