אבי שריר
צילום: פיפלביז

אחרי שני אקזיטים מוצלחים: הסטארט-אפ של אבי שריר נפתח להשקעה

הזרמת שידורי הלייב העולמי עומד היום על מיליארדי דולרים וצפוי לגדול ב-2027 לשווי של כ-247 מיליארד דולר. סטארט-אפ ישראלי הצליח גם לשדר לייב באיכות גבוהה וגם לחסוך עלויות משמעותיות, ופיתח פלטפורמה שמאפשרת לכל אחד לשדר בלייב באיכות 4K טלוויזיונית ישירות מהסמארטפון. החברה נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי ומאפשרת להשקיע בה בתמורה למניות בחברה.

נושאים בכתבה אבי שריר פיפלביז

אקזיט שלישי לאבי שריר?

איש העסקים אבי שריר, המכהן כיו"ר החברה ומבעלי השליטה בה, בעל רזומה של שני אקזיטים מוצלחים. האקזיט הראשון היה לחברת אופטרוטק אותה מינכ"ל ומוזגה לחברת אורבוטק. האקזיט השני שביצע היה לחברת ORAD, אותה מינכ"ל במשך 25 שנה ומכר אותה באקזיט גדול לחברת AVID. מאז משקיע בחברות סטארט-אפ ומקדם אותן. שריר מאמין בפיתוח של Omnistream, השקיע בו והפך לאחד מבעלי השליטה בחברה.

 

מספר פטנטים והשקעת ענק מיפן

Omnistream רשמה פטנט על הטכנולוגיה החדשנית והפטנט רשום בישראל, האיחוד האירופי וארה"ב, תוך שהיא לקראת קבלת פטנט נוסף. החברה כבר קיבלה מענקי חדשנות מ-Horizon2020 (האיחוד האירופאי) ו-TAU Ventures של אוניברסיטת ת"א והשב"כ. בנוסף חברת FOR-A, אחת מחברות הוידאו היפניות המובילות בעולם השקיעה בחברה השקעה משמעותית, כשזו ההשקעה הראשונה והיחידה שלה מחוץ ליפן.

לפרטים והשקעה באומניסטרים החל מ-2,500 ₪ >

בחסות הקורונה: זינוק של 50% בתעשייה

התפרצות הקורונה חיזקה והעצימה ב-50% את תעשיית הסטרימינג בשידור חי, שהפך לחלק בלתי נפרד מהאופן שבו יוצרי תוכן מבטאים את עצמם ברשתות החברתיות, וסטרימינג בשידור חי הפך גם לאופציה המועדפת על קונצרטים ואירועים גדולים אחרים. כיום שידורי הלייב מצריכים ציוד מגושם ויקר על מנת להגיע לאיכות גבוהה של צילום ושידור, מה שהופך את הפקת הלייב למורכבת לשידור ברשתות החברתיות, שהן המקור העיקרי לתוכן וידאו חי, תוך דרישה לאיכותי וללא באגים.

 

לאחר POC מוצלח עם לקוח אסטרטגי, החברה נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי במטרה לכבוש מיליוני משתמשים פוטנציאליים ברחבי העולם ולהמשיך לעבר אקזיט או הנפקה בורסאית.

כעת החברה נפתחה לגיוס דרך פיפלביז ומאפשרת להשקיע בה החל מ-2,500 ₪ בתמורה למניותיה.

 לפרטים והשקעה באומניסטרים החל מ-2,500 ₪ >

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפליקצית ספץ spetz
צילום: spetz

חיפוש בעלי מקצוע בעזרת בינה מלאכותית: זה כאן, וזה עובד

אפליקציה ישראלית מהפכנית מביאה חיים חדשים לתחום ותיק

החיפוש אחר בעל המקצוע המתאים בזמן ובמקום הנכון עלול להיות עניין מתיש ומסורבל, הכרוך במקרה הטוב בבילוי זמן ארוך בטלפון, ובמקרה הגרוע בתקלה שלא תוקנה ובמפח נפש. Spetz, אפליקציה ישראלית חדשה וחכמה, מנצלת את יתרונות הבינה המלאכותית כדי להבטיח למשתמשיה את בעל המקצועי הטוב והזמין עבורם תוך 30 שניות בלבד. האפליקציה, עובדת ורווחית, כבר ניהלה מעל 400,00 קריאות לתיקון תקלות, והיא נמצאת בעיצומה של חדירה לשווקי חו"ל עתירי פוטנציאל. סבב גיוס ראשון שערכה החברה דרך פלטפורמות ההשקעה החברתית פיפלביז הניב מעל 1,200,000 שקלים. כעת, לקראת השקה רחבה בשוק הבריטי, החברה יוצאת לסבב גיוס שני, ומזמינה משקיעים לקנות מניות בחברה ולהיות שותפים להצלחה העתידית של Spetz, שראשיה אינם מהססים להשוות אותה לUber  ו Wazeלפרטים והשקעה בספץ >>  100,000 חיפושי "אינסטלטור" בגוגל שוק החיפוש המקוון של בעלי המקצוע עושה את צעדיו הראשונים בישראל, וגם בעולם, כשטרם נרשמה ההצלחה הבינלאומית הגדולה בתחום. ב Spetz מסבירים שהשיטה הקיימת, שבה חיפוש בעלי מקצוע ברשת מוביל לרשימה שאינה מציגה דירוג של בעלי מקצוע, אינה יעילה עבור מי שרוצים לוודא שהם פונים לבעל מקצוע אמין ומקצועי. נוסף לאפשרות לדרג את בעל המקצוע, לפתרון של Spetz יתרונות נוספים על פני המתחרים בשוק, כמו כיסוי מאות אנשי מקצוע רלבנטיים מכל תחום, ניטור אנשי מקצוע מומלצים בזמן אמת, אפשרות לתזמון עתידי להזמנת תיקון התקלה ואפשרות לקבלת מספר הצעות מחיר לתיקון התקלה תוך 30 שניות.  

הזדמנות השקעה אטרקטיבית

באופן שלא תמיד מאפיין מיזמים בשלבי גיוס הון, Spetz מציגה מודל פעיל ורווחי העומד בפני התרחבות משמעותית לשווקים חדשים. בחברה אומרים כי הפטנט הייחודי שלהם, הבונה על ההיגיון של ענקיות איתור אחרות כמו אובר או ווייז, מחבר בין בינה מלאכותית לחכמת ההמונים ומצליח להיות הראשון בשוק בינלאומי בעל פוטנציאל עצום. עד כמה עצום? תחום המנעולנות הנישתי בארה"ב רשם הכנסות של כשני מיליארד דולר בשנה שעברה. כשמוסיפים לרשימה חשמלאים, טכנאים, מתקני מזגנים ומכשירים שונים, הפוטנציאל העסקי של מנוע חיפוש דומיננטי בשוק בעלי המקצוע העולמי נותן משנה תוקף להערכות של מובילי Spetz. הפטנט הטכנולוגי של החברה רשום ומוגן, והרוכשים מניות יזכו לשותפות מלאה בפעילות הבינלאומית של החברה. הפעילות הזו כבר רוקמת עור וגידים, עם פעילות להקמתה של Spetz UK, שתממומן מכספי הגיוס החדש.  

השקעה חברתית: ההייטק פתוח לכולם    

המיזם Spetz מציע מניות לרכישה באמצעות הפלטפורמה הייעודית של פיפלביז, שמאפשרת לציבור הרחב להשקיע בחברות הייטק ישראליות צעירות. פיפלביז, הראשונה לקבל מעמד חוקי של "רכז הצעה" בשוק ההשקעה החברתית בישראל, פועלת מ 2018, ועד כה גוייסו באמצעותה למעלה מ 47 מיליון שקלים עבור שורת חברות הזנק כחול לבן. עבור חברת Spetz, זהו סבב הגיוס השני בהשקעה חברתית, לאחר סבב גיוס ראשוני מוצלח. לפני פריצה לשוק הבריטי, הנחשב ידידותי במיוחד להשקעות זרות (במיוחד כאלה המגובות ברישום פטנטים מקומיים), ניתנת כעת הזדמנות למשקיעים לקנות מניות ולהפוך לשותפים מלאים באפליקציה ישראלית פורצת דרך. לפרטים והשקעה בספץ >>