כפולים
צילום: עומרי דדון
רייטינג

'כפולים' סגרה עונה עם 15.1%; כ-10% ל'אהרוני וגידי'

הממוצע העונתי של 'כפולים' עמד על 13.4% - הדרמה השנייה הנצפית מאז הפיצול. חדשות 2 ברשת סוגרת פערים מאותה המהדורה בקשת
אלכסנדר כץ | (2)

סדרת הדרמה כפולים (קשת 12) סיימה עונה שנייה עם פרק שהניב 15.1% בקרב היהודים ו-386 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על התחזקות ביחס לפרק ברביעי שעבר שהניב 12.1%. בסכך הכל רשמה הסדרה ממוצע עונתי של 13.4% ו-339K, והיא הדרמה השנייה הנצפית ביותר מאז הפיצול (אחרי 'בשבילה גיבורים עפים').

 

התכנית אהרוני וגידי (רשת 13) נחלשה במקצת ורשמה אתמול 9.9% (291K), שידור חוזר של הסיירת (ערוץ עשר) ניפק 6.6% (193K), טיול אחרי צבא (כאן 11) הסתפקה ב-3% (76K) והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6% בלבד.

שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) - 8.7%, שידור חוזר של 'נבסו' (רשת 13) - 8.3%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 5.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 5%, שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ עשר) - 4%, 'נקסט' (קשת 12) - 3.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.4%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.6%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 12) קיבלה 3.8%,

בפער קטן מחדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.7%,

בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 10.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.7%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 7.8%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 3.7%,

'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.2%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 12.3% (320K),

מול אותה מהדורה ברשת שסגרה פערים והתייצבה על 9.8% (280K)

(בחישוב מצרפי: 22.1% ו-600K).

חדשות עשר הסתפקה ב-6.8% (233K),

חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.5% (110K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.5%. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אנחנו צופים בהכל ברשת. הנתונים האלה הם סתם. (ל"ת)
    צופה 04/01/2019 15:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טלויזיה של ענף גוסס. יש שמועה שיצא משהו חדש: אינטרנט (ל"ת)
    חדשות מסעירות 03/01/2019 12:36
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.