משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב הפרסום של סיאליס המתחרה בוויאגרה
משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של סיאליס (CIALIS) - תרופה לטיפול בהפרעות זיקפה ואין אונות, המתחרה הישירה של ויאגרה בעולם ובישראל, מבית 'אלי לילי' - כך נודע לאייס. LEAD יובילו את קמפיין המודעות להפרעות בזיקפה כאשר הקמפיין עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה לאוויר בשבוע הקרוב. בפריסה ארצית הכוללת אינטרנט, עיתונות, שילוט חוצות וערוצי רדיו. דן דנאי, סמנכ"ל אלי לילי: "LEAD הראו יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות. אנו שמחים על שבחרנו בהם כשותפים לאתגרים העומדים בפנינו. כחברה אשר רואה לנגד עיניה את טובת המטופל יזמנו קמפיין אשר מטרתו לעורר מודעות בציבור לבעיה רפואית המטרידה גברים ונשים בישראל ובעולם כולו ולעודד את הסובלים מהפרעה בזקפה לפנות לקבלת טיפול". לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים של משרד פרסום LEAD: "מדובר בחברה בינלאומית מובילה ואני מברך על ההזדמנות לקחת חלק במהלך אסטרטגי זה". משרד הפרסום LEAD הוקם בשנת 2004 על ידי רמי יהודיחה. משרד הפרסום אדלר חומסקי נכנס למשרד כשותף בשנת 2006 ומחזיק כעת ברוב מניות המשרד. כיום נמצאת החברה בבעלות משותפת של רמי יהודיחה, אייל חומסקי וראובן אדלר. על לקוחות Lead נמנים בין השאר: בזק עסקים, אלטשולר שחם, סובארו, חברת התרופות דקסון, גוגל, רשת בתי הקולנוע לב, עמותת אור ירוק, ועוד.
- 6.ככה עושים קמפיין?מאכזב! (ל"ת)בעל זקפה 28/06/2011 16:34הגב לתגובה זו
- 5.רמי, המשך הצלחה בכל. (ל"ת)מ. אלמוג 28/06/2011 08:57הגב לתגובה זו
- 4.אמיר 27/06/2011 23:40הגב לתגובה זוהמשרד הזה באמת צריך חומרי חיזוק
- 3.חזק את זכות העמידה! (ל"ת)אור ירוק 27/06/2011 22:47הגב לתגובה זו
- 2.משרד נומרו אונו! קמפיינים מחוצ לקופסא (ל"ת)מונה 27/06/2011 22:22הגב לתגובה זו
- 1.יהודיחה, אתה גיבור! מפרגן בכיף:) (ל"ת)שי יוריש I קופירייטר 27/06/2011 18:02הגב לתגובה זו