מתחמשים: טל שניידר תהיה כתבת מדינית-פוליטית בגלובס
עיתון גלובס גייס לשורותיו את טל שניידר, שתהיה הכתבת המדינית-פוליטית של היומון הכלכלי. עתידו של הבלוג הפופולארי שלה, הפלוג, נתון בערפל כי כעת היא תהיה מחויבת לראשוניות לגלובס, אולם על פי הערכה הוא ימשיך לפעול בצורה כזו או אחרת, ולהיות פחות חדשותי ויותר אישי.
בעשור הקודם הייתה שניידר כתבת מעריב בוושינגטון, ולאחר גל פיטורים שביצע העיתון ב-2010, פתחה את הבלוג העצמאי שלה הפלוג, שזכה להערכה.
שי ניב שימש עד כה ככתב הפוליטי של העיתון והאתר, ומעתה יעמוד בראש מחלקת התחקירים החדשה של 'גלובס' שעל הקמתה החל לעבוד כבר במהלך השבועות האחרונים. במקביל הוא יעסוק בפיתוח פורמטים ייחודים בפרינט, בדיגיטל ובגלובס TV, וימשיך לשמש כפרשן.
מדובר על חלק ממהלכים חדשים של העיתון עם כניסתן של בעלות הבית החדשות - אלונה בר און וענת אגמון, ומינויו של יובל סיגלר למו"ל. בין היתר מונתה נעמה סיקולר לעורכת העיתון, ודרור בנגל יהיה הסמנכ"ל המסחרי במקומו של מוטי בר זיו - ולמעשה האישיות המסחרית הבכירה בגלובס אחרי סיגלר.
בהודעה שקיבלו עובדי גלובס בשעה האחרונה, נכתב כי "בין הישגיה הראויים לציון: סיקור מעמיק של מערכת הבחירות האחרונות בארצות הברית. היא כלת פרס המצוינות הדיגיטלית של גוגל ואגודת העיתונאים; חברה במועצת העיתונות והייתה בין מקבלי אות אומץ למנהל תקין".
שניידר אישרה את הפרטים לאייס, ואמרה כי כעת המחויבות שלה היא לגלובס, אולם הפלוג אמור להמשיך לפעול.
- 6.איזה חתיך דרור בנגל! מחכה לפגישות איתו (ל"ת)אחת 21/08/2017 06:29הגב לתגובה זו
- 5.סטארט אפ ניישן עאלק 20/08/2017 13:22הגב לתגובה זופקק תנועה וירטואלי....ממש בושה..... שלא לדבר על הרבה תכנים שמקומם אינו בעיתון כלכלי.
- 4.פוליצר 18/08/2017 14:10הגב לתגובה זוהיא נוטה להיות בסדר עם כולם, מלקקת פה, מתחנפת שם, מחרטטת המון המון מלים בלי להגיד שום דבר משמעותי. זה כנראה סוג העיתונות שהולך היום, אבל זה כל כך משמים. בהצלחה, עכשו יהיה לך המון מקום לקשקש ולחרטט שום דבר.
- 3.ייי 17/08/2017 18:08הגב לתגובה זוביחסי ציבור לעצמם
- 2.מוחמד מחמוד 17/08/2017 15:47הגב לתגובה זואת מצטרפת לעיתונאים רבים כמו רביב דרוקר, אמנון אברמוביץ, עמירה הס, גדעון לוי, כתבי אל ג׳זירה באשר הם, חיילי איל איתיחד, הארץ וקדושי ה-bad. בהצלחה טלי, מחכים לך ביום הנכבה ועיד אל פיטר. תהיי אורחת כבוד שלנו
- 1.תומר 17/08/2017 13:43הגב לתגובה זולא מכיר אותו אישית, אבל כמנוי אני מכיר את הכתיבה שלו ואת החיפוש אחרי הנושאים וההתמדה מעוררת הערכה (ראו עניין שיבא ורוטשטיין). מעריך אותו
- תות 17/08/2017 21:23הגב לתגובה זולקקן, שקיבל את התפקיד רק בגלל חנפנות למו״ל החדש. שום נכס ושום כלום. בלון נפוח.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.