כפולים
צילום: עומרי דדון
רייטינג

'כפולים' סגרה עונה עם 15.1%; כ-10% ל'אהרוני וגידי'

הממוצע העונתי של 'כפולים' עמד על 13.4% - הדרמה השנייה הנצפית מאז הפיצול. חדשות 2 ברשת סוגרת פערים מאותה המהדורה בקשת
אלכסנדר כץ | (2)

סדרת הדרמה כפולים (קשת 12) סיימה עונה שנייה עם פרק שהניב 15.1% בקרב היהודים ו-386 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על התחזקות ביחס לפרק ברביעי שעבר שהניב 12.1%. בסכך הכל רשמה הסדרה ממוצע עונתי של 13.4% ו-339K, והיא הדרמה השנייה הנצפית ביותר מאז הפיצול (אחרי 'בשבילה גיבורים עפים').

 

התכנית אהרוני וגידי (רשת 13) נחלשה במקצת ורשמה אתמול 9.9% (291K), שידור חוזר של הסיירת (ערוץ עשר) ניפק 6.6% (193K), טיול אחרי צבא (כאן 11) הסתפקה ב-3% (76K) והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6% בלבד.

שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) - 8.7%, שידור חוזר של 'נבסו' (רשת 13) - 8.3%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 5.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 5%, שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ עשר) - 4%, 'נקסט' (קשת 12) - 3.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.4%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.6%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 12) קיבלה 3.8%,

בפער קטן מחדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.7%,

בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 10.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.7%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 7.8%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 3.7%,

'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.2%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 12.3% (320K),

מול אותה מהדורה ברשת שסגרה פערים והתייצבה על 9.8% (280K)

(בחישוב מצרפי: 22.1% ו-600K).

חדשות עשר הסתפקה ב-6.8% (233K),

חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.5% (110K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.5%. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אנחנו צופים בהכל ברשת. הנתונים האלה הם סתם. (ל"ת)
    צופה 04/01/2019 15:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טלויזיה של ענף גוסס. יש שמועה שיצא משהו חדש: אינטרנט (ל"ת)
    חדשות מסעירות 03/01/2019 12:36
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״