פרסום ראשון

משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב הפרסום של סיאליס המתחרה בוויאגרה

על התקציב התחרו משרדים נוספים. המשרד, מקבוצת אדלר חומסקי זכה בתקציב שהינו חלק מחברת התרופות 'אלי לילי' ויעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של סיאליס (CIALIS) - תרופה לטיפול בהפרעות זיקפה ואין אונות, המתחרה הישירה של ויאגרה בעולם ובישראל, מבית 'אלי לילי' - כך נודע לאייס.

LEAD יובילו את קמפיין המודעות להפרעות בזיקפה כאשר הקמפיין עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה לאוויר בשבוע הקרוב. בפריסה ארצית הכוללת אינטרנט, עיתונות, שילוט חוצות וערוצי רדיו.

דן דנאי, סמנכ"ל אלי לילי: "LEAD הראו יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות. אנו שמחים על שבחרנו בהם כשותפים לאתגרים העומדים בפנינו. כחברה אשר רואה לנגד עיניה את טובת המטופל יזמנו קמפיין אשר מטרתו לעורר מודעות בציבור לבעיה רפואית המטרידה גברים ונשים בישראל ובעולם כולו ולעודד את הסובלים מהפרעה בזקפה לפנות לקבלת טיפול".

לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים של משרד פרסום LEAD: "מדובר בחברה בינלאומית מובילה ואני מברך על ההזדמנות לקחת חלק במהלך אסטרטגי זה".

משרד הפרסום LEAD הוקם בשנת 2004 על ידי רמי יהודיחה. משרד הפרסום אדלר חומסקי נכנס למשרד כשותף בשנת 2006 ומחזיק כעת ברוב מניות המשרד. כיום נמצאת החברה בבעלות משותפת של רמי יהודיחה, אייל חומסקי וראובן אדלר. על לקוחות Lead נמנים בין השאר: בזק עסקים, אלטשולר שחם, סובארו, חברת התרופות דקסון, גוגל, רשת בתי הקולנוע לב, עמותת אור ירוק, ועוד.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ככה עושים קמפיין?מאכזב! (ל"ת)
    בעל זקפה 28/06/2011 16:34
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רמי, המשך הצלחה בכל. (ל"ת)
    מ. אלמוג 28/06/2011 08:57
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אמיר 27/06/2011 23:40
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה באמת צריך חומרי חיזוק
  • 3.
    חזק את זכות העמידה! (ל"ת)
    אור ירוק 27/06/2011 22:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משרד נומרו אונו! קמפיינים מחוצ לקופסא (ל"ת)
    מונה 27/06/2011 22:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יהודיחה, אתה גיבור! מפרגן בכיף:) (ל"ת)
    שי יוריש I קופירייטר 27/06/2011 18:02
    הגב לתגובה זו
מתוך מפגש של שר האוצר עם נשיאות המגזר העסקי, קרדיט צילום- איתי קדם נשיאות המגזר העסקימתוך מפגש של שר האוצר עם נשיאות המגזר העסקי, קרדיט צילום- איתי קדם נשיאות המגזר העסקי

סמוטריץ' נגד בנק ישראל: "אם הנגיד לא יוריד את הריבית אני אוריד מיסים"

שר האוצר אומר שיוריד מיסים ויפתח את שוק האשראי לתחרות שתוריד את המחירים, אבל מאחורי ההצהרות מסתתר פער בין פוליטיקה לכלכלה

תמיר חכמוף |

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', נפגש היום עם נשיאות המגזר העסקי בראשות דובי אמיתי וצוות האוצר, כחלק מההיערכות לגיבוש תקציב המדינה לשנת 2026. במפגש השתתפו ראשי האיגודים המרכזיים במשק, מהתאחדות התעשיינים, איגוד הבנקים וחברות הביטוח ועד התאחדות הקבלנים ולשכת המסחר.

במהלך הדיון, סמוטריץ' בחר להתמקד בסוגיות המאקרו החשובות, כמו הריבית הגבוהה, עתיד התקציב והצורך ביצירת תחרות במערכת הבנקאית, אך במקום להתמקד בתחום הפיסקלי שבאחריותו, הוא בחר למתוח ביקורת חריפה על המדיניות המוניטרית ועל נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, ואמר כי "הנגיד היה צריך להוריד את הריבית מזמן. אם הוא לא יעשה כן, אני אוריד את המיסים". מיד לאחר מכן סייג כי "עצמאותו של הנגיד קריטית ואסור לפגוע בסמכויותיו, אך הנגיד אחראי על המדיניות המוניטרית ואני על הפיסקלית".

בנוגע לתקציב המדינה לשנת 2026, יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, הטיל ספק ביכולת הממשלה להעבירו לנוכח המצב הפוליטי המורכב. סמוטריץ' מנגד התחייב: ״יהיה תקציב. מבינים את הצורך בשמירת אמון השחקנים כולם בכלכלה הישראלית. תקציב 2026 ממלחמה לצמיחה״.. עוד ציין כי בכוונתו להיאבק בהון השחור באמצעות "חניקה כלכלית של ארגוני הפשיעה".

על מערכת הבנקאות אמר סמוטריץ': "אני נחוש לגוון את מקורות ההון. גם לכם המגזר העסקי זו דרמה. אתם מכירים את הרפורמה שאנחנו עושים בפיקדונות. נגישות לכסף זול לשחקנים שיצרו תחרות על הבנקים, בעיני זו רפורמה שסוגרת את המעגל. אני מקווה שנצליח להרגיל גם את האזרחים להשתחרר מהדביקות לבנק ולחפש את האלטרנטיבות, אבל גם לכם לעסקים ולמשקי הבית תהיה נגישות הרבה יותר משמעותית. כמות האשראי תגדל, מחיר האשראי ירד, והתוצאה תביא לירידת מחירים".

בנק ישראל ציין כי ״הנגיד ובנק ישראל מקבלים החלטות אך ורק על בסיס אמות מידה מקצועיות. אינפלציה גבוהה פוגעת בראש ובראשונה בשכבות החלשות וריסונה הוא תנאי הכרחי לפעילות כלכלית תקינה. אחריות תקציבית, במיוחד בעת הזו, היא צורך השעה״.