מנשקות מסך ונבדקות: "אחת מתשע" במהלך מודעות לסרטן שד
כמדי שנה, במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, עמותת אחת מתשע יוצאת במהלך ייחודי שנועד לעודד נשים לגשת ולהיבדק. השנה, בשיתוף פעולה עם ראובני פרידן, משרד הפרסום המלווה אותה שנים רבות בהתנדבות, העמותה משיקה את "קיר הנשיקות הדיגיטלי".
הקיר שמוצג בכיכר רבין מזמין נשים ישראליות לחתום (בנשיקה) על התחייבות ללכת לבדיקה שנתית. הנשים נכנסות לאתר הפעילות דרך הסלולר, מנשקות את המסך, מוסיפות שם ושולחות את הפרטים. כל "חתימה בנשיקה" מופיעה מיד על מסך דיגיטלי ענק שניצב בכיכר בין ה-15 ל-22 באוקטובר כשהמטרה היא לאסוף מאות אלפי נשיקות מכמה שיותר נשים ישראליות שיתחייבו להיבדק.
לטובת הנעת המהלך, ראובני פרידן שהגה את הרעיון גייס למעלה מ-80 סלבריטאיות ישראליות מובילות, בהן: בר רפאלי, רותם סלע, עינת שרוף, נסלי ברדה, ח"כ פנינה תמנו-שטה, טיטי איינאו, רותם אבוהב, אופירה אסייג, יובל שרף, נינט טייב, שחר פאר ועוד רבות אחרות. יחד, הן מופיעות בסרטון שבו הן שולחות נשיקות למצלמה ומזמינות את הנשים הישראליות להצטרף אליהן ולחתום בנשיקה.
על פי נתוני העמותה, רק כ-50% מהישראליות מעל גיל 30, מקפידות לבצע בדיקה שנתית אצל כירורג שד, זאת למרות שהגילוי המוקדם של המחלה משנה משמעותית את סיכויי ההחלמה שעומדים על 92% מהנשים שאצלן אובחן הסרטן בשלב מוקדם, וכך מחלימות לחלוטין מהמחלה.
סיגל רצין, מנכ"לית 'אחת מתשע': "גילוי מוקדם יכול להציל חיים ולשפר באופן משמעותי את איכות החיים ואת סיכויי ההישרדות. למרות זאת, נשים מכל שכבות האוכלוסייה טומנות את ראשן בחול ולא הולכות להיבדק. הימנעות זו, לצערנו, חוצה את כל המגזרים, הגילאים, רמות ההשכלה ורמות ההכנסה".
הקיר הדיגיטלי בכיכר רבין
בשנים האחרונות מספר החולות בסרטן השד בישראל עולה בהדרגה. על פי נתוני משרד הבריאות למעלה מ-5,200 נשים בישראל חולות בכל שנה בסרטן השד, מתוכן כ-1,000 נשים נפטרות מהמחלה. אם בעבר היה ידוע כי אחת מכל תשע נשים תחלה בסרטן השד, כיום הסטטיסטיקה עומדת על אחת משמונה נשים.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
