בין בלומברג למוזס: כיצד מכסים מו"ל שנמצא בכותרות?
על רקע השאלה כיצד יסקרו כתבי קבוצת ידיעות אחרונות את משפטו של נוני מוזס, עלייתו של מייקל בלומברג במרוץ הדמוקרטי מגבירה את הלחץ על כתבים פוליטיים המועסקים באימפריית התקשורת שלו
מיקלת'ווייט פנה לכמאה עיתונאים ואמר כי כניסתו של בלומברג למרוץ הדמוקרטי לא שינתה את מחויבותו לסיקור ביקורתי ללא משוא פנים. בלומברג עצמו הזדרז להצהיר כי אם ייבחר לנשיאות, ימכור את אימפריית המידע הפיננסי והמדיה שבנה. מנגד, מועמדים יריבים של בלומברג במרוץ הדמוקרטי תקפו את הסיקור בבלומפברג וטענו כי הוא מוטה. הסיפור של בלומברג אף הזכיר לאמריקאים תקדים בולט אחר: של המועמד הדמוקרטי מ-1904, וויליאם רנדולף הרסט, שנהנה מסיקור אוהד במיוחד ברשת העיתונים שלו.
מדיניות זו התגלתה כמביכה במהלך שלוש שנות כהונתו של מר בלומברג כראש עיריית ניו יורק, ובחייו שלאחר מכן כפילנתרופ מיליארדר ותורם פוליטי. כעת, על פי ראיונות עם כחצי תריסר עיתונאים של בלומברג, שביקשו להישאר אנונימיים, היא גובלת בבלתי נסבלת.
לטענתם הם סופגים ביקורת משני הצדדים - הן מהקוראים על הצנזורה הפנימית שהם מטילים על עצמם והן מאנשי הקמפיין על חוסר קולגיאליות. עם זאת, הנהלת בלומברג חדשות ממשיכה לגרוס כי לא מנעה אף פרסום של סיפור פוליטי.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
מוזס לא זז
עיתונאים בכירים ובעלי טורים ב'ידיעות אחרונות' קראו בפומבי למוזס לפרוש מתפקידו כעורך אחראי, אולם קריאתם לא נענתה. "ככל שמוזס אינו פורש, או משעה את עצמו מתפקידיו, כך מעמיק חוסר האמון של הציבור בעיתונאים ובעיתון בפרט ובכלל, ויכולתם של העיתונאים לבצע את עבודתם עלולה להיפגע", נאמר בהודעה של ארגון העיתונאים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
