עמית פלציג
צילום: באדיבות המצולם

עמית פלציג מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי חדש ב-ADIO

בשלוש השנים האחרונות הוביל פלציג את תחום הפרסום הפרוגרמטי המטורגט בווידאו בחברת פרטנר. כעת הוא מצטרף לשותפה העסקית של ספוטיפיי בישראל
ביז מדיה |
נושאים בכתבה ADIO דרור גנות

עמית פלציג מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי (CRO) של חברת ADIO, השותפה העסקית של Spotify בישראל. פלציג יוביל את הפעילות המסחרית של ADIO המשווקת את הפרסום בספוטיפיי, ואת הפרסום בפודקאסטים של תאגיד השידור "כאן הסכתים" ובפודקאסטים של גופי שידור נוספים בישראל בהם של קבוצת ידיעות אחרונות ynet, כלכליסט, גלובס, הארץ TheMarker, ישראל היום, ערוץ 9, רשת הפודקאסט "אודיותר" ועוד.

 

בשלוש השנים האחרונות הוביל פלציג (37) את ההקמה ואת ניהול  תחום ה-TV ADDRESSABLE בפרטנר, תחום העוסק בפרסום וידאו פרוגרמטי מטורגט ומבוסס דאטה במסכי הטלוויזיות (OTT Advertising). בעברו שימש כסמנכ"ל המכירות והפיתוח עסקי בחברת המדיה הדיגיטליתFortvision  והמנהל המסחרי של חברת הפרסום בעולמות הגיימיניג Advanced Media וכן באתר הספורט ONE.

 

חברת ADIO הוקמה ב-2012 על ידי דרור גנות וכפיר נח וכיום מובילה את קטגוריית הפרסום האודיו דיגיטלית בישראל. ב-2018 הפכה לשותפה העסקית והמשווקת הבלעדית של ספוטיפיי וכיום משווקת את הפרסום גם בפודקאסטים מובילים בישראל. ADIO מספקת לגופי שידור תשתיות דיגיטליות מתקדמות המותאמות לצריכת האודיו בסטרימיניג, אונדימנד, פודקאסטים, שירותי מדידה, ושירותי מסחור ומוניטיזציה באמצעות תשדירי אודיו, חסויות והפקת פודקאסטים. ב-ADIO מכוונים יותר ויותר לכניסה לשוק הפרסום הדיגיטלי בישראל. גם גוגל סימנה את הפרסום באודיו כיעד אסטרטגי, בדומה למגמות בעולם גם בישראל נראה שהתחום כולו ימשיך להתחזק.

  

פלציג מסר: "אני נרגש להצטרף לחברת ADIO ולהוביל את המערך המסחרי של החברה להגדלת מחזורי המכירות, חיזוק הנוכחות בשוק ויצירת הזדמנויות וערך שיווקי למפרסמים ולמותגים מובילים בכל הקטגוריות".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.