
אסף רפפורט, תתבייש!
מי זה אסף רפפורט? בחור מבריק שעשה כבר אקזיט מרשים שהיה בכיר במיקרוסופט, שהקים את חברת הסייבר וויז WIZ שדיווחה היום על גיוס של 300 מיליון דולר. לטענת החברה לפי שווי של 10 מיליארד דולר. לנו קשה להאמין שהיא שווה תפעולית בסביבה של צ'ק פוינט ומעל סנטינל וואן (הרחבה כאן), אבל זאת לא הנקודה, זו חברה מצליחה לכל הדעות.
רפפורט הוא אזרח מודאג. כנראה כמו הרוב במדינה, ובצדק. חלק גדול מודאג בגלל שהוא חושב שהרפורמה המשפטית היא הפיכה משטרית, חלק גדול אחר מודאג כי הפילוג בעם מאיים עלינו. רפפורט הוא הדוגמה הכי טובה לאיך לפלג, לשסע, להגיד לא לסיכוי להיות ביחד. רפפורט נגד הרפורמה כמו הרוב, אבל הוא משתמש בכלים של תומכי הרפורמה האובססיבים - בריונות ואלימות ותמות נפשי עם פלשתים.
"לצערנו, לאור ההפיכה המשטרית, הכסף שגייסנו לא ייכנס לישראל", הוא אמר היום. כבר לפני כמה שבועות הוא אמר דברים ברוח דומה ועכשיו הוא מנפנף בגיוס והופך את האיום למעשה. נניח שזה נכון. כלומר זה בטוח נכון, הוא לא יגיד סתם שהכסף לא ייכנס פה, אבל בהגדרה גיוסים מקרנות וגופים אמריקאיים נשארים בחו"ל ומועברים מדי פעם למימון משכורות בארץ. אז נניח שזה נכון, מה רוצה הבחור החכם להשיג? תשומת לב, כותרות בעיתונים, הכתרה לאחד ממנהיגי המוחים. האם הוא חושב שזו הדרך? האם לא ברור לו שהוא רק מקטב, שגישת האנטי הזאת לא עובדת על החברים מהצד השני. ההיפך.
האם הוא רוצה לשרוף את הבית, להרוס את הכלכלה, להפחיד. מה לכל הרוחות הוא חושב שהוא ישיג במהלך הזה?
האם הוא רוצה להגיד לנו שאם תהיה רפורמה משפטית אפילו מרוככת הוא לא יהיה פה. למה הוא מערבב פוליטיקה עם כלכלה והייטק? יש תשובות, אני יודע שחלקכם עונה תוך כדי קריאה. אני יודע שאולי אלו איומים במטרה להלחיץ את הצד השני. אבל רפפורט עצמו יותר מאשר הרפורמה-המהפכה-ההפיכה עצמה, יוצר אווירה שלילית-סנטימנט שלילי, יוצר כאוס, יוצר פילוג שיהיה קשה אחר כך לאחות, יוצר אי וודאות כלכלית. גם אם את עניין הרפורמה-מהפכה-הפיכה נפתור איכשהו, הפילוג הזה יהיה הקרקע למאבקים נוספים. יש חשש אמיתי למלחמת אחים, לדם - אומרים את זה מומחים גדולים, והאיש הנאור הזה, המוצלח הזה, שופך שמן למדורה.
- מיליארדרים בין לילה - המייסדים מאחורי האקזיט הגדול בישראל אי פעם
- צ'ק פוינט ווויז מודיעות על שיתוף פעולה באבטחת הענן - למה זה חדשות טובות לצ'ק פוינט?
הוא עושה את זה בלי להתבייש עם עדת מעריצים, עם קהל ענק. אבל כולם שוכחים שאת כל מה שיש לו הוא קיבל מהמדינה. הוא קיבל חינוך והשכלה, הוא קיבל ביטחון, הוא קיבל מסלול מובטח להצלחה - מסלול תלפיות שבצבא. הוא למד על חשבון הצבא, הוא עבד בצבא ותרם לצבא ותרם גם לעצמו והרבה. זה לא סוד שחלק גדול מהסטארטאפים שנוצרים על ידי בוגרי יחידות מיחשוב מובחרות נשענים על הידע-הניסיון בצבא. צ'ק פוינט ובעצם כל תעשיית הסייבר קמה מתוך מערכות צבאיות. מערכת הביטחון והצבא לא רושמים פטנטים, לא דורשים תמלוגים, מפרגנים למשתחררים. בעולם כלכלי-עסקי אמיתי זה לא היה קורה. רפפורט חייב את ההצלחה שלו לישראל. החברות של רפפורט חייבות את ההצלחה שלהן לישראל. לא לרוטמן ספציפית, לא ללוין, לא לנתניהו ולא ל-120 חברי כנסת - לי ולעוד 10 מיליון איש. אתה חייב לנו, רפפורט.
ולמרות זאת, ולמרות שהוא גם יודע שבתוך החברה שלו יש אנשים עם שלל דעות, הוא הדמוקרט שדואג מדיקטטורה, הופך לדיקטטור ומחליט בשם החברה על מאות עובדיה - עד כאן - "לא תראו ממני דולר".
אם הוא היה אומר שהוא לא מכניס כסף למדינה כי אבי מעוז יושב בכנסת, או היה טוען שהוא עוזב את המדינה בגלל מעוז, הייתי כנראה מוריד בפניו את הכובע. מעוז הוא אדם שמיותר לכנסת ולמדינה. אלו דעות חשוכות על מלא מלא.
- בנק ישראל מבהיר - "שטר ה-200 ש"ח לא יבוטל"
- בנק עם שורשים אפלים: הבנקאות הנאצית בשואה
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
הרפורמה ואל תחשבו לרגע שאני מפחית מהאירוע, מבטאת את הדיכוי הממושך של הצד השני שעכשיו מרגיש "בעל הבית". זו הוצאת קיטור, האמת - מגיע להם להוציא קיטור. נכון, חייבם לרכך אותה וזה כבר נעשה (דווקא ביוזמת הימין, השמאל החליט שהוא ברוגז ואין על מה לדבר). אבל הרפורמה לדעתי היא לא הסיפור שמשפיע על הכלכלה. הסיפור האמיתי והגדול הוא האווירה-הסנטימנט השלילי כתוצאה מהפילוג והקרע. הכלכלה נפגעת בגלל האווירה השלילית יותר מאשר אם בפסקת ההתגברות יהיה רוב של 68 או 65 מנדטים.
רפפורט, שכל כך דואג למדינה - מוכן לפגוע בה. זה לכאורה סוג של התאבדות. אבל רפפורט רחוק מלהתאבד. הוא מקריב אותנו. את כולנו. הוא לא ישקיע כאן, הוא מבריח את הכסף מכאן. הוא רוצה שיהיה לנו רע. אותנו-כולנו-לנו כי אנחנו עדיין ביחד. מעשים כאלו כעת מרחיקים עוד יותר, הוצאת כסף או אי הכנסת כסף - זו אמירה שפוגעת בנו מאוד. אם הוא לא יכניס כסף, למה שמשקיעים זרים ישקיעו כאן?
אבל שטויות - רפפורט יצפה במלחמת האחים בטלוויזיה בניו יורק. הוא לא יעשה מילואים בתלפיות, הוא כבר ניצל וקיבל כל מה שיכל מהמדינה הזו ויעבור הלאה. הוא לא יספור אותנו. הלוואי ולא נגיע לזה, אם נגיע תזכרו שהוא היה בין אלו ששרפו את הבית.
- 294.איציק 23/08/2023 09:51הגב לתגובה זולך מכאן????????
- 293.ברבור שחור 06/03/2023 13:04הגב לתגובה זומעניין שהדולר יורד אחרי הודעת הנשיא...זה בטח סתם מקרי. לא קשור להפיכה השלטונית
- 292.כרמל 05/03/2023 14:57הגב לתגובה זואולי ילך לפוליטיקה בהמשך.
- 291.אור 05/03/2023 09:45הגב לתגובה זולא משנה הסיבה איש לא אמור לפעול לפגיע במדינה שלו הם צועקים שזרים יוציאו את הכסף ...ושזה לא קורה אסף וחבריו מוצאים כסף לשמש כגורם מתניע איך אפשר לצעוק דימוקרטיה ולפעול בדיוק ההפך ...כי הם הדמוקרטיה אם זה לא הם שיסרף המועדון.
- 290.יוני 04/03/2023 20:05הגב לתגובה זוביזפורטל אתר מספר 1
- 289.נחמיה 04/03/2023 11:05הגב לתגובה זוצדיק
- 288.רועי 04/03/2023 01:44הגב לתגובה זומסכים עם הרוב, ללא שום קשר לתמיכתי ברפורמה. אני רוצה להבהיר שאני בטוח שהרפורמה ניתנה קיצונית יתר על המידה למטרות משא ומתן, הרי לוין אינו טיפש ויודע שהשמאל יהיה חייב להראות תוצאות לבוחריו: כך אני מדמיין את גוש לא ביבי אחרי העברת רפורמה מרוככת: "הנה הצלחנו! העלינו את ההתגברות ל68, לממשלה אין רוב בועדה לבחירת שופטים, חוק יסוד יעבור בקריאה רביעית בקדנציה שלאחר מכן וכו'..." בקיצור, יהיה בסדר. רק לא להלהיט את המצב!
- 287.העניין הוא הגיבוי של הכתבים הכלכליים שיודעים שהוא מבלף (ל"ת)הכתבים הפייקכלכליים 02/03/2023 22:17הגב לתגובה זו
- 286.ע.ש 02/03/2023 18:38הגב לתגובה זוסע לשלום. פגוש את כספך בחו"ל ותהנה ממנו ככל האפשר. אינך נחוץ כאן. נסתדר גם בלעדיך ובלעדי WIZ ובלעדי עוד עשרות הדומים לך והחושבים כמוך. אני מוכן להסיעך לנתב"ג. חינם אין כסף. אפילו לסחוב מזוודותיך. רק דבר אחד אני מבקש ממך. אל תשוב לכאן.
- 285.משה 02/03/2023 15:41הגב לתגובה זוהוא מחוייב לחברה ולבעלי המניות בלבד! הוא בטח לא חייב לבבונים ולחרדים אוכלי החינם במדינה הזו.
- 284.בני 02/03/2023 06:50הגב לתגובה זומאמר לפנתיאון
- 283.יאיר 02/03/2023 01:48הגב לתגובה זואם פעם גייסת כסף היית מבין את החשיבות
- 282.שיעשה מה שהוא רוצה. להתראות והחלמה מהירה. (ל"ת)אני 01/03/2023 19:58הגב לתגובה זו
- 281.אזרח 01/03/2023 15:18הגב לתגובה זוהממשלה בהתנהגותה היא זו שמזיקה ופוגעת בעם ובמדינה.
- 280.לך לעזאזל רפפורט (ל"ת)משקיע 01/03/2023 15:04הגב לתגובה זו
- 279.דויד ביטון 01/03/2023 13:14הגב לתגובה זואסף וחבריו לא חייבים לך כלום, רק למשקיעים שלהם. את החוב שאולי היה להם למדינה לשיטתך, הם כבר מזמן החזירו בצבא, בקבע, ובתשלום, מיסים של האקזיט, שלהם ושל המשכורות שהם משלמים לעובדים. אתה החצוף שבכלל מעלה שהם חייבים למישהו משהו, למעט כמובן המשקיעים.
- 278.שהממשלה תדגים אחריות ותתבייש ראשונה (ל"ת)הרצל 01/03/2023 12:19הגב לתגובה זו
- 277.שמעון 01/03/2023 09:14הגב לתגובה זובניגוד לחכים בליכוד, הוא לא פחדן ולא מלקק את הישבנים של מדפחת נתניהו. החכים של הליכוד עוד ישלמו על נהנתנותם. לא נשכח להם עד לסוף ימיהם
- 276.שמ 01/03/2023 09:01הגב לתגובה זואת פרעה,סטאלין,היטלר,נעבור גם את החדשים.
- 275.סיכום יפה של המצב (ל"ת)הקורא 01/03/2023 03:52הגב לתגובה זו
- 274.היטק 01/03/2023 01:21הגב לתגובה זורוב העם תומך ברפורמה. זה נקרא בחירות. אתה כותב על ההסתה ושטיפת מוח ואתה מזין אותה. מותר להפגין, מותר למחות (בלי לעבור על החוק כמו לחסום כבישים לדוגמא) אבל בסופו של דבר העם אמר את דברו בקלפי ומי שינסה לשבור את הכלים יגלה שהוא במיעוט וישלם את המחיר.
- צביקה 04/03/2023 12:38הגב לתגובה זותפסיקו לאיים!!! אני לא עובד בהייטק, אבל אני יודע שעם מיסים שהם 25 אחוז מהכלכלה של ישראל, אם הם לא יהיו המצב במדינה היה הרבה יותר גרוע.הבעיה שאתם לא חושבים לבד, בשבילכם דיברי ביבי הם דיבריי אלוהים.
- 273.אני 28/02/2023 23:40הגב לתגובה זוגם אני בודקת להוציא את מעט חסכונותיי מהארץ למדינה אחרת אין סיבה שנשלם מסים על חסכונות כשכספי המסים משרתים את החרדיםתואת האיפור והחזקת הבתים של המשפחה הטרלללה
- רוני 02/03/2023 06:51הגב לתגובה זוותאבדי אותם
- 272.איל 28/02/2023 21:19הגב לתגובה זולמה שלא יחוקקו (חוק יסוד) להעברת הכסף לתכשיטי המלוכה של שרה, או לתמיכה באברכים ...
- בגלל זה הוא בחר בבית משפט בארה"ב ? הוא דמגוג שעושהסיבוב (ל"ת)דניאל 28/02/2023 22:48הגב לתגובה זו
- 271.טלי 28/02/2023 20:56הגב לתגובה זוהמחוקקים אשמים לא הוא. זה אכן נורא שהוא נוקט בצעדים הללו בגלל הממשלה, אבל אם לא היה נוקט הצעדים מרחיקי לכת, המצב יכול להיות הרבה הרבה יותר גרוע ובשקט. הצעד הזה ממחיש, אני מקווה, לתומכי הרפורמה מה יכול לקרות אחרי שהיא תיחקק. זה כבר לא יהיה אקט הפגנתי את אקט הגנתי לחברות שעתידן יהיה בסכנה גדולה מאוד אם ההון שלהן יהיה פה ואם הקניין הרוחני יירשם פה. להאשים את אסף שהוא ניצל את המדינה???? בדיחה נוראית וכפיות טובה!!! הוא אכן קיבל ממנה הרבה ונותן יותר מכל אזרח אחר! מציל חיים. בושה גדולה לך, כותב יקר, שאינך מוקיר תודה לאנשים שתורמים למדינה ולכל כך הרבה אנשים פה.
- 270.לא מבין 28/02/2023 19:04הגב לתגובה זולך לימימה
- 269.יוסי 28/02/2023 18:58הגב לתגובה זושמאלן שמראה את האופי האמיתי שלו, לא הייתי רוצה לעבוד בחברה שלו ולהסתיר את האמת, מעניין איך העובדים שלו בחברה מהצד הימיני של המפה מרגישים
- 268.עוד סמאלן אשכנזי ספק אם הוא יהודי (ל"ת)זורי 28/02/2023 16:33הגב לתגובה זו
- ברק מ 02/03/2023 07:37הגב לתגובה זוהיא הוקמה על ידי אשכנזים שמאלנים חילונים ונאורים שאתה וכשכמותך ינקתם את פירות עבודתם
- הנילה 28/02/2023 23:43הגב לתגובה זוביבסיט סתום כל אדם יעשה בכסף מה שבא לו. ואם גייס כסף בחול אין סיבה לסכן את כספי האחרים בארץ. תשאל את הביוב למה יש לו חשבון בפנמה
- יאיר 28/02/2023 21:36הגב לתגובה זוהרי יורים שם חופשי. אלוהים רואה הכל,שלא יתלהב יותר מדי.
- יעקב 28/02/2023 19:05הגב לתגובה זותאכל את הלב חזק מאד
- יהודי אמיתי 28/02/2023 18:52הגב לתגובה זוחמודי, ביבי והחרדים הם הבוגדים הגדולים בעם היהודי
- 267.אברהם 28/02/2023 16:30הגב לתגובה זושילך לקיבינימט.
- תלמידחרוץ שלומד קשה 28/02/2023 19:24הגב לתגובה זוהקנאה יוצאת מהארון שלכם . תנו לרפפורט לנשום ולשלם מיסים , בזכות זה אתם מתקיימים , יה קנאים ! כלומניקים . תלמדו בבי"ס טכנולוגי , ותרוויחו ביושר על עבודתכם , במקום להסתכל לאנשים מוכשרים , בטוסיק !
- 266.תם 28/02/2023 16:07הגב לתגובה זובתוך כל טרפת השנאה.
- 265.יצחק תשובה 28/02/2023 16:06הגב לתגובה זולמה לסכן את הכסף
- 264.שהברכה תברח ממשלח ידו של האיש (ל"ת)נועם 28/02/2023 15:46הגב לתגובה זו
- אמן,מילים כדורבנן וזה יהיה (ל"ת)גלעד 28/02/2023 17:07הגב לתגובה זו
- 263.נסתדר גם בלעדיו (ל"ת)אורן מאתא 28/02/2023 15:40הגב לתגובה זו
- 262.אנונימי 28/02/2023 15:28הגב לתגובה זומה אתה מקשקשפה זה לא ישראל היום ולא ערוץ 14.כתיבה פחדנית ולקקנית.תכתוב עניינית על הנושא הכלכלי ולא על הפוזיציה שלך כלויניסט-רוטמניסט מצוי
- 261.רפפורט הוא קינג!!!!! (ל"ת)חח 28/02/2023 14:57הגב לתגובה זו
- 260.א 28/02/2023 14:37הגב לתגובה זואנשים חשוכים לכו לאיראן
- 259.שושו 28/02/2023 14:16הגב לתגובה זוזו לא המדינה שהוא קיבל ממנה זו מדינה אחרת שדגל גנבה גזענות עברינים אנרכיסטים מבעירי בערות ונאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים עומדים בראשה עם ערב רב של משתמטים משרות צבאי שמעודדים אנרכיה שריפת כפרים והוצאת שם רע למדינה בעולם. אין להם מנדט להרוס את המדינה ולמוטט אותה ואם הם לא מבינים את זה צריך להסביר להם את זה בדרך שהם מבינים.
- 258.כל מילה בסלע, כתב אמיץ!!! (ל"ת)דני 28/02/2023 13:55הגב לתגובה זו
- 257.רפול 28/02/2023 13:42הגב לתגובה זוידידי, אתה שוגה באשליות. לא יעזור על מה שתכתוב, האמת היא מרה וכעת היא מתפוצצת לכולנו בפנים. לצערנו סו רק ההתחלה של חברות נוספות שתעזובנה או לא תשקענה את כספן בישראל, ובצדק.
- 256.מאיר 28/02/2023 13:40הגב לתגובה זואדון עובדיה אתה בערוץ כלכלי ולא ערוץ 14. כל חברה כלכלית חייבת לדאוג קודם כל למשקיעים שלה. WIX חברה בורסאית והוא חייב לתת דין וחשבון לדירקטוריון שלו. הוא חייב להפחית את אי הודאות הקיימת. זה תפקידו. אזי די עם חירטוטים.
- 255.ח ן 28/02/2023 13:28הגב לתגובה זווזה הרבה בימים שחורים אלו של התקשורת
- 254.כתיבה צבועה 28/02/2023 13:26הגב לתגובה זואו מציע לו לקחת את הכסף ולברוח? הממשלה מחרבת את המדינה שהכרנו עם סיכוי טוב לפגיעה בזכויות אדם וקידום מדינת הלכה. מיליוני אנשים חווים ניכור כלפי הדיקטטורה שמתהווה מול עיננו, למה להישאר פה? למה לממן את הקיצוניים? רפפורט יורק על המדינה? המדינה יורקת עליו!
- 253.אשר 28/02/2023 13:12הגב לתגובה זולא רק שתחיו בדיקטטורה ותחת הנהגת פושעים גם תצטרכו לממן מיליון+ חרדים. אחלה נקמה. הייתם במעברה? ואיפה ההורים שלי היו- הקימו את עין גדי במדבר בלי מים, חשמל, אוכל, ונסעו בליווי קומנדקרים לירושלים. תפסיקו עם הבכיינות. הליכוד בשלטון כמעט 40 שנה ואתם תקועים באותה הנקודה. תתעוררו.
- 252.חשבון .לא ראיתי ימני שמאיים שעברו תקופות קשות ועק 28/02/2023 12:45הגב לתגובה זוחשבון .לא ראיתי ימני שמאיים שעברו תקופות קשות ועקרו אותם מבתיהם
- אשר 28/02/2023 13:18הגב לתגובה זועל רבין, על גרנצוויג ועל שירה בנקי לא שמעת?
- אשר 28/02/2023 13:14הגב לתגובה זובקטנה+ פוגרןם בערבים שעוד יבוא לנו בהפוכה ממיליארד מוסלמים.
- 251.רפפורט אזרח מודאג בניגוד לרוב במדינה ששמח מהרפורמה (ל"ת)דני 28/02/2023 12:31הגב לתגובה זו
- 250.בן גיגי מיכאל 28/02/2023 12:28הגב לתגובה זואסף איש חכם, מי שחמור ופשוט השקיעים שקונים את המניות של החברה.
- 249.ייייייישששששש 28/02/2023 12:13הגב לתגובה זוהכל כדי לממן הפרזיטים שלא עושים צבא ורק סוחטים המדינה
- שרה 28/02/2023 13:25הגב לתגובה זואיך אפשר לכתוב כאלה שטויות? הוא יכול עוד היום לעזוב, אף אחד לא מחזיק אותו בכח. נקווה שיעזוב ולעולם לא יחזור.
- חושם 28/02/2023 16:05עדיף שתגיבי ב YNET לכתבה על הפלוץ החדש של רותם סלע או משהו כזה
- 248.משה 28/02/2023 12:12הגב לתגובה זושיקפת היטב את דעתם של רבים, השיסוי והוספת השמן למדורה, הוא בסופו של דבר בומרנג, שיפגע עוד יותר בחברות ההיטק וחבל מאוד, במקום זה היה על רפפורט לאחד ולסייע להגיע למכנה משותף שיתאים לרוב אזרחי המדינה, ולא לברוח ולזרוק אבן לבאר ממנה שתה.
- 247.הבטחה 28/02/2023 12:12הגב לתגובה זושיחשוש לגורל הילדים שלו. שמעתי שניו יורק מאוד מסוכנת
- אשר 28/02/2023 13:19הגב לתגובה זוקנה שכפצ
- 246.כתבה חשובה. תודה. (ל"ת)אש 28/02/2023 12:09הגב לתגובה זו
- 245.שרה 28/02/2023 11:54הגב לתגובה זוהוא כבר כמה פעמים סיפר שהוא עוזב, מדוע הוא עוד כאן??? אין בעיה שיעזוב, לא פוחדים. מאחלים לו לעולם לא לחזור לכאן.
- 244.יואב 28/02/2023 11:51הגב לתגובה זואסף מחוייב לבעלי המניות של החברה שלו. אם הוא חושב שמסוכן עכשיו לנהל את הכספים של החברה שלו הוא חייב להוציא או לא להכניס את הכספים לישראל. כאשר הכתב הנכבד חושב שהבנק או חברת ההשקעות שבו הוא מנהל את כספו עושה עבודה לא טובה הוא בוודאי מוציא את כספו משם ונותן לחברה אחרת לנהל.
- מאיר 28/02/2023 13:44הגב לתגובה זואנשים מערבים פוליטיקה עם עסקים. בכל מדינה בעולם שיש בה אירוע פוליטי מסוכן זה מגדיל את אי הודאות ולכן החברה מקטינה סיכונים. ראו לדוגמה - פולין, הונגריה, וכמובן רוסיה ואוקראינה...
- 243.משה 28/02/2023 11:48הגב לתגובה זורחמנות על המתנגדים לרפורמה. כבר איזה 5 פעמים היו צריכים לרדת מהארץ. לא נעים. אולי תעשו את זה כבר?
- 242.אסף שייך לצד שנותן למדינה בניגוד לחרדים שרק לוקחים (ל"ת)שי 28/02/2023 11:38הגב לתגובה זו
- אשר 28/02/2023 13:21הגב לתגובה זובהצלחה לביבוגדים בלעדיהם
- 241.י 28/02/2023 11:25הגב לתגובה זוההפיכה המסתמנת תהפוך את ישראל למדינה מוקצה, מושחתת, גזענית והומופובית . חברות בן לאומיות רבות כבר שוקלות צמצום או סגירה של מרכזי הפיתוח (שאחראים לכ50% מהיצוא של ישראל). המשקיעים דורשים לשמור כסף בחו"ל.. בהצלחה בחקיקה . השרות הכי טוב שBDS יכולים לקבל זה ההפיכה הזו...
- 240.אסף עושה מה שנכון בעיניו כלכלית, ואתם יכולים להתבכיין (ל"ת)ימין דביל 28/02/2023 11:18הגב לתגובה זו
- 239.קול שפוי בעיתונות. המקום היחיד שלא חלק ממקהלה. (ל"ת)יואב 28/02/2023 11:12הגב לתגובה זו
- 238.האיש האלים מבינכם. רפפורט דואג מהעתיד, לא מהעבר. ל 28/02/2023 10:51הגב לתגובה זוהאיש האלים מבינכם. רפפורט דואג מהעתיד, לא מהעבר. לכן הוא מוטרד. ואתה עושה מניפולציות רגשיות בשקל וחצי. לא דולר וחצי, שקל וחצי. אולי תתמקד בלהבות לתקן את מה שלא תקין במדינה ואל תחפש קורבנות ותעלה מעליהם ותנסה לתאר את עצמך כמגן הכלכלה. תתקדם
- 237.יוני 28/02/2023 10:43הגב לתגובה זוסוללי הכבישים שאפשרו גישה לבניין שאותו בנו בנאים שאפשרו גישה לטכנאים להעביר חשמל ותקשורת כדי לחבר מחשב וככה יוכל רפפורט לעשות את הכסף שלו עבדו בשביל לבנות ארץ וגם להתפרנס בכבוד.האיש חושב שהוא מעניש מישהו במניעת הכנסת כספו לישראל, מעין ענישה קולקטיבית, לא רק שזה לא יעיל אלא מתעל את זה למקומות רעים, האיש שכח איפה עשההאת הכסף, וישמן ישורון ויבעט, תאמין לי חביבי, לך!! יבואו 1000 במקומך.
- 236.לך מכאן נקני....אתה לא ראוי לגור כאן ! (ל"ת)איתי 28/02/2023 10:39הגב לתגובה זו
- 235.שלמה 28/02/2023 10:36הגב לתגובה זוהונגריה ופולין שתקו כל הדרך לדיקטטורה. עכשיו מאוחר מדי
- 234.אליק 28/02/2023 10:36הגב לתגובה זואתה כותב שהוא קיבל הכול מהמדינה , נכון הוא קיבל זאת ממדינה שהייתה אחרת מזו שעכשיו. לכן אין לו שום מחויבות למדינה שלא דומה למדינה שנתנה לו כשכסף ציבורי הולך עובר ומתקצב דברים שהרבה לא מסכימים , זה בסדר ??
- 233.כתבה מעולה גם אם אני לא מסכים עם כל מילה (ל"ת)חיים 28/02/2023 10:35הגב לתגובה זו
- 232.אח 28/02/2023 10:28הגב לתגובה זוטור מעולה, רוצים עוד כאלו! נכון הם מגזימים, אבל האחריות גם עלינו. האויב כבר מדבר על חורבן. אנשים אחים אנחנו!
- 231.חוק שאסור למחות 28/02/2023 10:23הגב לתגובה זוגם הגנב דרעי גם הגנב ביטן גם הגנב חיים כץ
- 230.ויטלי 28/02/2023 10:18הגב לתגובה זוחבלה לטובת "הדמוקרטיה". יש הרבה נבלים בעולם שלהם הפטריוטיזם הוא המפלט האחרון. במדינת ישראל יש הרבה יותר כאלה ש"הדמוקרטיה" היא המפלט האחרון כדי להזיק למדינה.
- 229.שניר 28/02/2023 10:15הגב לתגובה זוכפי שכבר ציינת, הוא לקח כל מה שהוא יכול, ושמגיע הזמן להחזיר? מתחמקים.
- 228.משה 28/02/2023 10:13הגב לתגובה זואמת. רפפורט צריך להתבייש
- 227.דוד 28/02/2023 10:13הגב לתגובה זובמקום לחפור פה, היית הולך ומשרת בתלפיות בעצמך, בעיוורון וכנראה שלא היית מגיע לאותם הישגים.
- 226.רועי 28/02/2023 10:12הגב לתגובה זוכולנו ראינו ביומיים האחרונים מה קרה בפולין ובהונגריה. שלא יספרו סיפורים שלא נגיע לאותו מקום ואף חמור מזה בגלל הפנטיות הדתית.
- מה קרה ביומיים האחרונים בהונגריה ופולין? (ל"ת)הצפוני 28/02/2023 16:08הגב לתגובה זו
- 225.ברבור שחור 28/02/2023 09:57הגב לתגובה זובמקום להסית ולפלג יכול לנצל את הבמה לקריאה לאחדות... הפוסל...במומו פוסל !
- 224.ברבור שחור 28/02/2023 09:54הגב לתגובה זואתה פופוליסט שרק מחפש לייצר קליקבייטים
- 223.כל הכבוד 28/02/2023 09:54הגב לתגובה זוועוד יותר מדהים האומץ לעמוד בפומבי מול הגל העכור של חלק מהבכירים בענף.
- 222.רוני 28/02/2023 09:53הגב לתגובה זוכדי להשפיע על מקבלי ההחלטות ?&
- 221.האמת כואבת 28/02/2023 09:43הגב לתגובה זוהמשקיעים סומכים יותר על רפפורט מאשר על ממשלת ישראל. אז מי צריך להתבייש ?
- 220.כל מילה בסלע (ל"ת)אדון ויקס 28/02/2023 09:39הגב לתגובה זו
- 219.לאה 28/02/2023 09:33הגב לתגובה זוכפויי טובה כאלה לא צריכים לקחת שנים מהחיים שלהם כדי לשרת בצבא צודקים לגמרי אם זה היה ארגון עסקי נורמאלי היה גם תשלום אבל הצבא זה חובה ואין בחירה אז להגיד שחייבים למדינה זה פשוט תירוצים
- 218.הכי מדויק שקראתי לאחרונה (ל"ת)פלוני 28/02/2023 09:29הגב לתגובה זו
- 217.שיילך לא צריכים אותו 28/02/2023 09:21הגב לתגובה זוצודק לגמרי, כל מילה מיותרת, אדם שקיבל כל כך הרבה מהמדינה נסחף אחרי אנרכיסטים ומאיים עם לא להכניס כסף או להוציא זה מגעיל וכפיות טובה ענקית.
- 216.בעד רפופורט 28/02/2023 09:20הגב לתגובה זורפופורט לא חייב למדינה כלום.הוא מילא את חובותיו מזמן עד תום בניגוד לפרזיטים רבים בקואליציה המטורללת. בזכות המצויינות שלו ושל דומיו מדינת ישראל הגיעה להישגים בהייטק ובתחומים נוספים. הוא יכול לעשות מה שבא לו כעת האפלה הזאת. ירבו כמותו!
- 215.גלי נאור 28/02/2023 09:14הגב לתגובה זוהייתי פותח שורט על החברה שלו, בקרוב מאוד יקרוס, בוגד!!
- צודק לגמרי. למה לממן טפילים שגם לא משרתים בצבא (ל"ת)שימותו הקנאים 28/02/2023 10:08הגב לתגובה זו
- לאה 28/02/2023 09:34הגב לתגובה זואז החברה שלו יש יותר סיכוי להיות במקום יותר טוב ולא להיות תחת איום מוסדי
- 214.אלון 28/02/2023 09:11הגב לתגובה זוכתבה ללא חשבון וחנופה לבעלי ההון הישראלי
- 213.אבישי = גיבוב שטויות 28/02/2023 09:08הגב לתגובה זובניגוד לאבישי שמשמש כשופר של ביבי. ביזפורטל הופך לאתר מאתר כלכלי מוביל לשופר של בלפור. הייתי פה...
- 212.גלי נאור 28/02/2023 09:02הגב לתגובה זואתה היחיד שעוד נותרת שפוי, מתענג על הכתבות שלך, השמאל איבד את זה, בושה לאסף, בוז
- 211.יונתן 28/02/2023 08:50הגב לתגובה זואבישי - התפיס שאדם חייב למדינה משהו מעבר למיסים שהוא משלם והמילואים שהוא עושה היא טעות. הוא חופשי לעשות מה שהוא רוצה - לבחור מרכז חיים , מרכז עסקי ואיך לנהל את עסקיו. אנחנו ב- 2023 ולכולם יש אפשרויות וזה סבבה. העולם גלובלי ולא אתה (עם כל ההצלחה שלך בביז פורטל) תגדיר מי חייב למי. תתקדם.
- 210.הייטקיסט 28/02/2023 08:42הגב לתגובה זוקול שאיתו הייתי יכול להידבר. תבורך
- 209.יאיר 28/02/2023 08:33הגב לתגובה זובאופן שיטתי, מאז תחילת ה"רפורמה" רואים שביזפורטל "תפס צד" של תומכי המאבק וחבל. החשבתי אתכם כגוף נייטרלי וענייני, אפשר להביא דעות לכאן ולכאן אבל כתבה כה חד צדדית שאין לה שום חיבור למציאות - לא ציפיתי שתתפרסם פה. אתם אלה שיוצרים את הפילוג והשסע בעם. חבל...
- 208.מישהה 28/02/2023 08:28הגב לתגובה זועל הכניסה לישראל לכל החיים אתה רוצה לעזוב אז עזוב אל תאיים אל המדינה אל תשכחו מה שעולה גם יורד בסוף
- 207.זכותו של כל אדם לעשות עם חייו ועם כספו כרצונו. היי 28/02/2023 08:26הגב לתגובה זוזכותו של כל אדם לעשות עם חייו ועם כספו כרצונו. הייתי מציע לך להתחיל לתקוף את החלאות החרדיות הטפילות שמוצצות את כספי החילונים העובדים לעצמם. הם הרוח החיה ברפורמה שנועדה מבחינתם להשתמט בקלות מגיוס ולהגגיל התמיכה באברכים. דבר שבגץ מיזער. וכעיתונאי כלכלי אתה חייב לדעת שמשקיעים זרים יברחו מכאן בגלל הדיקטטורה והדת וחברות בבעלות ישראלית שניזונים מהם חייבים ליישר קו
- 206.רן 28/02/2023 08:25הגב לתגובה זואיך אמור להתנהל מי שחושב שזו הפיכה משטרית לשיטתך? ושלא תטעה, בונים פה מערכת שלטון בה לממשלה אין שום בלמיםכלום!רק על חחק מחש אנשים פה צריכים לצאת לרחובותאבל רפפורטאתה באופסייד ענק
- גלי נאור 28/02/2023 09:04הגב לתגובה זוהדרך היא לא להתנהל בבורטליות ובאלימות, כמו שאתם מתנהגים, פעם חשבתי להיות שמאלני, לא מתקרב לזה היום, אחרי שחשפתם את פרצופכם המפלצתי, פשוט גועל נפש
- 205.רן 28/02/2023 08:21הגב לתגובה זורפפורט זורע פילוגורוטמן מפיץ אחדותנו באמת
- 204.זה פשוט ברור ונכון (ל"ת)ארי 28/02/2023 08:16הגב לתגובה זו
- 203.אייס 28/02/2023 08:15הגב לתגובה זותתבייש כפוי טובה
- 202.בשם האחדות 28/02/2023 08:14הגב לתגובה זוכתבה יפה מאוד אמיתית שמטרת להשמיע את הכל הרוצה באחדות העם ללא קשר לדעה הפוליטית. המחאה הזאת ובפרט מחאת ההייטקיסטים הפחה לפופוליסטית ללא קשר אם היא מקדשת את המטרה או לו. צריך להגביר את האחדות בעם! ימנים ושמאלנים מסרבים להיות אויבים!
- 201.גל 28/02/2023 08:11הגב לתגובה זוביי ביי רפפורט, חברת פח עם תגיד מחיר מנופח.
- 200.אור 28/02/2023 08:10הגב לתגובה זוכלכליסט ודה מרקר מהללים את שורפי המועדון שופכים דלק למדורה מלאי שנאה ורוע . אתה אבישי כותב נכון אמיץ נוקב ואמיתי . תמשיך באותו קו הגון
- בהחלט, השפוי האחרון (ל"ת)גלי נאור 28/02/2023 09:05הגב לתגובה זו
- 199.פני הדור כפני הכלב (ל"ת)יוסי 28/02/2023 07:54הגב לתגובה זו
- 198.רועי 28/02/2023 07:53הגב לתגובה זויתקזז עם הילדים שלהם שבורחים
- 197.אורח 28/02/2023 07:52הגב לתגובה זואף אחד לא רוצה לפגוע במדינה,אלא להגן על כספי המשקיעים שלא רוצים להתקרב למדינה שהולכת לכיוון של דיקטטורה. אחריות וניהול סיכונים. גם אני בכסף האישי שלי מתחיל לשקול האם לא מוטב להוציא לפחות חלק ממנו מכאן לפני שהדיקטטורה תחליט שלא ניתן להוציא כספים בכלל או תקציב 1000$ לאדם.לא יכול להיות? באמת? אז תראו להיכן יריב לוין מוכן להגיע והוא יגיע
- גלי נאור 28/02/2023 09:06הגב לתגובה זואתה גם שטוף מהתקשורת, אין שום שום קשר בין הרפרומה לכלכלה
- 196.אבי 28/02/2023 07:38הגב לתגובה זוכאלב ...לך לארץ שההורים שלך באו מימנה ...אתה המיץ של הזבל
- 195.אריאל 28/02/2023 07:33הגב לתגובה זולא אחרי שההפיכה השלטונית תעבור. אחרי זה יהיה מאוחר מדי
- 194.אנונימי 28/02/2023 07:25הגב לתגובה זוהאמת לא מעניינת, הכל פוזיציה
- 193.שאול 28/02/2023 07:22הגב לתגובה זוהתנהגותו מראה עד כמה הוא אינו קשור לשורשי המדינה והיהדות בניגוד לאבות אבותיו אשר זועקים מקברם
- 192.מישהו 28/02/2023 07:20הגב לתגובה זועוד ביביסט הזוי
- 191.אמיר 28/02/2023 07:08הגב לתגובה זולמול הסכנה שעומדת מול המדינה, מול הצעד הבלתי הפיך אין פרות קדושות ואין קורבן שאי אפשר להקריב. שייתביש הצד השני שמשליך מדינה שלמה לתוך התהום ואני מזכיר לכותב הדעה שמי שאחראי לפילוג בעם זה הצד שקורא לצד השני בוגדים
- 190.כל הכבוד ישר כוח (ל"ת)צודק 100 אחוז 28/02/2023 06:55הגב לתגובה זו
- 189.עמי 28/02/2023 06:53הגב לתגובה זואבישי אתה תותח כול הכפוי טובה שהארץ נתנה הכול לכו לגרמניה שהם אוהבים אותנו
- 188.אורנה עמדי 28/02/2023 06:31הגב לתגובה זוברור באיזה צד אתה. ואתה משתמש בתפקידך לניגוח פוליטי. לא יפה. תתרכז במה שאתה טוב בו
- 187.לממן את גברת שרה וביבי שילכו לעבוד. 28/02/2023 06:26הגב לתגובה זולממן את גברת שרה וביבי שילכו לעבוד.
- 186.כל הכבוד. לפגוע בכיס רק זה יעבוד. 28/02/2023 06:25הגב לתגובה זוכל הכבוד. לפגוע בכיס רק זה יעבוד.
- 185.כל מילה!!! (ל"ת)28/02/2023 06:17הגב לתגובה זו
- 184.אוהדוס 28/02/2023 05:53הגב לתגובה זוכתבה הזויה של כתב חצר
- 183.לא יותר פשוט שביבי יבטל הרפורמה , אה אבל אז הוא יכנס לכ (ל"ת)היודע 28/02/2023 03:56הגב לתגובה זו
- 182.חכם 28/02/2023 02:13הגב לתגובה זוהצד השני לא "מוציא קיטור" , אלא עושה הפיכה משטרית מסיבה אידאולוגית (או כדי להינצל ממשפט או כי הוא מאמין במדינה יהודית משיחית). כרגיל - הכי קל זה להאשים אותו, ולא להסתכל במראה בטעות.
- 181.tjss 28/02/2023 02:09הגב לתגובה זולא סיפרת לנו למה הוא צריך לסכן את הכסף שגייס לחברה. אתה מוכן לתת לו תעודת ביטוח שאם הכסף יפגע כתוצאה מהגבלות שאולי הממשלה תטיל אז תדאג שהכספים לא יפגעו? אתה לא מגן על כספך האישי מפני סכנות צפויות? אז אסף כן מגן.
- 180.בועז 28/02/2023 02:01הגב לתגובה זומה קרה לכם פה בביזפורטל? תתקפו את מי שמחרב את המדינה, בעבע וחבר מושחתיו, במקום לתקוף את אלו שמממנים את כל עלובי הנפש!
- 179.שמאלני שהתפקח 28/02/2023 01:36הגב לתגובה זוכשמאלני אדוק לשעבר, אני חייב להגיד לך שהשמאל שכח מה זה להיות יהודי. שכח מה זה ערבות הדדית, ומה הם הערכים שהצעידו אותנו אלפי שנים.
- 178.אורן 28/02/2023 01:13הגב לתגובה זוהוא צריך להמשיך לנצל את כוחו למען עתיד טוב יותר וכרגע זו הדרך.
- 177.יחיל 28/02/2023 00:36הגב לתגובה זוקנאות הכותב בהצלחת אסף
- 176.במילה אחת פח, בשני מילים פח אשפה (ל"ת)ניר 28/02/2023 00:18הגב לתגובה זו
- 175.אל תכתוב מלחמת אחים, הם לא אחים שלי (ל"ת)זזזז 28/02/2023 00:16הגב לתגובה זו
- 174.אבי 28/02/2023 00:09הגב לתגובה זורפפורט- תסביך יהודי כוהני ידוע שנאת העם היהודי
- 173.אלכס בא הנה 27/02/2023 23:48הגב לתגובה זו1. ה"רפורמה" תחזק את הדמוקרטיה כי זה רצון העם. 2. מה פתאום שאדם פרטי יביע דעה ויחליט מה לעשות בכספו.
- 172.סולמן 27/02/2023 23:42הגב לתגובה זוישראל הייתה קיימת לפניו ותתקיים גם אחריו. לך ואל תחזור כאשר החברה שלך תתרסק, ובטוח זה יגיע תהנה בגלות עם כל ״אוהבי היהודים״
- 171.אסף יפסיד את כל כספו 27/02/2023 23:31הגב לתגובה זוזה סופן של כפויי הטובה, שאלקה שירתו בצהל, הם בעיקר לקחו מנהל את כל הידע ,עלוקות שמוצצים ויורקים לבאר ששתו ממנה . אפסים.
- 170.עשית משהו בחיים שלך?! יש ממשלה שמורכבת מרוב העם - 27/02/2023 23:27הגב לתגובה זועשית משהו בחיים שלך?! יש ממשלה שמורכבת מרוב העם - למעלה מחצי לא שירתו בצבא, למעלה מחצי לא עובדים, למעלה מחצי סהרורים. מייצג את העם, אבל לא מחייב את הצד השני להשאר פה. במיוחד אחרי כזה תור. אף אחד לא חייב לך כלום.
- 169.מרכז הארץ 27/02/2023 23:27הגב לתגובה זותמיד אמרתם שהימין הם שורפי אסמים , סיקריקים , אז אמרתם . ועכשיו שנגעו לכם בקדוש לכם אין מדינה אין אחריות , תתאר לעצמך שהימין בעקבות ההתנתקות היה מודיע שהם יותר לא מתגייסים ליחידת קרביות ( שם הם רוב מוחלט ,לא הגובניקים בתלפיות ) אז מה היית אומר ? כל פעם שמשהוא לא נראה לך אתה שובר את הכלים?
- 168.כל הכבוד לאסף - אסור לממן דקטטורה-משיחית (ל"ת)אורח 27/02/2023 23:25הגב לתגובה זו
- 167.קרים 27/02/2023 23:21הגב לתגובה זוהבנו, אתה בעד הרפורמה ולא חושב שזה ביג דיל. הגיגיך על אנשים שמוטרדים מהמצב ו: 1. עושים החלטות עסקיות לאור המצב 2. עושים החלטות ערכיות על מנת לשנות את המציאות מעניינים לנו את התחת
- 166.לילו 27/02/2023 23:21הגב לתגובה זועוד שמאלן תל אביבי חי בסרט שהוא האליטה
- 165.אלי 27/02/2023 23:03הגב לתגובה זוהיה עשיר מאוד, יותר מרפפורט של התקופה ההיא. אמרו שיכל לפרנס את כל עם ישראל. אבל אלימלך החליט להפנות עורף בימיה הקשים של ישראל שהיו שנות בצורת ודוחק. אלימלך עבר עם משפחתו למואב ואחרי 10 שנים נפטר הוא וגם שני בניו. רק אשתו נעמי נשארה לבד עם הכלות הגויות שלה עורפה ורות ולאחר שלא נותר לנעמי כלום החליטה לשוב ארצה ורות המואביה איתה. רפפורט, תלמד מההסטוריה, אל תפנה גב לאחיך בישראל
- 164.64 זה רוב (ל"ת)zevel eropei 27/02/2023 22:55הגב לתגובה זו
- אחד מהעם 28/02/2023 02:39הגב לתגובה זודבר ראשון להפוךאת כל המערכת ? זה הכי דחוף ?
- זה לא רוב להחריב את המדינה (ל"ת)אנונימי 28/02/2023 02:03הגב לתגובה זו
- 163.אהוד 27/02/2023 22:55הגב לתגובה זואיכס. כפוי טובה.
- 162.פתאום נהייתה אקטיבית... (ל"ת)לירוי 27/02/2023 22:54הגב לתגובה זו
- 161.אנונימי 27/02/2023 22:50הגב לתגובה זואסור להכניס לקואלציה מפלגה שאינה מקיימת את חוקי המדינה השתמטות משירות אי ציטת בזמן הקורונהכל מה שמעניין אותם זה רק כסף בקיצור גם בהפיכה המישפטית ראוי להלחם חוקית בכל דרך כולל בכספים שלא יכנסו לישראל...לצערנו
- 160.תומי 27/02/2023 22:48הגב לתגובה זומלך . הייתי עושה אותו דבר . המדינה מסריחה מהראש
- 159.אורי 27/02/2023 22:45הגב לתגובה זורפפורט עוזר לנו להבין את הטירוף. אל תכעס על הרופא שמאבחן את הבעיה.
- 158.רוב העם בעד הרפורמה - היו בחירות!!! די עם זה ש (ל"ת)המיעוט מדבר בשם הרוב 27/02/2023 22:33הגב לתגובה זו
- גלי נאור 28/02/2023 09:10הגב לתגובה זונכון, הרוב בישראל הכריע בעד
- בחירות למה ? להרס המערכת ? (ל"ת)אחד מהעם 28/02/2023 02:41הגב לתגובה זו
- 157.דן4 27/02/2023 22:23הגב לתגובה זושקל רע, שקל סמולני, תפסיק לקרוס, פוייה! אגב, הכלכלה היא אולי הפחותה של הסיבות ללמה לא כדאי לחיות בדיקטטורה. יחי הרקוב הסגלגל לעד
- 156.אנונימי 27/02/2023 22:21הגב לתגובה זוזה לא waze תוכנת הניווט, למי שהתבלבל... לא צריך למחוק אותה...
- 155.דמוקרט 27/02/2023 22:10הגב לתגובה זועדיף הורדת פלסטר כואב עכשיו מאשר דיקטטורה. תמשיך להיות שופר ותלקק כל טור שלך לממשלה. הם יגיעו גם אלייך בסוף וכמו שצרציל אמר פייסן הוא זה שמקווה שהתנין יאכל אותו אחרון ואתה כנראה פייסן
- 154.גידי 27/02/2023 22:06הגב לתגובה זולמדינה, תשלם הרבה מיסים. כמוהו וכמוני (גם לי יש חברת הייטק). לא מוכן לממן דיקטטורה. תכניס את זה לראש. אם הממשלה יכולה לעשות הכל כולל דברים לא חוקיים והשופטים בכיס שלה (ממנה אותם) והיועצים המשפטיים "נאמנים" או שיפוטרו = דיקטטורה = משטר טוטליטרי!
- צודק לגמרי 27/02/2023 22:42הגב לתגובה זואתה כמובן צודק, בלי המדינה וההכשרה שהתנה לו הוא היה כנראה רואה חשבון בתחום המיסים בכל זאת, הוא וחבריו החליטו להלחם במדינה ולנגוס ביד שהאכילה אותם כי הם חושבים שצריך להיות נציג יותר בוועדה לבחירת שופטים מה יותר בידיאס מזה? פוסט ציונים על ספידים שילך, נסתדר טוב יותר בלעדיו - יש מספיק תלפיונים שאוצים לבנות את המקום הזה ביחד ולא להחריבו אגב, וויז מהחברות הבולטות שאני ממש מייחל לנפילתו (לדעתי עניין של זמן, הם מצוינים במכירות אבל החזון שלהם בעייתי)
- 153.עידן 27/02/2023 22:02הגב לתגובה זובעוד שרפפורט אדם פרטי בעל חברה פרטית, הממשלה מייצגת את העם וקורעת את העם לחתיכות. הם צריכים להישפט.
- רוב עצום בין הירקון לרמת השרון (ל"ת)תם 27/02/2023 23:02הגב לתגובה זו
- 152.אנונימי 27/02/2023 22:01הגב לתגובה זומי שזוכר איך העבירו את אוסלו על 61 חכים ועם מחלוקות קשה בעם אז לא ביקשו להתחשב בחצי העם ולנסות ולהידבר עם החצי השני
- 151.אריק 27/02/2023 21:58הגב לתגובה זוהוא כבר מכין את התירוצים.. החברה לא הצליחה לא בגלל שהיא בלוף אלא בגלל המהפכה המשפטית..
- 150.אבי 27/02/2023 21:58הגב לתגובה זואחים אנחנו,די לשנאה,הקרע בעם עצום.רוצים להגיע לשפיכות דמים,ראש ממשלת ישראל רבין נרצח.אהבו אחד את השני ולא נגיע לסוף.
- 149.עםצישראל אוהב אותך. כל הכבוד (ל"ת)אסף 27/02/2023 21:50הגב לתגובה זו
- 148.שילח ביחד עם הכסף שלו (ל"ת)27/02/2023 21:49הגב לתגובה זו
- 147.אוריכאן 27/02/2023 21:42הגב לתגובה זועד שלא תתייבש שלולית הפאשיזם - עדיף להוציא הכל מכאן
- 146.yoro 27/02/2023 21:38הגב לתגובה זוסופה של החברה שלו תגיע הם יפלו בהמשך
- 145.אזרח דואג 27/02/2023 21:37הגב לתגובה זוהמדינה צריכה להזדעזע בכל דרך אפשרית, בדיוק כמו שאסף עושה, ורק שלא תחרב ישראל הדמוקרטית
- גידי 27/02/2023 22:07הגב לתגובה זואם הממשלה יכולה לעשות הכל כולל דברים לא חוקיים והשופטים בכיס שלה (ממנה אותם) והיועצים המשפטיים "נאמנים" או שיפוטרו = דיקטטורה = משטר טוטליטרי!
- יוסי 27/02/2023 21:59הגב לתגובה זוזו דמגוגיה שמאלנית שלא מרוצה מההפסד בבחירות ,מי שיחקור כמו שצריך את הרפורמה ומה קורה וקרה באמת יוצר שהרפורמה היא תיקון קטן למשהו שצריך להיות יותר גדול
- דן4 27/02/2023 22:26מה כבר יכול להשתבש?
- 144.ירון 27/02/2023 21:35הגב לתגובה זותפסיקו להנדס תודעה
- 143.עשו עלינו בנט 27/02/2023 21:30הגב לתגובה זופרסונה נון גרטה
- ישראל זו כבר חא מולדת אלא חור (ל"ת)מזוזה 27/02/2023 21:42הגב לתגובה זו
- 142.ציוני 27/02/2023 21:28הגב לתגובה זולהיות מתנגד מוחלט לרפורמה יכול להיות רק משהו שטחי שאו שלא קרא תרפורמה או לא הבין אותה. אפשר שיהיו סייגים אבל בטח לא התנגדות מוחלטת. הרפורמה ברמה הכלכלית תפתור המון בעיות, בשאר הדברים אפשר להתווכח
- 141.כתבת יפה. צודק! (ל"ת)אפי 27/02/2023 21:22הגב לתגובה זו
- תשקיע בפולין, רוסיה וטורקיה (ל"ת)דן 27/02/2023 22:07הגב לתגובה זו
- 140.חבל 27/02/2023 21:21הגב לתגובה זוכתבה מקושקשת. החלטיות עסקיות הן מטבען נקיות, רציונליות, נתולות נטייה פוליטית. האם הכתב יעלה בדעתו להשקיע את כספו בבנגלדש? להעביר את קרן הפנסיה שלו לאוקראינה? ראשי המדינה , אשר מבינים משהו בכלכלה, רואים את הנזק האדיר ומכינים את הספין (זה הם אשמים! בוגדים!) ע"מ לטשטש ראיות. מטרתם האידאולוגית, פוליטית, אישית, תועלתנית, תהיה אשר תהיה, גוברת בעינהם על הנזק הכלכלי האדיר אליו מובילים אותנו . באמת חבל, טועה, צודק, בסוף כולנו מפסידים
- 139.ברבור שחור 27/02/2023 21:18הגב לתגובה זואתה אשכרה לא מבין שאנחנו בדרך לדיקטטורה…
- 138.שי.ע 27/02/2023 21:14הגב לתגובה זומוצאים שם רע למדינה.
- 137.יוסי 27/02/2023 21:13הגב לתגובה זוהימין מקדם חיסול מערכות שלטונית: שובבים, תוותרו להם, הם רק מוציאים קיטור. אסף רפפורט מעסיק עובדים, ציוני ומעורב מודאג בצדק מההשקעות שלו כאדם פרטי במדינה שמיום ליום הופכת לאוטוקרטיה וקלפטוקרטיה: הוא שורף את הבית! הוא נצלן וחצוף! תתביישו. אני עם רפפורט. כל מהלך שיעשה מבורך. כשתעלם ממשלת הזדון לפח האשפה של ההיסטוריה וכל הכלומיניקים יגוזו, אני בטוח ששוב ינצנצו במדינה היהלומים של האומה הנהדרת שלנו ואסף רפפורט ביניהם.
- 136.htec 27/02/2023 21:11הגב לתגובה זונתניהו מצית את המדינה כי הוא עומד למשפט.איום על מערכת זו יציל אותו רוטמן ולוין ה"מזרחיים", שואפים (אידיולוגית) לשנות את המבנה המשפטי. אין בשמשואה הזו "מזרחיים" דווקא יש אשכנזים..אבל על הדרך המדינה הולכת מדחי לדחי. כמה קשה לך להבין את זה
- 135.מעכשו הוא יתחיל לרדת מטה .כשלונו וכשלון המתנגדים מובטח (ל"ת)שלמה 27/02/2023 21:07הגב לתגובה זו
- 134.שחף 27/02/2023 21:05הגב לתגובה זוהביב יתן פתק לשופט לחלט כסף[מס יסף] לטובת החרדים שיתמכו בו ...מה קשה להבין .
- 133.יובל 27/02/2023 21:04הגב לתגובה זותעוף עם הכסף שלך נמושה עלובה
- 132.תגיד את אותם דברים לביבי כי זה בגללו (ל"ת)אבישי 27/02/2023 21:02הגב לתגובה זו
- 131.כל הכבוד לאסף! 27/02/2023 21:00הגב לתגובה זומערכת ביזפורטל נפלה בידי ממשלת הפשיסטים הכהניסטים. תקשיב מר עובדיה. אנחנו במלחמה. מלחמה להציל את הדמוקרטיה מפני הפשיסטים. מפני סכנת הדיקטטורה. או שאתה נגד ההפיכה המשטרית או שאתה אויב המדינה הדמוקרטית. האם כל מערכת ביזפורטל לקחה צד של אוייבי הדמוקרטיה? אם כן נידע לא לקרוא יותר באתר זה. הדמוקרטיה תנצח וכל מי שמוביל לדיקטטורה הוא אויב המדינה.
- 130.מילר 27/02/2023 20:55הגב לתגובה זוציונות אמיתית.
- 129.להעיףאותו מכאן לכל הרוחות ושלא נראה את הפרצוף שלו 27/02/2023 20:53הגב לתגובה זולהעיףאותו מכאן לכל הרוחות ושלא נראה את הפרצוף שלו בושה
- 128.החיים 27/02/2023 20:53הגב לתגובה זואם ישראל מדרדרת במהירות לפאשיזם צריך לעשות כל מה שאפשר במסגרת החוק כדי לעצור את הפאשיזם שיפגע בנו בטווח הקצר ויהרוס את המדינה בטווח הארוך בושה של מאמר דעה בביפורטל כל הכבוד למי שמוכן להלחם בפאשיזם ולהסתכן בשלל נאצות הסתה וכו אין דרך חזרה מהכוון שלוקחים אותנו נתניהו סמוטריךץ ובן גביר ויעידו כאלף עדים הפרעות שהתרחשו בחווארה בעקבות הפיגוע הכותב בטח תומך במתפרעים שנתמכים עלידי השלטו במדינה !
- 127.שמואל ג. 27/02/2023 20:52הגב לתגובה זורפופורט ועוד אלפים כמהו הם אפילו לא פסיק בהיסטוריה. ה0מול איבד את השפיות מזמן. אך אין בעיה שיחנק אם הכסף . כסף לא עושה את האדם. התיקונים במערכת המשפט הם ממש לא הסיפור גם חיים רמון ופרופ' פרידמן רצו לשנות את המע' המשפחתית המקולקלת . אבל כנראה ה0מול שרוצה לנפץ את נתניהו כי הוא לא מה0מול מוכן לעשות הכל כדי להשפיע . ה0מול לא רוצה דמוקרטיה . הם חושבים שלהם בגלל שהם עשירים צריך לתת יותר משקל לפי רפופורט כנראה חושב שעל כל מליון $ מגיע לך להצביע פעם נוספת. ואם לא אדאג שתמותו. אז רפופוט . קצת צניעות לא תזיק לך כסף לא עושה אנשים אתה אפילו לא פסיק בהיסטוריה קח את הכסף שלך ותיחנק איתו ואל תחזור לפה לעולם. באשר לצהל זו פשוט שערוריה ההתנהלות שלו. כל בוגר צהל שלקח ידע מהצבא מדינת ישראל צריכה לקבל ממנו % מהחברה שלו. כמה זה נושא לחקיקה
- 126.כל אחד שיש לו כמה דולרים חושב שהוא מלך העולם 27/02/2023 20:52הגב לתגובה זוכל אחד שיש לו כמה דולרים חושב שהוא מלך העולם
- 125.לא חוזרים לסטטוס קוו 27/02/2023 20:51הגב לתגובה זואבל, גם לחזור למצב של היום, לא ניתן. המרצע יצע מן השק. קיבלנו הצצה, למה יקרה בעוד 17 שנה. וכדאי לטפל בזה כמה שיותר מהר. אחרת לילדים שלנו אין מה לחפש במדינה
- 124.אוהד 27/02/2023 20:44הגב לתגובה זואז יש לך חברה ששווה על הנייר 10 מליארד כל הכבוד.שכחת כמה עובדות בסיסיות:1. היברה שלך מעולם לא הרווחיה סנט אחד וכנראה שגם לא תרוויח ולכן גם ככה אתה וחברך להייטק עם החברות ההפסדיות שרק גוזלות כסף מהמשקיעים לעולם לא תשלמו מס בישראל.2. בלי העובדים הישראלים שלך החברה שלך גם לא שווה סנט אחד בודד לכן לעולם תמשיך לשלם פה מיסים על שכר העובדים שתמשיך להעסיק בישראל.3. נשמח שתעביר את הפעילות לחברה בחו"ל ותשלם מס רווח הון על שווי של 10 מליארד, יכול להיות מאוד נחמד.4. שלום ולא להתראות ילד פריבילג כפוי טובה ומפונק!!
- תגובה של קנאי . הקנאה מעוורת (ל"ת)דויד 27/02/2023 21:05הגב לתגובה זו
- 123.יהודה 27/02/2023 20:44הגב לתגובה זוכתבה מדהימה . לפחות בתמונה יש כלב יפה ולידו גועל
- עוד תשובה של אפס שאין לו משהו חכם להגיד 27/02/2023 20:58הגב לתגובה זועוד תשובה של אפס שאין לו משהו חכם להגיד
- 122.הגמבלר 27/02/2023 20:41הגב לתגובה זומה לא ברור לך בדיקטטורה? צודק שישמור על הכסף מפני החרדים וכל העלוקות.
- 121.ימני 27/02/2023 20:39הגב לתגובה זונפסיק לממן חרדים, נפסיק למות בשבילם. החוזה בין המדינה לאזרחים הנורמטיבים הותר. נשרוף פה הכל. בהצלחה לכם קיצוניים ןדתיים.
- 120.מדויק להפליא (ל"ת)27/02/2023 20:39הגב לתגובה זו
- 119.עודד 27/02/2023 20:37הגב לתגובה זורק פעולות אמיצות כאלו יכולות למנוע ואם בקצת את ההפיכה המשטרית
- 118.להוציא כסף 27/02/2023 20:32הגב לתגובה זומאחל שכל הכסף ייצא מישראל ולחרדים לא יישאר כסף תאכלו תחת טפילים ביביסטים ללא הכנה למח
- 117.אנונימי 27/02/2023 20:32הגב לתגובה זולא רק שהתוכן מגמתי ומטעה, זאת הכותרת הראשית של עיתון שפעם תפסתי ממנו עיתון כלכלי? תעמולה פוליטית? מבאס
- דוד 27/02/2023 21:50הגב לתגובה זוביזפורטל רק בא לעשות סדר ולהפריד.
- 116.איש 27/02/2023 20:31הגב לתגובה זואסף חרה על הכסף שלך וגם עליך.יש לי רעיון בשבילך אתה יכול להשאר שם עם הכסף שלך ואל תבוא למדינה שאכלת בה ושתי בה פשוט יורק בצלחת שאכלת ממנה.
- 115.משה 27/02/2023 20:29הגב לתגובה זומאמר לפנתיאון
- 114.עודד 27/02/2023 20:28הגב לתגובה זוטעות בכלל שנתנו לכם לעלות לארץ, ועוד נתנו לכם גם זכות הצבעה !! את כל מה שאתם אתם חייבים לנו השמאלנים ״האשכנזים הפרבילגים״ עדיף שתחזרו ליו״ר שיצאתם ממנו!
- בנצי 27/02/2023 21:37הגב לתגובה זוא-גרוייסע דיקטטור מיט א-קליינע שוונץ
- 113.שוטר 27/02/2023 20:28הגב לתגובה זורק במדינת היהודים אפשר לישוב ככה
- 112.אבישי קיבלת מינוי בליכוד או ביהדות התורה? (ל"ת)אנונימי 27/02/2023 20:28הגב לתגובה זו
- סוף סוף יש מי שאומר מה שאמרו רוב המצביעים בבחירות (ל"ת)שלמה 27/02/2023 21:10הגב לתגובה זו
- 111.דני סלע 27/02/2023 20:26הגב לתגובה זועוף עם הכסף שלא שלך ותעזוב את המדינה כפוי טובה שכמותך
- 110.טסלה 27/02/2023 20:25הגב לתגובה זוהכתב הזה פעם אחר פעם גונב דעת במסווה של כתבה כלכלית,אבל בפועל הוא מבטא את רחשי ליבו הימניים.בוט של ביבי ולא יותר מזה.במדינת דיקטטורה אף ישראלי שפוי לא צריך לחיות ולא להקריב את חייו ולא הפסיד את כל הונו שעשה במו ידיו.
- 109.ככ 27/02/2023 20:21הגב לתגובה זולך קיבינימט עם פרופסור מעוז צור ישועתי
- 108.עיתון ערוץ 14 27/02/2023 20:18הגב לתגובה זואתם מתגלים כשופר. לא קוראת שופרות
- את לא חייבת, ביי ביי!! (ל"ת)אוהד 27/02/2023 20:45הגב לתגובה זו
- 107.רפאל 27/02/2023 20:17הגב לתגובה זומגיע לך פרס איש תקשורת השנה
- 106.שפילברג 27/02/2023 20:16הגב לתגובה זוהמצב פה מצויין! האמריקאים והמערב אירופאים מאכילים אתכם סרטים! הדולר והאירו הן הונאות הפונזי הגדולות בתולדות ההיסטוריה…
- 105.שאול 27/02/2023 20:12הגב לתגובה זוברור לכולם שביבי הוא מחולל הטרוף . הבעיות שלו הפכו לדי 9 שעולה ומרסק את יסודות המדינה . די לצביעות לשקרים ולהאשמות סרק . יש לשאת את ההייטקיסטים על כפיים ולהמשיך לתמוך בהם . .
- 104.יוסי 27/02/2023 20:11הגב לתגובה זומעולם לא הרגשתי כלכך רע המדינה מתרסקת תשחרר!!!
- גם אם המדינה מתרסקת לא עוזבים את ארץ הקודש ישראל !!!!! (ל"ת)צדיק 27/02/2023 20:29הגב לתגובה זו
- ג'ק 27/02/2023 22:56חייבים לפעול ולשנות את הצרה שנפלה עלינו . התרופה - ביבי לוין וכל הצוות הביתה עכשיו .
- 103.חזק 27/02/2023 20:08הגב לתגובה זוכל הכבוד כל מילה מיוחדת וזה לא קשור לפוליטיקה זה ציונות ואהבת הארץ אהבת המולדת כל הכבוד
- 102.דויד 27/02/2023 20:06הגב לתגובה זואסף השקיע את כל מאמציו בלימודיו, והחזיר לצבא במהלך שרותו בצבא - אין הוא חייב דבר האם עליו להסכים לעלוקות, וגנבים למצוץאותו ולגנוב את רכושו? עד מתי נסכים לניצול וסחיטה? הרי העלוקות והגנבים מנצלים את המוח, ההתמדה והנכונות להקרבה של אנשים כמו אסף. כל אשר הבריונים רוצים, הוא לאזוק בשרשראות ולסחוט את הממציאים/היזמים/אנשי הרוח/החיילים . הגיע הזמן לא לשחק לידי הבריונים, ולהפסיק פעילות. נראה את הבריונים מסתדרים לבד.
- 101.יאיר 27/02/2023 19:53הגב לתגובה זונמאס מהשחיתות ומהאספסוף המסית ברדוגו אמסלם רגב אטבריאן
- הדג מסריח מהראש 27/02/2023 20:31הגב לתגובה זוהפוליטיקאים ובראשם ראש הממשלה הנאשם בפלילים הורסים את החלום והם צריכים להסתלק מה שיותר מהר .
- 100.חנן 27/02/2023 19:53הגב לתגובה זוישר כח אסף ,אסור שכתב כזה או אחר ישפיע על צד המתבקש שעשית , אילו אבישי עובדיה היה במקומך היה בורך מהמדינה עם הכסף מזמן , שלא יטיף לאחרים שצריכים לדואג לא רק למצב כלכלי שלו , יש משפחות רבים שסמוכים על ההחלטות שלו ישר כח ישר כח
- 99.לפרנס מיליוני אוכלי 27/02/2023 19:51הגב לתגובה זוחינם. למה שיתבייש? שיתביישו מחרבי הציונות - הכאוס נראה מדי יום ורק התחיל, בטחונית כלכלית ומשפטית. תחיו פה לבד עם השכנים שלכם ונראה איך תסתדרו בלי הרוב השפוי שעושה צבא ומשלם מיסים.
- נמשיך לתרום למדינה שהיא מדינת היהודים - בכל מקרה (ל"ת)צדיק 27/02/2023 20:31הגב לתגובה זו
- 98.עובדיה אתה צריך להתבייש , רפופרט שילם מיסים על כל 27/02/2023 19:50הגב לתגובה זועובדיה אתה צריך להתבייש , רפופרט שילם מיסים על כל שקל שהרוויח , רפופורט סיפסד פרזיטים , חרדים ועסקניםהיה צריך מזמן לפעול כך
- 97.שי 27/02/2023 19:49הגב לתגובה זועאלק ציוני.
- 96.שגיב 27/02/2023 19:47הגב לתגובה זותודה רבה לך על שאתה לא מסתתר ומביע דיעה שמשקפת את רוב חברי וסביבתי הקרובה הגם שכרגע נראה שהצד של אסף רפפורט ודומיו צועקים בקול רם יותר. אנשים שגדלו בארץ היחידה שלנו , התפתחו, הרוויחו ונעשו גדולים - לא יכולים לירוק מהצלחת שאכלו ממנה. אנשים כאלה אינם ראויים לחיות במדינה מורכבת כשלנו. מאחל לימים טובים יותר ושנהיה מאוחדים כי אין לנו ארץ אחרת
- 95.הייטקיסט מהפריפרייה 27/02/2023 19:45הגב לתגובה זומרגיש כמו תעמולה במסווה של עיתון כלכלי - ביזפורטל - עוד כתבות כאלה והדרך שלכם לתחתית סלולה
- דרור 27/02/2023 20:20הגב לתגובה זובמקום שהוא יעזוב חייבים לסלק את האסון בנימין נתניהו והכנופיה הסובבת אותו ולהחזיר את המדינה לשפיות .
- 94.פטריוט 27/02/2023 19:45הגב לתגובה זומוריד את הכובע בפניך שהעלית את הנושא הכאוב. וחוסר נאמנות למקום שממנו קיבלת כל כך .שלא נדבר על אי כיבוד הדמוקרטיה ובחירת העם
- 93.מה שמקסים 27/02/2023 19:40הגב לתגובה זובניגוד לדעת רפפורט (ילד כאפות מבריק) המדינה דמוקרטית ותשאר כזו ההוכחה שהוא מוציא הכסף בליבעיה סותרת טענותיו אבל בכייף שיצא, אבל בלי לחזור.... ואת הכסף של הפנסיות שלנו תשאיר גם כאן
- 92.NOT WISE 27/02/2023 19:36הגב לתגובה זומי אתה שתחלק ציונים השכל הוא של רפופורט- לא שלך
- גם אתה מוזמן לכתוב דעה מאירת עיניים (ל"ת)צדיק 27/02/2023 20:33הגב לתגובה זו
- 91.סוף סוף מישהו מסביר 27/02/2023 19:36הגב לתגובה זוהאדון רפפורט בכבודו ובעצמו וחברתו הם שהביאו את המצב לזה . מחרבנים לצלחת ממנה אכלו !
- 90.ערן 27/02/2023 19:29הגב לתגובה זוכתבה פח. המדינה "נתנה" לאסף רפפורט. בדיחה לא מצחיקה.
- 89.פילי 27/02/2023 19:28הגב לתגובה זוכאלה מסכנים הכתבים הלקקניים של ביזפורטל.....
- 88.תיתן גילוי נאות האם אתה העברת חלק מההשקעות שלך לחו"ל... (ל"ת)נדב 27/02/2023 19:27הגב לתגובה זו
- 87.אסף רפפורט לא צריך להתבייש. אסף רפפורט תרם רבות 27/02/2023 19:25הגב לתגובה זואסף רפפורט לא צריך להתבייש. אסף רפפורט תרם רבות למדינה. זכותו להתנגד להרס הדמוקרטיה. אתה, אבישי עובדיה, צריך להתבייש
- פטריוט 27/02/2023 19:46הגב לתגובה זותקרא את הכתבה כל מילה נכונה. את כל ההשכלה והכדקה והחשיפה לטכנולוגיות מתקדמות. הוא קיבל בצבא.
- 86.היטקיסט 27/02/2023 19:25הגב לתגובה זווגם זה יתחיל בהייטק, לא כולם שם שמאלניים, יש עדיין שם ימניים אנוסים
- 85.תלך אתה.....עדיף (ל"ת)ירון 27/02/2023 19:24הגב לתגובה זו
- 84.סיון מעלם 27/02/2023 19:24הגב לתגובה זוכל מילה בסלע . ישר כח אבישי על כתבה רהוטה וחשובה
- 83.אבישי עובדיה 27/02/2023 19:23הגב לתגובה זולך תמכור תירס - עוד אחד
- 82.avnersh1 27/02/2023 19:23הגב לתגובה זוכולנו ראינו מה זה ה"אביב הערבי" . לצערי אנחנו עכשיו משתלבים,"היטב" במזרח התיכון. הגיע הזמן לעצור ולחשוב לאן אנחנו רוצים להגיע באמת.
- 81.המשקיעים לא רוצים להשקיע במדינה בעייתית. אם המדינה 27/02/2023 19:19הגב לתגובה זוהמשקיעים לא רוצים להשקיע במדינה בעייתית. אם המדינה הולכת לכיוון דיקטטורה ומשיחיות אנחנו נלחם בכך בכל הכח
- חצי עם כועס וחצי עם שונא . אם ימשיכו בניהול הכוחני 27/02/2023 19:23הגב לתגובה זוחצי עם כועס וחצי עם שונא . אם ימשיכו בניהול הכוחני הממשלה הזו תיפול במרום לדאוג לאזרחים דואגים לעצמם עולל 80 אשח לגברת ! רפופורט ועוד עשרות אלפים יבריחו מכאן הכסף ובצדק
- 80.לבן 27/02/2023 19:19הגב לתגובה זואני לא מכיר את רפפורט אבל לא המדינה היא "שבנתה"'אותו . הוא בנה את עצמו. מי אתה שתחליט עבורו איך והיכן יחיה את חייו??? הוא לא רוצה שאנשים כמו ביבי, אמסלם, קרעי, דרעי, גוטליב, ודומיהם יכתיבו לו את חייו. יש לך טענות? תפנה אותן לאנשים שציינתי ;הן גביר וסמוטריץ-. הם משנים כאן סדרי עולם. אם הייתי צעיר גם אני ( כמו עשרות אלפים מחבריי) היינו עוזבים ומשאירים את ביבי וחבר מרעיו לשמור, להגן ולבנות כאן את "מדינת חלומותיהם" מושחתת, דתית ,מלוכנית ודורסנית.
- 79.אבישי אתה מלך ואמיץ בימים אלה (ל"ת)טל 27/02/2023 19:18הגב לתגובה זו
- 78.פני הדור כפני הכלב. (הכלב על שתיים) (ל"ת)אבי שר 27/02/2023 19:16הגב לתגובה זו
- 77.כל הכבוד לו!! גם אני הייי עושה אוצו דבר. כל משקיע 27/02/2023 19:14הגב לתגובה זוכל הכבוד לו!! גם אני הייי עושה אוצו דבר. כל משקיע לא ישקיע בסביבה של חוסר וודאות. כמו שהמניות הסיניות קרסו בשנתיים האחרונות בגלל התערבות של הממשל גם שם הוציאו כספים בגלל חוסר וודאות.
- 76.אבישי תתבייש 27/02/2023 19:13הגב לתגובה זואסף עושה מה שמיליונים יעשו אם הדיקטטורה תנצח
- פטריוט 27/02/2023 19:48הגב לתגובה זוהוא לא מקבל את החלטת העם. הוא לא מקבל את הכנסת. הוא מאיים .
- 75.צחי 27/02/2023 19:11הגב לתגובה זואבישי יצאת פופוליסט. אסף עשה את הדבר הנכון
- 74.יורם 27/02/2023 19:09הגב לתגובה זומה בדיוק אתה מצפה ממנו שיסתום את הפה ? אמר דברים אמיתיים ואולי בזכותם משהו יזוז אצל מקבלי ההחלטות עפ"י שאני לא עד כדי כך תמים
- 73.יורם 27/02/2023 19:09הגב לתגובה זומה בדיוק אתה מצפה ממנו שיסתום את הפה ? אמר דברים אמיתיים ואולי בזכותם משהו יזוז אצל מקבלי ההחלטות עפ"י שאני לא עד כדי כך תמים
- 72.תתבייש בעצמך 27/02/2023 19:09הגב לתגובה זוהבן אדם תרם לצבא ולמדינההבן אדם שילם מיסיםהבן אדם העסיק ופירנס אלפי אנשיםעכשיו באה המדינה הקיצונית ויורקת לו בפרצוף, אז הוא מגיב בהתאם.אסף הוא המשק, עליו חיים אוכלי החינם ומכספו ניזונים שורפי הכפריים.ביום שהוא ילך, תשארו בלי כלום, והאמת, מגיע לנו ואמן וזה יקרה
- עדי 27/02/2023 19:21הגב לתגובה זוחבר יקר המדינה היתה לפנו ותישאר גם בליהכסף שלו מענין אותי מה יקרה לו ולמשפחתו בחול שיקראו לו יהודון או יציקו לו מהרשויות בחול הוא יבוא על ארבע וכו זה היה בשקט עם זנב בין הרגלים דוגמאות לא חסר
- 71.גם אתה התקרנפת??? 27/02/2023 19:06הגב לתגובה זובושה של כתבה. הצבא ניצל אותו ואת יכולותיו....לא ההיפך. כל הכבוד לו. הוא עושה באחריות את מה שצריך לעשות. לא נשכח לך את ההסדר העלוב שאישרת באינטרנט זהב שסרצלייט עשו מיליארד שקל על חשבון בעלי החוב. הבושה היא שלך.
- 70.ירון 27/02/2023 19:06הגב לתגובה זולצומת לב יואב גלאנט...לשבת על הראש של מפקד 8200 ולהתחיל בצורה אמיתית ,רצינית ויסודית להכניס ליחידה כמה שיותר אנשים איכותיים מהפריפריה .בלי גילדות. בלי חייל שמכניס את אח שלו . זה מה שקורה שמפקירים את הגזרה לחבר'ה הנאורים מהמרכז...וכן ...אני מכיר את הבדיחה...אין בפריפריה אנשים שמתאימים ל 8200..חה חה חה...נקרעתי מצחוק. משעשע. ועכשיו אחרי "שנקרענו מצחוק"... גלאנט...לעבודה.
- מבין 27/02/2023 19:14הגב לתגובה זוהצעתך היא בדיחה עצובה
- אבי שר 27/02/2023 19:14הגב לתגובה זוזו האבא והאמא של הגילדה. זה יתשתנה בקרוב.
- 69.אסף 27/02/2023 19:06הגב לתגובה זועל מה אתה מדבר? הקיסר כבר בשילטון 15 שנה. 15 שנה של הוצאת קיטור לא הספיקה? תפסיק כבר לקשקש על השד העדתי כמה אפשר עוד לשלוף את הטיעון המופרח הזה?
- הוא מדבר על הציונות הדתית (ל"ת)עידו 27/02/2023 19:24הגב לתגובה זו
- 68.אשרינו שאתה משלנו וטוב שתחשוב עליך ועל בעלי המניות 27/02/2023 19:05הגב לתגובה זואשרינו שאתה משלנו וטוב שתחשוב עליך ועל בעלי המניות ולא על העבריינים הפוליטיים שנפלו על המדינה וחבל
- 67.אלון 27/02/2023 19:05הגב לתגובה זומי שאשם במצב הוא רק צד אחד והוא זה שצריך להירגע ולהרגיע. לצערי הוא לא עושה זאת ולכן האחריות עליו.אסף, ישר כוח. כל האמצעים כשרים מול הפאשיסטים והמקופחים הפרזיטים בעיני עצמם.
- 66.הבן אדם לא חייב כלום לאף אחד, בטח ובטח שלא לממן ישיבות (ל"ת)ימני מלא, מלא 27/02/2023 19:04הגב לתגובה זו
- 65.מנחם 27/02/2023 19:04הגב לתגובה זואני מסכים עם כל מילה שלך.משתמש בכלכלה בשביל לכופף את ההחלטות הפוליטיות.הקיטוב כרגע נובע משמערגת המשפט לקחה לעצמה יותר מידיי כוח ומתחו את החבל יותר מידיי. עכשיו חוזר ובגדולמסכים עם כל מילה שלך
- 64.[email protected] 27/02/2023 19:03הגב לתגובה זולא היית נוהג אחרת אם עבודתך הייתה בסכנה ועוד יותר אם חייך היו בסכנה. למה שהכסף של חברתו יילךלבורים ועם הארץ שרוצים לחלק אותו לעלוקות אנטי ציוניים שרק קיבלו ולא נתנו כלום, ועוד רוצים לחוקק חוק שישים להטבי״ם מאחורי סורג, במקכה הטוב.
- 63.אזרח1 27/02/2023 19:01הגב לתגובה זובזמן שירושלים הייתה במצור הייתה לה תבואה שהספיקה ל10 שנים אבל הבריונים שחשבו שצריך לצאת להילחם שרפו את מחסני התבואה כדי לאלץ את כולם להילחם רפפורט ודומיו הם הבריונים החדשים
- אויואיו...הפסדת קצת כסף בשוק? תאשים את האליל שלך ביבי (ל"ת)קורבני 27/02/2023 19:05הגב לתגובה זו
- 62.צודק צודק (ל"ת)צודק 27/02/2023 19:00הגב לתגובה זו
- 61.אחד 27/02/2023 18:58הגב לתגובה זוהוא לא יור ועד עובדים ולא מחזיק שום שאלטר. זה מה יש למגזר הפרטי . או לרדת
- 60.מעורב חיפאי 27/02/2023 18:56הגב לתגובה זומעניין אם המקופחים המקצועיים היו כאלה רגישים ומכילים כשהאתיופים שחררו קיטור לפני זמן לא רב. סבא שלי הגיע מהונגריה ישר למעברה בחיפה, והוא לא התבכיין על זה אפילו פעם אחת עד יום מותו. הוא פשוט הבין שכשאתה נקלט במדינה דחת אמצעים אתה מתחיל מלמטה.
- 59.מעורב חיפאי 27/02/2023 18:55הגב לתגובה זומעניין אם המקופחים המקצועיים היו כאלה רגישים ומכילים כשהאתיופים שחררו קיטור לפני זמן לא רב. סבא שלי הגיע מהונגריה ישר למעברה בחיפה, והוא לא התבכיין על זה אפילו פעם אחת עד יום מותו. הוא פשוט הבין שכשאתה נקלט במדינה דחת אמצעים אתה מתחיל מלמטה.
- 58.דן 27/02/2023 18:54הגב לתגובה זוואתה נטפל לאסף רפופורט שאוי ואבוי מעז להיות מתריס ולאיים שהוא לא יכנע ללא מלחמה לתכתיבים האלה? אולי תבוא בטענות ליריב לוין ורוטמן שלא רואים אף אחד ממטר ועושים מה שבא להם בלי להתחשב ואפילו לא הפסיקו חקיקה לשבוע כדי לנסות ולהידבר?
- 57.רפפורט המומר 27/02/2023 18:54הגב לתגובה זובעם ישראל במהלך הדורות היו הרבה מומרים שגם עשו צרות רבות ליהודים. אבל היהודים צלחו את כל המומרים ונשארו לחיות ולהמשיך את העם היהודי... גם רפפורט המומר לכסף יכול לעזוב מדינת ישראל תמשיך להתקיים
- 56.זבל עם תעודות (ל"ת)שי 27/02/2023 18:54הגב לתגובה זו
- 55.סיקור אוהד לביבי 27/02/2023 18:51הגב לתגובה זולהסיר את הכתבה מביזפורטל! לפטר את מר עובדיה תומך הביביסטים שהורסים את המדינה
- 54.דמיקולו פיזדמטה 27/02/2023 18:50הגב לתגובה זו"אם הוא היה אומר שהוא לא מכניס כסף למדינה כי אבי מעוז יושב בכנסת, או היה טוען שהוא עוזב את המדינה בגלל מעוז, הייתי מוריד בפניו את הכובע." כלומר גם לדעתך הצעד שלו לגיטימי כל עוד הוא משרת את עמדתך האישית. זה הופך אותך לצבוע, גבר. כנראה שלדעתו של האיש דיקטטורה היא אישיו קצת יותר מהותי מאיזה ח"כ זוטר שנבחר בקולקציה שביבי אירגן "ציונות דתית-כהניזם" על מנת לא להפסיד קולות. גם לדעתי.
- אבי מעוז זה סדין אדום (ל"ת)צביקה 27/02/2023 19:06הגב לתגובה זו
- 53.כל הכבוד לאסף (ל"ת)לא לכהניסטים 27/02/2023 18:50הגב לתגובה זו
- 52.אסף 27/02/2023 18:49הגב לתגובה זומאמר זה הוא תוכן שתומך בממשלת הכהניסטים המושחטים! להסיר את הכתבה מביזבורטל!
- 51.יהודית 27/02/2023 18:49הגב לתגובה זוכל הכבוד מר עובדיה על התגובה שלך.באמת הגיע הזמן שמישהו במערכת בזפורט יכתוב את העובדות ואת התחתית המוסרית שאליה הגיעו אותם הייטקסטים לא אהבת הארץ.לא אהבת העם,באשר הוא העם שלנו.לא ערבות הדדית.לא שמירה על כללי הדמוקרטיה, אותם כללים שבשמם הלכנו לבחירות רק לפני זמן קצר. האנשים האלה מגזים את הדמוקרטיה!
- 50.כמה עם ישראל. יש שנאה עצמית. הבעיה שסה יביא חורבן 27/02/2023 18:48הגב לתגובה זוכמה עם ישראל. יש שנאה עצמית. הבעיה שסה יביא חורבן כמו. בית שלישי
- 49.תודה (ל"ת)גל 27/02/2023 18:47הגב לתגובה זו
- 48.מוטי 27/02/2023 18:47הגב לתגובה זוהכתבה של אבישי עובדיה ריגשה אותי עד דמעות....אני בא ממשפחה של שרידי שואה...ואני רוצה שכל הצעירים יזכרו ....כי באמת אין לנו ארץ אחרת !!!
- 47.מוטי 27/02/2023 18:45הגב לתגובה זואין לי מילים על כתבה אמיתית שריגשה אותי עד דמעות....כמה שהוא צודק ... אני בא מבית של שרידי שואה....ושכולם יידעו - אין לנו ארץ אחרת !!!!
- 46.איגור 27/02/2023 18:44הגב לתגובה זומהובון
- 45.כל מילה בסלע 27/02/2023 18:44הגב לתגובה זוכל מילה בסלע
- 44.אלון 27/02/2023 18:42הגב לתגובה זושחייבה את חברות הגז לשלם תמלוגים גבוהים ממה שסוכם איתם, בטענה שהגז הוא של כלל הציבור, כך צריך לחייב את כל מי שצבר את הונו בזכות משאבי וכספי הציבור, כולל מי שרכש השכלה מכל סוג שהוא בצבא ושבזכותה עשה רווחים גדולים, בתשלום תמלוגים
- 43.מי סיפר לך שאתם הרוב? (ל"ת)אלעד 27/02/2023 18:41הגב לתגובה זו
- 42.אנחנו נגד אבישי 27/02/2023 18:38הגב לתגובה זוכל הכבוד לרפופורט!
- 41.כב 27/02/2023 18:37הגב לתגובה זוביזפורטל צריך להתבייש
- 40.עובדיה 27/02/2023 18:37הגב לתגובה זומסתבר שמר עובדיה הוא עוד שופר של ביבי והכהניסטים
- ואתה, של מי אתה שופר? של אסתר חיות אולי, למה מה ההבדל? (ל"ת)עופר 27/02/2023 20:58הגב לתגובה זו
- 39.ביג לייק (ל"ת)לייק 27/02/2023 18:36הגב לתגובה זו
- 38.צבוע 27/02/2023 18:35הגב לתגובה זוהפיכת ישראל לדיקטטורה מלאה אלימה ורומסת זכויות מיעוטים והפרט. זכותו המלאה להצביע ברגליים ולהוציא כסף. תעשה אתה מה שאתה רוצה עם הכסף שלך.
- 37.צדיק בסדום 27/02/2023 18:35הגב לתגובה זוסוף סוף כתבה נורמלית
- 36.גק 27/02/2023 18:35הגב לתגובה זומי שצריך להתבייש זו הממשלה הכושלת שהורסת את המדינה ולא היזמים שעד היום הציבו את הכלכלה הישראלית במקום טוב בעולם
- 35.יניב 27/02/2023 18:34הגב לתגובה זוסוף סוף כתבה נגד הפילוג. מותר לא להסכים אבל זו בריונות מכוערת. ממני לא תראה בחיים שקל יותר או מסחר בחברה שלך
- 34.שווה לבדוק ממי בדיוק גייסו את הכסף... מעניין... (ל"ת)אור 27/02/2023 18:33הגב לתגובה זו
- 33.איזבל 27/02/2023 18:33הגב לתגובה זולא נשכח ולא נסלח וכשהאבק ישקע אתה ודומיך ישארו כסמל לרע בעם כמו איזבל המלכה
- 32.לא ימין ולא שמאל 27/02/2023 18:33הגב לתגובה זוהרפורמה פותחת את השער לחקיקה שתהפוך את ישראל למדינה הנשלטת ע"י הדת. הזרמת כספים למוסדות שאינם מלמדים ליבה - הרסנית. עשרות אחוזים מילדי ישראל לא לומדים דברים בסיסיים. לצעיר באוגנדה הלומד בצריף יש יותר השכלה מאדם שלא למד ליבה. ישראל תתקשה לשרוד כך.
- 31.כג 27/02/2023 18:32הגב לתגובה זוכל הקרנפים יכולים להתבייש, אם לא עכשיו, זה יקרה להם בהמשך הדרך. יש כאן רק שחור מול לבן.
- 30.אלי 27/02/2023 18:32הגב לתגובה זותאשים את המשטר ההזוי הגזעני המסיט הדקטטורי והעברייני
- 29.דניאל 27/02/2023 18:31הגב לתגובה זוגם אבי מעוז מייצג חלק גדול בציבור. מה לעשות. החרדים מסכימים איתו וגם רוב הציונות הדתית. לא מתביישים בתורה
- 28.אחד העם 27/02/2023 18:31הגב לתגובה זוהבטוח זה שבעולם העסקים כולם רוצים חהרוויח, אגב, המצב הפוליטי הנוכחי, עלול לגרום (או כבר גרם) להורדת דירוג האשראי של המדינה ובטוחני שלזה הוא התכוון בדבריו
- 27.Hguy 27/02/2023 18:31הגב לתגובה זוהם שורפים את הבית. הם שגורמים לשסע בעם עליהם להפסיק את התהליך הנורא שהם עושים ולהפסיק לנסות לשנות המשטר לדיקטטורה של פוליטיקאים
- 26.לוחם אמיתי 27/02/2023 18:31הגב לתגובה זוגאים שיש עוד אנשים שאכפת להם מהמדינה ומוכנים להילחם על זה שעבריינים וקיצוניים לא יחויבו אותה
- 25.שיצ 27/02/2023 18:30הגב לתגובה זוהוא חייב לך, הוא חייב לנו? מי אתה בכלל? הבן אדם הזה תרם למדינה הרבה יותר מרובנו גם בצבא וגם במיסים שהוא שילם. כתב חוצפן. הוא קודם כל מנכ"ל חברה שאחראי לבעלי המניות שלו, ואם הוא מפעיל לחץ אידיאולוגי באמצעות מה שהוא עושה זה לגיטימי לחלוטין. כל עוד הוא לא עבר על החוק זה לגיטימי לחלוטין. מה זה המניפסט הזה? עלק הימין עושה לנו טובה שהוא רוצה רק קצת פחות דיקטטורה.
- 24.תתבישו אתם שודדי הקופה הציבוגית.הוא לא צריך להתבייש.יתבישו כל הבטלנים יושבי הישיבות שבעוד "האחים " שלהם נקרעים מיוקר המחיה הם שמים אצבע משולשת על כולנו.כלל ידוע הוא שכדי להוריד ארגון פשע צריך ל"יבש" אותו מנכסים (ל"ת)רון 27/02/2023 18:29הגב לתגובה זו
- 23.דור 27/02/2023 18:28הגב לתגובה זומה? אבישי עובדייה הוא ביסודו? הוא ימני קיצוני?? או שכל ביזפורטל בעד ביבי והכהניסטים?? צריך להלחם בהפיכתה של ישראל לדיקטטורה בכל מחיר! בכל מחיר!! אחרת לא תהיה מדינה לחיות בה! כל מי שבוחר בדרך הממלכתית הוא מתקרנף שהורס את המדינה. האם ביזפורטל הוא אתר שנותן סיקור אוהד לממשלת המושחטים??
- 22.yaronofek 27/02/2023 18:28הגב לתגובה זוכיף לשמוע קול שפוי
- 21.תתבייש אתה בעצמך 27/02/2023 18:26הגב לתגובה זואיכס
- 20.דומה לכלב שלו , תחזיר את הכסף שלקחת מהמדינה , ותעו 27/02/2023 18:26הגב לתגובה זודומה לכלב שלו , תחזיר את הכסף שלקחת מהמדינה , ותעוף
- 19.גוו 27/02/2023 18:26הגב לתגובה זומי שרוף ומבעיר את המדינה זה אדם אחד שעומד למשפט .שום טיעון אחר לא ישכנע אותנו .המדינה בוערת חומרה בערה אתמול ילדים נרצחים מפגעים משני הצדדים די די די
- 18.אנונימי 27/02/2023 18:26הגב לתגובה זוכמה בלבולי שכל אלוהים. עלק כתבה עיתונאית רצינית
- 17.מהנדס לאו טק 27/02/2023 18:25הגב לתגובה זואדון אבישי עובדיה את עיוור מפוזיציה. חברה היא אינה דמוקרטיה , היא מונהגת על ידי המנכל והמייסדים כחלק מהתקנון שלה. התבלבלת לחשוב שרפפורט צריך לשאול את העובדים אם בא להם או לא. הוא צריך לדאוג לחברה שלו, לכספים ולמשקיעים .
- 16.איזה אפס של בן אדם 27/02/2023 18:24הגב לתגובה זואיזה אפס של בן אדם
- 15.יוסף 27/02/2023 18:24הגב לתגובה זולך ואל תחזור , משתמשי ווייז למחוק את התוכנה , יש עוד תוכנות ניווט מעולות
- 14.אמנון 27/02/2023 18:24הגב לתגובה זושמעתי שתופרים לו בגדים חדשים מאוד יקרים מבד שלא רואים!
- 13.(ל"ת)27/02/2023 18:24הגב לתגובה זו
- 12.כל מילה 27/02/2023 18:24הגב לתגובה זוכל מילה
- 11.אנונימי 27/02/2023 18:24הגב לתגובה זואתה לא מבין שכל דבר זה פוליטי
- 10.מי שהולך שלא יחזור (ל"ת)אנונימי 27/02/2023 18:24הגב לתגובה זו
- 9.אסף 27/02/2023 18:24הגב לתגובה זואסף רפופורט יעבור עם בעלו ויקנה ילד ב אמזון כאביר זכויות אדם. הכי חשוב שאדיוט הזה ישלם את מס כהוא כמו הדר מוכתר
- 8.חזק! (ל"ת)jze 27/02/2023 18:23הגב לתגובה זו
- 7.בתקופה הקשה של המדינה שלך במקום לחזק אותה אתה וכמו 27/02/2023 18:23הגב לתגובה זובתקופה הקשה של המדינה שלך במקום לחזק אותה אתה וכמוך מחלישים אותה
- 6.ביתר 27/02/2023 18:23הגב לתגובה זושוברים את הכלים , ולא משחקים, אני לא מוכן להפסיד, מזכיר לי שהיינו קטנים, תמיד היה את האחד הכוחני שאומר אם לא משתפים אותי אין משחק.
- 5.ירון אופק 27/02/2023 18:22הגב לתגובה זוכיף לשמוע קול שפוי
- 4.בובליל 27/02/2023 18:18הגב לתגובה זוהוא צודק. גם מבלי להתחשבן עם הסקטור החשוך על אי תרומתו ועל כך שגורף לעצמו ללא רסן, הכפיה של דרכו החשוכה מצדיקה להפנות לו עורף
- 3.רוב ההיטקיסטים שמוצרים את הכסף מישראל הם למעשי יוצ 27/02/2023 18:18הגב לתגובה זורוב ההיטקיסטים שמוצרים את הכסף מישראל הם למעשי יוצאי צבא שקיבלו את ההכשרה פה הכל פה כפויי טובה
- 2.דוד 27/02/2023 18:17הגב לתגובה זוכתבה מטופשת ומיותרת. בדיוק בגלל עיתונאים סמרטוטים כאלה, יש לנו ממשלה עבריינית שהרסה את המדינה. תתביישו
- 1.יובל 27/02/2023 18:12הגב לתגובה זועם הממשלה העבריינית שלו....