'כפולים' סגרה עונה עם 15.1%; כ-10% ל'אהרוני וגידי'
סדרת הדרמה כפולים (קשת 12) סיימה עונה שנייה עם פרק שהניב 15.1% בקרב היהודים ו-386 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על התחזקות ביחס לפרק ברביעי שעבר שהניב 12.1%. בסכך הכל רשמה הסדרה ממוצע עונתי של 13.4% ו-339K, והיא הדרמה השנייה הנצפית ביותר מאז הפיצול (אחרי 'בשבילה גיבורים עפים').
התכנית אהרוני וגידי (רשת 13) נחלשה במקצת ורשמה אתמול 9.9% (291K), שידור חוזר של הסיירת (ערוץ עשר) ניפק 6.6% (193K), טיול אחרי צבא (כאן 11) הסתפקה ב-3% (76K) והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6% בלבד.
שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) - 8.7%, שידור חוזר של 'נבסו' (רשת 13) - 8.3%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 5.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 5%, שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ עשר) - 4%, 'נקסט' (קשת 12) - 3.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.4%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.6%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 12) קיבלה 3.8%,
בפער קטן מחדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.7%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 10.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.7%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 7.8%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 3.7%,
'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.2%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 12.3% (320K),
מול אותה מהדורה ברשת שסגרה פערים והתייצבה על 9.8% (280K)
(בחישוב מצרפי: 22.1% ו-600K).
חדשות עשר הסתפקה ב-6.8% (233K),
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.5% (110K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.5%.
- 2.אנחנו צופים בהכל ברשת. הנתונים האלה הם סתם. (ל"ת)צופה 04/01/2019 15:05הגב לתגובה זו
- 1.טלויזיה של ענף גוסס. יש שמועה שיצא משהו חדש: אינטרנט (ל"ת)חדשות מסעירות 03/01/2019 12:36הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
