חדש

Bizportal רכש את אתר קהילות שוק ההון 'דיבורסה'

מדובר באתר קהילות שוק ההון הוותיק והמקצועי בישראל. Bizportal יפעיל את 'דיבורסה' במשותף עם משה ורנר, ממנהלי אתר הקהילות
מערכת Bizportal | (11)

אחרי שבועות של מו"מ, אנחנו שמחים לבשר לכם הגולשים כי Bizportal חתם על הסכם לרכישת אתר www.dbursa.co.il השייך לחברת 'דיבורסה שוקי הון בע"מ'. אתר הקהילות יהווה זרוע הפורומים של Bizportal ויופעל במשותף ע"י Bizportal ומשה ורנר וערן שמואלי שהינם ממנהלי 'דיבורסה'.

אתר 'דיבורסה' שהוקם בשנת 2000 ונוהל על ידי משה ורנר היה אתר קהילות שוק ההון הראשון בישראל, ומשמש גם כיום כמקום מפגש לקהילת שוק ההון בישראל. "דיבורסה" ידוע בארץ כאתר קהילות שוק ההון המקצועי ביותר ועל כן החיבור הטבעי בינו לבין Bizportal, אתר שוק ההון המוביל והמקצועי בישראל.

הפורומים הבולטים כיום ב'דיבורסה' הם 'שוק ההון הישראלי' ושוק ההון האמריקאי'. אין ספור סטטוסים ודיונים על הנושאים החמים מתקיימים ב'דיבורסה' מידי יום אתם מוזמנים להקליק http:// forum.bizportal.co.i ולקחת חלק בחוויה. בחודשים הקרובים ותוך קבלת פידבק ממכם הגולשים, נפתח פורומים נוספים וניצור סנכרון אופטימלי עם אתר Bizportal.

מאיר חזון, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקו מנחה LMK, אמר היום כי "בחרנו ב'דיבורסה' כשותף בגלל הניסיון הרב שהצטבר ב'דיבורסה' והמוניטין של החברה כאתר קהילות שוק הון איכותי. הסינרגיה בין הגופים תייצר במה ותוכן גולשים איכותי לסוחרים ומשקיעים, בשילוב התוכן והכלים המקצועיים של Bizportal. בדור הרשתות החברתיות, כשהגולש מחפש את הבמה להתעדכן ולהשמיע את דבריו - אין לי ספק ש'דיבורסה' כזרוע של Bizportal היא בחירה מצוינת שתיקח את האינטראקטיביות של ביזפורטל רמה אחת קדימה.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    מזל טוב ובהצלחה (ל"ת)
    רביד 21/06/2012 09:43
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    21/06/2012 08:13
    הגב לתגובה זו
    באהבה אביגייל
  • 8.
    חחחח 20/06/2012 23:01
    הגב לתגובה זו
    חיקוי זול למהלך של גלובס שקנו את ספונסר. חח ביזפורטל העלובים. דיבורסה אתר קקי.
  • ליאור דוידוב 21/06/2012 00:26
    הגב לתגובה זו
    מי שמכיר מכיר ומי שלא יתפלא SECONDJOB לא רואה אף אחד בעניים כולל ספונסר
  • 7.
    האתר הזה עוד קיים? תיכף תזרקו אייפון ותקנו מנגו (ל"ת)
    לא מבין 20/06/2012 22:46
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ביזפורטל בחרתם טוב (ל"ת)
    מכיר 20/06/2012 22:42
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מה אתם עושים צחוק ?? 20/06/2012 22:35
    הגב לתגובה זו
    טלנירי ודיבורסה זה אתר של 3 אנשים פפפחחחחח לא הייתי מעלה אפילו הודעה על שטות כזו ולא מבין למה ביזפורטל הגדולים לא בונים מערכת פורומים משל עצמם
  • 4.
    יורי לוי 20/06/2012 22:07
    הגב לתגובה זו
    סח'תיין על האקזיט משה ;-)
  • 3.
    מזל טוב ביזפורטל (ל"ת)
    אופיר 20/06/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זה אומר שגם אותו תהרסו ותציפו בבאנרים ופרסומות מעצבנות? (ל"ת)
    הגולש 20/06/2012 21:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוני 20/06/2012 21:31
    הגב לתגובה זו
    הרבה יותר מקצועי
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

מייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיותמייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיות

מנכ"ל ראיינאייר שוקל הפסקת פעילות כוללת בישראל

מייקל אולירי, מנכ"ל החברה אמר כי נגמרה לו הסבלנות להנחיות הבטחון המשתנות בישראל וטוען שהחברה לא תחדש את טיסותיה לפני סוף אוקטובר, וספק אם גם אחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה ריאנאייר

למרות שלאחרונה נראה היה כי פעילות הטיסות חוזרת לשיגרה כלשהי, מנכ"ל ראיינאייר, מייקל אולירי, מעיב על האופטימיות וטוען כי כי החברה "לא בטוחה אם תחדש את פעילותה בישראל. לדבריו, אין ודאות שתשוב לפעול בישראל, גם לאחר שתסתיים הלחימה בעזה. מייקל אולירי, התראיין לרשת RTE באירלנד והוסיף האשמה ישירה כלפי הרשויות המקומיות: "משחקים איתנו". 

ריינאייר הודיעה כבר מוקדם יותר הקיץ כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפני ה-25 באוקטובר. אולם דבריו של אולירי מציבים סימן שאלה מהותי לא רק לגבי הטווח הקצר, אלא גם לגבי חורף 2025-2026. הביקורת שהשמיע אינה חדשה. ריינאייר העלתה בעבר טענות נגד אגרות, תיאומים תפעוליים, ותנאים שהציבו הרשויות בישראל, אך אמירות כאלה, כאשר הן נאמרות בפורומים פומביים, מעידות לרוב על ניתוק במגעים בין הצדדים. 

עבור הנוסעים הישראלים הדבר עלול לפגוע בהיצע הטיסות ולהפחית את הסיכוי להורדת מחירים. מצד שני, אלו הן חדשות טובות עבור אלעל, שבכל פעם שיש אירוע בטחוני כלשהו, המנייה שלה מזנקת. מבחינת חברות הלואו קוסט הנוספות, ככל הנראה וויזאייר היא זו שתמלא את החלל. 

במהלך 2022, הפעילה ריינאייר למעלה מ-30 טיסות שבועיות מישראל, במחירים נמוכים. ב-2023 אף הצהירה על כוונה להרחיב את פעילותה בישראל, אולם התחזיות האלה התרסקו עם ההסלמה הביטחונית וקריסת תנועת התיירים הנכנסת. 

אבל אולירי לא התייחס רק לישראל, אלא גם להשפעות העמוקות של הלחימה בין רוסיה לאוקראינה על תעופה אזרחית באירופה. לדבריו, התקיפה האווירית הרוסית על פולין, שכללה חדירה של רחפנים לשטח המדינה, יצרה שיבושים נרחבים ביום רביעי האחרון, ובאותו יום רק 60% מטיסות ריינאייר יצאו בזמן (לעומת 90% ביום רגיל). נמלי תעופה בוורשה, מודלין, ז'שוב ולובלין נסגרו זמנית, ואולירי הזהיר כי "מדובר באירוע שצפוי להימשך לאורך שנים". לדבריו, "אם האיחוד האירופי והבית הלבן לא ינקטו קו תקיף, עם סנקציות עונשיות נגד רוסיה, ההפרעות האלה לא ייפסקו".