בית מלון
צילום: shutterstock

טכנאי מזגנים - מתי חייבים אותם ומתי ניתן להסתדר בלעדיהם?

כיום יש לא מעט טכנאי מזגנים אשר יצליחו לסייע לכם להתגבר על כל תקלה. טכנאי מזגנים מיכאל ובוריס מציעים שירות אמין ומקצועי, אך לפני שאתם בוחרים להסתייע בשירותם, חשוב שתכירו כמה וכמה תקלות נפוצות איתן תוכלו להתמודד לגמרי בעצמכם. אנשים רבים בוחרים להזעיק טכנאי מזגנים בלא ידיעה כי התקלה שלהם מצריכה איפוס מזגן, ניקוי פילטרים או אף החלפת סוללות בלבד. אז הנה לכם כמה תקלות שכיחות ביותר עליהן תצליחו להתגבר בקלות ללא סיוע של טכנאי מזגנים.

הכירו את התקלות השכיחות ביותר

 הגורם הראשון ללא מעט תקלות במזגן שלכם הוא חוסר ניקוי של הפילטרים. אנשים רבים כלל לא יודעים שעל מנת לאפשר למזגן להמשיך את פעולתו התקינה למשך שנים ארוכות, הם צריכים לתחזק אותו במספר פעולות בסיסיות מעת לעת. אחת מפעולת התחזוקה השוטפת החשובות ביותר היא ניקוי הפילטרים של המזגן. אי ניקוי של הפילטרים יגרום לקירור/ חימום איטי במיוחד של החלל, רעשים מחלקו הפנימי של המזגן בעת פעולתו, הידלקות נורות אזהרה המסמנות על משהו לא תקין בפעולת המזגן וכמובן צריכת אנרגיה גבוהה במיוחד, מה שיביא לחשבון חשמל מנופח.

ניקוי הפילטרים יסייע להתמודדות עם מגוון תקלות

כל שתידרשו לעשות בשביל להתגבר על כל הבעיות הללו זה פשוט לפתוח את מכסה הפלסטיק של המזגן בדירתכם, לשלוף את הפילטרים המלוכלכים ולנקותם היטב. ניקיון הפילטרים יכול להיעשות בכל דרך, העיקר שהם יחזרו שלמים ונקיים. חשוב לשים לב להחזיר אותם יבשים לחלוטין במטרה למנוע לחות יתר בפנים המזגן אשר עלולה לגרום להיווצרות עובש.

המזגן לא מגיב? פעמים רבות איפוס המזגן יספיק

 תקלה נוספת אשר נחשבת שכיחה למדי, בגינה אנשים רבים מזעיקים טכנאי מזגנים ללא ידיעה שהיו יכולים להתגבר עליה בכוחות עצמם בשתי דקות, היא חוסר סנכרון בין השלט למזגן. לא מעט אנשים מתקשרים לטכנאי המזגנים בטענה כי המזגן לא מגיב ללחיצותיהם על השלט. כמו כן ישנם מזגנים אשר מגיבים, ובצג הדיגיטלי אכן נראה שחל שינוי בעת הלחיצה על השלט אך בפועל המזגן ממשיך את פעולתו ללא שינוי כלל.

 

כך תיהנו משירות טכנאי מזגנים אמין ומקצועי בעת הצורך

במטרה להתמודד עם תקלה זו, איפוס המזגן על ידי ניתוקו מהחשמל יכול לסייע. טכנאי מזגנים אמינים ומקצועיים יגידו לכם לבצע את פעולת איפוס המזגן לפני שיגיעו, במטרה לוודא שאכן יש הצדקה לבואם. אך רבים אחרים פשוט יגיעו לבצע את פעולת האיפוס הקצרה ולגבות מכם לא מעט כסף עבור השירות. לכן, אם ניסיתם להתמודד עם התקלות הפשוטות בעצמכם ללא הצלחה, חשוב מאוד לדעת לבחור נכון טכנאי מזגנים מקצועיים ואמינים. טכנאי מזגנים מיכאל ובוריס ידעו להעניק לכם את השירות המקצועי והאמין ביותר ללא הגעה לבית הלקוח אם אין הצדקה מלאה לבואם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
סוכן ביטוח
צילום: yayimages

סוכני ביטוח? מדוע כדאי לכם למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחותיכם

במאמר זה, בשיתוף חברת My Doctor, נבין ביחד מדוע כדאי לכם, כסוכני ביטוח, למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחות שלכם. בכתבה הרחבנו על הבעיות הנוכחיות בענף הביטוח, על האלטרנטיבה בדמות כתבי השירות, ועל יתרונותיהם של כתבי השירות של My Doctor.

מהן הבעיות מהן סובלים סוכני הביטוח בזמנים אלה
אתם בוודאי מכירים את הנושא הסבוך בו אתם מתעסקים ברגע שאתם רוצים למכור פוליסת ביטוח חדשה... אם זה רכב נדרש מהלקוח 'העדר תביעות', 'רצף ביטוחי', 'כמה נהגים ינהגו", באיזה גיל וכו'.  
אם תעזו לחשוב על מכירת פוליסת בריאות / חיים, תגלו שכדי לבצע הצהרת בריאות הלקוח יצטרך לענות על מעל 17 שאלות אישיות וחודרניות.
והכי גרוע, אם במקרה הלקוח שלכם ענה על אחת השאלות "כן", ספק אם הוא יתקבל לפוליסה. ונניח ובמידה ואתם כסוכנים עשיתם עבודה טובה והצלחתם להכניס את הלקוח לפוליסה, ברוב הפעמים תגלו שחברת הביטוח הוסיפה "החרגה" או ביצעה התייקרות משמעותית של הפרמיה, מה שגורם ללקוח לחשוב פעמיים אם בכלל כדאי לו לבטל את הפוליסה הנוכחית שלו ולהצטרף לזאת שאתם הצעתם לו.  
רגולציות חדשות
אם תוסיפו על כל זה את מגוון הרגולציות החדשות, ואת החוזרים הרבים של משרד האוצר, אתם מבלי משים תבינו שאתם נמצאים במדרון תלול כבר כמה שנים טובות. זה התחיל בשינוי העמלות בתחום הפנסיוני, המשיך בהקטנת עמלות (היקף ונפרעים) של מוצרים כגון אובדן כושר עבודה, סיעוד, תאונות, וזה ואפילו הגיע למקום בו חברות הביטוח שמו ידן על הריסקים והגדילו את תקופת האחריות ל-6 שנים!  
לשכת סוכני ביטוח לא עוזרת
כל רבעון נוחתת גזירה חדשה וסוכני הביטוח "בולעים" אותה, ומצפים שהלשכה תעזור להם, אך הם מגלים שהיא מסורסת כל פעם מחדש. ואם זה לא מספיק, בחודש יוני האחרון הממונה על שוק ההון חתם על רישיון סוכנות ביטוח לחברת MAX, מה שאומר שסוכני הביטוח יפסידו עוד כ- 7% מהלקוחות הפוטנציאלים, בשוק שכבר ממילא כה קטן.   
הוצאות שוטפות
ועל כל זה, אם תוסיפו גם את ההוצאות השוטפות של סוכן הביטוח כגון שיווק, נדל"ן, שירות לקוחות, והתביעות ש"נופלות עליו", נבין שסוכני ביטוח לא יכולים להיות בטוחים יותר בעתיד הכלכלי שלהם.   
ביטולים של פוליסות
בעיה נוספת בענף היא שבמידה והלקוח מבטל את הפוליסה בתוך תקופת האחריות של הסוכן, עליו להחזיר לחברת הביטוח את כל העמלה שהוא תוגמל בה במלואה! רוב ביטולי הפוליסות נובעים מחשיפת הלקוחות למידע וההשוואות בהר הביטוח - כל פרטי הפוליסה של הלקוח מופיעים שם והוא עושה השוואת מחירים בקלות. לא לחינם מכירות תיקי ביטוח נמכרים היום בין מכפיל של 1.5 ל-2, כאשר בעבר הם נמכרו בין מכפיל 2 ל-3 וצפונה. דוגמא נוספת: אם פעם תיק חיים היה נחשב ליציב מאוד, היום אורך חיי פוליסת חיים ירד משמעותית. ובקיצור, אם תסתכלו ימינה ושמאלה תראו שענף הביטוח גוסס לאיטו.  
My Doctor החליטה לעשות שינוי
הצוות של חברת My Doctor, אשר מונה יוצאי ענף הביטוח מודאגים, ניתחו את כל הבעיות הנ"ל והבינו שהם חייבים לפתח מוצר שייתן לסוכני הביטוח ביטחון כלכלי לאורך זמן, מבלי להיות כפופים לחברות הביטוח, ומבלי לפגוע בעבודה השוטפת שלהם. כמו כן, אם סוכן ביטוח עושה למבוטח שלו ביטוח אמבולטורי, אשר ברגע האמת הוא לא יוכל להפעיל אותו כי הוא בא עם בעיות לב / לחץ דם וכו', הלקוח לא קיבל מענה אמיתי לכסף שהוא שילם.  
כתבי השירות של My Doctor
בעקבות הבעיות המהותיות הנ"ל, החברה הקימה שני כתבי שירות:  "כתב שירות רפואה פרטית", ו-"כתב שירות רופא עד הבית". שני כתבי השירות הללו מספקים הן לסוכן הביטוח והן למבוטח, מענה אמיתי לצורך וביטחון מלא לכספו.  
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים ללקוחות
1. למבוטח אין צורך למלא הצהרת בריאות.
2. אין הגבלת גיל כדי להצטרף לכתב השירות הגבלת גיל.
3. המחירים הוגנים.
4. מוקד חירום אשר פעיל 24/7.
5. עובדים עם גופי רפואה פרטיים מהמתקדמים בארץ.
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים לסוכני הביטוח
סוכני הביטוח אשר מצטרפים כמשווקים לכתבי השירות נהנים מהיתרונות הבאים:
1. רפרנטית צמודה לפעולות שונות.
2. מערכת חכמה לגביית לקוחות – הסוכן יכול לדעת, בקליק אחד, כמה נפרעים יש לו, לאיזה לקוח קיים חוב ועוד.
3. תגמול מכובד של היקף ונפרעים לסוכן הביטוח.
4. כתבי השירות אינם מופיעים בהר הביטוח.
5. אחוז הביטול כיום עומד על 3.4% בלבד (נמדד -15,000 לקוחות בתי אב).
6. תהליך הפקה קצר מאוד.
7. כל לקוח מתקבל ללא מגבלת גיל וללא הצהרת בריאות.  
לסיכום
אם אתם סוכני ביטוח, היינו ממליצים לכם לבדוק את האפשרות למכור כתבי שירות רפואיים.  
כתבי השירות של My Doctor הם אפשרות טובה במיוחד, בגלל שהם בעלי יתרונות רבים הן ללקוחות שלכם, והן לכם כסוכנים. מאחלים לכם עבודה פורה ומוצלחת.