מינויים: בן יאיר ינהל את התקשורת השיווקית של סאני

לאחר שכיהן כמנהל הפרסום בסלקום. ליאת מרום-ספטון (34), מונתה לסמנכ"ל תפעול ושירות לקוחות של בזק זהב, רמי איש-הורביץ מונה למנכ"ל וויזקום, ועוד
ליאור גוטליב |

* מר ניק הייני מונה בימים אלו למנכ"ל חברת הבת של

"תמי 4" באנגליה- חב' "תנה ווטר יו.קי" .

* רוני פיבקו, מנכ"ל רשת מלונות 'קלאב הוטל' ובעליה של חברת הצימרים היוקרתית "פיבקו וילאג'", מונה לחבר הנהלת התאחדות המלונות בישראל ולעמוד בראש ועדת הכלכלה שלה.

* רמי איש-הורביץ מונה למנכ"ל וויזקום טכנולוגיות בע"מ, אחרי שנרכשה בידי איש העסקים רונן אלעד.

* אדית בקסט מונתה למנהלת איכות בחברת SAP Labs Israel.

* זיו רוזן מונה למנהל החטיבה החדשה לשיווק מכירות ותוכן בקבוצת "טלכלל".

* קובי בן יאיר מונה למנהל התקשורת השיווקית של סאני אלקטרוניקה, בן יאיר (32) כיהן בשלוש השנים האחרונות כמנהל הפרסום בסלקום.

* אלברטו מרנפלד קודם לדרגת סמנכ"ל באורקל ישראל וינהל את האגף שמאחד את פעילות המכירות והיישום של פתרונות עסקיים (ERP,CRM וכו') כעסק שלם.

* ליאת מרום-ספטון (34), מונתה לסמנכ"ל תפעול ושירות לקוחות של בזק זהב.

* דודי אילן מונה לתפקיד מנהל הסניף הישראלי של חברת ג'וניפר נטוורקס הבינלאומית. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אילן לפעילות המכירות והשיווק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

הדס מינקה ברנדהדס מינקה ברנד

"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"

הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל


זיו וולף |
נושאים בכתבה כלכלה

תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.

היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".

אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".

מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.

"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".