הכירו את webot הסטארט אפ הישראלי שמנער את שוק התיווך בארץ
סער תמם המנכ"ל של המרכז לנדל"ן חדרה מספר:
״אני חייב לספר לכם על דוד הרוש, אחד המתווכים המובילים במשרד שהחליט יום אחד שנמאס לו לעבוד בצורה סזיפית, והחליט להביא את הטכנולוגיה בוואטסאפ אלינו למשרד.
כולם הסתכלו עליו בצורה מוזרה ולא הבינו איך דרך מערכת דיוור בוואטסאפ אפשר להגדיל את כמות העסקאות.
אז אתם בטח סקרנים לדעת איך דוד הרוש פעל? פשוט מאוד, הוא לקח דאטה של מתעניינים ובלחיצת כפתור נשלחו מאות הודעות אותנטיות עם תמונה של הנכס הרלוונטי ללקוחותיו. תוך דקות מעל ל20 מתעניניים שרצו לקנות. ותוך 24 שעות וקליק אחד בתוכנה נמכר הנכס! שילוב של דאטה ושיווק בוואטסאפ זה הפתרון המושלם לתיווך נדלן״
אתם חברת תיווך ועוד לא משתמשים ב- webot? בוקר טוב, אנחנו בשנת 2021 וכנראה שנתקעתם בשנות ה90'.
נתחיל מהסוף- בוט הנדלן - הוא העוזר האישי שלך
מדבר בשיחת וואטסאפ עם הלקוח לגבי נכס ספציפי שפרסמת , שולח לך נתונים של השיחה מול הלקוח בlive .
הבוט שואל את הלקוח אם הוא מעוניין?
וככה הנתונים של אותו לקוח נשמרים בצורה אוטמטית ותוך סינון ופילוח מוקפד. ככה אנחנו, אוהבים לחסוך זמן.
בוט לוואטסאפ נשמע לכם מפחיד?
בואו נבין איך זה עובד ומה היתרונות.מקימים רובוטים עם פרטי החברה ושם הסוכן המטפל. מזינים את נתוני הנכס המוצע למכירה.
ניתן להוסיף לרובוט אימוג'י, תמונות וסימני פיסוק על מנת לתרום לשיחה שירותית טובה ללקוח. בסיום תקבלו קישור (לינק) אותו תפרסמו באתר החברה, בדף הפייסבוק, בדפי נחיתה ואפילו תוכלו להעביר בוואטסאפ.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הליד שמתענין בנכס ילחץ על הקישור ומיד הבוט שלנו יתחיל בשיחת וואטסאפ קלילה, בה הבוט (כביכול ״הסוכן״) מציג את עצמו, מציג את הנכס בתוספת תמונות, ישאל לשמו של הלקוח, ויבין אם הנכס רלוונטי עבורו.
בסיום השיחה, בוט לוואטסאפ יעביר אליך קובץ אקסל עם הדאטה המתקבלת הכולל בתוכו את שם הלקוח, טלפון , סוג הנכס אשר התעניין והאם מעוניין להמשיך ולשמוע עוד פרטים.
מה היתרונות של העוזר האישי שלך בוט נדלן?
1. חסכון בזמן שיחה.
2. מענה לקוח מידי ומהיר.
3.פינוי זמן לעובדים- הבוט מדבר עם הלקוח ומקבל את כל הפרטים מראש.
4. שיחת call back כשהתכוננת אליה לפני כן (יודע את שם הלקוח, רואה איזה נכס עניין אותו ומוצא לו מראש אלטרנטיבות).
5. סינון- באמצעות קבצי האקסל עם הדאטות שנשלחות ניתן בקלות לראות איזורים עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר ופחות, אחוזי הצלחה של כל עובד. ובכך ליעל את החברה.
כיצד בוט נדל"ן יהפוך את חברת התיווך לרווחית יותר?
1. 100% מהפניות נשמרות אצלכם! בזכות הדאטה שנשלחת אליכם בסיום כל צ'ט של לקוח עם הבוט- השיחה נשלחת אליכם במייל- אין מצב לפספס לקוח.
2. פילוח הלקוחות- לפי השיחה עם בוט נדל"ן תוכלו לזהות מיד ליד חם לפי תשובותיו ולייעל את העבודה.
3. שיחה חוזרת ללקוח לאחר שהתכוננתם ואיפיינתם אותו- להיות עניניים וממוקדים ולחסוך זמן (זמן זה כסף).
צילום: קרני תכלתפילוסופיות תאורה מרתקות לעיצוב חללים
הגישה היפנית, הגישה הסקנדינבית והגישה הים תיכונית - הכירו את שלוש הגישות לתכנון תאורה ותוכלו לבחור את זאת שהכי מתאימה לכם
בשיתוף קרני תכלת – גופי תאורה בינלאומיים
כשמעצבים פנים
או אדריכלים בוחרים גופי תאורה, הם לא רק בוחרים מקור אור – הם בוחרים פילוסופיה תרבותית שלמה. למעשה, מאחורי כל מנורה עומדת תפיסת עולם שמשפיעה על האופן שבו אנחנו חווים מרחב.
שלוש גישות תכנון מרכזיות – היפנית, הסקנדינבית והים תיכונית – מציעות תשובות שונות
בתכלית לשאלה הפשוטה לכאורה: מהו אור טוב?
הגישה היפנית - הצל כשותף ליצירה
בפילוסופיה היפנית המסורתית, האור אינו גיבור
יחיד. התרבות היפנית רואה בצל שותף מלא בחוויה החזותית, ובמקום להילחם בו, מעצבים יפניים משתמשים בו כחלק מהקומפוזיציה.
גופי תאורה מעוצבים יפניים מסורתיים משתמשים בחומרים טבעיים מפזרים – נייר אורז, במבוק, משי – שיוצרים אור עדין המתמזג עם הסביבה במקום להכריז
על נוכחותו.
העיקרון המרכזי הוא המרווח המשמעותי, הריק שמאפשר למבט לנוח. תאורה יפנית אינה שואפת להאיר כל פינה, אלא ליצור שכבות של אור ואפלה שמזמינות התבוננות ומיקוד.
זו תאורה שלוחשת, לא צועקת. ביישום המעשי, ניתן להביא את הגישה היפנית לפרויקט באמצעות
בחירה במנורות עם אהילים מזכוכית מעושנת או חומרים טבעיים המסננים את האור. המטרה היא לא לחשוף הכול, אלא ליצור הדרגתיות שמעוררת סקרנות ומזמינה את העין לנוע בחלל.
הגישה הסקנדינבית - אור כמענה לצורך
במדינות הצפון, שם החורף ארוך וחשוך, התאורה היא לא רק עניין אסתטי – היא צורך קיומי. הגישה הסקנדינבית נולדה מהרצון ליצור חמימות ונוחות בתנאים קיצוניים. מושגים כמו הוּגֶה הדני – אותה תחושת
נעימות ושלווה ביתית – מנחים את תכנון התאורה הנורדית.
בניגוד לאסתטיקה היפנית העדינה, התאורה הסקנדינבית היא ישירה וברורה יותר, אך תמיד אלגנטית. מעצבים סקנדינביים פיתחו שפת עיצוב נקייה שמשלבת חומרים טבעיים – עץ אלון, זכוכית שקופה, מתכות מוברשות – עם צורות
אורגניות ופשוטות.
מותג דני כמו לואי פולסן, הנמצא בקרני תכלת, מדגים בצורה מושלמת את הפילוסופיה הזו. מנורות כגון סדרת הפה חמש שלהם משלבות עיצוב פונקציונלי עם אסתטיקה נקייה – השטוחים הם זריקת המעטפת הייחודית מאפשרת פיזור אור אחיד ללא סנוור, כך שניתן לראות
את גוף התאורה מכל זווית מבלי להסתנוור מהנורה עצמה.
הגישה הים תיכונית - תאורה כדרמה
בחוף הים התיכון האור הוא שפע טבעי
שהופך את התאורה המלאכותית לכלי דרמטי. כאן, התאורה אינה נועדת להחליף את אור השמש, אלא להמשיך את התיאטרליות והעוצמה שלו.
זו תרבות של כיכרות מוארות, מרפסות עם מנורות תלויות, ונברשות מרשימות שמושכות את העין ומכריזות על נוכחותן.
בכל הנוגע לבחירת גופי
תאורה יוקרתיים, הגישה הים תיכונית מתבטאת בניגודיות חדה בין אור לצל – ההשפעה של ציירי הרנסנס האיטלקי שהשתמשו בטכניקה זו עדיין מורגשת בתכנון התאורה האזורי.
- הטעויות הנפוצות שקורות מבחירה שגויה של תאורה לסלון
- טונדו תבצע פרוייקט בקריית אונו תמורת 1.2 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

