שבת תרבות, בשישי בבוקר: הרצועה הפוליטית החדשה של דמוקרטTV
כחודשיים לפני הבחירות לכנסת ה-25, ל"ביז מדיה" נודע כי ערוץ דמוקרטTV ישיק כבר בשישי הקרוב את "שישבתרבות Live", גרסה טלוויזיונית לשבתות תרבות המוכרות כל כך בנוף הישראלי. התוכנית החדשה צפויה להתקיים מדי שישי ב-10 בבוקר בהיכל התרבות בכפר סבא, בהשתתפות קהל ובשידור חי באתר דמוקרטTV. סדרת המפגשים ינחו כוכבי השידורים של דמוקרטTV, לוסי אהריש, טל שניידר וישראל פריי.
בחודש מאי 2020 השיקה תנועת דרכנו את דמוקרטTV, אתר שידורי וידאו חיים באינטרנט וברשתות החברתיות עם אוריינטציה מרכז-שמאל, המשודר מאולפני וואלה. את השידורים המרכזיים מובילה אהריש. הערוץ משדר כמה שעות מדי יום. המימון שלו מגיע באמצעות תרומות שהתקבלו על ידי אלפי תורמים. אותם תורמים גם יוזמנו לשלוח שאלות מהבית למספר וואטסאפ, ושתיים מתוכן ישאלו באירוע החי. כזכור, לפני חודשים אחדים פורסם ב"בביז מדיה" כי דמוקרטTV הביע התעניינות באפיק 15 בטלוויזיה, במסגרת האפשרות כי אפיק זה יוצע למכרז.
מנהל דמוקרטTV, נדב טמיר, אישר את הפרטים ל"ביז מדיה", ואמר כי "כחלק מהאמונה שלנו בשיח רחב שמשתף את כל מרכיבי החברה הישראלית, היה לנו חשוב לשתף לראשונה גם פוליטיקאים דתיים שמודרים תדיר מאירועים דומים, ולאפשר להם להביא את דברם עוד בטרם כניסת השבת. המגוון חשוב לנו לא רק כאמירה ולכן את 'שישבתרבות Live' ינחו לוסי אהריש, ישראל פריי וטל שניידר, המייצגים את הרב גוניות בחברה הישראלית".
- 1.יאיר 05/09/2022 16:37הגב לתגובה זווהוא אחד הכוכבים שלהם ערוץ פח

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.