הרשות ה-2 ליו"ר ועדת הבחירות: לשלם לזכייני הטלוויזיה עבור שידורי התעמולה
המשבר בשוק הטלוויזיה והפרסום מציב את הרשות השנייה לצד זכייני הטלוויזיה בנסיון למזער את הנזק העתידי בזמן מערכת הבחירות כתוצאה מאובדן הכנסה.
במכתב שהעבירו יו"ר מועצת הרשות השנייה, ד"ר אילן אבישר, והמנכ"לית בפועל, אילת מצגר, לשופט אליקים רובינשטיין, יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-19 מבקשים הרשות לפעול לתיקון סעיף 16ב ו- 16ג לחוק הבחירות, כך שיאפשר לזכייני הטלוויזיה שיקול דעת באשר לאופן שיבוץ התשדירים במהלך שעות השידור, וכן לשקול גביית תשלום עבור תשדירי תעמולת הבחירות לכנסת ה-19 או לבחון מנגנון של פיצוי כספי עבור זכייני הטלוויזיה".
לדברי אבישר ומצגר, "שוק השידורים המסחריים נמצא בימים אלו במצב קשה, כאשר ההכנסות מפרסום יורדות כל העת בשל גורמים שונים הקשורים לשוק הפרסום. המשבר הנוכחי מכרסם בהכנסות וביכולות ההפקה של הזכיינים. שידור תשדירי תעמולה בערוצים המסחריים ללא כל תמורה נוגס בהכנסותיהם של זכייני הטלוויזיה המסחרית באופן חמור ובאופן מפלה אל מול ערוצים אחרים הממומנים מאגרות או מדמי מנוי".
אבישר ומצגר כותבים עוד: "הפקעת מקור ההכנסה היחידי של זכייני הטלוויזיה המסחריים בעת הזו, הינה פגיעה כפולה, האחת בשל שידור תשדירים בחינם בשעות פרסום מבוקשות מאד והשנייה בשל בריחת מפרסמים בתקופה זו".
אבישר ומצגר מוסיפים נימוקים לפנייתם וכותבים כי "פיזור תעמולת הבחירות במהלך השידורים יהווה תרומה משמעותית להליך הדמוקרטי. ניסיון העבר מלמד שהצגת השידורים ברצף אחיד בפרק זמן מסוים אינו מייצר את השיח הפוליטי שראוי לבחירות בדמוקרטיה הישראלית".
"מקבץ תשדירי הבחירות הינו דבר הזוי שצריך לעבור מן העולם" אומר אבישר ומוסיף "מקבץ התשדירים במתכונתו הנוכחית הינו אנכרוניסטי, פוגע בחוויית הצפייה של הציבור בשידורי הטלוויזיה ופוגע בתכנון של לוח השידורים. זכותו האזרחית והדמוקרטית של הבוחר הישראלי היא להיחשף לתעמולת בחירות באופן נורמלי, ולא במין גטו של מיקבץ תשדירים, שעלול לגרום למיאוס של הציבור מהעיסוק במערכת הבחירות ולהרחיק אותו מלקחת חלק בהליך הדמוקרטי".
- 1.יצחק לוינסון 14/11/2012 18:31הגב לתגובה זובישראל לשדר ועוד בחינם תשדירי תעמולת בחירות, הוא בושה לדמוקרטיה. ואולי, ישראל אינה כל כך דמוקרטית כפי שלימדו אותנו לחשוב.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
