יאיר נחמד מנכל נאייקס
צילום: ביזפורטל

נאייקס מפרסמת תוצאות מקדמיות לרבעון השני עם גידול של 32% בהכנסות

ההכנסות ברבעון השני של החברה צפויות להיות כ-41 מליון דולר - גידול של למעלה מ-30% לעומת הרבעון השני של 2021

דור עצמון |

נאייקס 1.06% , העוסקת בפיתוח ומכירת פתרונות ושרותים דיגיטליים לסליקה ותפעול עסקים, מפרסמת היום תוצאות מקדמיות לרבעון השני לפיהן החברה מצביעה על גידול של כ-40% במספר נקודות המכירה המחוברות לחברה שהן קרוב ל-600 אלף בסך הכל.

סך ההכנסות של החברה צפויות להיות בין 40.5 – 41.5 מיליון דולר, גידול של כ-32% לעומת סך ההכנסות ברבעון השני של שנת 2021. מספר לקוחות החברה הגיע לכ-38 אלף, גידול של יותר מ-58% לעומת מספרם בסוף הרבעון השני של שנת 2021.

עוד עולה מהנתונים כי מספר העסקאות בנקודות המכירה שנסלקו על ידי החברה הגיע ברבעון השני של 2022 לכ-316 מיליון שהן גידול של כ-70% לעומת הרבעון השני של שנת 2021.

יאיר נחמד, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון נאייקס: "תוצאות הרבעון השני משקפות גידול משמעותי של כ-47% בהכנסות החוזרות לעומת הרבעון המקביל אשתקד וכן המשך הצמיחה במספר המכשירים המחוברים, עם תוספת של כ-42,000 מכשירים שחוברו במהלך הרבעון. הצמיחה החזקה נובעת משילוב של גידול עקבי במספר הלקוחות החדשים וגידול במספר העסקאות שנסלקו במכשירים שלנו, בפריסה גלובלית. במהלך הרבעון השני נוספו כ-4,000 לקוחות חדשים להיקף כולל של כ-38,000 בסוף הרבעון, עלייה של כ-58% לעומת הרבעון השני של 2021. בנוסף, רשמנו עלייה משמעותית של כ-70% במספר העסקאות שנסלקו על ידי נאייקס לעומת הרבעון המקביל אשתקד. אנו מרוצים מהתוצאות החזקות שלנו במחצית הראשונה של השנה ומאשררים את התחזיות שלנו לטווח הבינוני והארוך."  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה