בא לזירה מתחרה חדש

תוכן בחסות |

אם היינו מתבקשים לאפיין את זירת העסקים, הארצית והבין-לאומית, היינו בוחרים במילים הגדולות ועתירות המשמעות – חדשנות, התפתחות ויעילות. אלו באות לידי ביטוי באופן מובהק בעולם ההייטק, אך למעשה הן מאירות אור על העידן המודרני שבו אנחנו לא מוכנים להסתפק בפחות ממצוין, ועל כן אנחנו ממשיכים לחפש ולהתנסות בשינויים התכופים והתדירים המותאמים להתפתחות הטכנולוגית המהירה.

כך למשל, חיפושי משרות חוו תהפוכה טכנולוגית וגם הם התממשקו למדיות השונות. אמנם בעיתונות הכתובה עדיין ניתקל בפרסומי משרות מעת לעת, אך אין ספק שההתמקדות כרגע היא במדיה הווירטואלית והאינטרנטית. יותר ויותר אתרים מציעים שירות לוח דרושים המותאם למחשב או למכשיר הנייד. הקהל אליו הם פונים הוא בדרך כלל קורץ לגילאים מבוגרים, בשלים ומנוסים יותר וכך "נתח שוק" שלם הולך לאיבוד וכוחו לא מנוצל כראוי.

מחפשים משרות לקהל הצעיר

בכל הקשור לחיפוש משרות לצעירים, אזי יש לציין שבדרך כלל מדובר במשרות מזדמנות. מחפשי עבודה צעירים רבים בדרך כלל מחפשים עבודה במדיות החברתיות השונות, מפה לאוזן – כלומר, מחפשים המלצות מחבריהם או מתהלכים פיזית מחנות, לדוכן או לבית עסק ומבררים אם ישנו צורך בעובדים. הבעיה נוצרת בכך שגם במדיה החברתית המשרות השונות פונות למבוגרים ואינן מאפשרות חיפוש עבודה מושכל ומותאם לצעירים.

זה היה רק עניין של זמן עד שיקום האדם הנכון ויספק את הפתרון לבעיה. אדם ברקת, עו"ד מוסמך ומנכ"ל חברת סחבק, הוא האמון על הקמת הפרויקט ועל ניהולו. אתר סחבק הוא לוח הדרושים הראשון מסוגו בארץ אשר מציע עבודה לצעירים מכל הגילאים – החל מגיל 16 וכלה בגיל 24 ומעלה. ממשק האתר הינו נגיש ומותאם במיוחד לחבר'ה צעירים, כאלו המעוניינים ב"תכל'ס" מבלי לבזבז את הזמן.

השפה העיצובית של האתר תואמת לחלוטין את הלך הרוח – צבעוני, תוסס וקליל, בדיוק מילות התואר בהם היינו בוחרים לתאר את גיל הנעורים. מערכת החיפוש באתר פועלת על סמך שלושה מסננים עיקריים – מיקום אזור העבודה, תחום העבודה הרצוי וטווח הגילאים הרצוי. המשרות מותאמות לכל שלבי החיים הצעירים יותר – נערים צעירים בתיכון, ממתינים לגיוס, חיילים, חיילים משוחררים המחפשים עבודה מועדפת וכן סטודנטים. תהליך העבודה הופך למותאם ופשוט יותר, הרבה יותר הולם מחפשי עבודה צעירים. כל שעליהם לעשות הוא לרשום את פרטיהם באתר ולהתרשם מהפרסומים המגיעים בזמינות מהירה וגבוהה למכשיר הנייד או לכתובת המייל שלהם – ללא צורך בהגשת קורות חיים.

מגייסים עובדים צעירים

לאתר סחבק כוח פרסום חזק ועוצמתי. תחת צוות האתר שותפות שתי חברות פרסום בעלות כוח משמעותי. חברת הפרסום הדיגיטלי SAFRA מתמחה בשיווק ברשתות החברתיות ומסייעת למעל ל-100 עסקים וחברות בישראל למנף עצמן. את צוות הפרויקט משלימה חברת חיילים מצייצים אשר מיצבה עצמה כפלטפורמת הפרסום המובילה בארץ בקרב צעירים. מעמדה מבוסס בהחלט עם למעלה מ-500,000 עוקבים בעמודי האינסטגרם והפייסבוק שלה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: STG Digital Marketing Agencyצילום: STG Digital Marketing Agency

5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה

הקפדה על תאורה נכונה, שימוש בחומרים טבעיים והכנסת צמחייה מלאכותית לשטחי העבודה הם בין האמצעים שיסייעו לכם לייצר מרחב חם ומזמין

נושאים בכתבה עיצוב משרד

בעידן שבו העבודה ההיברידית הפכה לנורמה, המשרד כבר איננו רק מקום לביצוע משימות – הוא מרחב חיים, מפגש, השראה ויצירתיות. עובדים מבלים בו שעות ארוכות, והאווירה שבו משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה, על תחושת השייכות ועל הפרודוקטיביות. לא פלא שעיצוב סביבת העבודה הפך לאחד הכלים המרכזיים ביצירת תרבות ארגונית מודרנית.
אז איך הופכים חלל משרדי קר וסטנדרטי למקום שמרגיש חם, מזמין ומעורר השראה? הנה חמש דרכים שכדאי להכיר.

1. משחק באור – התאורה כגורם רגשי

אור משפיע על מצב הרוח לא פחות מאשר על הראייה. תאורה פלואורסנטית קרה יוצרת תחושת ניכור ועייפות, בעוד שתאורה רכה ובגוונים חמים משרה שלווה וריכוז. שילוב של אור טבעי עם גופי תאורה מעוצבים ומודולריים מאפשר לשנות את האווירה בהתאם לשעות היום או לאופי הפעילות. באזורים פתוחים מומלץ להוסיף מנורות תלויות שמגדירות אזור מבלי לסגור אותו, ואילו בחדרי ישיבות כדאי לשלב תאורה ממוקדת המעודדת תקשורת.

2. חומרים טבעיים וטקסטורות נעימות

אחד האתגרים בעיצוב משרדים מודרניים הוא האיזון בין מראה נקי ומינימליסטי לבין חמימות אנושית. שימוש בעץ, באבן, בבדים רכים או באלמנטים בעלי טקסטורה טבעית שוברת את הקרירות של המתכות והזכוכית. רצפת פרקט, שולחן עץ גולמי או אפילו חיפוי קיר בטון מוחלק – כולם יוצרים חיבור רגשי לחלל. לא מדובר רק באסתטיקה אלא גם בהשפעה תחושתית: החומריות גורמת לנו להרגיש קרובים יותר לטבע וליציבות.

3. צבע ככלי למצב רוח

הצבעים שאנחנו רואים משפיעים על רמת האנרגיה שלנו. משרד שכולו בגוונים אפורים או לבנים עשוי לשדר מקצועיות, אך גם ניכור. שילוב נועז של צבעים – נגיעות של ירוק, חרדל, כחול עמוק או טרקוטה – מעניק אופי ואנרגיה חדשה. חשוב למצוא את האיזון בין צבעוניות שמרימה את המורל לבין עומס ויזואלי. אפשר להתחיל בפריטים קטנים: קיר דגש אחד, כיסאות צבעוניים בחדר הישיבות או הדפסים אמנותיים שמוסיפים עניין.

4. הטבע נכנס למשרד

בעולם שבו רבים עובדים בתוך מבנים סגורים במשך רוב שעות היום, יש צורך אמיתי בקשר עם אלמנטים טבעיים. הכנסת ירוק לחלל העבודה תורמת לריכוז, למצב הרוח ולתחושת רווחה כללית. צמחיה מלאכותית איכותית מאפשרת ליהנות מהמראה המרענן של הצמחים מבלי להתמודד עם תחזוקה, השקיה או תאורה טבעית. כיום ניתן למצוא פתרונות עיצוביים מגוונים – החל מעציצים בודדים ועד קירות ירוקים שלמים – שמעניקים תחושת חיים ורוגע גם בחללים תעשייתיים וסגורים.