אחרי שני אקזיטים מוצלחים: הסטארט-אפ של אבי שריר נפתח להשקעה
הזרמת שידורי הלייב העולמי עומד היום על מיליארדי דולרים וצפוי לגדול ב-2027 לשווי של כ-247 מיליארד דולר. סטארט-אפ ישראלי הצליח גם לשדר לייב באיכות גבוהה וגם לחסוך עלויות משמעותיות, ופיתח פלטפורמה שמאפשרת לכל אחד לשדר בלייב באיכות 4K טלוויזיונית ישירות מהסמארטפון. החברה נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי ומאפשרת להשקיע בה בתמורה למניות בחברה.
אקזיט שלישי לאבי שריר?
איש העסקים אבי שריר, המכהן כיו"ר החברה ומבעלי השליטה בה, בעל רזומה של שני אקזיטים מוצלחים. האקזיט הראשון היה לחברת אופטרוטק אותה מינכ"ל ומוזגה לחברת אורבוטק. האקזיט השני שביצע היה לחברת ORAD, אותה מינכ"ל במשך 25 שנה ומכר אותה באקזיט גדול לחברת AVID. מאז משקיע בחברות סטארט-אפ ומקדם אותן. שריר מאמין בפיתוח של Omnistream, השקיע בו והפך לאחד מבעלי השליטה בחברה.
מספר פטנטים והשקעת ענק מיפן
Omnistream רשמה פטנט על הטכנולוגיה החדשנית והפטנט רשום בישראל, האיחוד האירופי וארה"ב, תוך שהיא לקראת קבלת פטנט נוסף. החברה כבר קיבלה מענקי חדשנות מ-Horizon2020 (האיחוד האירופאי) ו-TAU Ventures של אוניברסיטת ת"א והשב"כ. בנוסף חברת FOR-A, אחת מחברות הוידאו היפניות המובילות בעולם השקיעה בחברה השקעה משמעותית, כשזו ההשקעה הראשונה והיחידה שלה מחוץ ליפן.
לפרטים והשקעה באומניסטרים החל מ-2,500 ₪ >
בחסות הקורונה: זינוק של 50% בתעשייה
התפרצות הקורונה חיזקה והעצימה ב-50% את תעשיית הסטרימינג בשידור חי, שהפך לחלק בלתי נפרד מהאופן שבו יוצרי תוכן מבטאים את עצמם ברשתות החברתיות, וסטרימינג בשידור חי הפך גם לאופציה המועדפת על קונצרטים ואירועים גדולים אחרים. כיום שידורי הלייב מצריכים ציוד מגושם ויקר על מנת להגיע לאיכות גבוהה של צילום ושידור, מה שהופך את הפקת הלייב למורכבת לשידור ברשתות החברתיות, שהן המקור העיקרי לתוכן וידאו חי, תוך דרישה לאיכותי וללא באגים.
- השקעה חיה: סטארט-אפ לשידורי לייב ברמת 4K מכל סמארטפון מגייס משקיעים
- פותחים שנה : טיפולי עיסוי הטובים ביותר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר POC מוצלח עם לקוח אסטרטגי, החברה נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי במטרה לכבוש מיליוני משתמשים פוטנציאליים ברחבי העולם ולהמשיך לעבר אקזיט או הנפקה בורסאית.
כעת החברה נפתחה לגיוס דרך פיפלביז ומאפשרת להשקיע בה החל מ-2,500 ₪ בתמורה למניותיה.
ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו
השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.
הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות: הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב.
שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים.
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
