לא להאמין: אדם חנה במשך 6 שעות - וחוייב 22 אלף שקל
אם חשבתם שהחניה בתל אביב יקרה, אתם תשפשפו את העיניים כשתראו מה קרה לתושב לונדון שהחנה את מכוניתו בחניון במשך שש שעות בלבד. כך לפי הטלגרף הבריטי.
מאניש וואדוואני בן ה-32, אשתו ובנו בן השלוש חנו את רכבם בחניון עירוני במטרה להגיע לפסטיבל חורף בהייד פארק בעיר ביום ראשון אחר הצהריים. וואדוואני האחראי רכש מראש כרטיס חניה עבור 12 שעות במחיר שווה לכל נפש של 5 ליש"ט, כ-29 שקל.
אולם כשוואדוואני ומשפחתו שבו למכוניתם לאחר 6 שעות הם גילו כי עליהם לשלם חשבון של 3,731 ליש"ט, ובשקלים - כמעט 22 אלף שקל. "הדבר הראשון שחשבתי זה שלא ייתכן שהחשבון הזה אמיתי, זה מגוחך, נגשתי למנהל החניון ולא הייתה לו תשובה, הוא היה חסר אונים", אמר וואדוואני. "הדבר היחידי שהוא היה יכול לעשות עבורי זה לפתוח קריאה לבירור".
לפי וואדוואני, הסכום האדיר כיסה לגמריי את תקרת האשראי המותרת לו, דבר שגרר קנס מאוד גדול. הוא בזבז את רוב היום למחרת ביצירת קשר עם חברת החניונים העירונית. "ניסיתי עד 2 בצהריים להשיג אותם, לא היה כל מענה, ביזבזתי יום שלם של עבודה על זה. זכיתי ליחס אדיב מהבנק, אבל הם בהחלט היו בשוק. הסיפור הזה הכניס אותי למתחים אדירים - לא הייתי מסוגל להשתמש בכרטיס האשראי שלי במשך מספר ימים, בזמן שמשפחתי הגיעה לבקר אותי מהודו".
אבל הסיפור הקפקאי נגמר בסוף בטוב: מתברר שוואדוואני חנה באותו החניון בחודש אוגוסט ועקב טעות במכונת הרישום נרשם שהוא מעולם לא יצא מהחניון ולכן חוייב על חניה ל-3 חודשים.
- היזמית טענה שעיכוב במסירת חניון הוא "כוח עליון"
- רוצים להשאיר את הרכב קרוב לטרמינל בנתב"ג? המחיר יקפוץ ל-135 שקל ליום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.בא 26/11/2015 14:54הגב לתגובה זולהחזיר ,מי שמת אף אחד לא יחזיר . ביזפורטל ילדותיים .
- 3.בארץ היה מדבר ללומפה. (ל"ת)bjoseph1 26/11/2015 14:00הגב לתגובה זו
- 2.לא נורא לומדים מתעויוט (ל"ת)אלי 26/11/2015 13:15הגב לתגובה זו
- 1.בח״ל זה לא היה קורה. (ל"ת)מילקי 26/11/2015 12:56הגב לתגובה זו
- או שאתה כותב מאנגליה או שלונדון פתחה סניף בארץ (ל"ת)גלובוס 26/11/2015 13:13הגב לתגובה זו
- או שאין לך חוש הומור... (ל"ת)יוסי 26/11/2015 14:59
קרן אייפקס ישראל משקיעה לראשונה בחברת צמיחה ישראלית
קרן אייפקס ישראל AMI משקיעה לראשונה בחברת צמיחה סכום של 20 מיליון דולר. ההשקעה תבוצע בחברת Global-e. החברה, שהוקמה ב-2013, מאפשרת לחברות קמעונאיות להציע חוויית קניות באינטרנט מותאמת לשוק המקומי כשבין לקוחותיה מותגים גלובליים ידועים כגון Marks and Spencer, Charles Tyrwhitt, Accessorize ועוד. זהו סבב הגיוס הרביעי שעורכת Global-e והוא מביא את סך גיוסי החברה לכ-55 מיליון דולר. מלבד אייפקס, המשקיעים הגדולים בחברה הם Red Dot Capital Partners הישראלית, וענקית הלוגיסטיקה הגרמנית DHL , וזאת בנוסף למשקיעים פרטיים ואנג'לים כולל גיגי לוי ואחרים. החברה מונה כיום יותר מ-150 עובדים הפועלים משבעה משרדים: מרכזי מחקר ופיתוח בפתח תקווה ובויניצה (אוקראינה) לצד משרדים מקומיים בלונדון, ניו יורק, לוס אנג'לס, פריז וברצלונה. Global-e מסייעת לחברות קמעונאיות ומותגים מתחומים שונים לנצל את הצמיחה המאסיבית המתמשכת בתחום המסחר המקוון הבינלאומי לטובתם. אמיר שלכט, מנכ"ל Global-e: "אנחנו שמחים על כניסת אייפקס כמשקיעה ב-Global-e. ישנה התאמה מלאה בין החזון שלנו לגבי כיווני הצמיחה של Global-e ובין המיקוד והיכולות הגלובליים של אייפקס. הגיוס הנוכחי ישמש אותנו להרחבה משמעותית של הפעילות העסקית שלנו בכל השווקים בהם אנחנו פעילים ומובילים, לכניסה לשווקים חדשים, לתמיכה בהחדרה לשוק של המוצר החדשני שפיתחנו לאחרונה המיועד לעסקים קטנים ובינוניים ולפעילויות פיתוח עסקי מגוונות נוספות". הפתרון שמספקת החברה מאפשר לחברות קמעונאיות ומותגים לספק לגולשים באתריהם הקיימים חווית קניות לוקאלית מתקדמת. זאת באמצעות המרת המחירים למטבעות מקומיים, חישוב מסים ומתן אפשרות לשלמם מראש, תמיכה במגוון רחב של אמצעי תשלום כולל פתרונות תשלום אלטרנטיביים וכרטיסי אשראי מקומיים, הפעלת מרכזי החזרה מקומיים במדינות רבות, הצגת הודעות שיווקיות בשפה המקומית, תמיכה במועדוני לקוחות, הצגת מגוון רחב של אפשרויות שילוח, ועוד.