פרסומת השבוע: אופטיקנה - "יש דברים שלא עושים"
השבוע עלתה הפרסומת החדשה של אופטיקנה "יש דברים שלא עושים" בכיכובו של עומר אדם, המפצירה בקצרי הרואי לא לרכוש זוג משקפיים מבלי לעבור אצל אופטומטריסט.
בפעם הקודמת שאדם השתתף בפרסומת, "בוקר טוב" לבזק, השיר והביצוע התעלו על הפן השיווקי עד כדי שגרמו ל-7 מיליון צופים לגשת מרצונם החופשי, ולצפות בפרסומת ביו-טיוב.
אמנם הפרסומת הנוכחית מזכירה במעט את עינו של "האח הגדול" ברשת, אבל המילים המבריקות, האסתטיקה, החלפת המשקפיים לאורך 2:35 דקות הסרטון והביצוע של אדם עושים חשק לצפות בוידאו עד הסוף. לכן זוהי פרסומת השבוע של "אייס".
לטס טוק ביזנס:
משרד פרסום: ראובני פרידן.
תקציב כולל: 4 מיליון שקל.
מספר ימי צילום: 2. הקמפיין צולם במשך יום אחד לטובת צילומי הווידאו ויום צילום נוסף לטובת צילומי סטילס.
דבר הבמאית, קרן חוכמה:
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"כשנכנסתי לפרוייקט חשבתי שהולכים לעשות עוד פרסומת, ולאט לאט זה גדל עלינו. הקריאייטיב והמוסיקה יצרו משהו חדש, מצחיק ועם מסר אבל גם עומד בפני עצמו ומהנה. נסחפנו לזה וקצת שכחנו שזו עבודה".
- חמושה במשקפיים: הקמפיין החדש של קרן פלס לאופטיקנה
- "עומר אדם ספג טוקבקים מרושעים. המסר של הקמפיין: נגד בריונות ברשת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מה היה האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
"האתגר הכי גדול היה ליצור משהו שגם יהיה הומוריסטי וגם פאשן - בדרך כלל זה מתנגש וקשה לעשות משהו עכשווי ומסוגנן וגם להצחיק. והיה אתגר נוסף, זכירות ושוני מהמתחרים - שנראה לי שפיצחנו יפה".
יש איזה משפט קאלט שתפס על הסט?
"על הסט כל היום רצו בדיחות על דברים שלא עושים. בכלל היו לנו איזה אלף שורות שלא נכנסו לשיר, מצחיקות מאוד, וגם כאלה שפשוט אי אפשר לחזור עליהן בפרהסיה".
מה הייתה השליפה הכי מוצלחת?
"הדבר שהכי זרם לי והיה ממש מפתיע הוא העבודה עם עומר. הוא הגיע ללא הכנה לצילומים ומיד נכנס לזה. היה קשוב, מקצועי, מלא הומור עצמי וחריצות. היה תענוג לעבוד איתו ואני חושבת שרואים לאורך הקליפ שהוא ממש נהנה ועף איתנו, וזה פשוט עובד".
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
כבוד על הרפרנס ללהקת האוונגרד The Residents
דבר התסריטאי – הקונספט וההשראה לרעיון: "אנשים השתגעו היום. הם קונים משקפי ראיה בלי לראות אופטומטריסט. רצינו להכניס להם את המסר הזה טוב טוב לאוזניים, וגם לעיניים. אבל עומר אדם הוא לא אופטומטריסט, הוא זמר, ועוד איזה זמר. זמר שכולם מקשיבים לו ונהנים מהשירים שלו. ככה נולד הקליפ המהנה 'יש דברים שלא עושים' עם המון הומור ותובנות שעוזרות להבין שיש דברים שפשוט לא עושים. בלי אופטומטריסט לא קונים משקפיים. כפיים", אומר דני יעקובוביץ, סמנכ"ל קריאייטיב, ראובני פרידן.
רשימת קרדיטים מלאה:
לחן והפקה מוזיקלית: דולב רם ופן חזות
קולות: עומר אדם
קונספט קריאייטיב: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
סמנכ"ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ', איתי גרונר
סמנכ"לית לקוחות: שירי הייסר בן גור
סופרוויזרית: אילנה פייסחין
תקציבאית: יאנה זבולוקין
מנהל קריאייטיב: רון ליטני
ארטית: שלי לבבי
מנהלת הפקה: איבונה קרוגליאק
מפיקה: חן רוזנפלד
קרדיטים הפקת הקליפ:
במאית- קרן חוכמה
הפקה- אוג הפקות
ארט: שמואל בן שלום, מיכל מיכאל, יעל קומורובסקי
עיצוב תלבושות: מאור צבר
כוריאוגרפיה: אבי מצליח
- 2.אוראור 02/03/2020 17:48הגב לתגובה זועומר אדם ורקדניו על הפרת זכויות יוצרים - והמבין יבין. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
- 1.מנטעש 29/02/2020 22:42הגב לתגובה זוזו אמנם תעוזה גדולה אבל גם גניבה רעיונית זועקת לשמים וזילות של הרזידנטס, גאונות מול רדידות פופולרית

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
