אופטיקנה שילמה עשרות אלפי ש' ל"סגירת אינסטגרם" של סלבס
רשת האופטיקה אופטיקנה יצאה במהלך סושיאל אינסטגרם עם 3 משפיעניות סלבריטאיות שקיבלו כל אחת עשרות אלפי שקלים תמורת "סגירת" עמוד האינסטגרם שלהן. המהלך שהחל בימים האחרונים עם פוסט עמום של מאיה ורטהיימר באינסטגרם והמשיך בפוסטים של לירון ויצמן ויעל גולדמן נחשף הבוקר באירוע של הרשת.
תחת הקונספט של "לחזור להתייחס לעיניים" והסלוגן שמלווה את הרשת Respect Your Eyes החברה ביקשה ליצור מיני דרמת סושיאל מבוימת היטב באמצעות 3 הסלבס: ורטהיימר - שחקנית ודוגמנית ואשתו של המועמד לראשות עיריית תל אביב אסף זמיר; הדוגמנית, השחקנית ומגישת הטלוויזיה גולדמן ומגישת הטלוויזיה וייצמן. על פי הערכות בשוק, 3 הסלבס קיבלו שכר של כ-30 אלף שקל כל אחת תמורת ההשתתפות במהלך הסושיאל.
הפוסט של מאיה ורטהיימר באינסטגרם
הפוסט של יעל גולדמן באינסטגרם
הפוסט של לירון וייצמן באינסטגרם
מאחורי המהלך עבור אופטיקנה עומדים משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת וסוכנות הסושיאל קריאייטיב לידרס של ערן נזרי. במהלך השבוע תעלה הרשת בקמפיין מדיה הכולל טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות ופרסום בדיגיטל באמצעות גיתם BBDO.
- חמושה במשקפיים: הקמפיין החדש של קרן פלס לאופטיקנה
- "עומר אדם ספג טוקבקים מרושעים. המסר של הקמפיין: נגד בריונות ברשת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה: "כרשת האופטיקה המקצועית והמובילה בישראל חשוב לנו להעביר את המסר שעל העיניים לא מתפשרים: התאמת משקפיים מצריכה איש מקצוע והתאמה אישית".
- 3.וואוו שברתם את הרשת. אה בעצם לא. סתומים. (ל"ת)צוקרברג 24/10/2018 17:08הגב לתגובה זו
- 2.איזו שטות 24/10/2018 15:37הגב לתגובה זואז אני סוגרת מחר את האינסטגרם
- 1.העולם נהיה כל כך מטומטם מיום ליום,וואו (ל"ת)מ 24/10/2018 13:44הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
