משה אבגי מסביר למאור בוזגלו למה כדאי לעבור קבוצה

9 מיליון עולה בקמפיין חדש שממשיך את קו הכדורגל בו הם בחרו. בפרסומת מככב בנוסף לאבגי ומירי נבו מהפרסומת הקודמת גם מאור בוזגלו - הכוכב החדש של הכדורגל הישראלי
משה בנימין |

9 מיליון יוצאת בקמפיין חדש במסגרת הקונספט הקריאטיבי החדש אשר הושק לפני כחודש, ועושה שימוש בעולם התוכן של הכדורגל.

הקמפיין בכיכובם של משה אבגי, מאור בוזגלו ומירי נבו מופק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי תחת הסיסמה: "הכי טוב. הכי פשוט". היקף ההשקעה נאמד בכ- 400 אלף דולר.

הסרטון החדש מפגיש את דויד (הכי טוב) בגילומו אבגי עם שחקן הכדורגל מאור בוזגלו, ומירי נבו בתפקיד כתבת הספורט הבכירה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה