לאחר המכירה ל-CBS בארה"ב: 'בני ערובה' נמכרה ל-BBC באנגליה ותשודר בעברית

סדרת הדרמה הישראלית ששודרה בערוץ 10 נמכרה לערוץ הבריטי. להבדיל מרכישת פורמט, הסדרה נרכשה בשפת המקור ותשודר בעברית עם כתוביות
משה בנימין | (1)

סדרת הדרמה הישראלית בני ערובה, של חברת ההפקות יצירה עברית וערוץ 10, ממשיכה לרשום הישגים בזירה הבינלאומית. לאחר שנרכשה על ידי CBS בארה"ב, הסדרה נמכרה לשידור גם בערוץ BBC באנגליה. להבדיל מעסקת מכירת פורמט, בני ערובה נרכשה על ידי BBC בגרסתה הישראלית ותשודר באנגליה בשפת המקור, בעברית עם כתוביות באנגלית.

הסדרה משודרת בימים אלו ב-CBS וצופים בה מדי שבוע כ-18 מיליון צופים בממוצע לפרק. כמו כן, נמכרה הסדרה לצרפת ולרוסיה.

בני ערובה היא סידרת מתח בת 10 פרקים של הבמאים עמרי גבעון ורותם שמיר. היא מביאה את סיפורה של יעל (איילת זורר), אמא ורופאה מנתחת אשר אמורה לבצע ניתוח פשוט בראש הממשלה. לילה לפני הניתוח, משפחתה הופכת לבת ערובה של חוטפים אלמונים והיא נאלצת להתמודד עם דילמה אכזרית, "מחר את מנתחת את ראש הממשלה, הוא לא ישרוד את הניתוח - או שמשפחתך תמות". את הסידרה הפיק עבור ערוץ 10 חיים שריר ('יצירה עברית').

סו דיקס, מנהל רכש התוכניות של ה-BBC, אמר על הסדרה: "'בני ערובה' הוא מותחן ישראלי מהודק, מקורי ואותנטי".

חיים שריר, מנכ"ל יצירה עברית, ומפיק הסידרה: "זו גאווה לכל תעשיית הטלוויזה הישראלית. הערוץ שהכי מזוהה עם איכות בעולם, קונה סדרה ישראלית כמו שהיא ומעלה אותה לשידור, ועוד בשפה העברית. זו חותמת איכות, שלא חלמנו עליה".

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס: "'בני ערובה' היא הוכחה לכך שדרמה טובה שמביאה סיפור חזק ועשויה לעילא, יכולה להימכר בכל העולם, ללא מגבלות של שפה. לראייה, ה-BBC שהוא המגדלור לעשייה טלוויזונית איכותית בחר בסידרה לעונת השידורים הקרובה שלו ובכך הצטרף לעוד מדינות כמו ארה"ב, צרפת ורוסיה שהביעו את אמונן".

מערוץ 10 נמסר: "העשייה הענפה והמוצלחת של ערוץ 10 בתחום הסוגה העילית ממשיכה לבלוט ולהניב פירות גם בשווקי הטלוויזיה הבינלאומיים ועל כך גאוותנו. אנחנו מברכים את היוצרים רותם שמיר ועומרי גבעון, את גל זייד, ואת חיים שריר וצוות ההפקה מיצירה עברית" סידרה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חיים שריר 17/12/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    הסדרה נמכרה ל CBS ע"י אלון ארניה ללא קשר לארמוזה שמוכרים את הסדרה בהצלחה מחוץ לארה"ב.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.