אבי שריר
צילום: פיפלביז

אחרי שני אקזיטים מוצלחים: הסטארט-אפ של אבי שריר נפתח להשקעה

הזרמת שידורי הלייב העולמי עומד היום על מיליארדי דולרים וצפוי לגדול ב-2027 לשווי של כ-247 מיליארד דולר. סטארט-אפ ישראלי הצליח גם לשדר לייב באיכות גבוהה וגם לחסוך עלויות משמעותיות, ופיתח פלטפורמה שמאפשרת לכל אחד לשדר בלייב באיכות 4K טלוויזיונית ישירות מהסמארטפון. החברה נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי ומאפשרת להשקיע בה בתמורה למניות בחברה.

נושאים בכתבה אבי שריר פיפלביז

אקזיט שלישי לאבי שריר?

איש העסקים אבי שריר, המכהן כיו"ר החברה ומבעלי השליטה בה, בעל רזומה של שני אקזיטים מוצלחים. האקזיט הראשון היה לחברת אופטרוטק אותה מינכ"ל ומוזגה לחברת אורבוטק. האקזיט השני שביצע היה לחברת ORAD, אותה מינכ"ל במשך 25 שנה ומכר אותה באקזיט גדול לחברת AVID. מאז משקיע בחברות סטארט-אפ ומקדם אותן. שריר מאמין בפיתוח של Omnistream, השקיע בו והפך לאחד מבעלי השליטה בחברה.

 

מספר פטנטים והשקעת ענק מיפן

Omnistream רשמה פטנט על הטכנולוגיה החדשנית והפטנט רשום בישראל, האיחוד האירופי וארה"ב, תוך שהיא לקראת קבלת פטנט נוסף. החברה כבר קיבלה מענקי חדשנות מ-Horizon2020 (האיחוד האירופאי) ו-TAU Ventures של אוניברסיטת ת"א והשב"כ. בנוסף חברת FOR-A, אחת מחברות הוידאו היפניות המובילות בעולם השקיעה בחברה השקעה משמעותית, כשזו ההשקעה הראשונה והיחידה שלה מחוץ ליפן.

לפרטים והשקעה באומניסטרים החל מ-2,500 ₪ >

בחסות הקורונה: זינוק של 50% בתעשייה

התפרצות הקורונה חיזקה והעצימה ב-50% את תעשיית הסטרימינג בשידור חי, שהפך לחלק בלתי נפרד מהאופן שבו יוצרי תוכן מבטאים את עצמם ברשתות החברתיות, וסטרימינג בשידור חי הפך גם לאופציה המועדפת על קונצרטים ואירועים גדולים אחרים. כיום שידורי הלייב מצריכים ציוד מגושם ויקר על מנת להגיע לאיכות גבוהה של צילום ושידור, מה שהופך את הפקת הלייב למורכבת לשידור ברשתות החברתיות, שהן המקור העיקרי לתוכן וידאו חי, תוך דרישה לאיכותי וללא באגים.

 

לאחר POC מוצלח עם לקוח אסטרטגי, החברה נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי במטרה לכבוש מיליוני משתמשים פוטנציאליים ברחבי העולם ולהמשיך לעבר אקזיט או הנפקה בורסאית.

כעת החברה נפתחה לגיוס דרך פיפלביז ומאפשרת להשקיע בה החל מ-2,500 ₪ בתמורה למניותיה.

 לפרטים והשקעה באומניסטרים החל מ-2,500 ₪ >

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
וולביט
צילום: פיפלביז

חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים

שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל  מ-100,000 שקל.

נושאים בכתבה פיפלביז
סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר. הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם. ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר".