עומר אדם
צילום: מתוך עמוד היוטיוב של עומר אדם
פרסומת השבוע

פרסומת השבוע: אופטיקנה - "יש דברים שלא עושים"

מבין שלל הפרסומות שעלו השבוע למסכים, אופטיקנה בלטה מעל כולן. היא אמנם ארוכה - שתיים וחצי דקות - אבל כשיש לך פרזנטור שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים, יש רק מסקנה אחת: לא עושים פרסומת בלי עומר אדם
עינת שחק | (2)

השבוע עלתה הפרסומת החדשה של אופטיקנה "יש דברים שלא עושים" בכיכובו של עומר אדם, המפצירה בקצרי הרואי לא לרכוש זוג משקפיים מבלי לעבור אצל אופטומטריסט.

בפעם הקודמת שאדם השתתף בפרסומת, "בוקר טוב" לבזק, השיר והביצוע התעלו על הפן השיווקי עד כדי שגרמו ל-7 מיליון צופים לגשת מרצונם החופשי, ולצפות בפרסומת ביו-טיוב.

אמנם הפרסומת הנוכחית מזכירה במעט את עינו של "האח הגדול" ברשת, אבל המילים המבריקות, האסתטיקה, החלפת המשקפיים לאורך 2:35 דקות הסרטון והביצוע של אדם עושים חשק לצפות בוידאו עד הסוף. לכן זוהי פרסומת השבוע של "אייס".

 

לטס טוק ביזנס:

משרד פרסום: ראובני פרידן.

תקציב כולל: 4 מיליון שקל.

מספר ימי צילום: 2. הקמפיין צולם במשך יום אחד לטובת צילומי הווידאו ויום צילום נוסף לטובת צילומי סטילס.

דבר הבמאית, קרן חוכמה:

 

איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?

"כשנכנסתי לפרוייקט חשבתי שהולכים לעשות עוד פרסומת, ולאט לאט זה גדל עלינו. הקריאייטיב והמוסיקה יצרו משהו חדש, מצחיק ועם מסר אבל גם עומד בפני עצמו ומהנה. נסחפנו לזה וקצת שכחנו שזו עבודה".

מה היה האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?

"האתגר הכי גדול היה ליצור משהו שגם יהיה הומוריסטי וגם פאשן - בדרך כלל זה מתנגש וקשה לעשות משהו עכשווי ומסוגנן וגם להצחיק. והיה אתגר נוסף, זכירות ושוני מהמתחרים - שנראה לי שפיצחנו יפה".

יש איזה משפט קאלט שתפס על הסט?

"על הסט כל היום רצו בדיחות על דברים שלא עושים. בכלל היו לנו איזה אלף שורות שלא נכנסו לשיר, מצחיקות מאוד, וגם כאלה שפשוט אי אפשר לחזור עליהן בפרהסיה".

מה הייתה השליפה הכי מוצלחת?

"הדבר שהכי זרם לי והיה ממש מפתיע הוא העבודה עם עומר. הוא הגיע ללא הכנה לצילומים ומיד נכנס לזה. היה קשוב, מקצועי, מלא הומור עצמי וחריצות. היה תענוג לעבוד איתו ואני חושבת שרואים לאורך הקליפ שהוא ממש נהנה ועף איתנו, וזה פשוט עובד".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

כבוד על הרפרנס ללהקת האוונגרד The Residents

דבר התסריטאי – הקונספט וההשראה לרעיון: "אנשים השתגעו היום. הם קונים משקפי ראיה בלי לראות אופטומטריסט. רצינו להכניס להם את המסר הזה טוב טוב לאוזניים, וגם לעיניים. אבל עומר אדם הוא לא אופטומטריסט, הוא זמר, ועוד איזה זמר. זמר שכולם מקשיבים לו ונהנים מהשירים שלו. ככה נולד הקליפ המהנה 'יש דברים שלא עושים' עם המון הומור ותובנות שעוזרות להבין שיש דברים שפשוט לא עושים. בלי אופטומטריסט לא קונים משקפיים. כפיים", אומר דני יעקובוביץ, סמנכ"ל קריאייטיב, ראובני פרידן.

רשימת קרדיטים מלאה:

לחן והפקה מוזיקלית: דולב רם ופן חזות

קולות: עומר אדם

קונספט קריאייטיב: ראובני פרידן

מנכ"ל משותף: זיו קורן

סמנכ"ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ', איתי גרונר

סמנכ"לית לקוחות: שירי הייסר בן גור

סופרוויזרית: אילנה פייסחין

תקציבאית: יאנה זבולוקין

מנהל קריאייטיב: רון ליטני

ארטית: שלי לבבי

מנהלת הפקה: איבונה קרוגליאק

מפיקה: חן רוזנפלד

 קרדיטים הפקת הקליפ:

במאית- קרן חוכמה

הפקה- אוג הפקות

ארט: שמואל בן שלום, מיכל מיכאל, יעל קומורובסקי

עיצוב תלבושות: מאור צבר

כוריאוגרפיה: אבי מצליח

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אוראור 02/03/2020 17:48
    הגב לתגובה זו
    עומר אדם ורקדניו על הפרת זכויות יוצרים - והמבין יבין. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
  • 1.
    מנטעש 29/02/2020 22:42
    הגב לתגובה זו
    זו אמנם תעוזה גדולה אבל גם גניבה רעיונית זועקת לשמים וזילות של הרזידנטס, גאונות מול רדידות פופולרית
חדשות 12חדשות 12
רייטינג

מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים

מהדורות החדשות שודרו אתמול עד השעה 23:00, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, והרייטינג התיישר על פיהם 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל ערב, מהדורות החדשות המרכזיות הם בשליטת חדשות 12 של קשת, ואתמול, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, הן שודרו עד השעה 23:00. הרייטינג של חדשות 12 ברצועה ה-"רגילה" עמד על 14.9%, עם 367 צופים, ואחריה היו חדשות 14, עם 7.7% ו-199 צופים. במקום השלישי היו חדשות 13 של רשת, עם 5% רייטינג ו-129 אלף צופים ואילו התאגיד עם חדשות כאן11 היה על 3.9% רייטינג ושוב ירד הרבה מתחת לקו ה-100 אלף עם 87 אלף צופים בלבד. 

בהמשך, כששודרה מסיבת העיתונאים עצמה, חדשות 12 שוב הובילה, הפעם עם אחוזים גבוהים יותר, ועמדה על 19.1% ו-463 אלף צופים. ערוץ 14 כבר עבר לפטריוטים, והמסיבה שודרה בעיצומה של התכנית והרייטינג גם הוא עלה ועמד על 9.1%, עם 295 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת, אבל חדשות ההמשך עם דוריה למפל דווקא הציגה ירידה, עם רייטינג של 4.8% ו-128 אלף צופים בלבד. 


שאר הרצועות

ברצועת הלייט נייט, מסיבת העיתונאים והדיונים אודות העסקה המשיכו להכתיב את סדר היום, וברצועה של 23 אברי ושרקי של קשת היו ראשונים עם 8.8% ו-207 אלף צופים, ואילו ערוץ 14 חרג מהרגלו ומשדר מיוחד של יהודה שלזניגר עמד על נתונים גבוהים, 6.8% רייטינג אבל 233 אלף צופים ולמעשה הוביל את הרצועה. רשת סגרה את הרשימה, גם ברצועה זו, ו-"היום שהיה" עמדה על 3.2% רייטינג ו-76 אלף צופים. 

בבוקר כרגיל 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.1% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.8% רייטינג ו-35 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-28 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.8% ו-80 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.3% בלבד ו-30 אלף צופים ואת הרשימה שוב סגרה רשת, עם "פותחים יום" שעמדה על 1.2% רייטינג ו-31 אלף צופים. 

חדשות 12חדשות 12
רייטינג

מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים

מהדורות החדשות שודרו אתמול עד השעה 23:00, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, והרייטינג התיישר על פיהם 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל ערב, מהדורות החדשות המרכזיות הם בשליטת חדשות 12 של קשת, ואתמול, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, הן שודרו עד השעה 23:00. הרייטינג של חדשות 12 ברצועה ה-"רגילה" עמד על 14.9%, עם 367 צופים, ואחריה היו חדשות 14, עם 7.7% ו-199 צופים. במקום השלישי היו חדשות 13 של רשת, עם 5% רייטינג ו-129 אלף צופים ואילו התאגיד עם חדשות כאן11 היה על 3.9% רייטינג ושוב ירד הרבה מתחת לקו ה-100 אלף עם 87 אלף צופים בלבד. 

בהמשך, כששודרה מסיבת העיתונאים עצמה, חדשות 12 שוב הובילה, הפעם עם אחוזים גבוהים יותר, ועמדה על 19.1% ו-463 אלף צופים. ערוץ 14 כבר עבר לפטריוטים, והמסיבה שודרה בעיצומה של התכנית והרייטינג גם הוא עלה ועמד על 9.1%, עם 295 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת, אבל חדשות ההמשך עם דוריה למפל דווקא הציגה ירידה, עם רייטינג של 4.8% ו-128 אלף צופים בלבד. 


שאר הרצועות

ברצועת הלייט נייט, מסיבת העיתונאים והדיונים אודות העסקה המשיכו להכתיב את סדר היום, וברצועה של 23 אברי ושרקי של קשת היו ראשונים עם 8.8% ו-207 אלף צופים, ואילו ערוץ 14 חרג מהרגלו ומשדר מיוחד של יהודה שלזניגר עמד על נתונים גבוהים, 6.8% רייטינג אבל 233 אלף צופים ולמעשה הוביל את הרצועה. רשת סגרה את הרשימה, גם ברצועה זו, ו-"היום שהיה" עמדה על 3.2% רייטינג ו-76 אלף צופים. 

בבוקר כרגיל 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.1% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.8% רייטינג ו-35 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-28 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.8% ו-80 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.3% בלבד ו-30 אלף צופים ואת הרשימה שוב סגרה רשת, עם "פותחים יום" שעמדה על 1.2% רייטינג ו-31 אלף צופים.